12.05.2010

"Küçük Aptalın Büyük Dünyası" kitabını almayanın evini yakarım!!!!

Hanii teee ne zaman bi yazarın evinde yemek yedim gibi bişi yazmıştım ya, haa onu yazabilirim artık...
Şimdi twitter diye bir hadise var ya, ben öyle 140 karaktede derdimi anlatmaya çalışırken bir mesaj geldi "Cem Mumcu" dan... kitap dosyasınız tırıvınızı getirin gibi bişi yazıyor. Sonra Her Boku Bilen Adam var hani o da blogcu, mesajı okurken ona sordum, o da dedi "ee bana da geldi bu mesaj"
Iyyyy dedim spam yapıyorlar demek ki, böyle kişilere "kitabını getir" yazacaklar sonra tabi bunlar da "vayyy taşşaını yediğim yayınevi" diye her yerde reklamını yapcak. Kitap dosyalarını da okumadan "biz size döneriz" diyecekler. Yani ben yayınevi şeyi olsam reklamımı böle yapardım...
Ondan amaan yaa dedim, HBBA'da bi sorayım dedi, neyse bunlar konuştular ettiler... Meğer sadece ikimize göndermiş bu yazıyı.. Buluşma günü falan ayarlamışlar hep beraber tanışcaz...
Bi de o dönem, şizofren bi hatun var bana takmış! Yüzünü bile görmedim hatunun ama böyle neler saymış. Kızı birebir tanıyanlar da raporlu hasta, siktiret falan dediler... Boşverdim ama içten içe de "lan bu o hatunun işi olmasın manyağın teki yapar yapar Cem Mumcu hesabı alıp twitterdan." diye de düşündüm.
Neyse işte böyle bir şüphe bir güvensizlik derken buluşma günü geldi çattı. Nişantaşında bir cafeye gittik HBBA ile bekliyoruz.. Göbeğim fırtlamasın diye sabahtan beri bişi yememiştim o yüzden başım falan dönüyor. Tansiyonum nasıl düşük! Ayran alcam kendime HBBA diyor ki "kızım görüşmede ayran mı içilirmiş" Soda mı ne aldım o açlığımı daha da gurul gurul etti..
Bekliyoruz bekliyoruz gelmiyor adam.. Dedim yemin ederim o psikopat karının işi, sağdan soldan da kahkaha sesleri geliyor HBBA'da dedi kesin o keklendik falan derken, dışardan Cem Mumcu ve yanında kızıl saçlı bir afetin geldiğini gördük. Bir ohh çektim en azından adam kendisiymiş diye... Geldiler oturduk, kimsin nesin muhabbeti yapıyoruz ama benim tek düşündüğüm şey masanın ortasında duran kruvasanlar... Bunlar konuşuyor böyle HBBA hayatını falan anlatıyor, başarılarını, aldığı teşekkür belgelerini, okulun en çalışkan adamı olduğunu, okumayı çok çabuk söktüğünü falan...
Bana geldi sıra, çocuk lisedeyken bilmem ne kurulundaydım bile dedi... Benim hayat hikayem ise eheheh lisede hep 9 yazıf getirirdim, okuldan atıldım sonra, üniversitede herifin birin aşık oldum, sonra başkasına başkasına derken falan gibi gereksiz "öl sen bee" diyecekleri türden bir hayat hikayesi sundum...
Bi de dünyanın en cana yakın insanları, lan sen yazar psikiyatrist sonra ne bilim televizyon programı falan yapan birisin, insan böyle yakın mı davranır, sürekli gülüyorlar falan her yapılan şeye espri buluyorlar. Hani biraz kasılsalar kendimi daha iyi hissedecem, onlar böyle laylay şambali olunca bu masada birilerinin kasılması gerekli o da ben olayım bari dedim...
Kasılmamın diğer nedeni tabii açlığım, midemin içinden gelen sesleri duyuyorum.. Şimdi diyorum yemek alayım, üstümdeki elbise o kadar dar ki, midemi içime çektiğim için götümden çıkacak neredeyse, bir bardak daha su içersem patlayacak o elbise... Bi de sandalye de rahatsız, yemek yemeyim en iyi dedim. Sevgili arkadaşım HBBA ama orada "ehuehuehu PuCCa açlıktan ölüyordu" diyince ona öyle bir bakış fırlattım ki, deldim gözlerimle resmen hemen hoop kıvırdı o da.. işte böyle ben açlığım elbisemin darlığından nefes borumu sıkan baskı ile beraber, kitapları konuştuk ettik siz hazırlayın gönderin dedi.. Sonra Sami Hazinses'i twitterdan sevdiğini söyledi.. "O benim arkadaşım yaaee" dedim, "üstelik blogu var ahanda bu alın bakın" diyince. "Ben bakayım size haber vereyim olmadı 3 tane sırayla çıkartalım" dedi. "İlk PuCCa'nın olmak üzre..."
Yalnız öyle bir şey ki, o hafta içerisinde yeni bir iş buldum, aynı gün ev arkadaşımı buldum, ve kitaba karar verildi..
Aynı haftada yani bu... 1 senedir hayatım sikko bir biçimde geçiyordu bi anda her şey döndü, bi anda yani..
Sadece ve sadece Erik'le aramız acayip kötüydü o dönem. Pezevenk ben iş bulunca çok bozuldu, bi de kitap olunca bildiğin ezik gibi mi hissetti naaptıysa, "Ben kimim ki senin yanında dolanıyorum" durumlarına girdi.. Valla lan, "çöpü döksene tatlım" diyorum...
"Tabii çöp dökeyim zateni ben kimim senin işin var kitabın var ben çöpü dökmeye layığım"
"bas git manyak mısın" diyorum
"bak bak bak şimdiden başladın, hemen ilk fırsatta beni tekmeledin belliydi"
2 hafta böyle gına getirtti bana, her lafından biri buydu.. Sonra alıştı allahtan neyse ki artık yok öyle tutumları...
Neyse işte ertesi gün oldu, Cem Mumcu evine davet etti bizi yemeğe. Tabii yemeğe davet diyince böyle yazar evi şamdanlar falan Kürşat Başar'ın sahur programı ambianslı yemeği gibi bişi sanıyorsun. Alakası yok sevgilisiyle beraber bize yemek sepetinden sosis söylediler...
Ama evlerine ayakkabıyla girdik bi de bembeyaz ev.. İçim acıdı o ayakkabıyla dolanırken içerde... Bu kez tabi akıllılık yaptım kot giydim gittim ki en azından olaya kendimi vereyim diye...
Orada bir muhabbet bir muhabbet, kitap dışında her şey hakkında konuştuk yemin ederim...
Dünyanın en komik ve eğlenceli çiftiydi valla...
.....
Hah işte ben o geceden beri kitabı yazıyorum, o yüzden buraya da çok yazamadım. O dönem içinde Erik evde Pes oynadı ben pc başında yazı yazdım. Yüzük ve ev arkadaşım dışında hayatımda bir atraksyon bile olmadı... Çok çok çok kötü bir durum hariç (onu da kitaba yazdım spoiler ehehehe)
Kitaba buraya yazamadığım her şeyi yazdım yaa. Bazı şeyler vardı yakalanırsam sıçarım diye neyin kim olduğunu şaşırtmacalı yazdıklarımdan onları da net tak tak tak yazdım valla.
Üstüne üstlük oramı buramı da gösterdim kitapta! yaa yaaaa...
Burayı kitap haline çevirmedim yani... sıfırdan dan başlayarak yazdım... (anam ağlaya ağlaya)
Bunun dışında gazeteye de çıktım lan, twitter ünlüsü ayağına üç beş twitçiyle ayy onları da koyayım, Star, Hürriyet, Milliyet
Yani demem odur ki şansım dönüyor mu ne! Sadece eski sevgilimden intikam almak için açtığım sonra ona kıyamayıp burada kendimi kesip arabesk halde takıldığım, ardından o kadar yalnız kalınca iç sesimi koyduğum yer sayesinde bana bambaşka bir kapı açıldı...
Ne kadar çok robbie williamslan sevişmek sonra Obama'yı suikastten kurtarmak, Bradle film çekerken bana aşık olması gibi hayallerim var olsa da bu durum rüyamda bile göremeyeceğim bir şeydi sanırım...
Umarım bu işten de yırtarım yaa, başarırım yani. Allahım başarayım da en azından bıyıklı ev arkadaşımdan kurtulayım...
Gerçi şey kısmı acayip koyuyo yine isim falan saklı olcak çünkü. Facebook hesabımda bile "kitabım çıktı mihi" diyemem.. Sonra iletime bile yazamayacağım lan, okuyacaklar ama egoma yararı olmayacak :( onda da napalım gülü seven dikenini de yer..
Kitap çıkarsana sen diyenlerin de isimlerini tek tek aldım, eğer almazsanız evinize gelip yakacağım :Pp
Yalnız kitabın kapağını görünce çığlık attım resmen o kadar güzel oldu ki anlatamam... Kalbim boğazımda güp güp güp atıyor.. Adı "Küçük Aptalın Büyük Dünyası" olacak...
1 Haziran olsun istedim kitap için, Norma'nın doğum günü yani. Umarım bir sıkıntı çıkmaz tam o tarihte onun için bir şey yapmış olurum....
Bu arada hepinize çok teşekkür ederim :)

149 yorum:

Adsız dedi ki...

Offff o kadar ballandıra ballandıra anlattın ki kitabını "1 haziran gelsin bir an önce" diye düşünmeye başladım.
Direk alıcam.Sabırsızlıkla bekiyorum.

Adsız dedi ki...

yine far kettim ama yine iş yerinde okucam.öyle daha güzel.sımdı bon bon bakıp okur gibi yapıyorum.

Pinor Çen dedi ki...

Korsanı çıkar mı ki??

éLLa Çiça dedi ki...

vay be

Adsız dedi ki...

allah herşeyi gönlüne göre veriyor :))

Adsız dedi ki...

Cem Mumcu'yu zevksizliğinden dolayı tebrik ederim. Edebi dili bu kadar kötü olan birinin kitabını çıkarmayı hangi akla hizmet iyi bir proje olarak gördü acaba?

*STYLEBOOM* dedi ki...

yaşşassın puccayı bi de kagit kokusu duya duya okiciiim! harikasin, tebrikleer!

Adsız dedi ki...

2010 senin yilin oldu desene :) merakla bekliyorum kitabini.
serpil

ozkanguven dedi ki...

ayşe armandan sonra bana röportaj vereceğini yazmayı ihmal etmissin. zaten ünlü olunca yüzüme bile bakmayacağını hemen anlamıştım

Simla dedi ki...

PUCCAAAAA ben burada sevindim çığlık attım okuyunca! Bu harika bir haber çıkar çıkmaz kitapçıya koşarım ben SEVİYORUMMM SENİİİİİİİİİİİİİİİ :D :D

Leah dedi ki...

Pucca sen olgunlaştın ya. Eskiden daha bi hahaha hihihi tavrın vardı, yaşlanıyo musun ne bi ciddiyet hakim bu yazıda. Belki de ciddi bi şey olduğundandır kimbilir ama öyle hissettim yani bi an :D

Hayırlı olsun kitabın puccacım.

Adını falan yazamamanı geçtim, imza günü yapardın. Her yazar bi imza günü yapmak ister zannımca. Olsun, şükür demek lazım.

Anahtar dedi ki...

Kitabın kapağı yazıdaki resim mi?

jerry maquire dedi ki...

hele bir çıksın bakarız okunacak bişeyse kapağından yada son sayfasından anlarım ben zaten olmazsa dost kitapevinde hergün işe giderken 2 sayfasını okur bir ayda da bitirrim ... :) hadi bakalım kitap çıkınca görüşürüz :)

ferdagokturkince dedi ki...

puccaaa çok pahalı olmasın. çok çok alıp hediye edebileyim sevdiklerime. lütfeeennn! bi de allah daha daha güzel şeyler versin sanaaa. amiiiin ;)

Volkan dedi ki...

ben kitabı elimde görene kadar inanamayacağım walla :P

[ beLLe ] dedi ki...

vay be.. ben senden daha çok sevindim.hayırlı olsun.kitabını alacağım =)

Adsız dedi ki...

sonunda seni gördük pucca. dizüstü edebiyat ın yayınladığı fotolardaki sarışın hatun sensin zannımca. bi daha şişkoyum dersen kafanı gözünü patlarım. hehehe:)

korai dedi ki...

burdan kaldırdıgın bazı can yakıcı yazılar vardı onlarda olsaydı içinde almam için en güzel sebeppppp lütfen yapabiliyosan kaldırdıgın yazılarınıda koyyyy...bide ünlü olunca bizi unutma olur mu..

mad. dedi ki...

Aman yarabbim.
nasıl mutlu oldum anlatamam : )
umarum her istediğin gönlünce olur. :D oyh

korai dedi ki...

burdan kaldırdıgın bazı can yakıcı yazılar vardı onlarda olsaydı içinde almam için en güzel sebeppppp lütfen yapabiliyosan kaldırdıgın yazılarınıda koyyyy...bide ünlü olunca bizi unutma olur mu..

Adsız dedi ki...

Ben yazdım bu kitabı diye duyuramaman fena bi durum olsada biz biliyoruz^^
egonu tatmin edici sözcükleri şimdiden kafamda tasarladım bile:D:D

1 Haziran'ı merakla ve sabırla bekliyorum..
bide inş. kitabın fiyatı çok tuzlu değildir ahahha:D:D:p

ve başarılarının devamını diliyorum (:

Gökçe A. dedi ki...

yayayye kokkocombo! çok sevindim!

Adsız dedi ki...

http://www.facebook.com/dizustuedebiyat bu seri değil mi? benim ilk aklıma sen geldin yemin ederim :D

korai dedi ki...

Şimdiden götün kalktı baksana kimseyi iplemiyo bileee:D:D beden dersinin bile kitabı var senin mi olmıcak layyyn:))yakısır kardasıma..

Adsız dedi ki...

Canım sen benim ruh ikizimsin hey konuda kesinlikle kitabını alacağım, yıllardrı banada derler yaz diye ama dökemedim birtürlü =) eminim çok güzel olmuştur, twitterden takip ediyorum seni =) günün birinde seninde beni takip etmen dileğiyle haha =) kızım bak şöhretsin beni takip etmen haliyle yaşıyorum manyak hatun =)) mucxxxxx (bhrdynn)

üç dedi ki...

ayyy yaa bi kıskandım bi kıskandım seniii,,,kıskandıım kadardaa bi mutlu oldumm bi oldum valaaa bak...Allah gönlüne göre versin pucca yaaa;)itiraf;suana kadar bandrollü hiç kitap almadım ders kitapları dışında kiii küçükken abilerin ablalrın kitaplarını kullandım,,ünidede bilirsin fotokopy ama varyaaaa sana söz senin kitabın ilk olcak,almazssam gel yak benim evi:))

Sel dedi ki...

Ya şimdi cevap vermezsin bu kadar yorum arasında ama
SENİN GERÇEK KİMLİĞİNİ KAÇ KİŞİ BİLİYOR? Bog yazarları gazeteciler derken ortaya çıkması yakındır gibi geldi.
Bide Baştan hayat hikayesi mi olacak? Otobiyografi gibi? Yoksa yine post post mu? YOKSA ROMAN MI? fışfışfış.
Blogger talihlileri sizi, umarım başarınm daim olur :)

Adsız dedi ki...

O zamana kadar nasıl bekleyeceğiz :(

iki tane dövmesi olan bi kız dedi ki...

alırım ben, valla alırım!
hayırlı olsun, kendi başıma gelmiş kadar sevindim

Adsız dedi ki...

Çok sevindim, güzel bi şeyleri çoktan haketmiştin. Yolun açık olsun.

Yeliz dedi ki...

Sonuna kadar nefesimi tutarak okudum, 1 Nisan'da yaptığın gibi sonuna "Şaka yaptım" yazacaksın diye korktum. Baktım yazmıyor öyle bir çığlık attım ki evde. Annem seni benden daha çok seviyor, her gün Pucca yazmamış, başına bir şey gelmiş olmasın, tanışsak bizde kalsın diyip duruyordu. Kalktım anneme söyledim. O gözlerini görmen gerekirdi, kendi kızının başarısı gibi. Seni hem kıskanıyorum hem gurur duyuyorum. Pucca sen beni hiç tanımıyorsun ama ben seni kardeşten öte seviyorum sanki =)

DENIZ SERTKAN dedi ki...

okurken keyif alıcaz eminim bundan. tekrar tebrik ederim.

Adsız dedi ki...

Pucca kesinkes alıyorum kitabını. Hem çok merak ediyorum, hemde çorbada bizimde tuzumuz olsun..

misanthrope dedi ki...

bence sen gaysin :)

Adsız dedi ki...

Seni ve SamiHazinses'i anlarım ama HBBA'nın tarzı kitaplık değil. Kendini Engin Ardıç zanneden biri.

Senin adına çok sevindim ama bunu haketmiştin :)

Loana dedi ki...

ooo süpermiş ya hakkaten böyle bişey kimin aklına gelir? kitap illa ki edinilecek hem de korsan değil parama kıyıp alacağım :D

deryik dedi ki...

eline sağlık. blog, kitap, her neyse, hepsi. eline sağlık işte. umarım seni mutlu eder. imza günü yaparsan ortalık yıkılır artık :) gözlüklerinle gelirsin belki ama dövmeni bi gösterip gizlersin, çığlığı basarız. ay neyse işte. evimizi yak, kafamıza yık. almayan yüz kilo olup bayır aşağı yuvarlansın.

Adsız dedi ki...

Ben asıl ünlü olduktan sonra olacakları merak ediyorum. Off hayatın değişiyor bence sen Erik'e tekmeyi bascaksın sonra ünlü biriyle olacaksın. Asıl o yazılarını okumak isterim Çabuk ünlü Puccaaaaaaaaaaa

Dilara dedi ki...

ohaaa.
tebrik ederim!
kitap yazmak falan değil de başarı sağlarsa -ki sağlayacağına eminim- BEN YAZDIM BEN BEN! diyerek elaleme söyleyememek zor olacaktır bence. :D

korai dedi ki...

pucca çok zengin olursan bizi topla diskoya götür ordada eve gidelim otururuz:D:D

Moda Modunda (Ebru S.) dedi ki...

Resmen gözlerim doldu okurken..Resmen bi başarı hikayesi bu Pucca..Dilerim şansın hep yaver gider..

bu arada ben, bloga yeni yazı yazdığında bile 'dur bi kahve koyayım kendime oh bi de sigara yakayım hakkını vereyim ' modunda, hani en sevdiğin çikolatayı yerken yavaş yavaş yersin ya bitmesin diye işte o duyguyla okuyorum yazdıklarını..Kitabın çıkıp aldığımda da kendimi eve hapsetmeyi düşünüyorum, lütfen 885995 sayfa falan olsun ya lütfennn :))

Burcin dedi ki...

:)
harika olmuş

Adsız dedi ki...

aferin kız=))) puccam çok sevindim senin adına=) ama kitabın çıkınca elbet kimliğini de öğreniriz..şimdiden merakla hem seni hem kitabını bekliyorum=)

gençbiranne dedi ki...

kızım harika bişi bu ya
şimdiden tebrik ediyorum :)))

organik havuç dedi ki...

sen artık takılmassın buralara .p

hjhlp dedi ki...

Bir de imzalatma şansı olsaydı ya keşke... imza günü yok mu :( bir sürü yorum da imza günü demiş...

imza olmasa da, ilk alacaklardan birisiyim...

rahat yazar dedi ki...

Bu yaz hangi kitabı alacağımız belli oldu. En çok satanlar listesinde olursan zaten senin kimliğini bulup afişe ederler hemen:)

Adsız dedi ki...

Ben asıl kafayı sana takan hatunu merak ediyorum yaa. Biz tanıyo muyuz

Unknown dedi ki...

Hemen koşup almalı kitaplığın başköşesine koymalııııııı :)Tebrikler

Wispof dedi ki...

ya sen de bridget jones oldun önce bizdendin şimdiyse aşk var, iş var, ün var neye mızıklıycaksın bundan sonra bakalım .mutlu son daha ne olsun . rahattan huzurdan yazı çıkmaz be anacım ama kıskansam da yürü be kim tutar seni artık ...

Hazan Esintisi dedi ki...

Evimi yakmaya gecmeden önce seni yurt disindan okuyan insanlara kitabi alma imkanini taniman gerekli bence :P
ISBN nosunu yayinlarsan ilk isim onu almak olcak, yoksa benim haylaz kardesimin eline bakicak maalesef :(

Tebrik ederim :)))
Cogu meshur olmus yazardan daha severek okudum blogunu, 3 gün icinde (daha 2aydir fln kesfettim seni) hic sykylmadan gülerek, düsünerek okudum blogunu.
Kitabinida sabirsizlikla bekliyorum, ISBN nosunuda istiyorum!!!! :P

Fashistanbuller dedi ki...

Blogcuların sabırla emek vererek farklı şekilde başarıya ulaşması duymayı en sevdiğim haberlerden.

Umarım bu kitap bir çok kitabının ilki olur. kesinlikle alacağım ama senden evinizi değil, İstanbul'u yakarım tarzında arabesk bir ifade beklerdim :)))

merlin dedi ki...

: )

her boku bilen adam dedi ki...

engin ardıç demiş biri bana. yakıyorum ben kitabı. böyle tanınıyorsam bu alemde sıçayım kitabına da bloguna da.

Bitki Cadısı dedi ki...

Çok güzel bir haber çok sevindim ,kitabını merakla bekliyorum ve devamıda gelir umarım.

Gokcen dedi ki...

Hayatta icten yapilan her seyin odulu er ya da gec geliyor. Sen bu bloga yuregini koydun, anlayan anladi, takip etti. Ve iste mutlu son! Fazlasiyla hakedilmis bir yer...

Turkiye'ye gidince alinacak kitaplar listesine ekledim seni de, merakla bekliyor olacagim.

A-H dedi ki...

cok sevindim senin adina, nasil heyecanlisindir kimbilir :) ama ismini kendi kitabina koyamamak kotu olsa gerek :S

neyse bende ilk firsatta alacagim kesin :)

Azze dedi ki...

kızııım neresinden tutunca kırılıyo o şeytanın bacağı bize de anlat,

süper sevindim adına, okuyanustan mı çıkacak kitap?

Pell-in dedi ki...

bende alıcam bende. Parayı buldun valla sonunda buralarda da yazmassın hee

sam dedi ki...

küçük bir başarı hikayesi.
mutlu eden, ümit veren
bir başarı hikayesi.
Ülkem ve senin için mutlu oldum.
kutlarım.

Hesionka dedi ki...

Tebrikleeeer!
Süper bir haber bu :D
Ayrıca kapağa da bayıldım, mutlaka alacağım kitabı!

Sevgiler,
Hesi

ZIBBIDI dedi ki...

Yürü ber PuCCa kitap neki..Daha dizi bile çekicen sen..:P

MeL jones' dedi ki...

wışş..
hayırlı ugurlu ossun :)
bende meraklandım. kesın alcam :)

siminya dedi ki...

Hep söylerlerdi ya blog yazanlara "sen kitap yaz, sen kitap yaz" bir süre sonra reflü gibi bir şey olmuştu bu cümle, duydukça ağzımda acı bir tad bırakıyordu, klişeleşmişti.Şimdi senin kitabın reflü tedavisi olacak, tabi hbba ve sami'ninkide.

Geçen yıl biri bana şöyle mail
atmıştı "orhan pamuk yazılarından araklayıp araklayıp yazanlar kendilerini orhan pamuk sanıyorlar bilmiyorlarki onun kadar yazabilmek ve okunabilmek için götlerinden kova kova kan damlatmaları gerekir. Sen yazarken en azından gözünden damlattığını yazmışın, ne kadar zor olduğunu tahmin edebiliyorum.

Olaya nedense çok duygusal yaklaşıyorum lan ben :D nedenide ezik blogcuların şaha kalkışını görmekten sanırım, şimdi şuraya bide mehter marşı attırayımda tam olsun (bas erkek sesiyle okunmasına)

Yinede şahlanıyor aman
Kolbaşının yandım da kır atı
Görünüyor yandım aman
Bize serhad yollarııı

hahaha

pınar dedi ki...

pucca ben senin hayatındaki hiç kimselerdenim ama bu seni kesinlikle sevmeme engel diil :)
bu dandik yerde(iskenderun)kitabını 1 haziran haftası bile bulabilir miyim bilmiyorum ama kitabı alanlardan olucam :)
ay law yuuuuu....

turkleader dedi ki...

hadi hayırlı olsun pucca :D ben alacağım bak..söz :)

Adsız dedi ki...

Pucca'yı hayatımıza çivileyen onun yaşadıkları ile yazdıkları arasına germiş olduğu incecik zardır. Kimse göremez, kimse geçemez. Diye düşündüm birden :)

Finduilas dedi ki...

Haketmiştin. (:

Adsız dedi ki...

ben heyecanlandım sen şu an kimbilir ne haldesin =) Çıktığı gün koşarak gidip alacağım =)

Adsız dedi ki...

tebrik ederim canım herşey gönlünce olur inş..

Dışavurum dedi ki...

4 Haziran'da tatile çıkıyorum , deniz kıyısında senin yazdıklarını okumak zevkli olacak Pucca.
Ayrıca hakkaten sevindim senin içün ,tebrik ederim.

Katun dedi ki...

(uzun zamandır okuyorum,ilk kez yazıyorum buraya.)
Tebrik ediyorum,çok güzel bir haber bu.

Anahtar dedi ki...

Kitabı alanlar kendi bloglarına kitabın resmini koysun özet geçsin:)

Adsız dedi ki...

çok sevindim pucca inşallah hayatın hep böyle mutluluklarla dolu olur:DD
ve inşallah bende senin gibi bir gün ulaşılması güç hayallerimi gerçekleştiririm,
sanki benim kitabım çıkıyormuş gibi sevindim:)
bende kitabını sabırsızlıkla bekliyorum:)
herşey yolunda gitsin inşallah:DD

peri dedi ki...

Merhaba pucca blogunu hiç sıkılmadan hep zevkle okudum eminim kitabını da aynı şekilde okuyacağım bol şans diliyorum

janel dedi ki...

cok tebrik ederim seni pucca ama ole distan binbir sirinlik yapip icten ice fesatlik ceken hatunlar gibi degil cidden tebrik ederim. ins her sey tam istedigin gibi olur...

Sestra dedi ki...

bloga yazsaydın bedava okusaydık nedir bu kitap çıkarcam şımarıklığı yahu :P para mı vericez artık sana okumak için, blog nolucak? blogların geleceği ne olacak, bloggerlık ölüyor mu vs vs vs .. bekliyoruz yeni yazılarını burada ya da baskılı maskılı işte... kuşe kağıt olsun bari illa bastıtırıcam yazdıklarımı diyorsan

Adsız dedi ki...

Yuh artık sestra! her şeyin bir karşılığı olmalı senelerdir karşılık almadan seni eğlendiriyordu yazdıkları şimdi 8 tl vermek mi gücüne gitti.
Madem bu kadar takip edip her gün bakıyorsun o zaman kitap çıkarma ben beleş bunu okuyacağım demeye hakkın olmamalı.
Bu kadar bencillik ve beleşçilik de hayatımda görmedim.
Kitaptan, gazeteden para kazanan tonlarca yazardan daha iyi bir yerdeyken çoktan haketmişti bunu. Senin gibi insanlar olduğu sürece bu ülkede emek diye bir şey olmayacak bence.

Missipipi dedi ki...

ben imzalatıcam tanıorum hatunu hohohohoooo

Adsız dedi ki...

sanırım okurlarına ilk defa teşekkür ettin çok hoşuma gitti:)

Adsız dedi ki...

Sevgili PuCCa hayırlı olsun dilerim.




Ve ben hemen ilk gün olmasada kesinlikle birkaç tane alırım.:)

Yeni Türk yazarımıza "kadın" maddi destek ve ikinci kitabı için teşvik olsun diye. Birde kitap okumaya sevenlere armağan verip yazarımızın reklamı olması adına:)

Sevgiler sevgili PuCCa'ya:)

alienfaMey

Adsız dedi ki...

kitabın hayırlı olsun,seni kıskanan ve kafaya takan şahıs;eva mı? yoksa başka bir blogda yazan diyar nickli kişimi?
birde başka bir ihtimal;cem mumcunun kızıl saçlı hatunu eva mı? hankisi söyle hankisi?

Sestra dedi ki...

ahahaha manyak mısın adsız , sense of humor'dan sınıfta kaldın cicim .. git vur kendini bence sen nasıl çekiyorsun bu hayatı bilmem :))) ayrıca 8 tl vermek gücüme gitti tabii sen al kitabı ben senden alıp okurum

Barbie Games dedi ki...

Okuyalım bakalım :)

Adsız dedi ki...

ya niye evayla ,ilgili bişey yazdığımda yayınlamıyorsun,tam isabet olduğu anlaşılıyor...yalnız sana hakaret edenleri bile yayınlıyorsun da,konu eva ya gelince... senin yumuşak karnında bu ..anladık.

esnetira dedi ki...

puccacım seni kitaptan okumak da çok zevkli olucak :)
çok tebrik ediyorum ;herşey gönlünce olsun..

EVRAKA dedi ki...

tebrıkler efendım
anksıklopedı serısı gıbı devamı gelır ıns:))
basucu kıtabı nıyetıne gecelerı yatmadan tok karnına 2 sayfa okunacak:D

Adsız dedi ki...

tbrkler pucca emin ol alıcam kitabını Şimdiden Hayırlı uğurlu olsun diyelim. ya pucca hani vardıya senin o kişiyi bişe yaparken merak ettiğin onun videoları dönüyo bu aralar ne diyeceksin bu konuda bi yazı yazda aydınlat bizi:)

G E R E K İ R dedi ki...

Kitabı aldığımda imzalattırmaya gelicem bak

Armisors dedi ki...

Yahu neredeyse yorum yazmaktan vaz geçecektim. Ne düşüncesiz okurların varyaaaaaa. O kadar çok yorum yazmışlar ki sayfanın sonuna geleceğim derken kolum koptu.... Hepsini kınıyorum...

Bu arada kitabına ÇOK SEVİNDİİİİİİİİİİİİİM. Kesin alacağım. Tebrikler, tebrikler.... Bu kitap o kadar çok satsın, o kadar çok satsın ki, ikinci, üçüncü kitaplar şart olsun :)))

Öpüldün

Adsız dedi ki...

ööff niye ismini yazmıyomuşsun biz burda hergün pcnin başlına geçip bişeyler yazdınmı diye bekliyoruz. Seni tanımak seinle tanışmakta güzel olurdu hayır anlamadığım şey şu ismini yazmayınca merak uyandırıp daha cooooool olmayımı hedefliyosun.

AydınKoza dedi ki...

Tebrik ederim bu çok güzel bir haber.Umarım herşey dilediğin gibi olur PuCCa.. :)

Adsız dedi ki...

Sevindim adina, tebrikler
suna

tuğçe dedi ki...

çok sevindim PuCCa, umarım her şey gönlünce olur;)

Adsız dedi ki...

Çok kıskandım seni ya pis kaşar :D Hadi hayırlı olsun. Alırız, okuruz, daha çok kıskanırız. Yolun açık olsun beybi.

Syhn dedi ki...

twitter saolsun o zmn.
geç bile kalınmıştı zira.
ben kesinlikle alır okurum kitabı.
:)
tebrik ederim bu arada

white-lady dedi ki...

herşey gönlünce olsun
bıyıklı ev arkadşndadnda kurtulursn inş :D
tebrikler:))
<3

Taro dedi ki...

En içten dileklerimle kutlarım, bu yazıda da görüşmeye gittiğinde aç olduğunu bile anlatman kitap işlerinin "Mirim biz İstanbul'un ilk sakinlerindendik o günlerde..." ya da "Havaalanlarını hep severim çünkü insanlar gelir, gider..." gibi çok edebiyat dolu (!) konuştuklarını sanan yazarların tekelinde olmadığını gösterdiği için de mutlu oldum. Ne güzel lan içimizden birinin kitabı çıkıyor, cidden sevindim. :)

duyqş dedi ki...

Senin kaşarlıkların kitap oluyo hemi şaka lan kıskandım bok atıom aq, kitabı kesin alcam ama bak düğününe gelirim hee, hatta kitaplara düğün davetiyeni ekle böylece gelip görelim seni :)

nhl... dedi ki...

imza günü ne zaman:)

berfinbesiroglu dedi ki...

ben bile heyecanlandım, sabırsızlıkla bekliyorum,,vakti gelse de okusak hemen!!

Adsız dedi ki...

burda başladın bence bırak burda kalsın bozulmasın doğallağı diyecem
çoktan olmuş bitmiş hoş bitmese dinleyecen sanki de :) bana herkes biraz ünlenince bozuluyormuş gibi geliyor neyse işte öyle bişey kutlarım yinede
belki sen değişmezsin :)

Berrin dedi ki...

tebrik ederim, çok sevindim adına :)
ben olsam üç yıldır seni bıkmadan usanmadan takip eden okuyucularına hediye ederdim ;)

şölen dedi ki...

kitap çıkana kadar pek yazmıcaksın heralde ama yaz artık bişeyler..yaz da yalnız değilim diyeyim..

Maxim Kukalska dedi ki...

işe bak ya.bu olayı rüyamda gördüm.rüyamda kitapcının önünden geciyorum camda puccaaa cıktı yazıyor.vay anasını diyip dalıyorum. bakıyorum hemen en cok satılanlara koyulmuş ve diğerleri aynı yerinde dururken seninkinden 3-5 tane kalmış
hemen alıyorum kaç para. 40 lira!! anasının diyip bırakmak zorunda kalıyorum. inş rüyamdaki gibi cok satılır ama o paraya değil tabi.!!!

vintage peony dedi ki...

rüyamda da görmüştüm, hatırlatayım dedim bi de accaip sevindim :)

sistresslouise dedi ki...

tebrikler pucca =)

ironiye bak, seni yeni keşfettim ama sen kitap çıkaracak duruma gelmişsin!

yeni bloguma göz atarsan ve yorum yaparsan sevinirim. ilk siftah senden gelirse uğurlu olur bence.
http://sistresslouise.blogspot.com/

sevgiler

By.deliprofesor dedi ki...

Son ütücüyüm sexde güçlüyüm gibi yorumlar gelmiyormu pucca!

Adsız dedi ki...

puucaaaaaaaa çıkmış kitabın kapak'ı dizüstü edebiyatta facebook'ta kapaktaki kadın sen misin çok güzel yaaaaaaaaaaaaaaaaa pislikkkkkkk :D:DDd

mien dedi ki...

ohannesburger!
tatillerde öğrencilere verilsin ödev olaraktan. ya da hayat bilgisi kitabı olsun ne bileyim.

brooks dedi ki...

güzel kafaymış. herşey laylaylom. hee arada birde pucca düşüncede benimde içimde bişeyler var, hisliyim havaları...

post-modern dönemde böyle oluyomuş demek. baktık sadece elitist takılıp yüksek zevklerden bahsetmek tatmin etmiyor bizi, hem ileride götede girebilir. hemen bende sizdenim, sorunlarınıza üzülüyorum, çareler arıyorum sahteliklerini iliştivieriyoruz. maksat vicdanı rahatlatmak "bak bunu da söyledim" demek.

ama olmuyor böyle puccacım. ya içindeki leydinin eldivenli kollarına bırakacaksın kendini ya da yüzleşeceksin herbişeyle. insan olmak hatta ötesinde insan kalmak topyekün sorgulayışlarla başlıyor çünkü. Putlar kırılmadan, ibrahimleşmeden erdemli - hisli insan ayaklarına yatıp yeme kimseyi.

non dedi ki...

Eminim güzel olmuştur PuCCa, girişimci yazar ve yayınevlerini sonuna kadar destekliyoruz, alıcam kitabını :). Karmaya söyledim güzel olucakmış herşey.

Ahaha gaz verim sana biraz, çok beğeniliyomuş kitap mesela, birsürü para kazanıyomuşsun sonra Okan Bayülgene çıkıyomuşsun hemen bi kitap daha yaz diyolarmış falan. :) I like your style baby.

Kriptograf dedi ki...

pucca artık adına bir domain alsanda bloguynan spotuynan uğraşmasan. Aynı öneriyi yapan olduysa özür okumadan direk buraya daldım.

Serkan dedi ki...

kitabı sipariş ettim pucca :) haydi hayırlısı

Adsız dedi ki...

pucca eğer o kapaktaki sensen, senin kiloluyum lafını sakız gibi düşürmediğin ağzına sıçam ben.o sensen sana bi kilolu dayağı atmaya gelecem

nichole dedi ki...

kitabını okumayı sabırsızlıkla bekliyorumm................

aysecsl dedi ki...

bu aradaa asıl biz teşekkür ederizzz:))
her kitapçıda var mı bilmiyorum ama bugün yolum d&R a düşecek. heemen gidip alacagım. Daha almadın mıı diye çemkirme sakın yeni düşşcek yolum kitapçıya. Bu arada fazla pahalı olmasın ha:) bakalım bakalım neler yazmışsın?:) Sağol Pucca şimdiden. Heyecanla okuyacagım.
not: sanırsam bu sana ilk yorumum ama seni yaklasık 2 bucuk yıldır takip ediyorum. tekrar tebrik ederim:)

uçan zabıta dedi ki...

kitabı aldım ve yaklaşık dört saatte okudum! sokakalarda falan kahkahalarla güldüm okuya okuya eve gelirken.. süperdi valla.

Adsız dedi ki...

kitabı bir günde okudum,Pucca senden yıllardır nasıl haberim yokmuş yazık şimdi de blogdaki yazıları okuyorum..süpersinn çok içtensin tebrikler=)

Adsız dedi ki...

:))pucca seni gönülden tebrk ediyorum gerçkten doğruyu söylemek gerekirse ben seni şu bikaç gün önce fark ettim kitabın çıkınca/ ve üzüldüm keşke önceden fark ettseydim aklım nerelerdeydi? ama geçde olsa fark ettimm yaa/ kitabın hayırlısı olsun çok,güldüm ve çok düşündüm hayatımda daha önce bukdr içten ve bukdr mükemmel bi kitap okumamıştım bundan sonra en sıkı takipçinim yolun açık olsun ~pucca~..

BASHAK. dedi ki...

istanbul-bodrum tatili sonrasi gunesli ve havuzlu gunlerden sonra yasadigim yere koyum cenevreye donup 14 derecelik hava ile bahcede sumuklu bocek gibi kacisma sonucu eve kapandim. havalanindan kitabijni iyi ki almisim. en azindan 2 gun cam'a bakmadan gecti bende kikir kikir guldum.brava.

caramel macchiato dedi ki...

pucca beni öyle çok güldürüyorsun ki =) 2 gecedir yatakta kitabi okurken gülme krizine girdim!tekrar hayirli olsun!

Ayarıbozuk dedi ki...

Uzun süre beklediğimiz kitabın nihayet çıktı da derin bir ohh çektik.Sipariş verdim ve şu an kitap elimde ama hayal kırıklığına uğradım.Çünkü ben 1.baskıyı beklerken 2.baskı gelmiş :)).Allah senin gözünü kör etmesin emi.nasıl sattın o kadar kitabı.Şimdi sıra muhteşem olduğuna emin olduğum kitabına başlamak.Yorum yapıcam bittikten sonra söz veriyorum.O zamana kadar kal sağlıcakla....

Adsız dedi ki...

Yazan bayan olunca yalakaları da gayet çok oluyor haliyle.
Adam gibi söylüyorum. Ben kitabı okumadım.
Pucca'yı Herbokubilenadam'ı ve Sami Hazinses'i bu gün Milliyet'in pazar ekinde okudum. Orada yazılanları bir çırpıda okudum ve bloglara girmeye başladım. Para verip Milliyet almadım yanlış anlamayın. Bu gün yapılan "Yurddışında Yaşayan Aileler için Üniversite Sınavı" vardı. Okulun bahçesine attıkları kağıtları toplarken gözüme çarptı.

Pardon buraya nasıl geldik. Ha evet o yazıda millete bi sürü giydirmişler ancak burada kendilerine yalakalık yapanlara bişey diyen yok... bence komik hemde traji.

Merve dedi ki...

pucca günlüğe ilk defa bugün girdim .kitabı dün almıştım evet puccanın blog yazarı olduğunu kitabı incelerken öğrendim :) kitabı nerden öğrendiğimi sorarsanız kitapçıda en dikkat cekici kapağa sahip kitap buydu.bangır bangır ediyordu al beni diye :) birazdan okumaya başlayacağım eğlenceli gibi:)

multifidus dedi ki...

pucca kitabını okudum süper,blogunu ismini duymuslugumdan izliyordum ama acıkcası pek incelemmemistim,kitabına bayıldım walla!o kadar ki evde paso geyigini ceviriyoruz, artık yağlı saçıma sıksan 3 kilo patates kızarır falan diye anlatıyorum:)) herkes alsın okusun bence,test ettim onayladım ben:))

Ayarıbozuk dedi ki...

Kitabını okuyunca yorum yapacağıma söz vermiştim.Gerçekten de çok güzel olmuş.Umarım aslında umuuyorum bekliyorum ki 2.kitabında bir an önce çıkar.Burdan şu iki üst yorumdaki adsız arkadaşa da diyorum ki senin ailevi sorunların olduğu bir gerçek.Kitabı okumamışsın,Pucca nın bloguna hasbel kader rastlamışsın ve kazandığı başarıyı da kıskanıyorsun.Ama senin gibiler olduğu sürece Pucca da yazmaya devam edecek.İyi ki varsınız.Hoşçakal...

Adsız dedi ki...

Sevgili PucCa;senınle tesadüfen karşılaştım..şuan neredesın ne yapıyorsun ve dahası kımsın buna takılmıyorum..çünkü içimdeki bensin..mutluyum..karsılıksız var oldgum bır ilişki içerisinde çuvallarken senınle avunuyorum..:)kasım 2009 dan beri bende yazıyorum bişeyler..ama aptal aşık misalı yazılar işte..belkı tanısırsak senınle paylasmak ısterım ılerleyen zamanlarda..kitabın harika..4 saatte okuyup bitirdim..devamını bekliyorum..blogger da yabancıyım..ders çalışmaktan napıcanı bılemeyen ınek sınıfna dusmusum haberım yok:Dharikasın..hep böylee en içten yazılarını okumak dileğiylee..seni öpüyorum kocamann..umarım bi cvp verirsin..bana da blogda yardımcı olursanız sevinirimm..herkese bol şanss!!

sydnn dedi ki...

bu arada isimsiz gondermişim yazımı :Scahiilliğin gözü kör olsun..inek olmakk ne iğrençç:Dben seyda..hmen yazımın altına eklenrse adsız dedıkı dıe bı sacmalık olmazz:D öpüyorum sevgili puccaaMm

Adsız dedi ki...

aldım,hemen okudum,bitmeden bırakmadım(wc dahil),eğlenceliydi,bol şans...

svcn dedi ki...

hayatım boyunca sonuna kadar sıkılmadan okudugum tek kitap !
ulan bilmediğim küfürleri bile senden öğrendim hahaha
Çok başarılı ve doğal olmuş. Kitabı alırken 6 tane fln kitap seçmiştim. mevlasının tuzu kaçınca seninki kaldı bir tek elimde halbuki en pahalısıda oymuş.
Anlıcağın senin bize 20tl borcun var puCca !!
arayı çok açma 2 , 3, 4 derken sıcana kadar yaz !

Adsız dedi ki...

lan sanki orhan pamuk arabasının üzerine oturmuş poz verir kitap kapaklarında, yahut paul auster arkasında manhattan gülümser bize.. yazarlar normal şartlarda kitapların kapağına kendini koyarmış gibi tutturmuşsunuz yok şişman değilmiş ama memeleri de küçükmüş yok resimle oynanmış.. abaza mısınız mal mısınız nesiniz be kardeşim içimi çürüttünüz kimse kim kapaktaki.

Gizem dedi ki...

Tam canım farklı bir kitap okumak istiyordu ki kitabınızı gördüm bi' tane kalmıştı bana kısmetmiş demek :) Aldım ve bir kaç saatte bitirdim oldukça içten buldum sanki arkadaşım oturmaya gelmiş de muhabbet ediyoruz gibi bi imajı var.Peki bu kitapların devamı gelecek mi ? Diğer iki kitabın haricinde ? Pucca 2 falan * :)

puritania dedi ki...

mükemmelden biraz daha iyisin :D tebrik ederim ben de uzun zamn sonra baktımbloguna ve o kitaptan benim de olucak...her kimsen sana teşekkür ederim...

Adsız dedi ki...

Ben kitabı aldıım aldıgım gün bitirdim, harika bi kitaap :)

Rubi dedi ki...

Puccacım Tr`ye gelir gelmez alcam kitabini, blogunu yeni keşfettim ama büyük bir zevkle okuyorum, ki bu demek oluyor ki kitabini tek solukta okuyacagim :)

Adsız dedi ki...

İlk defa bloğuna baktım.Çekim alanına girdiğimi hissettim.Yazı yazma cinsel hastalığını bana da bulaştırmanızı önemle rica ediyorum.Başarıların devamıda gelsin.Yolun hep açık olsun diyorum.Bence koca da bulma.Bulursan yazamazsın.Şaka idi.Herşe gönlünce olsun.

kıpkırmızı başlıklı kız dedi ki...

Kitabı aldığım ilk gün bitirdim okurken kah hüzünlendim kah kahkahalar eşliğinde eşe dosta okudum. Her okuyuşumda devamı olsun istiyorum kitap hiç bitmesin benimde elimden hiç düşmesin. Lafı dolandırmayayım bir kitap daha bekliyorum sevgili pucca senden öyle çok istiyorum ki sen bana yaz ben fotokopiyle çoğaltayım bile diyebilirim. İçimdekilere, içimizdekilere yol verdiğin için sağol, varol bir tanesin.

Adsız dedi ki...

uzun zamandır blogunu takip ediyordum ama kitap çıkardığını d&r'ın internet sitesinde farkettim. En kısa sürede alıcam.

ali dedi ki...

tebrik ederim yeni aldım bende.

im dedi ki...

Kitap gerçekten bende bağımlılık yaptı.Yayınlandığı ilk gün aldım bu kitabı.Hala canım sıkkın olduğunda bakabileceğim tek kitap budur bence.Pucca seni tebrik ediyorum bana bile kimse kitap okutturamazken sen bende bağımlılık yaptın,bunun için teşekkürler.Günlük yazmaya devam et ve kimliğini asla açıklama :)

hasan dedi ki...

kitabını aldım
okudum
bitirdim
Süperdi :)

Jamiryo dedi ki...

İyiydi askerde olmama rağmen 3 günde bitti :)

Adsız dedi ki...

geçen gün kuaförde yanımda yaşlı teyzeler ve elimde senin kitabınla birlikte sıra bekliyordum. yandaki yaşlı teyzelerden biri dürttü bi baktım elinde bi kağıt kitabın adını yazmış " küçük aptalın büyük dünyası" diye bana "yavrum yazarı kim onun, pucca mı o ne öyle isim mi olurr hııı pucca Günlük müş şimdi oldu bu yabancı mı, konusu ne " falan filan dedi çok güzel teyzeciğim koş git al hemen oku dedim :D valla okuyuncaki tepkisini merak ediyorum

Adsız dedi ki...

Ya sanırım ilk defa bi kitabı böyle merakla okuyorum.Yani merak derken sonraki sayfalarda neler olacak diye :) Şu an "Ve heri kalan herşey"!i okuyorum. Kitap hiç bitmesin hep devam etsin istiyoruum :( Küçük aptalın büyük dünyasını akşam başlamıştım gece 1'e kadar falan okudum sonra sabahına bitirmiştim.Ve herkese abarta abarta harika bir kitap okuyun diye öneriyorum. Birde Ve geri kalan herşey'den sonra tekrar pucca günlük 2 çıkacak mııı?

Adsız dedi ki...

slm pucca gerçekten tebrik ediyorum 8 yıldır elime kitap alıp hiç okumadım her bir kitabını 2 günde okudum 3. kitabını bekliyorum erkekleri iyi anlatmışsın :))

Adsız dedi ki...

Bi kitap okurken bukadar kahkaya boguldugumu hatirlamiyorum...kitabin sonuna yaklasdikca okumayi yawaslatip sonunu uzatmak icin üzüldügümüde hatirlamiyorum... ve sabirsizlikla simdik bekliyorum Umarim yakinda PuCCa günlük 3 cikar:D

ömer dedi ki...

seni ilk kitabınla tanıdım Pucca tam tersi olması lazımdı ama :) hayranınıım

Adsız dedi ki...

Fantastic beat ! Ӏ would lіκe to apprentice ωhіle you
amend your ωeb site, hοw can i subscгibe for a blog web
site? The accοunt аiԁеd me a aссeptаble deal.
Ι had beеn a lіttlе bit aсquaintеd οf thiѕ yοur broadcast
offered brіght сleаr idеa

Look at my blog :: SEOPressor V5 review