9.11.2011

PuCCa Günlük Ve Geri Kalan Her Şey

81 yorum:

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

her zaman ki gibi süpersin... haftaya başlayacak tüyap kitap fuarında olacak mısın...kitaplarından ilkine bayıldım... diğerlerini de en kısa sürede okumak istiyorum.. yeni paylaşımlarda görüşmek dileğiyle...

Yasemin dedi ki...

Dun raflarda gordum kitabini.Arka kapaginda bu sefer cok farkli anlamina gelen birsey okudum.Cok merak ettim,kasada inanilmaz sira vardi alamadim.En yakin zamanda alip okuyacagim

Defne Soysal dedi ki...

Kızımın elinden düşmüyor kitabın. Aaaa dedim bu benim blog arkadaşım yaa.Sonra sen ve o kitap arasında bağlantı kurdum. Demek o pucca bu pucca. Kitabı okumak için yaş sınırı varmı yani -18 falan. Ben biraz limitin üstündeyim ne dersin?

mamba dedi ki...

yihuuu 1.sini ayıla bayıla okumuştum bunuda gidip alıcam hemen seviyorum seniii:D

Adsız dedi ki...

Ayyy çok güzel bu yaaa Küçük aptalın büyük dünya'sııı. Tekrar okumuş gibi olduuum. Yeni kitabını da aldığımda değmeyin keyfimee. Biz okurken yenisini yaz Pucca :)

dido dedi ki...

sen cevahire uğramadan 1 gün önce cevahir d&r daki tüm kitaplarını karıştırdım belki not bırakmışsın diye:(
bi solukta okudum, kendini ve ne istediğini bilmen harika :)
tüm küfürler için ağzına sağlık:)

Adsız dedi ki...

Pucca lütfen kitap fuarına geliceksen hayranlarına bildir sadece imzali kitapların için geldigin tarihte gitmek istiyorummm

Entel Karınca dedi ki...

Pucca kitabını büyük bir hevesle aldım dün. Yüzümdeki mutluluğu keşke görebilseydin. Kitabını okumaya kıyamıyorum biliyor musun. Çok çabuk bitiyor yahu. Fragman çok eğlenceli olmuş. İyi ki yazmışsın ya ^_^

Unknown dedi ki...

Değişmediyse 20 Kasım 14.00te tüyapta imza günü var arkadaşlar.
Bende kesin orada olacağım!(:

CaSpEr dedi ki...

sakın yazmayı bırakma. biz kızlara bu kadar iyi gelen bi kitap daha hatrlamıyorum. ilk kitabını bi solukta okudum ama keşke şu ikinciyi vize haftasında çıkartmasaydın yaa yazık oluyo bize :)

multifidus dedi ki...

süppperrr cok begendim!hemen yarin is cikisi yeni kitabini da almaliyim:)

Unknown dedi ki...

alalim hemen...simdiden ellerine saglik puccaa :))

Bayan Dırdır dedi ki...

"Hepsini affettim soyadları bana yakışmıyordu zaten." hahah harikasın sen ya :))

pistisvejanus dedi ki...

bütün yaz bekledim be pucca valla bi tarafımız donduğu zaman çıkardın kitabı ama harikasınnnnn

Adsız dedi ki...

bugün üsturupsuzlan konuştuk pucca nın yeni kitabı çıkmış diye. ay kıskandıkkkk :P

daha birini yazamadık bizz :D
hayırlı olsun :D

Nerissaa dedi ki...

Çok iyiydiiii !!! :)
Şarkı kime ait ? Adı nee ? :)

kediş dedi ki...

şarkının adı dirty laundry bitter sweet :d bende pucca muzikte dinlemiştim videoyada tam oturmuş yani .d.d bu kitabı almassam bi tarafım şişer hemen kapmalıyım .d

Adsız dedi ki...

Seni bunca zamandır keşfedememiş olmama kızıyorum. Bloguna takıldım çıkamıyorum. Ekrana bakmaktan gözlerim yoruldu:)İki kitabını da internetten sipariş verdim. Merakla bekliyorum.
Harikasın
Htc

Jüliet Angel dedi ki...

PuCCa Kitabını gördüm alamadım :( Yarın gidip alıcam. Video harikaydı. Ayrıca dergideki yazı ve çizimlerinde güzel

kunfuuçyüz dedi ki...

kayısı deneseydin bir de! belki onda şansın yaver giderdi! ama sanırım sende erkekleri baştan çıkaran ve sonra bir şekilde uzaklaştıran çarpışan zıt güçlerin doğurduğu fevkalede tehlikeli kuvvetlerin hedere hödörö... gulu gulu...

zeys dedi ki...

Oleeey kitabiiii aldim bugunn :) okumaya kiyamiyorum biticek diye..

http://zeysfashionroom.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

İkinci kitabini bitirdim bilee yine harikaydin zaten blogunuda ilk kitabinida 2ser kez okumustum senii okumaya doyamyrm arkadasm olmani cok isterdm yine snnle güldm seninle agladim bazi yerlerde kendimi buldum bazen yaptiklarina kizdim ama ilk defa bi kitabi okurken kahkahalarla güldüm hıckırarak agladim sennn harikasiinn :)))

Unknown dedi ki...

bayıldım bayıldımm :))

zeys dedi ki...

Kitap superrrrr:)ama hic bitmesin istiyorum :( o olucak?

http://zeysfashionroom.blogspot.com/

kalya dedi ki...

Arada bi de siğil yok muydu ona noldu, hiç adı geçmiyo videoda?

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

"Soyadları yakışmıyordu" cümlesinde koptum,İşyerinde attığım kahkaha neticesinde herkes başka bir işle uğraştığımı anladı.:-)
Çılgın Pucca!

Positive dedi ki...

Heyecanlandım ya simdiden, hemen alalım

Lütfi Mutluer dedi ki...

Pucca Link değişimi yapalım mı?

Hem bu sayede Erik ve Kaltağı`n *mına beraber koyarız :D

De HaLi dedi ki...

Cok tatli olmus video!
2 kitabi da okudum, bayildim!
2. kitap da daha olgun Pucca gordum, sevdim :)

Sevgiler!

Adsız dedi ki...

nekadar çirkinsin lan sen sana sikini sokanlara bayağı acıdım, yazık lan sen ve sizin gibilere zavallallılar eğleniyor tıpkı zombiler , çoook yazık varolduğunuza vede yaşadıklaranıza..............zavalı çaresiz orospuçocukları

hakan dedi ki...

çok iyiiiii. Şarkı kime ait cidden?

Adsız dedi ki...

Sevgili Pucca,
Artık ne zaman meyveli yoğurt,antep fıstığı yesem hep aklımdan sen geçiyorsun. Bi de ne zaman kabak tatlısı pişirsem, ne yapsam da Pucca'cığa da göndersem diye düşünüyorum:) Hatta esmer şekerle diyet kabak tatlısı bile yaptım:)

Haa bi de blogda yazdığıdan çok daha
güzelmişsin:)
Kimin ne dediğine hiç aldırma.Ben senin içten ,saf ama çok kadın hallerine bayılıyorum benim kimliğimi gizleyerek de olsa yazamayacaklarımı yazıyorsun. Hanım hanımcık yetiştirilmenin ömür boyu süren yan etkileri malesef:( Hep bir yerlerde yaz Pucca'cım.İyi ki varsın.
Dilek

#birfotoğrafbiryazı dedi ki...

tanıdım videoları çok harika olmuş... Dikkata şayan...

cansuuu dedi ki...

varyaa hayatımda ilk kez ezilmek nedir senin sayende anladımm. imza alamadım ama olsun seni gördüm :) bol bol fotonu koyy ama lütfen unutmaa:)bide nedense dikkatımı uzun boylu erkekler çekti en öne geçip fotolarını çektiler ne bileyim bi garip geldi birini yumruklarımla tehdit ettim kazulet gibi boyun çekil bak çekilmezsen vurucammm dedim korktu kaçtıı hihihi :) güzel anılarım olduu sayendee :)

Fido dedi ki...

puccaaa yine yapmışsın yapacağını kızım..Allah canını almasın senin..ilk, gece hayatına adım atış hikayende yerlerdeydim artık..sen hep yaz biz hep okuyalım ya.. :)

bitter dedi ki...

ha ha cok güzel ya :) kitap da şayane buarada :))

annelikokulum.blogspot.com dedi ki...

İnandığın şeylere devam ettiğin için tebrik ederim.Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Artık hiç yazmıyorsun.Şu aralar mı zaman bulamıyorsun yoksa hiç mi yazmayacaksın?

G dedi ki...

iyidir iyiiii var gideri =) çok kekomançi oldu ya ... reklam süper olmuş

Rubi dedi ki...

Ya Pucca dün gece moralim çok bozuktu, gözümde kitapligimdaki kitabin çarpti, dedim şunu bir daha okuyayim. (Yurtdisinda yasadigim için 2. kitabini daha alamadim :( )
Bütün gece kahkahalarim evde çınladı yeminle, gerçekten Süpersin! Yeri geldi ağlattin, yeri geldi altima edecektim neredeyse gülmekten!
Dün gece bana arkadaş olduğun için çok teşekkür ederim Selencim, seni tanimasam da çok seviyorum valla! Bu arada ismin gerçekten çok güzel!

Adsız dedi ki...

kitaba bayıldım okurken kendimi kaybediyorum 2. kitabı alıp hemen başlayacağım seni çok seviyorum puCCa :)

MERVE dedi ki...

şuan kendime gülüyorum inan :) twiterdan takip ediyordum, kitabını aldım , kitap okurken sıkıntıdan kurdeşen döken ben bir 2 günde 250. sayfayı gördüm :S arkadaşımla kavga ediyorum hemen kitabını elime alıyorum, başka zaman olsa salya sümük olurdum,sonra kitabı bitirmeye az kalmış diye anlayınca da okuyup bitirmemek için yavaş okuyorum :) böyle karışık işler içindeyken bir senelik bloger kullanıcısı olarak takipçin olmadığımı farkettim :S o yüzden kendime gülüyorum şimdi.. kitap süper akıcı,unutturucu, ağrı kesici gibi birşey.. parmaklarına sağlık valla..

Adsız dedi ki...

kitabı yazıyorsun diye burayı bırakmaa kitabını duyup blogunu okumaya başladım ve bitti şu anda çok üzgünüüm umarım kocamaaan mutlu olup güzel bir evlilik yaparsın da güzel güzel bebelerin olur :D

Trendsum dedi ki...

Dün akşam tv'de izledim meğerse fıstık gibi hatunmuşsun:) ama ev arkadaşının tuyapta çektiği ve sözüm ona "çok güzel çıktığını" düşündüğü fotoğraf tam bir felaketti. Hem yanlış açıdan çekilmişti hem de çok kilolu gösteriyordu neyse ki nur cemalini görüp aslında ne kadar güzel olduğunu dün akşam görebildik:) Sevgiler...
http://trendsum.blogspot.com/

zeys dedi ki...

Eh bu kitap da bitti:) siradaki ne zmn :)

http://zeysfashionroom.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Süperdi ,finali hele en anlamlısı...
Ya bayanların soyadı neden değişir anlamıyorum...Boşanasım var bu yüzden :(

Adsız dedi ki...

16 yaşında kızımla birlikte okuduk iki kitabınıda pucca..çok güzeldi.çok güldük ve ağladık.
öncelikle seni böle bir anneye rağmen hayata tutunduğun,kendini güzeletiştirdiğin için tebrik ediyorum..üvey babandan da intikamını almış oldun o yılların bölece.ama tabi en çok kızman gerken annen .benim annem ölmüştü ben küçükken üzülüyordum ama gördümkü seninki faydadan çok zarar vermiş size.sezen aksu bölümünde çok üzdün bizi..ama kitap bittiğinde bravo dedim sana ..kitapların için yazıların içinde değil kendini güzel yetiştirdiğin için .içinde o annneye rağmen sevgi olduğu için tebrik ediyorum senii.cerinin yanına taşınmanı istemezdim açıkçası..çocuk konusunda haklı ama ceri daha senin için erken çocuk ;)..çocuk demek bir yerde kendinden vazgeçmek demek ama sanırım ceri seni eğitcek yavaş yavaş ;)ev hanımlığını becermen şart sölene sölenede olsa (ben gibi )...kızımla hep seni konuşuyorz neyse fazlayazdım ..hoşçakal seni seviyoruz...
ayrıca okanda seni izledik çok güzelsin ..

güncel blog dedi ki...

güzel kitaptı PUCCA

Adsız dedi ki...

puccaaa sana hastayıııımm amaa uzun zamndır yazmıyosn bloga yazmnı bekliyoruzzz kitaplarnda btti 2sde harika ark bloga yazda blogda okuyalımm brazda :)

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

harikasın pucca seni çok seviyorum :)

Adsız dedi ki...

çok güzel bir yüzün varmış kendine hakaret etme lan sakın tombulum mombulum diye

Adsız dedi ki...

modern dünyanın bütün aptallıklarından uzaklaşmak, alemin sırlarını çözmek, dünyada ve ukbada yükselmek için, yanmak yanmak yanmak içün, insanlık içün, cenab ü rabbül aleminin rızası içün, billhassa kariyerin içün ve her türlü dünyevi sorunların içün gel müridim ol ihvanım ol, allah u ekber jolly joker!

hayatına yön veririm, seni yükseltirim, ben müritlerim ceo olsun, star olsun ikoncan olsun diye çalışıyorum inşallah... allah u ekber jolly joker!


msn kullanıyorsan ekle : thejollyjokerbaba@hotmail.com

Adsız dedi ki...

yeni yazılarını bekliyoruz hadi dön bize....

Adsız dedi ki...

ben kitabını pazar günü aldım, her akşam okuyorum. akşam olmasını iple çekiyorum sayende. şu ana kadar okuduğum kitapların en harikası... tebrik ederim seni. yeni kitaplarını da bekliyorum heyecanla. süpersin...

Cihan Oğuz Demirci dedi ki...

Daha iki gün önce aldım kitabı ne çabuk 9 baskı yaptı lan derken bir bakmışım üçte ikisini okumuşum bile:)Olduğun gibi devam et, yaptıklarına, hatalarına değil içindeki küçük kıza dokunabilecek birilerini bul ya da bulmasını bekle. Umarım biri çıkar karşına, çıkmasa bile onur sahibi olan bir aşk arayarak geçen ömür, boşa geçen bir ömür değildir.

Adsız dedi ki...

Kitabını sınıfta kikirdeye kikirdeye okudum.Her ne kadar deli olduğumu düşünseler de eğlenceli bir kitaptı.Elimden düşürmeden 2 günde bitirdim :)

Adsız dedi ki...

Gelecek yazılarda halalarının, senin ünlü olmana nasıl tepki verdiklerini yazsana :D

Unknown dedi ki...

İkinci kitabın ilkinden daha komik olmuş,gülerken gözlerimden yaş geliyor...sende benim bloğumu izleyip beni şereflendirirmisin PUCCA www.kelebekgunlugum.blogspot.com
sevgiler...

tuğrul iri dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Gerçekler güneştir dedi ki...

Ne diyelim öyle olsun...

Adsız dedi ki...

pucca pucca pucca sen bir harikasın 2 kitabınıda okudum ya bitti die oturup ağlıcaktım nasılda bir acı düştü içime kitap bitince kendimi bomboş hissediyorum şuan ben napıcam yaaaaaaaaaaa

Seda Maç dedi ki...

süpper ya ben hala alamadımsabırsızlanıyorum =)

ay dedi ki...

bu kitap bir harikaydı ama ve geri kalan herşey de son paragrafta biraz hayal kırıklığı oldu ben asıl ondan sonra neler oldu onu merak ediyorum

ay dedi ki...

pucca pucca pucca ya kitapı hemencecik okudum bitti şimdi bir boşluktaym keşke hiç bitmeseydi ağlıcam vala allasen sen boş durma hep yaz bşeler ama nolur mutlu sonla bitsin:)) senle ağladım senle güldüm

Adsız dedi ki...

Kitabı bir solukta okudum; geriye bende ne mi kaldı?
Valla götüne sağlık demek geliyor içimden!
"Göt"ü(nü) o kadar çok kullanmışsın ki yazarken, bu millet "göt"e göt demeye devam ettiği sürece, sen daha çok kitap yazarsın, çok da satarsın, çok da ünlü olursun "göt" gibi de para kazanırsın!
Eğlenceliydi, okur göt nekrofilisi teşhisi ile yıllarca da eğlenerek okur kitaplarını!

Adsız dedi ki...

Sevili Pucca,
Bana atılan bir iftira söz konusuydu ve iki gecedir bunu düşünmekten uyumuyordum. Hayatımda ilk defa bana alenen haksızlık yapıldığında, bağıra bağıra kendimi savunup özür diletmeyi başardım. Bunu sana ve blogunda yazdıklarından aldığım cesarete borçluyum.
Bu postta yazdıklarını hatırladım.
http://passiflora-rapunzel.blogspot.com/2009/04/icim-darald-yeter-bagrma-bagrma.html
“Şu hayatta öğrendiğim şeylerden biri, ne bok yersen ye, hep mağduru oyna..Siyasette, aşkta, komşulukta, otobüste, vapurda heryerde. Mağduru oynayacaksın, ama olmayacaksın..”
Bu kızcağazı bunca yıldır okuyorum bari bi işe yarasın diyip yaptım yapacağımı.
Ezik miyim ben,evet öyleyim Puccacım:)Haklı olduğum halde ağzımı açıp bir şey diyemem kimseye.
Anca gider psikoloğa ağlarım. Ona da para veriyorum hayvan gibi düşün:)
Ama olsun bugün güzel bir gün.
Seni ve ikizler burcu zekanı , yaşadıklarını içtenlike anlatmanı çok seviyorum.
Hep yaz , bize ilham ver.
Dilek

ne giysem dedi ki...

Tekrar tekrar okuyorum, herkesin kedinden birşeyler bulabileceği bir kitap kesilikle =) devamını bekliyoruz dört gözleee :D

Adsız dedi ki...

Pucca'm benim yine çok süper bir kitaptı :) Bunca acıyla baş edebilmek olgunluk gerektirir ve sen aslında sevimli değil alımlı ve güzel bir bayansın (:

sevde dedi ki...

ilk kitabı okudum harika bir şey şu an ikinci kataptayım o da çok güzel herkese tavsiye ederim böyle bir kitap yazdığın için çok teşekkürler. :)

selam dedi ki...

selam nasılsınız

umutsuz kız dedi ki...

ssüppersin pucca sana bayılıyorum senin gibib olmak istiyorum ...

umutsuz kız dedi ki...

ssüppersin pucca sana bayılıyorum senin gibib olmak istiyorum ...

deniz lina dedi ki...

düşüncelerin depresif hallerin herşeyinle benm gibisin kitaplarını okudum ve bayıldım yolun açık olsun umarım doğru düzgün bizi seven sahiplenebilen birisini bulabiliriz :) Deniz Lina V.

deniz lina dedi ki...

Pucca herşeyinle düşüncelerin depresif hallerin tıpatıp gibiyiz iki kitabınıda okudum ve bayıldım umarım bizi gercekten sevip sahiplenecek birisini buluruz :) yolun açık olsun. seviliyorsun ve yanlız değilsin ...

Adsız dedi ki...

Kitabı bugün büyük bi hevesle aldım yüzümdeki o mutluluğu görmeniz lazımdı. Kitap geçekten harikanında üstünde bir seviyede çok beyendim halen okumaya devam ediyorum Çok sürekleyici harika.

(:

Adsız dedi ki...

PuCCa bugüne kadar okuduğum okuyabileceğim en iyi kitaplardan biri bence. Bir kere klişe değil o kadar sürükleyici ki o küfürler bile tam yerli yerinde. Harika bir kitap. Başarılarının devamını dilerim, seni çok seviyoruzz :)

film seyret dedi ki...

düşüncelerinize ve yazılarınıza bayılıyorum ilgi ile takip ediyoruz...

gizem dedi ki...

kitap çok keyifli nasıl bittiğini anlamıyorsun pink freeud ile aynı konuları işlemişler ama ikiside gayet başarılı bence tebrikler :)

Canlı tv izle dedi ki...

cok keyifli yazı olmuş teşekkürler..

cipil.? dedi ki...

Pucca seni o kadar çok seviyorum ki... sanki yıllar önce kaybettiğim ve yeni bulduğum ikizimsin. Yazıların ve kitaplarını çok seviyorum. Hayatını böyle içten bir dille anlattığın icin teşekkürler. Aslında kimilerimizin söylemek istediği ancak soylemeye cesaret edemediği seyleri bir çırpıda yazivermissin. 4.kitabını bekliyorum..

cipil.? dedi ki...

Pucca seni o kadar çok seviyorum ki. Sanki ikizimsin. Tüm yaşadıklarını içtenlikle bizlerle paylasman çok güzel. Aslında kimileri'mizin cesaret edemeyip söylemek istediği şeyleri bir çırpıda yazivermissin. Blogunu ve kitaplarını okumaktan çok zevk alıyorum.4.kitabını bekliyorum.