24.11.2010

Arabesk anılar

Aslında şu yazıyı, bahsedeceğim kişinin adını, memleketini, yedi ceddini yazarak yazmak isterdim. İsterdim ki eğer hala devam ediyorsa öğretmenliğe bir neslin daha çocukluğunu sikmesin diye...
İlkokuldayım, okulun en ezik kızıyım desem yeridir. Hiç kimseyle konuşmuyorum, en arka sırada oturup hayal kuruyorum, teneffüslerde kardeşimin sınıfının önüne gidiyorum ona bir şey yapan var mı diye izleyip derse giriyorum. Çıkışta kardeşimi sınıfından alıp eve gidiyorum. Hayatım sadece bunlar üzerine kurulu, bir tek arkadaşım bile yok okulda, varsa mahalledekiler var. Yazın sıcağında bacaklarımdaki morluklar görünmesin diye yünlü çoraplarla okula giden, yüzü gözü mor herkesin dalga geçtiği korkak ezik kızın tekiyim.
Okulda sürekli ot çöp için para toplanıyor. Hepsini tek tek veriyoruz öyle kuzu gibi. Sonra bir gün etüt mü ne yapılacakmış haftada 3 gün okuldan sonra 1 saat. Onun için toplu para istedi öğretmen bizden. Gidip anneme söyledim, o da gereksiz buldu olayı, o sırada zaten kursa gidiyordum diye vermedi parayı. Öğretmen inat etti her gün benden para istiyor, "yok annem vermedi" dedikçe, bana bağırıyor herkesin ortasında.
Vallahi kadın sussun diye kendim bulcam parayı, şırıngalı kalemimi, dantelli yakamı satacam o derece. Her gün tahtaya çıkartıp para da para diye başımın etini yiyip duruyor. Eve gelip anneme söylüyorum öğretmen ille istiyor diye, annem de evde inat ediyor vermiyor parayı. Yapacak hiçbir şeyim yok, kuzu kuzu okula gidip her seferinde "anneeeemm vermioo" diyip dönüyorum. Kadın iyice kıl oldu bana, para vermeyenlere karne vermiyoruzdan başladı, adı tahtada yazılı kalacak kadara devam etti. Var olan bütün rezil olmaları boynumun borcu dedim kabul ettim.
Sonra bir gün Yerli Malı Haftası diyerek herkes evinden yiyecek bir şey getirip okulda beslenme yapılacak. Annem çalışıyor, bırak yerli malını kadın evde yemek yapmıyor. Söyledim bende börek falan yapsana diye, o da bana onun yerine kantinden alırsın diyince zorlamadım kadını. Ertesi gün okula gittim, 3. derste açtı herkes beyaz örtüsünü serdi masaya, çıkardılar beslenme çantalarından börek, elma ve çikita muzlarını. Sınıfı çörek otuyla karışmış ağır yumurta kokusu sardı... Gittim kantinden bir güzel gevrek ve beyaz gazozumu alıp oturdum sırama. Önümdeki kız bana bir parça böreğinden verdi, ben de ona gevreğimden uzattım. Yemeğim yok ama mutluyum çünkü ilginç bir şey yapılıyor sınıfta, herkes birbiriyle konuşuyor, yanımdaki kızın masa örtüsü çok güzel kokuyor, matematik dersi işlemek yerine yemek yiyoruz dahası var mı? Bir de dersin sonunda Serkan diye küçük ibo kılıklı bebe var, şarkı söyletecek öğretmen ona. Onu bekliyorum sabırsızlıkla. Çünkü Serkan'a aşığım, çünkü o bir sanatçı, 8 yaşında yanık yanık "geldimmm emmooğlluuuu" diye türküler çığıran çocuk kalmış içli bir İbrahim Erkal. Onunla dünyalarımız farklı ama ben yine de onu içten içe seviyorum. Ben evin içinde Yonca Evcimik şarkıları dinleyen bayramlığı lambada etek olan bir pop kızı, o ise çilenin, acının, yok oluşun simgesi. Tabii o bana bakmıyor bile, sınıf başkanı bir kız var onunla fingirdeşip duruyorlar. Ben hayaller aleminde yaşıyorum, arka sırada onların fingirdeşmelerini izleyip göz yaşlarımı içime içime akıtıyorum. Yine de bir umudum vardı, onun söylediği şarkılardaki acılı aşkı kendime yoruyorum, "Gözleri simsiyahtı emmoğlu, Ben de ona tutulmuştummm yanmıştımmm" derken, kimse anlamasın diye şifreli olarak siyah göze vurgu yaptığını düşünüyordum.
Bir taraftan gevreğimi parçalara ayırıp masanın üzerine koyarak kendi yemeğimi güzelleştirmeye çalışırken bir taraftan da çocuğu gizli saklı kesiyordum. Öğretmende sıra aralarını dolaşarak uslu duruyor muyuz diye kontrol ediyor. Bana doğru yaklaşınca kopardığım gevrek parçasından belki almak ister diye elime bir tanesini alıp öğretmene doğru uzattım. Bir sinirlendi kadın ama nasıl, o uzun tırnaklarını kulak kıkırdağıma geçirip tahtaya sürükledi beni. Elimde olan gevrek parçası yere düştü, onu almak için eğilmeye çalışırken kulağımı daha da çekiştirip saçımı çekti. Evden yiyecek bir şey getirmedim diye tahtada ayakta bekletip, herkesin yemek yiyişini seyrettirdi.
Ağlarsam kendimi daha küçük duruma düşüreceğim diye ağlayamıyorum, çekip gitmek istiyorum gidemiyorum. Çocukların yüzlerine bakamıyorum çünkü yemek yiyorlar. İki üç tane piç kurusunun dalga geçtiğini duyuyorum sadece. Tek istediğim var zilin çalması, evime gitmem hatta daha acımasızca düşünürsek okulun patlaması ve herkesin hafızasından tahtada duran aç kızın silinmesi. Bütün ders boyunca kafamı iyice önüme eğerek tahtanın önünde bekledim. Sonra Serkan şarkı söyledi, "amannn ormancıııı canımm ormancııı" diyerek, sanki beslenme saatinde değiliz de fasıldayız mübarek. Kafasını titrete titrete dudaklarını büzüştürüp, gözler kapalı, kaşlar birbirine yapışmış, şarkı söylemiyor acı çekiyor çocuk. Ama benim acımın yanında hiç kalır çektiği acı... Ne ormancısı; açım, rezil olmuşum, ve bir grup çocuğun önünde dikiliyorum ağız şapırtıları eşliğinde...
İçimden el şaklamalı bir oyunun müziği geçiyor sürekli, o beni rahatlatıyor o sırada... Şarkı sözlerine göre hayal kuruyorum, Serkan'a dair. "Yeşil köyün camiisiii yanıyor minaresi, benim sevdiğim oğlanın ahhh gidiyor cenazesi." şarkının sonunda Serkan ölüyor diye bir daha üzülüyorum, o sırada hayal kurduğum her şey beni üzüyor. Mutlu eden hiçbir şey yok, eve gidiş yolu bile üzüyor, ev üzüyor, Yatağım üzüyor, öğretmen üzüyor... Asıl Ferdi Tayfur ben olmuşum diyorum kendime, içim eziliyor...
Ertesi gün okula gitmedim, daha sonraki günde. Evden dayak yemeseydim hiç gitmezdim okula. Ve o kadının ilk yaptığı şey değildi bana, hayat karşıma çıkarırsa o kadını andım olsun suratını cırmaklayacağım. O derece izler bıraktı bende.

167 yorum:

Adsız dedi ki...

Allah belasını versin o şırfıntının!!!!

Esra dedi ki...

içim ezildi ya. vicdansız kadın! neyse PuCCa teselli edecekse eğer, devir değişti sayılır böyleleri öğretmen olamaz mutlaka biri şikayeti basıyor artık.

Adsız dedi ki...

senin gözler mavi değil miydi?

Sycorox dedi ki...

Hatun hayvanın önde gideniymiş ama :/

Göründüğün Gibi dedi ki...

böyle öğretmenlerin canı cehenneme..

xLarge dedi ki...

o ormancı var ya o ormancı, heh işte binsin de inmesin senelerce o kütük karının tepesinden...

Adsız dedi ki...

Yoook artık en ağır işkenceyi yapmış kadın sana.Nasıl bir eğitimciymiş o yahu:-s

Kara kedi dedi ki...

Vay göt kafalı hoca vay sıfatsız vayyy , illet oldum kadına ya , guguldan araştırıp bulalım gece karanlıkta tenhada kıstıralım.

Adsız dedi ki...

bende cok cektim serefsiz ögretmenlerden halende cekiyorum sen kurtuldun...

sinifta tek kizim ve 100küsür kiloyum diye oglanlar dalga geciyor... demekdiklerini birakmiyorlar.. ögretmen oturmus dinleyip kikiki diye gülüyor.

sinif degistiriyorum.

yine tek kizim sinifta. bu kez sinifta türk var diye sevinecegim yerde... almanlar degil o türk basliyor benimle dalga gecmeye...

kafama tükürüklü sekerler tebesirler birde siseler atiyorlar.. ben ezik ezik arka sirada oturuyom... ezilmeyi sevmem o yüzdende kendime yediremedim siseyi geri attim. adam not veriyordu cocuklara elektronik dersinde bana resmen gecen hafta 0 verdi.

sinifta mavi gözlü cok tatli bir rus erkegi var. hatta sinif baskani. ama ben sinifin ezik ögrencisi oldugum icin cocugun yüzüne bakip selam vermeye cesaret edemiyorum...

cocuk counter strike oynuyor... ben oynamasini bilmiyorum... can attim heves ettimki bende o oyunu ögrenip gizli bir isimle cocukla beraber oynayim diye... oyunu bilmedigim icin derste cocugun bilgisayarina ekrana bakiyorum... cocuk bir döndü neye bakiyorsun sen öyle dedi... utandim sonra derslerde cocugun arkasinda oturdumki beni görmesin nereye baktigimi felan diye.

ahhh ulan ahhhh yine efkar cöktü.

bir ögretmen bir ögrenciler amk her ikisinden cektim halen cekiyorumda... sanalda olsalarda agizlarina sicam diyom onlar ezik olsa diyorum ama okulda ezik olan benim :(((((

Adsız dedi ki...

herşey etiket işte..yok öğretmen, yok anne yok baba..herkes adam sanki..yazık insan evladı olabilene..

oluruna bırak dedi ki...

bazı öğretmenler anılarıyla bazıları da analarıyla anılır. seninkisi anasıyla anılan cinstenmiş.

watashi wa sinem dedi ki...

şuanda yapmasamda bir öğretmen olarak içim parçalandı.. fakat hatırlıyorumda bizim zamanlarımızda okul aidatı getirmeyen gezi parası getirmeyen paralı herhangi bir bok olduğunda katılmayan çocuklara tepki hep aynıydı.. oysa seninde yazdığın gibi bu çocuğun işi değil ailenin sorumluluğunda.. allah varki şimdi çocuk psikolojisi önemsenir birşey haline geldi. toplum içinde küçük düşürmek aşağılamak mümkün değil...
neredeyse ağlayacaktım okurken :(

Tatsız Çilek dedi ki...

Benim sınıf öğretmenimde sınıf içinde öğrencileri rezil etmeye bayılırdı...
Çamurla oynayıp elleri çatlayan çocukları tahtaya çıkartıp rezil ederdi pislikler,elleri kir falan diye...

Adsız dedi ki...

yalnız değilmişim pucca :( lanet olsun ilkokul örtmenime. hatta bütün öğreten adamlara kadınlara

Sumimizakura dedi ki...

PuCCaaa, ne zamandır yazmanı bekliyodum sonunda yazmışsın. Ayrıca kitabın çok iyi gidiyo. bu gidişle çabuk biticek. Yanlız eğer kitap kapağındaki sensen -ki önceki poslarında kendin olduğunu söylemiştin- kendine çirkin demenden nefret etmeye başladım.

Adsız dedi ki...

seviyorum seni pucca

roland deschain of gilead dedi ki...

ilkokul'da bunca fiziksel ve psikolojik şiddete maruz kalmamış gibi insanlar birde sonradan öğretmenler günü diye ilkokul hocalarını ziyarete giderler ya, bu nasıl iki yüzlülüktür hala bilemiyorum.

Saglıklımutfak dedi ki...

Benimde vardı orta okulda böyle salak bir öğretmenim. Allah yıllar sonra karşıma çıkardı ama etraf kalabalıktı suratına tüküremedim.

Fun_dy dedi ki...

kitabındaki ve blogundaki çocukluk anılarını okuyunca bu kadar travmatik bir çocukluk geçiren birinin hayata bu kadar eğlenceli bakabilmesine çok şaşırıyorum ve sana acaip saygı duyuyorum gerçekten ve daha çok seviyorum.

Harun TURAN dedi ki...

Bilmiyorum böyle öğretmenler şimdi de var mı ama, bir 7-8 yıl öncesine kadar vardı. Eğer yaşıyorlarsa Allah onları bildiği gibi yapsın. Bu arada, içim sızladı lan yazıyı okuduğumda.

rahat yazar dedi ki...

Etüt için para toplanması, yerli malı haftasında ders yerine evden yemek getirilip beslenme saati yapılması vs. bunlar ben ilkokuldayken de vardı:) Sürekli bir şey için para toplanırdı hatırlıyorum. Konuşanların ve haftanın nöbetçisinin tahtaya yazılması gibi uygulamalar aklıma geldi birden:)

Leah dedi ki...

Ben ilkokuldayken vardı cani öğretmenler. Sıra dayağı bile yemiştik çok iyi hatırlıyorum, hem de bizim sınıf öğretmenimiz bile değildi dayağı atan. 5 parmağın 5i bir değil ne yazık ki.
Sana yaptığı çok ayıp be Pucca. Karma, secret, kader, kısmet ya da adına her ne diyolarsa artık ve eğer o varsa burnundan fitil fitil gelmiştir o kevaşenin.

Adsız dedi ki...

puccacım ne zamandır bekliyodum yeni yazını. ben en cok tenefüslerde gidip kardeşini rahatsız eden biri var mı diye izlediğin bölüme takıldım. o kadar çok şey yaşamışsın ki ablalık iç güdüsüyle, o sevgiyle, ona birisi dokunmasın diye sınıfına gitmişsin.. çok şanslısın bunca derdin içinde sana destek olabilecek bi kardeşe sahip olduğun için(: evde çektiğin yetmiyo gibi bir de bu kadın acıtmış ya senin canını o kadını kulağından çivilemek istedim seni çıkarttığı tahtaya!

Gamze dedi ki...

Pucca seni bağrıma basasım geldi

antisiz dedi ki...

nerden geldi aklına birden o dönemler =)

Seval Dedeoğlu dedi ki...

herkesler yeni yazmış bloglara akşam orutup okuycammm..yaşasınn

Adsız dedi ki...

Benim de vardı böyle bir iki öğretmenim. Sağolsunlar saygıyla anıyorum analarını her öğretmenler gününde. İsim vermek istemiyorum ama onlar biliyorlar kendilerini.

Hepsi böyle demiyorum ama aralarında çok çok çok değişik davranış şekillerini hakedenler var bence.

Şimdi ise görüyorum böyle bazen anne babalar basıyorlar şikayeti iyi olmuş diyorum evet iyi olmuş yapmasaymış.

Adsız dedi ki...

...

atalet

fatos dedi ki...

öyle öğretmenlere dimagımızdakı butun kufurleri edebiliriz...ben de egıtımcıyım bi sakıncası yok yanı...kansere cagre bulunmadıgına ılkokul ogretmenımın kanser oldugunu duydugumda cok sevınmıstım...öğretmenlik = karsındakı öğrencı mal da olsa...saygı duy ve kazanmaya calıs yoksa bızden degılsın kanser ol. kötu ogretmenler hepınıze ıletım.

Adsız dedi ki...

mına soktumu karısı. öğretmen değil torturer anasını...

athırsızı dedi ki...

yuh ya ufacık cocuga yapılırmı bu. senın hoca da tam korku fılmı ana karakterı gıbıymıs he

eda11 dedi ki...

o ögretmenin var ya amına kazık çakayım ben!

Ayshenur dedi ki...

şerro yaaa:@ bizimde bi cemal dede vardı hem özel kursuna gitmiyoruz hemde babamdan para istio babamda ögretmenin kumar oynadıgını ögrendigi için artık borc fln vermediğinden bana etmdiğini bırakmamıstı.Resmen herkesi övüp her defasında beni pas gecerdi..Resmen bu psikolojiyle büyüdüm :S

April dedi ki...

Pucca, facebook'tan falan bulup, buluşma ayarlayıp ayar verseniz ya :D

vintage peony dedi ki...

Acımasız, vicdansız, çok sinir oldum o gıcık karıya.

Adsız dedi ki...

O kadar uzuldum ki yasadiklarina , sanki icimde bir seyler koptu.Okurken kucuk kiz cocugunu kurtarmak icin herseyi yapmak gecti icimden.Bence suratini tirmalamak yetmez ,suratina kezzap atmak lazim boyle orospularin.Benimde okulda basima gelen bir cok olay var yemin ediyorum o ogretmenleri topluca cayir cayir yaksalar bir damla goz yasi akitmam.

SiyahKarga_ dedi ki...

Ay üzüldüm pucca cım ya..Gerizekalı Şırfıntı , öğretmenlikden anlamayan pislik..!!

Adsız dedi ki...

O orospu şimdilerde 'valla sevmeyen yapmasın bıraksın bu işi' diye gençlere mesaj verme derdindedir idaaya girerim. Ne fedakarlıklar yaptığını, ne zorluklar çektiğini filan da nalatıyordur kesin.

evlilik halleri dedi ki...

benimde bir ilk okul anım geldi aklıma 1. sınıfa başlamıştım ve öğretmen sınıfa girdi çok çok çok şişman bir kadındı ondan okadar korktumki okula gitmek istemiyordum ablam bak biz gidiyoruss okulumusu çok seviyorus hem sen büyümek istemiyormusun gibi şeyler söylüyordu baktı ikna olmadım annem olaya dahil olup peki ama neden neden diyip beni sarsmaya başlamıştı bende o korkuyla ağzımdan kaçırmıştım öğretmenim okadar büyükki ya benim üstüme sıçarsa diye korkuyorum çok büyük herşeyi kıçıdaaa

PaPErDeLiE dedi ki...

Kendi psikolojisi yerinde olmayan, kendine yararı olmayan, insanlıktan nasibini almamış daha kendi eğitilmemiş kişiler küçücük dimağlara ne verebilir ki..
Aay sinir oldum valla kadına yolasım geldi... Ama bunlardan her yerde var sadece ikokullarda değil malesef...

sibel dedi ki...

Allah iki yakasını bi araya getirmesin.benimde bi öğretmenim vardı matematik çi aptal şerefsiz herkezin içinde beni baya baya dövmüştü.annem babam ayrılma telaşlarındaydılar diyememiştim,onları şikayet etmedin mi okul bitene kadar burnundan getiriyo.gerçi aileme söylesemde görmüyorlardı beni...

sibel dedi ki...

seninle konuşmanın bi yolu yok mu?

Adsız dedi ki...

ağzınlan konuşmuyon sen hani tamamen bi döt olmuşun
ben dötçe bilmiyom sana cevap veremiyom
ne farkeder duyman ki döt (üstümüzde kalmasın deyi)

NuNu dedi ki...

Öyle pislik bir öğretmen bendede vardı ilkokulda okuldan soğutmuştu beni şerefsiz.Ayaklarım geri geri giderdi hep okula giderken.Arsızın tekiydi zaten hep hediyeler isterdi ve notlarınıda aldığı hediyelere göre verirdi.Ahh onu bir görsemde içimdeki kini yıllar sonra kussam!!

tarih84 dedi ki...

Böyle sürtükler öğretmen ve ben hala atama bekliyorum.Bugün içim buruk, kırgınım, mutsuzum...ayyaşın tekini öğretmen diye tutan okul müdürlkerinden, milli eğitim müdüryüm diye sadece giyinip poz kesmeyi bilenlerden tiksiniyorum.

Puanlarımızla oynayayıp hata yok diyen şerefsizler elidme can versin istiyorum, nefret yüklüyüm.oysaki bugün öğretmenler günü, benim günüm vay halime

dersaadet dedi ki...

İlkokulda Antalya'ya taşınmıştık. Geldiğim yerde derslerim hep beşti. Karne silme beş dolu, yarı dönemde gelişnce karneyiş de öğretmene teslim ettik haliyle. Tenefüs arasında birisi benim karneyi yırtmış, öğretmen bozuntusu herkesin içinde beni,m kulağımı çekmişti sen yırttın diye. Halamların da tanıdığı idi, bir gün yolda görmüş halamı senelr sonra ama. Ben üniversitedeyim, napıyor demiş. Halam da anlatmış. Bizim eserimiz gibi bir laf etmiş. O an savurduğum küfürler kulağını çınlatmışmıdır bilmem ama hala kinim içimde...

Aslısın dedi ki...

İnsan müsveddesi.

Var ya, şu öğretmenlerle ilgili duyduğum olaylarda, çocukların olmasından mütevvellit, gerçekten katil olasım geliyor.
Hayat boyu huzur bulamamıştır ve hiç bulamaz umarım o kevaşe.

PaTroN dedi ki...

KONUYLA ALAKASIZ NOT: Bunu belki bir çok kez duymuşsundur ama birde ben söliyim inanılmaz yazıyorsun, bir hayran olarak da beni listeye ekle.

Senin aracılığın ile lisedeki müdür muavinim ve onun şırpıntı metresi edebiyat hocamın ki beddualarım tutmayıp ölmedilerse öğretmenler günü kutlu olsun. Az çekmedim ellerinden...

Adsız dedi ki...

Yaa anlamadigim tek sey; Son kralice puccaya yorum yazmissin ama blogunda kizi yerden yere vuruyordun! Ne oldu, izayami geldin? :)

DENEME dedi ki...

o örtmenle sevişmek istiyorum hırçın hatunmuş

Eda dedi ki...

Aynı dertten muzdarip olmak:

http://edaunturk.blogspot.com/2010/11/ogretmenler-gunu-hakknda.html

Adsız dedi ki...

iyyy bende kendı halıme uzulup kucukken tek benım sanırdım bunlar basına gelen, dıslanan kız cocugu. sımdı gozumde canlandı ne ıgrenc gunlerdı bıtmıs sonunda

siktirella dedi ki...

senin gözlerin renkli değil miydi yaw?siyah göze vurgu filan demişsin,şaşırdım:0

Sade dedi ki...

bizim sınıfta da abdullah vardı, okulun ilk günü herkes şiir miir okurkene tahtanın önüne çıkıp "parmağında yüzüklleerr kolunda bileeziikklleerr..." diye girişmişti bir güzel.. o günler hep böyle güzel kalsa keşke akıllarda..

PaTroN dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
MeLLy dedi ki...

Vah yavruuum, kıyamam sana..! Ne pislik öğretmenin varmış yaa! :-/

zey0zey dedi ki...

benimde ilkokulda sanırım 2.sınıfta öğretmenim serbes kıyafetle gittiğimizde mini etek giydim diye tüm sınıfın önünde beni tahtaya kaldırıp bidaha böyle etek giymiceksin diye kulağımı çekmişti altıma kaçırmıştım bende =(
ha buarada şu sonkraliçe senin sözde resimlerini sergileyip sana ileri geri sayan hatun değil mi ? burada yazsını görünce çok şaşırdım. :S garip !

Bir Akrep Sokması dedi ki...

Ben Ankara'da pek kalmamış küçük mahallelerden biri olan Gazi İlkokulu'nda okudum ilkokulu.. Sınıflar miniminnacık en kalabalığı da bizimkisi.. kalabalık dediysem de 28 kişiydi işte 5. sınıf bittiğinde öyle yani o kadarcık..
Ama asıl önemli konu şu ki bizim sınıfın diğer sınıflardan daha kalabalık olmasının sebebi harika ötesi bir öğretmenimiz olmasıydı.
5 yıl boyunca adam sadece 3 gün rapor aldı o da cenazesi vardı.
Hepimizle tek tek ilgilenir, harika ders anlatır, hatta sınıftaki maddi durumu kötü olan bir arkadaşa da yeri geldiğinde velilerden para toplayarak yeri geldiğinde cebinden vererek ayakkabı, kışlık mont, defter kitap gibi şeyler alırdı.
Bu tabi benim harika çocukluğum.. Ama duyardık dayak atan, öğrencilerini ezen beyinsiz öğretmenlerin de varlığını..
Diyeceğim o ki kitabı da okudum PuCCa, bloglarını da twitter hesabını da keyifle takip etmeme rağmen gerçekten bu kadar travmatik bir çocukluğun ve gençliğin mi oldu, işte bundan günden güne biraz daha şüphe duymaya başlıyorum..
Bi de bu hikaye acaba bir başkasının yaşadıkları mı acaba diye merak etmiyor da değilim: SENİN GÖZLERİN MAVİ DEĞİL MİYDİ BE KADIN??

Adsız dedi ki...

ya aynımı olur hep aynı kaltak öğretmenler benimde hayatta anmak istemedğim hatta nefret ettiğim okul hayatım hala nasıl devam etti bilmiyorum
aynı şekilde olur olmaz şeye para isterdi benim kaltakta bide ona yalakalık yapanı sever ve ben hiç yalakalık yapamazdım yaaa ..sınıfı tembeller ve çalışkanlar diye ayırır ve 1 soruyu bile bilemzsen sıran değişir tembeller yerine geçersin ve soruyu çözemezsen çöp kenarında beklersin nerdeyse 1 ders sonra ne anlayacaksan ayyyyyyyyy hep aynı iğrençlikler göbek kaşırdı bir bayan olarak sevmiyordum olıur olmaz yere yediğimiz dayağında haddi hesabı yok inş onunda torunu torbası hepsi kendi gibi bir öğretmene düşerde ne yaşattığını anlar kaltak karııııııııııı yaaa bak senin yazını okuyunca aklıma geldi..

bu arada yeni okuyorum seni 2 gündür falan aslında geçmiş yazılarını takip ettim çok tatlı keyifli yanii sevgiler merakla yazılarını bekliyorum

Adsız dedi ki...

Geri zekalı mısınız siz? yazıyı götünüzle miokudunuz? Kızın demek istediği kimse anlamasın diye siyah gözle ilgilişarkıları kimse anlamasın diye söylediğini hayal ediyormuş. Yani ondan bile umutlanmış şifreli diye. Harbiden malsınız boşuna okumayın buraları bence anlamıyorsunuz nasılsa.

kankirella dedi ki...

onun ben öğretmenliğine edeyim e-mi... hiç mi merak etmez bir öğretmen - hem de bayan - öğrencisinin bir sorunu olduğunu... annem vermiyo diyip duran çocuğun ciğerini sökmeye çalışacağına 3 kuruş için, annesini neden aramaya cesaret edemez acaba? eziklenmekten korkar heralde...


ah verin elime de kırayım cadının derisi kara beliniiiii... diyesim geldi :)))

Adsız dedi ki...

anemm kıyamam yaa, cok tanıdık geldi benmde hep böle kaltak örtmenlerim oldu ilkokulda, "evde kocalarıyla mutlu olamadıkları için sinirlerini bizlerdn cıkarıyolardı bence" böle demişti bi arkadsm. haklı olablr, kahrolsun menpozlu karı örtmenlr.

Adsız dedi ki...

Ben izmir turk kolejinde okurken, bir cuma gunu
bayrak toreninde sadece agzimda sakiz var diye suratima okkali bir tokat yapistiran beden ogretmeni gulhan arda'yi ve annesini aniyorum 25 kusur yildir her 24 kasimda. aninda şiril şiril altima isememi ve
islak coraplarim ve ayakkabilarimla eve kadar yurumemi hic unutmuyorum. pis naylon esofmanli, catik kasli, büzuk dudakli ve lezbiyen modeli sacli kadin dilerim allahindan bulmustur.

demlik dedi ki...

öğretmenler en en kutsal mesleği yapıyorlar tabi ki de tırnaklarıyla kulak kıkırdağını yırtmak cocugu aç susuz ser sefir sınıfın önünde bekletmek azami şekilde çocugu kırıcı rencide edici konusmak herkese resil rüsfa etmek evet evet kesinlikle kutsanmalılar(sözüm meclisde bunları yapanlara)

Deli ama mantıklı tarafından.. dedi ki...

ilkokul öğretmenimi hatırladım hominyum.. 3. sınıfta başka okula tayini çıktığı için giderken bi ben ağlamamıştım..

seninkinin adı da zeynep türkselci miydi

ilk sevgilimin soyadını hatırlamıyorum ama karının adı soyu silsilesi tokadı hala kulağımda beynimde içimde

güneş aslında mavi dedi ki...

çok benziyor ki benim bir ilkokul anıma bu anın...

ben de aklıma geldikçe o kadını tekrar görmek için dua ederim.

Engin dedi ki...

PuCCaaaaa, on numarasın. Kitabını alırken ne olduğundan bile haberim yoktu, riske girip aldım. 1,5 günde tükettim, şimdi eşim okuyor. Uzun zamandır bu kadar gülmemiştim =))

mismarla dedi ki...

kıyamam puccacım, orospunun önde gideni diye buna denir. benim de var böyle anılarım, benimki de pezevengin önde gideniydi.. derslerden soguttu şerefsizim hepimizi..

ELİF dedi ki...

Lanet olsun o öğretmene. Ya bir de annen azıcık daha mı ilgili olmalıymış ne? :(

gebettoo dedi ki...

bir çocuk için çok ağır, öğretmen olarak değil insan olarak dahi yaptıklarını nasıl doğru buldu acaba? insanlık ayıbı...

Adsız dedi ki...

cok benziyoruz be pucca yasadiklarimiz hep ayni:(

huylandırma servisi dedi ki...

her önüne gelen nok öğretmen olursa, al işte olacağı bu.

ilknur dedi ki...

ögretmen müsveddesi işte. sinir oldum ve kendi ögretmenlerimde yaşadıgım kötü deneyimleri hatırladım.

Sequoia dedi ki...

görüyorum ki bu dertten muzdarip olan ne ilk kişiymişim ne de son..

Adsız dedi ki...

bence burada ogretmenden daha ilgisiz olan kisi anne, daha dogrusu cocuklarina karsi hissiz.

MenTa dedi ki...

Lanet olsun ya benim ilk okuldaki bi öğretmenimi hatırlattı bu bana...Yolda görsem şuanda saldırıcam kandına yıllar geçri üstünden hala iananılaz derecede kin duyuyorum...Kadının adı çok benzediği için ve kişiliğiyle daha bi bağdaştığı için herkes ona kıyamet derdi ve kendisi bununla gurur duyardı.O pis sırıtışı ve iğrenç sesi hala aklımda..Çocukları yakasından tutar tahtaya fırlatırdı. Bir de bizim tahtanın kapakları vardı. Üstüne de onu çaaattt! diye kapatırdı şıllık.bir de kitabın köşesiyle kafaya vurma fantazisi vardı resmen hatunun. benimde saçımı böyle dolamıştı eline yere kadar çekmişti kafa mı koparıyodu resmen.Ayrı bi sinir oluyodu bana biraz asi bi kızdım cevap veriyodum sorularına..öyle saçma bişeymiş gibi bakmayın.kimse cesaret edemezdi cevap vermeye..!
Yakmak lazım böyle öğretmen sıfatı altındaki şahsiyetleri...

Adsız dedi ki...

Bence ogretmen kadar annen de cok vicdansiz..

catty cat dedi ki...

O salak karının,o zaman uzattığın bir lokma simite muhtaç olacağı günler de gelir elbet...

aysula dedi ki...

ah pucca hep ağlatıyorsun beni... Bu cuma'nın hükmünde ....

Nilüfer dedi ki...

Vardır böyle tipler... Bana hiç denk gelmedi ama, vardı biliyordum.
Bu kadar vicdansız olmayı nasıl beceriyorlar çok merak etmekteyim.

bitter dedi ki...

Bide ilkokul öğretmeni yaaa çüşş valla kayışı kopmuş onun demekki coluk cocukla uğraşmaktan desene.. yada kesin onun cocuu olmuodur kıskanıodur öle olurya filmlerde felan :P bizdede öle bi resim ci vardı kadının nişanlısı ölünce kopmuş kayışı. silgi felan yediriodu oğlanlara ağızlarına tükürüyodu bide :S ığkkk hatırladım birden..

Xanthi dedi ki...

alla belasını versin ya böyle ogretmenlerin. cocukların daha kisilikleri olusamadan ezip kendileri icine zıcıyor allahsızlar :@ aazına zıçim öretmen hanım

Adsız dedi ki...

Bir kaç kişi de yazmış,gözlerin mavi değil miydi diye. Ben de yazmadan edemeyeceğim, bir çok hikayenin, adı üzerinde "hikayenin", senin başından geçen olaylara dayandığını düşünmüyorum. Harika yazıyorsun, sürükleyicisin, süpersin :) ama özellikle şu küçüklükten arkadaşın Rabia'ydı sanırım, o hikaye hiç senin başından geçmiş gibi değildi. Ama tam bir anlatıcıydın, hikaye tamdı, iyiydi. Bu da öyle gibi. Saygılar.

Adsız dedi ki...

gözlerin maviydi diye bik bik edenler. okuma özürlü müsünüz abi siz? Sonra salak diyince ben suçlu oluyorum. Ama gerçek anlamda salaksınız hem de öyle böyle değil tam bir geri zekalısınız. Gidin şimdi o satırı 10 kez bir daha okuyun. Kız orada siyah göze bilerek vurgu yapıyor ki türkü söyleyen çocuk kimse anlamasın ona aşık olduğunu demiş. siktirin gidin buradan şimdi

fazladan bir adam dedi ki...

bana da aşşağılık ilkokul öğretmenimihatırlattın pucca gardaş korkudan altımıza sıçıyorduk dövecek diye facete kızına rastladım övüp duruyor babacığını basacaktım küfürü ama neyse ...

happy dedi ki...

benimde bi ilk okul hocam wardı bire gierken müjgan...hiç sevmezdi beni 1.sınıfın sonunda herkesi gezmeye götürmüştü beni götürmemişti...bende unutum arkadaşımdan ödev almak için aramıştım kızın annesi aaa sen gitmedinmi gezmeye dedi...gitmedim lanet olsun... aradığıma bin pişman oldum annem de öğrenmişti beni götürmediiini..bide sınıfta benimle geziye gelicekleri sayıyorum herkes tahtaya çıksın demişti...aptal....

bide 5.sınıftaki öğretmenim wr ayyyy nefret ederdi benden elinde olsa bikaşık suda öldürücekti beni... bigün annem hasta saçımı toplayamadım öğretmenim dedim aptal kadın veli toplantısında hastaymışsınız kızınızın saçını toplamamışsınız demişti hasta olurken sanamı sorcaktı lan...:@ ama 3.sınıftaki öğretmenimde bana bayılırdı minicksin derdi hep tahtada şarkı söylettirirdi onuda çok severdim yani bi o kadını sevdim zaten:s

Unknown dedi ki...

benimde başıma geldi ve yıllar geçti öğretmenin artık oturmadığı taşındığı eski evinin önünden bile geçmiyorum...İlkokuldayım güzel yazı diye bir ders var. Evde para yok, sadece anneme göre önemli olan derslerin(türkçe,matematik,fen vs..)kitaplarını alıyoruz.Güzel yazı kitabı alacaksın diye tutturdu öğretmen müsfettesi.Her güzel yazı dersinde tahtaya çekip kitabım yok die parmaklarımı birbirine bitiştirip yine bize marangozdan kestirttiği sopasıyla vuruyordu. Pucca işte o öğretmenler iyi güzel olanın yanında, acımasızlığı gaddarlığı,insafsızlığı da öğretiyorlar bütün hayatını,psikolojini skip atma pahasına...

JANTİ dedi ki...

İçim ezildi,oturup ağlayasım geldi bi an desem çok garip olurdu.Kendimi Serkan'ın yerine koydum sadece "ay yazık sana"deyip öğretmene saydırmamak için.Şimdi de kendimi senin yerine koyuyorum da ben olsam o günü silerdim hafızamdan ama o hocayı da unutmazdım tabi.

XXL adam dedi ki...

hakikaten cinnet sebebiymiş. valla böyle bişiy basıma gelseydi ne yapardım bilmem ama sen ii dayanmıssın..kimliğini açık etseymişsin su öğretmen kılıklı evrimini tamamlayamamıs kişinin.

Depresif ama yine de anormal dedi ki...

Öyle hocaların sonradan ağzına sıçılmıştır yaaaa

oltaignesiyim dedi ki...

Travma sebebiymiş yaa kadın!

Adsız dedi ki...

ilk okul ikinci sınıf, malatya'dan ankara'ya yeni taşınmışız. sınıftaki herkes kaynaşmış, öğretmen beni arkalara atmış ve doğudan geldim diye küçümsüyor. annem ve babam, benden 10 yaş büyük bir ablam olduğundan ve kendi dünyamda yaşayıp sessiz sakin durduğumdan pek bana bulaşmıyorlar yanlız sözlerinden çıkarsam veya düşük not mesala 4 alırsam babam dayak atıyor. Okulu sevmiyorum, arkadaşım da yok hoca her fırsatta aşağılıyor günler böyle geçerken sınavlardan biri kötü geçiyor. kontrol ettiği sınav kağıdını ve cevap anahtarını bize veriyor eve gidiyorum 4 almışım aldığım notu gösterirsem dayak yiyeceğim korkuyorum ve küçük aklımla anamı babamı kandırmak için sınav kağıdımla oynayıp öğretmen yanlış not vermiş diyorum bizimkiler olayı büyütüp öğretmene çıkıyorlar öğretmen sınav kağıdına bakıyor ve bir kalemde üzerinde oynadığımı anlıyor. Derste beni tahtaya çıkarıyor ve yüzüme bir tokat benim sınıfımda sahtekarlara yer yok diye beni sınıftan atıyor. 8 yaşındayım yerin yarılmasını ve mümkün olduğunca dipte olmayı diliyorum bizimkiler bu olaydan sonra beni yarı yılı bitirir bitirmez o sınıftan alıp başka bir sınıfa veriyorlar. Sonuç Sınıftaki öğrencilere kötü örnek olarak yıllar boyu beni veriyor ve 8 yaşında bir çocuğa sahtekar damgası vuruyor. Bu olaydan sonra sınıfımın değişmesiyle birlikte resmen eğitim hayatım kurtuluyor yeni sınıfımla birlikte okul tekrar sevimli bir hale geliyor, ve ben kendine öğretmen diyen o kadına aklıma geldikçe beddua ediyorum

KokoSh dedi ki...

Bir öğretmen de derste konuşanları (ben dahil) tahtaya çıkarıp sınıf arkadaşlarımıza tokatlattırmıştı. Bunun izi de benden hiç geçmedi. Bunlar gibi öğretmenler eminim sonradan cezalarını çekmiştir veya çekecektir. En azından öyle umuyorum.

Adsız dedi ki...

Valla Pucca bu kadar zihniyetsiz bir insanın olabileceğine inanmıyorum.Sen her olayı hayal aleminde drametize ettiğin gibi bunuda yapmışın gibi geliyor.1`in yanına 1000 katılıp tükr filmine çevirmişsin.

Entel Karınca dedi ki...

Pardon ama Öğretmen çok Orospuymuş!!!
Yapılır mı bu sana be! Kızdım bak!
Öğretmen olmuş ama insan olamamış Sürtük !

kraliçenin kedisi dedi ki...

ne abuk sabuk insanar öğretmen oluyo ya... ben şanslıydım melek gibiydi benimkisi ama 3. sınıfa kadar beraberdik. sonrasında gelen şirret bi hatundu mesela... oysa ki ne kdr önemli daha büyürken tatlı insanlarla karşılaşmak...

mismet dedi ki...

vallahi pucca öncelikle annende suç varmış nedemek ya hiç anlatmadın paylaşmadın mı ki bütün çocuklar böyle bir öğretmeni anlatırlar ailelerine o kadının saçına bi yapışaydı.ne acı ki şimdi yaşlanmıştır ve kim bilir kaç öğrenci daha ve poglarındaki arkadaşları bu kadına lanet yağdırıyodur.

Adsız dedi ki...

Merhaba blogunun sıkı takipçisiyim :) yazılarını ilgiyle izliyorum..
sende benim izleyicim olursan çok sevinirim sevgiler!
http://bilgeceler.blogspot.com/

Fatih dedi ki...

kendimi gördüm bir anda :(

Adsız dedi ki...

Ben sana ulasmaya calısan su adsız cocuk adım Cukka olsun ki hatırla. Puccacım beter ol ezik misin nesin sapsal sana diyorum tanışmamız lazım nasıl ulaşabilirim diye sen benimle tanışmadıkça kendine eziyet et olurmu!!! Hep acıtasyon modunda ol KADIN SANA NASIL ULASIRIM YA konusmamız lazım !!!!

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

herkes dertli - hep hazımsızlıklarını başkalarından çıkaran insanlardan dolayı - sanki şimdi durum farklı?!?!? mobbing de bunun yenisi işte... sadece temas yok okul gibi!

Adsız dedi ki...

Senin ki gibi olmasa da seninkine benzer yazı yazmıştım bende. Keşke hayatımda hiç olmasaydı o öğretmen beni çok başka hayatımdan çaldığı için nefretim geçmiyor.

Tüy Kalem

lavin dedi ki...

allah belesını versin böyle insanlar öğrt olmamalı benimde benden büyük bir kuzenim var allah belasını versin damek isteiyorum ama gelince buraya hep benimle uğraşı yoo ne alıp veremediği varsa kendisinden 7 yaş küçük birisine sataşiyo allahımya sinir oldum bu öğretmen bana o aptalçatlak kuzeni hatırlattı

Adsız dedi ki...

benim de kızım var oda yaşayabilir bunları insanlar çok acımasız maalesef :( üzüldüm çok

Adsız dedi ki...

hayatımda ilk kez bi örtmen benden hoşlanmadı,ne illet bi duygu yapıştı yakama ha bire dürtüyo

tropicalmalibu dedi ki...

slm kitabinizi alamadim ama sizin yazilarinizi okuyordum.hi sevmedigim sey bir insana gercekten hayran olursunuz seversiniz.yazar cizer sanatci vs
kiii ben bunlarin icinden yeni geldim hepside lutfen beni gorun taniyin diye on kez volta atarlar
beyoglund cigangirde kahvelerde ekmek paralarini beklerler tabir yerindeyse uzuluyorum onlara onlara diyorum aclar ciddi sekilde cy paralari yok ceplerinde lutfen degerlendir istanbuldayken evimde gazete okurken daha dogrusu gazetenin uzerinde kurmus oldugumuz yer sofrasinda gozum ilisti sizin yazilariniza yok artik falan oldum darilma lutfen o,kadar sanatci yazar cize varken bak sen helal olsun deddim evdekilerde her zaman oldugu gibi kendi halime biraktilar beni.ama ingiltereye doner donmez o,gazete kosesindeki cikan yazinizi esime ve cocuklarima okuttugumda sizin adiniza sevindik.umarim hersey gonlunuzce olur film geliyormus cok sevindirici.cem yilmaz'da akilli agbisiymis galiba hayirlisi diyelim.bende blogumda paylasacagim tarihiyle birlikte nasil gazete yirtilip saklanir ve altin degerinde sandiga konur onuda anlamis degilim.belkide kendi egomu tatmin ediyorum aaaaaaa bak bende takip ediyordum falan ayaklari(mi) acaba diye kendimi sorguladim ama degil gercekten degil iyi yaziyorsunuz sular seller gibi okuyoruz ve SIKILMIYORUZ.yorum ogretmeninize kalay cekenlerle dolu ama ben kufur etmeyecegim sadece zamanin geldi.umarim yurt disina kadar cikar kitaplarinizi imzalarsiniz.kimseniz ne iseniz mutlu olun mutlu kalin sakin ama sakin en unlu sanatcilar gibi beyogluna tunele takilmayin
yada cigangire cok uzulurum.siz anladiniz beni.saglicakla

tropical-malibu dedi ki...

slm o,kadar yazdim beceriksizligimden yorumu bile gonderemedim konu ile lakasi yok sizin ogretmeniniz beni baglamiyor
aslinda hic bir ogretmen beni baglamiyor.sadece nasil bir meraktir insanoglunda bende dahilim elbette buna sacada paylasimlarinizi uzunca bir suredir okuyoruz.istanbldayken evimizde kahvalti ederken gazete evet evet gazetenin ustune serdigimiz nevalenin altindaki milliyet gazetesinde yazinizi gorunce gercekten sevindik.kitabiniz cikmis filminiz hazirlik asamasindaymis gibi detaylarida okuyunca sizin adiniza sevindik.
kim olursaniz olun mutlu olun mutlu yasayin.hakediyorsunuz saglicakla kalin.xxxx

Unknown dedi ki...

inanmıyorsanız ne okuyorsunuz kardeşim, madem okuyunca rahatsız oluyorsunuz okumayın rahatsız olmayın... kız kendini deşifre etmek istemediği belki bazı isim ve mekanları değiştiriyor olabilir bu yaşanılanın yalan olduğu anlamına gelmezzz ve onun yaşadığı birçok şeyi birçok insan yaşamıştır herkezden hepimizden bir şeyler var... tabi anlayana

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

hepsi aynı hepsi , bizimki de böyleydi.

Adsız dedi ki...

Hepsi aynı diyen Zeynep, daha insan olamadığını ispatlamışsın .bi tek sen böylesin okudunmu..

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Benim öğretmenimde Pucca'nın yazdığı tipte bir öğretmendi, eziyetçiydi demek istedim. Ama ADSIZ okuyan okuduğunu anlamamış anlaşılan. Yaşın kaç merak ettim. komplkes problemin olabilir. İnsan olamamak, ispatlamak bana çok uzak. Bu tarz yazının yeri burası değil. Tartışma platformu değil burası.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Benim öğretmenimde Pucca'nın yazdığı tipte bir öğretmendi, eziyetçiydi demek istedim. Ama ADSIZ okuyan okuduğunu anlamamış anlaşılan. Yaşın kaç merak ettim. komplkes problemin olabilir. İnsan olamamak, ispatlamak bana çok uzak. Bu tarz yazının yeri burası değil. Tartışma platformu değil burası.

Mine dedi ki...

adi ötesi kadın!

Mine dedi ki...

adi ötesi kadın!

Mine dedi ki...

adi ötesi kadın!

çiğdem dedi ki...

nıç nıç nıç pislik kadın.

bilmem artık bu kitlenin bu kızgınlığıyla kimsenin karşısına çıkmasın kadın

Adsız dedi ki...

yaşla ne alaka. açıklamana yapmana hiç gerek yok.boşuna debelenmişsin burada bebeğim.
kimin ne dediği neyi kastettiği gayet açık.kompleksli olanın kim olduğu da gayet net ortada.kendini savunmaya kalkmış ama daha beter batmışsın maalesef.
dediğim gibi bir tek sen böylesin şu listede:)
burası ne platformuymuş pardon ? :)))

sahra dedi ki...

gamze haklı pucca, benimde...
şu blog iç dökmek için ne iyi bir yermiş. akıt cerahatı ki yara kabuk bağlasın.

ben de ismini vermek isterdim pucca, daha sansasyonel olurdu ama...
boş ver...

Algılanan Dünya dedi ki...

daha önceki bir yazınızda arkadaşınızın sevgilisi için büyü yaptırdığını söylemiştiniz. iğrenç çaresiz bir durumdayım ve o büyüyü yapan kişinin numarasını istiyorum sizden. şimdiden teşekkürler.

Algılanan Dünya dedi ki...

daha önceki bir yazınızda arkadaşınızın sevgilisi için büyü yaptırdığını söylemiştiniz. iğrenç çaresiz bir durumdayım ve o büyüyü yapan kişinin numarasını istiyorum sizden. şimdiden teşekkürler.

Adsız dedi ki...

pucca abla 19 yaşındayım ne olur al beni yanına yaşadıklarımız benzio birbirine bende nolur yaaaaa... grafik tasarımcıyım . abla her işini yaparım ya valla masraf olmam sana

Adsız dedi ki...

pucca abla 19 yaşındayım benide al yanına abla yaa grafik taasrımcıyım yaşadıklarımız az benzio abla nolurr.. sana hiç masraf olmam welle yha

Adsız dedi ki...

ağlıcaktım lan az kaldı :( ben o öğretmenin de öyle öğretmenlerinde ...

.eldevarbir dedi ki...

Pucca sana mail atmam gerek bana mail adresini ulaştırabilir misin ki?
Benim için çok önemli bir mail atacağım. Senin okuman gerek :)

Depresif ama yine de anormal dedi ki...

Haha bizim eski okuldaki hocaların yanındaa...Müfit Alkaya'nın sülalesiyle fantezi kurmuştum.

NOT:Tüm siteyi baştan sona okudum süpper ve harika yazıyorsun.
Dipnot:Cevap ver artık şu yorumlara çatlatma bizi.
Yerin dibinot:Kendini cool mu görüyorsun sen?

Unknown dedi ki...

Bizim zamanımızda öğretmenler para istemiyordu, parayı okuldaki teşkilatçı çocuklar isterdi, silah almak için. Vermeyeni de önce hain ilan eder, sonra bir güzel döverlerdi. Ben de para veremezdim, ama şanslıydım beni hain ilan edemediler, referanslarım kuvvetliydi. Tabii bu anlatılanlar belki de sadece bir hikaye ama mutlaka yaklaşık örnekleri vardır.

Depresif ama yine de anormal dedi ki...

Böyle hocalar yüzünden biz suçlu çıkmaz mıyız bir de...Off of

video izle dedi ki...

Teşekkürler paylaşım için.

Adsız dedi ki...

Lütfen artık yazı yazabilir misin pucca, okumam lazım seni, acillll pls!!

Unknown dedi ki...

Şu an şevkat duygusu resmen yoğruldu içimde sana sarılasım falan geldi Pucca.
Böyle öğretmenler de varmış işte. Umarım teeek teeek çekmiştir bunları kendisi.

Hayal satan biri. dedi ki...

PuCCa, bana ugra.

Adsız dedi ki...

Pucca'cığım yeni yazılarını sabırsızlıkla bekliyorum. Özlettin kendini hem de çook. Müptelan olmuştum halbüsü, yarıp geçiriodun tesbitlerinlen, helal sana dedirtiyodun... :D Lüpfen özletme kendini şekerim.
Bu arada ben de yazsammı böyle şeyler blok açıp diycem ama offf nerde ben de o yüzsüz ve de cesur yürek :(

Dengesiz hemcinsin

Adsız dedi ki...

Bu arada benim ilk gittiğim okuldaki kaltak öğretmenim de kocası müdür yardımcısı olduğu için dersleri sınıftan iki kıza işletir kendisi öğretmenler odasında çay içer dedikodu yapardı bizzat şahit olmuştum. Sonra babam beni başka bi okula verdi, ordaki öğretmenim de soruyu en hızlı bilen ilk 3e giremezsen seni eski okuluna geri yollarım die tehdit ederdi Allah'ın belası. Onun yüzünden hırs yaptım bilgisayar mühendisi oldum ama şimdi sorsalar bi sanat tarihi bi küresel siyaset filan okurdum. Bakıyorum zaten yüksek lisans şeylerine yapsammı die. :(

Dengesiz hemcinsin

Adsız dedi ki...

GOOd POSTING LIKE THIS SO LIKE VERY2 LIKE ^_^ CARA BERIKLAN DI INTERNET

burçak dedi ki...

ne tesadüf biz de öğretmen olan annemle bu konuyu konuştuk bugün. medyaya çıkan öğretmenlerin hep illet hep dayakçı hep nefret edilesi öğretmenler olduklarını. açıkçası ben öğretmeniyle iyi anısı olan birinin yazısını hiç okumadım. siz okudunuz mu? öğretmenler aslında tüm hınçlarını zavallı çocuklardan çıkarmak isteyen gizli psikopatlardı, şuanki tüm başarısızlıklarımızda o çirkef öğretmenlerin mahsülüydü değil mi. pardon.

size bugün annemin okulunda yaşanan bir olayı anlatayım. 8. sınıfların 23 yaşındaki yeni coğrafya öğretmeninin sınıfına müfettiş girer. müfettiş gireceğini önceden duyan öğrenciler öğretmenlerine bir "şaka" hazırlarlar. müfettiş öğrenciye her soru sorduğunda tüm öğrenciler "elleriyle başını korur vaziyette nolur dövme hocam bilmiyorum nnolur dövme" derler. bunun üstüne genç öğretmen şaşkınlıktan donar kalır ve müfettişe hiçbir açıklama yapamaz, müfettiş de sınıftan çıkar gider.
sonrasında öğretmenin başına geleni anlatmayayım, hani acıların insanısınız ya, siz tahmin edersiniz.

sncan dedi ki...

aynenn.. benim hocammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm:D

didem dedi ki...

Boyle Allahin belasi hocalar tez zamanda geberir de coluk cocuk kurtulur umarim.

tatlı kız dedi ki...

ah pucca ah sen benim çocukluğumu yazmışsın be güzelim..insanın cahil kalası geliyor böyleleri yüzünden.(bu arada senin gözlerin maviydi be pucca!!!)

Chilexy dedi ki...

müdür e hiç şikayet etmediniz mi?

tylolhot dedi ki...

Senin kişiliğinde büyük etkisi olmuştur belki bu öğretmenin Pucca, fazla bok atmayalım o yüzden :D hahah, nerdeyse iyi olmuş diyeceğim.

Adsız dedi ki...

orrrrrrrooooooossspuuuuu aynından bendede vardı ilkokulda ama bizimkilere söyleyip başka sınıfa aldırtmıştım kendimi yinede şimdi görsem parçalarım o karıyı herhalde

Adsız dedi ki...

o hocanın tana anasını bile en aşağı posta inletcen gündelisede indirdim birini ama ilkokuldakini bulamadım hala şimdi bulsam yaşlı falan dinlemicem dağa kaldırıp çatlayıncaya kadar sikerim inş çıkar karşıma

Adsız dedi ki...

biri değilki hepsi aynı topunun aq

Adsız dedi ki...

Pucca unutma ki o öğretmen de senin karakterini oluşturanlardan sadece biri. O olmasaydı belki bu kadar özel ve tatlı olmazdın.
Sevgiyle..

Jüliet Angel dedi ki...

İlkokul değilde Ortaokulda Türkçe öğretmenim Pislikti Yağcılık yapanlara falan sulanırdı Bende hiç sevmem böyle şeyleri okulda birinci olduğumda türkçe dersinde falan baya etkindim 5 olan notlarım sayessinfde 3 e düştü birde gelip bana iftira atan kızları dinleyip bana fırça atanda oydu pislik hala sucuğun yağında boğmak istiyorum onu!

Adsız dedi ki...

ya senin gözlerin hani maviydi şimdi siyah mı oldu?bi de uydurmuyorum diyosun..hayır gerçekleri yazmak zorunda değilsin anlatımın güzel hayali de olsa ilgi çeker okunursun ama niye başımdan geçenleri olduğu gibi anlatıyorum abartı yapmıyorum komik olsun diye uydurmuyorum diyosun??madem bukadar dobrasın peki bu çelişki niye

ladydaisy dedi ki...

Ben de bir öğretmenim ama bırakın bir çocuğu arkadaşlarının önünde bu derece utandırıp, para konusunda yerden yere vurmayı, parası olmayan çocuklar için cebimizden para çıkarıp verdiğimizi bilirim.

coco dedi ki...

ya ben şu cadının adını rica etsem acaba çok şey mi istemiş olurum.. bence deşifre etmeli böylelerini...

Adsız dedi ki...

ayıbetmiş seni kaybetmiş pucca kardeş

ekrem dedi ki...

PUCCA bizim gibi öğretmenlere örnek olmalı bu tip durumlar...

SodaLimon dedi ki...

Allah cezasını versin onun.Küçücük çocuğun bütün hayatında yer eden böyle berbat bir gün yaşattığı için.

Adsız dedi ki...

İsmini söyle bana isminiiiii allahımm nasıl sinir oldumm

noraashira dedi ki...

Öğretmen denemez bu kişiye, sadece yüz karası olur bu mesleği yapanların. Bir çocugun hafizasında böyle karanlık izler bırakmak bir öğretmene değil bir insana bile yakışmıyor. Öğretmen kadar ebeveynleriniz de suçlu ama. Eti senin kemiği de senin diye, çocugun tüm hakları öğretmene devredilemez.

Adsız dedi ki...

nasıl üzüldüm gerçekten,, böyle biri değil öğretmen insan olamaz ya:(

Adsız dedi ki...

sonrada vay efendim öğretmenler neden sevilmiyor öğrenciler neden hocalarına düşman

Adsız dedi ki...

icim acidi resmen ya,aglamak icin zor tuttum kendimi ?)

Beyazzenci dedi ki...

Allah cezasını versin o kaşarında onu hoca yapanın daa!!! Ahh puccam'm ahh kıyamam sanaa

Mehmet dedi ki...

Nerde o orospu çocukları? anasını sikerim onların, adres mekan ver sen sadece kardeşim.

Kriptograf dedi ki...

Bir de öğretmen anlatsa olayı keşke.

Adsız dedi ki...

1. senin gözlerin mavi değilmiydi siyaha vurgu ne diyenler arkadaşım düzgünmü okumuosnz okuduğunzmu kafanıza girmiyo ? ibrahim erkal kılıklı küçük veledin gözleri siyah oda onun şifresi ;) bu arada ilkokul öğretmenim NEVZAT KARATAŞ senden nefret ediyorum miğdemi bulandıran aşşalık insan

Unknown dedi ki...

üzüldüm :( ağlıyorum şuan

Unknown dedi ki...

ağladım :((

Adsız dedi ki...

bi yaziya 3 yildir yorum geliyorsa demek ki acini paylasan seni seven insan haddinden fazla seni seviyorum pucca

Adsız dedi ki...

Orospunun tekiymiş içim cız etti öyle öğretmen olacağıma ömür boyu bekleyim atamayı... Geç öğretmeni insan olan yapmaz onu..

Adsız dedi ki...

ilkokul hocasının sınıf önüne çıkarıp aşağılamaları, dayakları, rezil olan arkadaşlarını daha da aşağılayan gözlerle bakan o sinsi veletler. sırf bu yüzden çocukları sevemedim, çocuğum olsun istemiyorum. iyi biri olursa bu şerefsiz itler üzecek, kötü biri olursa sevmediğim bu kan emicilere dönecek. her türlü kaybetmişiz baştan. ayrıca öğretmenler gününde benim de hayatımın bu hale gelmesinde emeği olan tüm şeytan döllerine buradan bol acılı bir hayat diliyorum, umarım sürünerek ölürler. ufacık çocuklara egolarını şişirten tüm öğretmenlerin tabi kutlu olsun günleri.

Unknown dedi ki...

Benimde ilkokulda bi hocam vardı , birinin eli kanasa küçücük ona ilaç sürerdi hemen. Tam 8 sene kendimi parçaladım elim mosmor gezdim adam bir kere ilaç sürmedi.Piç herif şuan üniversiteye gidicem hala içimde ukte olarak kalmıştır o.

Im Seval dedi ki...

Heh.. işte ilk bunu okumuştum ben :(