28.02.2009

Rüyalar gerçek olsa ben celebrity olurdummm...

Dudağım inanılmaz derecede acıyor.. dişlek olmanın zararlarından biri işte, dudağım angelina gibi şişti, dişim oraya değdikçe baaooww baoowww... Sliding dooru izlerken aklıma bişi geldi.. Filmde böyle işte işe geç kalmasaydı, sevgilisinin aldattığını görmicekti falan filan ya.. Kendimde düşündüm öyle.. Küçük noktalardan değilde büyük olaylardan düşündüm ama.. hayatımı hep sevgililerime göre kurup, sonrada piç gibi ortada kaldığım için dedim ki, bu işi şurda kapatsaymışım; Konservatuar sınavlarını kazanamadığımda, erkek arkadaşımla hippi gibi dolaşcaz hayalleri kurmak yerine bi senemi daha verip konservatuar okusaydım dedim.. Bunların hiç biri olmazdı o zaman.. hayatım bambaşka ve güzel olurdu belki.. içimde uhde olan mesleği yapardım... şu kendimi bok gibi hissetme, güvensizliğim olmazdı o zaman..
ay ne bilim böyle bunları düşünürken kimbilir belki şu dizide ben oynardım, belki senarist olurdum, acaba hiç başrol oynar mıydım gibi şeyleri aklımdan geçiriyodum fazla derine dalıp hayal kurmaya başladım.....
keşke böyle bi uyansam bi dönsem yanımda Murat Boz yatıyo.. Anam ya bismillah diye ayağa kalksam, aaaa bi baksam bacaklarım incelmiş, o yan simitlerim yok, göbek dümdüz olmuş.. hemen aynaya doğru koşsam ayy dişlerimde inci tanesi gibi düzeltirmişim olsa.. Sonra yorganın altından murat bozu uyandırmadan pipisine baksam.. merak napim, o benden önce uyansa -na buraya yazıyorum oda biciklerime bakardı... Sonra yatak odasından çıksam, ev kocaman ama baktıkça gözlerim kamaşıyo olsa.. kadının biri bana doğu koştursa, masuscuktan menejerimmiş..
- PuCCa hanım, brad aradı, obama sizi 5 çayına bekliyor, Abdullah Gül buraya geliyormuş sizinle birlikte basın toplantısı düzenlemek istiyorlar.. unutmayın saat 2 de çekiminiz var...
- brad derken, pitt olan mı yani
- bana bir daha söyleme diye uyarmıştınız ama çok ısrar etti ille dedi 'PuCCama söyle, angelina denen ucube ucuz karıyı boşadım... ben PuCCama köpekler gibi aşığım'
- brad aşkımdan ölüyo ve ben murat bozla mı yatıyorum.. Bumu yani olay.. evet sarı erkek sevmem ama buda eşeklik yani..
- hatırlamıyo musunuz, oscar töreninde ödül alırken Türkçe konuşmadınız diye medya üstünüze yürümüştü.. sizde milliyetçi duygularınızı göstermek için, bakın dünya peşimde ama ben Türklerden başkasına vermem diyerek açıklama yaptınız..
- ayy ayy tam bana yakışan bir hareket yapmışım.. lan hayvanat karı!! uyarsana beni milliyetçilik kavramını karıştırdınız hanımım diye... aaa ırkçımıyım lan ben üstüme iyilik sağlık.. neyse yolla şu herifi, o kadar adam peşimde muratı napim bee, dötünü veriyo diyolardı onun için zaten.. yada dur durr, bekle bi son defa daha yanına gideyim sonra yollarsın...
------
Sona böyle evi gezsem, kocaman olsa böyle.. Bi odayı sinema yapmışım masuscuktan çok güzel olmuş ama.. eşyalar falan off diyorum.. Bizim ev kadar bir odası olsa orada sadece ayakkabılarım olsa.. sonra bizim evin iki katı kadar bi oda daha olsa orda da kıyafetlerim olsa.. Ama her markadan.. Bi giydiğimi bi daha giymiyomuşum falan öyle yani..
Sonra böyle camdan bi bakıyorum ohaaa newyorkun gökdelenlerini görüyorum.. yolda zenciler felan yürüyor böyle aa bi bakıyorum robinle ted geçiyo.. "heloooooo teddd, heloooo" diyorum el sallıyorum.. Bi anda bi bakıyorum karşı gökdelende flashlar patlıyor, anam o ne heryan paparaziler dolmuş.. hemen sabahlıklarımla uçar gibi içeri koşuyorum... sonra menejere bağrıyorum... "barney cidden idnemiymiş bi araştırsana" diyorum..
Sonra alt kata iniyorum bi bakıyorum havuz var evin içinde, hemde olimpik..
- havuz niye yaptırdım ki ben, şunun suyunu boşaltın hemen.. aaa!!! ya gece karanlıkta gelsem düşsem.. bilmiyo musunuz siz korkarım ben sudan, yüzemem.. atacam ama haa kızım seni işten pezevenkliğimi yapacağına şu işlerle ilgilensene...
- PuCCa hanım, siz eve gelen erkek misafirlerinizi sliple görebilmenin tek yolu bu diye düşünmüştünüz.. toplu ev partilerinde kullanmak için yaptırmıştınız havuzu hatırlamıyo musunuz..
- hımm öyle mi yapmışım.. maşallah bana yani, hala abazanlığımdan bişey kaybetmemişim.. allam töbe yaa, boşaltın şunun suyunu takılarımla doldurun.. burası takı havuzum olsun...
...
Ya tabi bu çok uçuk ama fantezilerim bu yönde ne yalan sölim.. ama genede isterdim ek kontenjanla oraya gitmeseydim de, konservatuarı okuyup en azından bişeyler başarabilseydim.. Sanki hayatta hiçbirşey başarmamışım, hiç sevilmemişim, güzel güzel günler görmemişim gibi geliyor... çocukluğum bok gibi, gençliğim öyle.. ayy bari 25den sonrası güzel geçse...
yaa bu arada allamm nolur bir sevgilim olsun geberecem çünkü.. adet dönemi öncesindeyim şuanda zati.. ayy duvarlar üstüme üstüme geliyo.. eskiden kurduğum hayallerde böyle parlak elbiseler, oscar ödülleri, (ahaaha bu arada bişi dicem oscarı alsaydım yapacağım konuşmam bile hazır şimdiden :PpP) ay ne bilim işte dünya barışı için bişiler yapıyorum, sıla tokası gibi PuCCa tokası çıkartmışım, ay herkes bana hasta, ne giysem onun elbisesi bostanlı pazarında satılıyoo.. "PuCCadaaa bu donuu giyiyorr gelll ablaaa gellll" elimde kahveyle arabaya binerken magazinciler beni çekiyo böle hep.. salıncakta iki kişi beni yazıyo.. Ayy PuCCa'nın tarzı mükemmel bebek gibi falan diyor hakkımda.. Beyaz bana aşkını tvden söylüyor, programına çıkmıyorum tabi tarkan bile sallamıyo herifi de ne beyazı yani.. falan filandı hep düşlediklerim.. bide buna bak hayal erkekten geçilmiyo.. allam yaa sen bilirsin de yani, yeter neyin cezasını veriyosan artık uslandım bana bir sevgili aaaaaaa!!!!

Sonradan gelen edit (bacıma özendim): Bizim paraların bi kısmını ödediler. benimkinin çoğu borçlarıma gitti.. elimde azcık para kaldı.. Şimdi düşündüm taşındım gaza geldim.. Dedim ki bundan sonra yok ünlü olamam ben.. burda da benim götümü kaldırdınız yok senaryo yaz sen falan diye.. (tabi bunu aşağılamak için yazdın ama benim götüm kalktı) neyse işte lan dedim, belki bir umut, senarist olurum.. hem o zaman zayıf olma gibi bi derdim de olmaz.. entel bi senarist olurum.. koltuk altlarımı bırakırım falan, saçlarımı perma yaptırırım.. incikli boncuklu entel dantel kıyafetler giyerim.. erkeklerle yatacağıma çikolata yerim.. şaraptan başka içki içmem.. veee en en önemlisi hayvanlar gibi şişko olabilirim ne olcak.. entel bi senaristim kime ne yani..
Dudak parlatıcılarına verdiğim parayı da kısarım bu sayede..
Demem o ki elimdeki parayla içip sıçıp dağıtacağıma senaryo kursuna yazılacağım.. bi bok olamasam da kolumda bi bilezik olur..

42 yorum:

DESTINY..BLOGCU..FEKAT SUAN OTURUMUM KAPALI..BLOGGER OLARAK SAYMADI BENI BUU.. dedi ki...

PUCCAA ILK YORUM BENDEN BEBEGIMM..ALLAH GONLUNE GORE VERSIN DICEM AMA ALLAHBABA BUKADAR ABAZANLIGA CEVAP VERRI MI ONU DA BİLEMİİCİİM YANI..OPUYOM GUZEL KAFANI..PARLAK ZIHINLIMM..

DESTINY..BLOGCU KARI BEEN.. dedi ki...

HA BU ARADA PUCCAA..BOLE ABAZANLIK ZAMANLARINDA FELAN lodita.com ADLI SITEYE GIR BEBEGIM..MASTIR HICBI ERKEGIN YERINI TUTMAZ ADET ONCESI..MUCUK..DESTINY..

Adsız dedi ki...

Pucca yorumlarında sorun var sanırım. Bi türlü giremedim kendi adresimden. Ben hissediyorum takı havuzun olmasa bile sen hayallerine ulaşacaksın. Sadece film yıldızı olarak değil başka alanda kendini ispat edeceksin. Çok güzel çocukların olacak ve sen mutlu olacaksın =)

ZIBBIDI dedi ki...

Hayalmiş hıh!!!Bunların olması an meselesi bebeyim.Ufak tefek istekler Bu dediklerin.Azıcık çabalasan olacak.Yakında görücem seni tvlerde..az kaldı az..:D:D:D

rahat yazar dedi ki...

hayaller uçmuş..murat bozu da ayarlayacaksın sonunda çok söyledin:)

Amphibian dedi ki...

destiny blogcu karı, olağanüstüymüşsün.
asdoıhsada

pucca bebeyim -anidensamimileşmek:P- hayallerine ve sana saygım sonsuz :P muratı bırak, bired'e koş hemen :P

Adsız dedi ki...

ablam yaşadığın hayattan zevk almasını öğren bence, hedeflerini küçük tut yada denemekten vazgeç demiyorum.ama seni bunların dışında mutlu edebilecek o kadar çok şey varki(erkekleride ziktir et ilişkilerin sonu her zaman boktur çünkü vur kaç :)). benim tek hayalim ömrüm boyunca sağlıklı bir hayat ve bir yelkenli gerisi zaten kendi gelir.

vodkagazoz

...RiGoR MoRtiS... dedi ki...

Sevgilim olsun diye kıçımı yırttığım zamanlarda hiç bok gelmedi elime..mal gbi yırtınmakla kaldım, sora dedim bırak azmışlığı gelen gelir..işte tamda o sırada geldi gelen..hatta bi tane gelince ikinci hatta üçüncüde gelio..napsam diye bu sfer kafan karışıyo=) bence sende öle yap, sora görceksinki gelicekler tıpış tıpış..istersen yatarken kullan,ister seviş,ister kullan hatta ister vur ister okşaa :p
belki camdan baktıgında gökdelenler,haberciler olmaz ama yatagında bi playboy ve cebinde bol para olabilir ...=)

Adsız dedi ki...

Ben seni yerim. böyle hayallerini yazınca seni kucağıma alıp sevmek istiyorum. Allah herşeyi gönlüne göre versin. Hiçbirşeyde başarılı değilim demişsin ama blog dünyasında bile en çok okunan, tartışılan kişisin. Bu bile başarıdır:)

NN dedi ki...

murat boz ha ;)
hayallerini bu kadar kısa tutma :P.
boğulcaksan büyük denizde boğul demişler :)

hiçbir şey için geç değildir aslında. bak sen geçende benjamin button'ı izledin senin satman lazım bu lafları :)).

her zaman yeni bir başlangıç yapılabilir. sadece biraz heves.

ucandepik dedi ki...

uuhhyyyşşş tıhandıımm :D:D

bi dost dedi ki...

zodyaklıya hangi konuda özendiğini anlamadım ama neyse:) o değil de, pucca nası telaffuz ediliyo ya?

bi de şey, hayallerini hiç sevmedim çok sıkıcı bence. murat bozu da sevmem zaten, pörtlek gözlü bi şaşkoloza benziyo, hele saçları iğrenç. daha güzellerine layıksın sen yavrum.

senaryo kusrunda da başarılar dilerim. hadi öptüm babay.

PuCCa dedi ki...

sonradan geln edit diye yazıyor ya yazılarının sonuna ondan dedim...
beni kucağına almak isteyen adsız.. korkutuyorsun beni :ppP

x dedi ki...

pucca en son ne zaman seks yaptın

larry dedi ki...

Neden olmasın ki ?!?!Biraz çabalasan, lafta ve yazıda ve de hayallerde kalmasalar.Alemlerin Yüce Rabbi duyacaktır elbet.
-----------------------------------Biri bloglara dadandı galiba. Bugün Fenasi'de de , sende de var bişi..

σzℓєм dedi ki...

:)))) süperdin gene

Adsız dedi ki...

puuccaaaa pekmezle ilgili seyleriiii bekliooz

Esther dedi ki...

hadi hayırlısı ne diyim.. zaten bu gidişle perez hilton'u geçicen okunma oranınla..o zaman onun kadar kazanabilirsin die umuyorum... ama beni de görürsün herhalde... muck

dmL dedi ki...

blogumu açıp uçuk hayallerimle ilgili bi yazı yazmayı planlarken önce senin yazını görüp, hayallerimin seninkilerle benzerliğini görünce ürktüm resmen. sanırım bu yüzden hayallerimle ilgili yazımı hala yazamadım.

Adsız dedi ki...

"angelina denen ucuz ucube kadın" asdfgasdf :D:D
yazdıklarına çok gülüyorum ben, sanki seninle birlikte yaşıyormuşum gibi yazıyorsun. Bence kitap yazmayı dene ;)

MAYA dedi ki...

şimdi mutlu oldum işte.kocaman öptüm bi de.senarist tasvirin pek komik ama.

Nurdan Gencel dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
feyk dedi ki...

bence, senaryo kursuna kasin git pucca. yapacagin cok mantikli bir hamle olur.

angelica dedi ki...

ne olursan ol koltukaltını bırakma ya ıyhh

gamzemsi dedi ki...

bence de senaryo yazmanın üstüne gitmelisin;) başarılı olucağına eminim;)

Toph dedi ki...

Böyle hayallerini yazınca gözümde büyüynce ne olcan diince hayallerini anlatan çocuğa benzer biri canlanıo. O küçük çocukları nasıl böle ayh ne şirin diye seviosam senide öyle sevesim gelio:D
senarist olur senden kuzum, hayal gücü on numara sende:D

bi dost dedi ki...

angelicaya katılıyorum ama yani kesinlikleee :D

Salincakta Iki Kisi dedi ki...

hayallerini cok sevdim ! eger gercek olursa sana tam sayfa ayiracagim blogumda-soz !!

herseyin guzelini hakediyorsun-hayallerinden vazgecme...

Adsız dedi ki...

pucca..cok gec yazıyorsunn...her gun bakmaktan bıktım..

petunya-egzotica(candies) dedi ki...

erkeklerle yatmak yerie çikolata yemek..
bu aralar bu moddayım:P

rahat yazar dedi ki...

pucca çok şaşırdm "blog yazarları.ning" adresine chat eklentisi gelmiş..o sitede çevrimiçi olursan birçok blogcunun senle konuşma-chat hayali gerçekleşecek:)

malikocas dedi ki...

Benimde koservatuar sınavlarına girip kazanamışlığım oldu sonra küstüm sahnelere. Yazının bu kısmına kadar seninle aynı düşünceleri paylaşıyorum bir şeyler yapmak istiyorsan oyunculuk adına bunu amatör gruplala yapabilirsin, öyle şatolar falan olmaz ama yaşadığını daha çok hisseder içindekileri paylaşlaşmış olursun. Bence o konservatuar sınavları da fomalitelerdir. Sınav falan hikaye artık bu tür bir kast sistemi yok bir yerlerden başyabilirsin. Ben yapamadım ama sen dene lütfen...

Adsız dedi ki...

Zaten çok ünlüsün blog aleminde. Seni tanımayn blogcuyu dövüyorlar. Herkes senin gibi yazmaya başladı. Her taraf çakma Puccalarla doldu. Bazen sadece seni tartışıyoruz arkadaş ortamlarımızda. Şurdan para kazanma yollarını bir bulsan en azından rahat yaşarsın =)

hermiyas dedi ki...

Evet, adet dönemine giriyorum duvarlar üstüme üstüme geliyor :=) bunu okuyan abaza ne yapsın? hiçmi blog yazarının suçu yok !?
...
senaryo kursunu koluna takacağın bir bilezik olarak görmen beni oldukça şaşırttı! bu memlekette milyon tane senarist var. çoğunun hikayeside mükemmeldir; ama bu bir gerçek mesela yazmak yada yazmasını öğrenmek değil. mesele pazarlama şansına sahip olmaktır. benimde var birkaç senaryom; hatta öyküleride çok iyi; hatta yarışmalara da katıldım ama her seferinde kazanan lobisi olan oldu! ayrıca senarist olmak için kursa da okula da gitmeye gerek yok; ben sana bir iki orjinal senaryo yollayım bak bak yaz :=)))

Noni dedi ki...

Hah şöyle biraz kendin için güzel şeyler yap :)

Kültür Mantarı dedi ki...

YORUMCULAR BULUTU'n çok güzelmiş.. ;)

beğendiğine sevindim pucca

sinderellaaa dedi ki...

isabetli bir karar olmuş!sana uzun zamandır hayal gücünün çok iyi geliştiğini ben dahil buradak i herkes yaklaşık 100 defa dile getirdik ama sen de anca dank etti:)))yazım tekniklerini bilmen yeterli sen gerisini havada karada halledersin!
bu arada kendi hayallerinde biraz alçaktan uçsan iyi olur yoksa kafanı çarparsın:))))malum başkalarınında uç hayalleri var onlara çarparsın Allah muhafaza:))))

Zodyakta Bokuyla Oynayan Kız dedi ki...

bacın kurban sana:P

Adsız dedi ki...

:::belki isine yarar:::

http://blog.celtx.com/celtx_blog/2009/02/celtx-v20-released-introducing-new-celtx-studios.html

Amélie Poulain dedi ki...

her şey iyi hoş da j. depp nerede bu hayalde?

elif dedi ki...

bende celebrıty olmak ıstıommm ühhüü ühüü :/(

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Pucca Allah snei nasıl biliyorsa öyle yapsın öldürdün beni gülmekten,hatta sesli okudum aile boyu güldük :))) Çatlağım benim. Bu arada Ted'i benim için öp :P yerim ben onu yeriiim