1.11.2008

Özür

Patatese benzeyen fotomu bulup sitesine koyan arkadaşa, yapmış olduğu terbiyesizliğe karşılık; tehdit, küfür, hakaret ve daha bi ton şey yaptım...
Ama gel gör ki işte bu ettiğim küfürler hakaretler benim başıma iş açtı...
Şimdi o arkadaştan özür diliyorum..

43 yorum:

Esther dedi ki...

noldu yaaa? dava mı açmış sana?

PuCCa dedi ki...

açmış yaa.. bide ben suçlu çıktım..

İzDüŞümLeR dedi ki...

Tam Nasreddin Hocalık,peki onun hiç mi suçu yokmuş?

LâL dedi ki...

şaka gibi walla...hem fotonu izinsiz kullanıyo-derdi kalmamış arkadşın-,hem bide suçlu olmşsn...vay anasını bee

Adsız dedi ki...

Çok gıcık oldum her kimse..
PuCCa sen bizim herşeyimizsin:)

Adsız dedi ki...

bi de seni seviyoruz demeyi unututum :) aynen devam.

Sagır Kedi dedi ki...

Yok artık be.. Senin fotonu bulup yayınlamakla o başladıysa büyük suçlu o!!!! Puccayı sevmeyen ölsün!!!

Adsız dedi ki...

pek sevgili puccacım;

bırak acsin davayi.. internet davaları sanıldıgı gibi buyuk cezalarla sonuclanmıyor hatta cogu zaman sonuclanmıyor bile.. mesela benim 1 senedir devam eden bir davam var hala tıs yok.. ozur dilemesi gereken o .. sana hakretler eden de o hicbirsey elde edemez boyun egme boyle salaklara lutfen..

ayse

bi dost dedi ki...

hmm, tam olarak planı da buymuş demek ki.. senin saf gibi durmayacağını biliyodur o da.. Allah yardımcın olsun

serzeniş meraklısı dedi ki...

haydaaaaa :S
herkesin içinde gizli saklı güttüğü seninle uğraşma isteğini çözümleyebilmiş değilim ben puCCa...

osuruktanteyyare dedi ki...

çöşşşşş
ağşama anlat msnde merak eyledim

Yabani Kuzu dedi ki...

anaa olaya bak sen nasıl suclu cıkıonki yav alla alla ilginc gercekten :S

Nesnel İleti dedi ki...

Artık sen de küfretmek yerine direk dava açarsın, hı? =)

Adsız dedi ki...

oof bnde çok merak edioorum o fotou =)

magnum opus dedi ki...

böyük kötü...
pöfff olmuş. madem böyle sorunun vardı, bir haber uçursaydın ya sana deneyimlerimizden mantıklı çözümler sunardık.

peki davanın içeriği nedir? aleyhine olan durum tam olarak nedir ki?

NaKHaR dedi ki...

öfkeyle kalkan zararla oturur dedikleri şey bu olsa gerek :S

eee gördüğün sayfayı bi print screen yapsaydın keşke kendini savunurdun, fotoğrafını silme ihtimaline karşılık..??

PuCCa dedi ki...

resim facebooktan olduğu için bişey yapılamyor.. o yüzden fotolarınızı face eklerken bir kez daha düşünün derim ben..

banadair_berrin dedi ki...

desene adam hem suclu hem guclu..
senınde basından bela eksık olmuyor yahu:)

angelica dedi ki...

facede kullanılan fotoğrafların başkaları tarafından yayınlanması yasak değilmiş hatta kendinizi billboardda görseniz şaşırmayınmış

Judi dedi ki...

arkadaşamı düşmüş senin resmini görüntülemek. O resmi koyduğunda senin bu tepkiyi vereceğinden çok emin olduğuda ortada.

kutup zencisi dedi ki...

adını şimdi hatırlayamadığım bir düşünür;

"bir insanın o.ç olması için annesinin o. olmasına gerek yoktur" demiş...

nerden aklıma geldiyse şimdi...

Adsız dedi ki...

"kutup zencisinin O.Ç olması için anasının O olmasına gerek yokmuş" diye de yazabiliriz bu özlü sözü...

kutup zencisi dedi ki...

adsız derken, ne idüğü belli değil manasında mı?

adamların adı olur...

Adsız dedi ki...

harbi şimdi esthere hak verdim. adsız var bide o.ç adsızlar var ikisini ayırmanın tek yolu annesi ile tanışmakla çözülür sanırım . k.zencisinin dediği gibi adam isen öle gizlenipte küfür etmezsin bizim adımısıda lekeleme. noname

BlahBlah dedi ki...

hem suçlu hem de güçlü yani. davayı açmadıysa biz de senin adına özürlerimizi iletelim...

Adsız dedi ki...

bahsi gecen foto yu blogunda yayinlasaydin pucca hic boyle kufurlere-hakaretlere gerek olmadan en guzel cevabi verirdin...

mine

muhaber.net dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Üsteki yazını okuyunca, hazır hüzünlenmişken buna da üzüldüm :(

Bir de, neden üsteki yazıya yorum yapamıyoruz?!

melusina dedi ki...

yüzleşmene yorum yapılsın istememişsin biliyorum. Ama yorumlamadan edemeyeceğim. Şimdi o adama hakaret etsem bana da dava açarlar mı pucca?

Adsız dedi ki...

üstteki yazı bir kız bebek_14 aylık_ annesi olarak s.çtı ağzıma. çok etkilendim canım. çocuk tacizinin çkkonuşulduğu şu günlerde bir çocuğun ağzından neler hissettiğini öğrendik. sana sımsıkı sarılma istedin. yani o annen de nasılmş ya... neyse bişey demim, annen sonuçta . ama o herifin acısını bin beter yaşamadan gebermemesini dilerim. allah onu bildiği gibi yapsın. domuzlara yem olsun pislik...

nino dedi ki...

cok uzuldum
insanlar ne kadar kotu ya :((

nino dedi ki...

yukaridaki yazini okudum goz yaslari icinde bir izmirli olarak izmirden bi r kez daha nefret ettim Allah belasini versin bole insanlarin dilerim hayatin bundan sonra istedigin ve bekledigindende guzel olur seni cok seven bir esin olsun ve ucde dunya tatlisi bebis diliyorum sana neden olmasin

Adsız dedi ki...

@nino, pucca orada istanbul günlerinden bahsediyor sanırım. diğer görüşlerine ben de katılıyorum.

nino dedi ki...

o zaman istanbuldanda nefret ettim

inflack dedi ki...

bu adam hayattaysa, öldürsek?

bi dost dedi ki...

puccaaaaaaaaaaa rüyamda seni gördümm.. benden böbreğimi istiyodun :D ben de, "hadi tamam gidip kan veriyim, uyuyo mu bi bakalım ama babam izin vermez heralde.." diyodum :P

Adsız dedi ki...

böbrek transplantasyonu için kan uyumunu gerek yoktur ki :)

otobus111

Adsız dedi ki...

oda zaten rüyasında görmüş körmüsün??? allam ya şaka gibi noname

bi dost dedi ki...

:))) ama ben grçekte de nası olduğunu bilmiyodum, sağol aydınlattın :))

Adsız dedi ki...

önemli değil "bi dost"...

ben de zaten kimseye burada kalkıp böbrek nakli dersi vermeye çalışmadım...

Gülerek bi mesaj yazdım ama "noname" teyze bana çok kızdı :)

otobus111

Sfenks dedi ki...

Ahhh Facebook Ahhh :)

funda dedi ki...

"Yüzleşme" çok ağlattın beni...

Okhy Dokhy dedi ki...

vay anasını ya, neler dönmüş. geçmiş olsun. ne adamlar var be...

Adsız dedi ki...

PuCCaa senin durumun'a şimdi de ben düştüm bi anlık sakallığım :( lütfen affedici ol tekrar özür diliyorum. devlerinreisi