21.03.2009

İntikam zeytinyağlı yemektir, hazımsızlığa iyi gelir

Facebooku ne zaman açsam ana sayfada siğilin sevgilisiyle olan resimlerini görüyorum.. yada o kıza yazdığı mesajları.. Kızın her resminin altına "sevgilimin minik elleri, minik bacakları, binik burnu, minik kukusu amanda aman, yerimde yerim" tarzı şeyler yazıyordu.. tamam minik diyebileceği bir uzvum yok ama benle bi kere bile böyle yılış yapış muhabbetlere girmemişti... İlk başlarda her eski sevgili gibi, yaa benden güzel mi, şöyle mi böyle mi diye bakıyodum ama artık sıkıldım.. Kız bi kere 17 yaşında ben ne yaparsam yapayım kartlaştım, o yüzden isterse kibariyeye benzesin tek kelime edemem.. Dün bi açtım, gene ana sayfamda kabak gibi kızın at gibi sıfatı.. albüm yapmış bizimki fotoğraflarıyla.. Ama o ne! fotoların altlarına bi baktım, ona yazdığım, şurda saçmaladığım şeyler tarzı dörtlüklerimi sıralamış hatuna.. Bodrumdayken biz, bi gün ona kahvaltıyı hazırlamıştım.. yatak odasından mutfağa kadar yerlere postitler yapıştırıp böyle abidik gubidik şeyler yazmıştım.. Abidik gubidik diyorum ama gayet duygusal şeylerdi.. onların hepsini tek tek kızın resimlerinin altına koymuş hayvanoğluhayvan.. bir tepem attı, açtım mesaj yazdım..
"ohaaa yok artık, sana yazdığım bütün herşeyi kendin yazmışsın gibi başkasına yazmışsın.. insanın biraz saygısı olur yaa" aynen bunu yazdım.. gelen cevaba bak..
"Sen kendine bak önce. Ayrıldığımızın ertesi günü benden kurtuldun diye masaların üzerinde dans ediyormuşsun. Bana saygıdan bahsedecek en son insansın" ulan salak! mal insan, ne alakası var onla bunun.. ayrıca ayrıldığımızın ertesi günü gayet aşk acısı çekiyodum ben..
Erkeklerin en nefret ettiğim huyu bu.. Tartışıyorsundur mesela, haklı olan sensindir.. alakası olmayan bir şeyi ortaya atar "yaa sende böyle yapmıştın hayvan karı!" diyerek bütün olayı sende bitirir... yada dur aynen şöyledir erkeğin haksızlığını kabullenmemesi.. eve gelirsin, yatak odasına gidersin, adam karının biriyle hoppala paşam vaziyetinde.. Tabi hemen başlarsın
- Allah belanı versin, sana verdiğim emeklerim yazıklar olsun nasıl yapabildin.
- sen neden kapıyı çalmadın ki, anahtarla girdin içeri.. Sen bana güvenmiyorsun kızım, güvenseydin kapıyı çalardın.. Bu ilişkiyi bu hale getiren sensin. yok telefon karıştırmalar, yok nerdesin sen diye beyin sikmelerle beni insanlıktan çıkardın.. bak yarattığın şaheserle övün şimdi.. Sana dedim yapma dedim, bunalıyorum dedim, ama sen geldikçe geldin üstüme.. Güvenmeyi öğrenemedin bi türlü.. bana bir parça güvenseydin şuanda bu konuşmayı yapmak zorunda kalmazdık.. Otur bi düşün neden böyle oldu diye!!
bu tamamen kendi kafamdan atmış olduğum bi konuşma ama inanıyorum öyle birşey olsa bunu diyecek kadar pişkin herifler.. Bir erkekle tartışmak o yüzden gereksiz, ya ağlayarak onu susturacaksın, yada ödül maması niyetine verdiğin şeyleri geri çekip cezalandıracaksın..
....
ne yazarsam yazayım saçmalayacağı için hiçbişi yazmadım.. onun yaptığı terbiyesizliğe karşılık vererek daha çirkinleşmenin alemi yok dedim.. hanfendi bir kızsın PuCCa dedim.. demek ki diğerleri gibi buda bi boka değmezmiş dedim.. kapadım laptopu, aldım mandalinalarımı televizyonun karşısına geçtim.. Böyle kanal kanal dolaşırken hala kendi kendime konuşuyordum.. "ne biçim adammış, madem ayrıldıktan sonra göbek attığımı biliyodun da ne 2 günde bir arıyodun beni, şimdi mi saygısız olduğum aklına geldi, suç bastıracak ya, ne kadar terbiyesiz insanmış ya, bu kadar olmaz yani," tarzı cümlelerle kendimi yiyip bitiyordum..
Sonra bu müzik kanalları var hani, mix tv, fix tv, six tv, saz tv, caz tv, kırşehir tv, öz karadenizliler tv, hasso kırolar tv gibi.. Ekranın yüzde 70 i, resimlerini doldurup, tanışmak isteyen bayanlar beni arasın diye doldurulan kanallar.. haa işte onu görünce böyle içimdeki hanfendi bişey düşündü.. Ulan madem benim yazdığım şeylerle karı kız tavlayacak kadar adi şerefsiz bir insansın.. bende çok edepli ve ahlaklı sayılmayacağıma göre.. Sen durrr.. dedim..
Gittim bunun fotosunu gönderdim bu kanallardan birine.. önce acaba kendi telefonumuz gözüküyo mu diyerek kuzenimin telefonundan gül resmi yolladım, öyle deneme amaçlı.. baktım gözükmüyor numara.. Hemen bunun fotoğrafını gönderdim, altına da yazdım "Dul ve maddi durumu iyi olan bayanlar arasın" diyerek bunun telefon numaralarını yazdım..
Sonra başka bir kanala, böyle giyinik normal bir gündeymiş gibi duran türk görünümlü bir rus kızının fotosunu bulup onu yolladım.. Altına da "sınırları olmayan beyler bekliyorum" yazdım.. bunu numaralarını verdim.. başka bir kanala daha gene aynı kızın resmini yollayıp, sadece numaralarını yazdım...
Gece çıktı ortalama 3 şarkıda bir.. Sabah kalktığımda bi tanesinde gene gördüm.. Belki hiç aranmamıştır, yani kim arar lan ordan diye düşünüyorum.. Evet yaptığım salaklık mallık ama napim içim ancak böyle rahat etti.. içim rahat edecekse valla her türlü salaklık yapmaya hakkım var.. Kendimi eski kız arkadaşının numarasını "üniversiteli kız" diye telefon klubelerine yazan kekomançiler gibi hissediyorum.. ve onları şimdi daha iyi anlıyorum..

PS: haa bide şu adamı çok iyi anlıyorum.. "sabri bey napıyorsunuz?"

54 yorum:

Sycorox dedi ki...

ehuheh süper ya,valla aranır bence çok saçma geliyo bize ama onlarıda arayanlar vardır heralde:)

anjelique dedi ki...

içindeki hanfendiyi tebrik ediyorum çok güzel düşünmüş , bundan daha güsel bi intikam düşünülemezdi ayrca çok da eğlenceliymiş :D ,aramışlardır kesin rus kızı görünce abazalar :P:p

Missipipi dedi ki...

ahah sabri beye tapıyorum :D

Cornflake Girl dedi ki...

postit fikrin çok güzel olmuş, siğilin bu tip şeyleri araklaması ise ayrı öküz ötesi davranış.

bir de erkekler haksızlıklarını kabul etmedikleri gibi, bazen öyle bir konuşurlar ki; kendinizi alttan alma ihtiyacı içinde bulup, harbi ben mi bu ilişkiyi bu hale getirdim, ben mi bu kadar bikbikçiydim diye sorgularken bulursunuz.

japone dedi ki...

İçini rahatlatacaksa pucca o mesajaları okuyanlar KESİNLİKLİKLE var;nereden mi biliyorum? adli satjım boyunca onlarca ceza dava ve dosyasında sebep olarak rastladım.tabi buradan bakınca pek hayırlara vesile olmadığı ortada. Ama sana iyi geldiyse hiç önemli değil:)

azuth dedi ki...

ben yazinin mandalinali bölümünde birden havalandim.. sahitler var..

efsa dedi ki...

İlahi sabri bey, napıyorsunuz öyle. hahahahah (:

wowzio dedi ki...

ay her yazında kopuyorum ya.süpersin:):
ne dicem bi de, senin sevgilin yani sarma belki evliliğe kadar gidebileceğin biri ve çok iyi niyetli bence (senin anlattıklarından anladığım kadarıyla). oysa siğilin sevgilisine bak 17 yaşındaki bi kızdan ne bekleyebilirsinki.
onun için karşılaştırmayı bırak artık.

cecil dedi ki...

numarasını değiştireceğine bahse girerim :) hemde otoboline bile :)
ıyykk senin cümlelerinle hava atıyor romans yapıyor aklınca salak ...unutacağı varsada unutamıcak seni..
ya kıza ne demeli.. vıcıklık diz boyu.. 10 sene sonra salaklığına güler durur işte..

rahat yazar dedi ki...

örnekler güzel:) sabri bey videosuna da yeni baktım:) çok komik...ne de olsa programın adı esra ceyhan'laaaa:)

bi dost dedi ki...

afferim sana:) salaklık filan ama dediğin gibi insanın içi rahat ediyo bazen salaklaşınca, aamaaaaaaaaan :P

Volkan dedi ki...

onda da senin fotoların-videoların varsa ve nete yayarsa görürsün :)))

My Sweetie Hell dedi ki...

bence çok da iyi yapmışsın PuCCa, haketmiş sonuçta :)

Adsız dedi ki...

sabri değil sadri bey o canım.düzeltirsen hoş olur.sevgiler

PuCCa dedi ki...

hayırdır adsız amcanoğlu falan mı? canlı yayına katılıp ismim melisa meliha değil diyenler gibi :PP

Blood.Roses. dedi ki...

:D:D aa düzelt pucca bak oldumu şimdi :D çok komik lan saBri :D anam dedim noluyoz :D esra ceyhan nasıl soğukkanlı öyle ya hergün olan bişey gibi davranıyo :D
siğilede iyi yapmışsın valla :D

Adsız dedi ki...

pucca sana diyecek bisey bulamıyorum tek kelimeyle süpersin :D cok iyi yapmıssın yaa gercekten bayıldım :D bide sabri beyde komedi :D:D

bi dost dedi ki...

"canlı yayına katılıp ismim melisa meliha değil diyenler gibi :PP"

puhahaha bayılıyorum ben onlara :D

Amélie Poulain dedi ki...

Kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi heralde. Ama müthiş bir fikir cidden.
Ve o kanallara girip "yakışıklıyım, öküzüm, hanzoyum" tarzında mesajlar atan kişilerin "sınırları olmayan beyler bekliyorum" mesajına direkt atlayacaklarını düşünüyorum.
Merak ettim bak şimdi. =D

Adsız dedi ki...

ablam en iyisi bence şu escort forumları var orda partner arayan travetsi diye ver onun telefonunu oğlancılar tebelleş olsun mendebura

kutup zencisi dedi ki...

pucca önüne dön güzelim, arkandakiyle konuşma... dersi anlamayacaksın sonra...

mani pani dedi ki...

ahahhaah pucca helal sana süper bişey yapmışsın :) ben de üni-1deyken eximin numarasını paranın üstüne .rospu tel die yazmıştım ama sen olayı bi adım daha ileri taşımışsın ya manyak olmuş :)

d@li dedi ki...

Kızım Pucca pek fenasın sen pek fena ...
Hani ben tanımadığım beni zırt pırt arayan numaralar için çocukların birine söylerim diğerlerini organize ederler Her 15dakikada bir iki çağrı için...
Tutupda kanalın birine göndermek hiç aklıma gelmemişti.

Curly dedi ki...

Korkulur kızım senden valla :))
Bu sabriyede bittim hakketten iyi uçuyomuş onu gördüm bende uçtum :))))))

Eğlenilecek Erkek dedi ki...

hala eski sevgilini önemsiyorsun. Bu biraz haksızlık değilmi sence?

(( ¢αиıѕı )) dedi ki...

söylediklerinde çok haklısın canım valla haksız olduklarında bile mutlaka haklı gibi davranırlar ve üste çıkarlar yag gbi... ama intikamın süperdi hakikaten :pP

muhaber dedi ki...

yazının tam ortasında kendimi "Allah" diye, yere çalmışım.... sonradan farkettim. neden acaba? :P

larry dedi ki...

Tipik , hazımsız, başa bela kızsal tripler bunlar. En korktuğum, arada birkaç şehir olması gerek insansı(?!?) davranışlar diye de durumun vehameti arttırabilir. Ha burada yazarak , yorumlardan da anlaşaılacağı üzere, birkaç masum kızcağızı zehirlemen de cabası.

Melis dedi ki...

Embesil adam yaa, izlerken korkudan sicradim valla...

tatlısukırosu dedi ki...

süper yapmışsın umarın telefonları hiç susmaz. ahha ailesi de fotolarını görür.

Adsız dedi ki...

Pek saygı değer pek sevgili Eski Sevgilim :)
Biliyorumki puccanın tüm yazılarını büyük bir dikkat ve hayranlıkla okuyorsun.
Tek temennim burada bahsettiği taktikleri benim üzerimde uygulamaman :)
BoraCan :P

Adsız dedi ki...

CanımYeniSevgilim,PuccanınYazılarınıDeğilGelenYorumlarıOKuyorumÇünküPuccanÇokÇOkUzunYazıyorBenimDikkatimiOkadarUzunToplamamİmkansızYineDeYenidenDiMi,PuccanınTekİşeYaradığıYerBurdaBizeBiSayfaAçmasıVeNeyeSebepOLduğundanBihaberOlmasıOlsun

Söyledğim gibi,Pucca nın yazıları ile taktik ve dikkat arasında eşek ölüsü kadar fark var, eğer yeni sevgili eşiğindeysen):):)adı Samyeli olsun, güneydoğu rüzgarı.

SadeceBen

december dedi ki...

iki alakasiz insaniz ama yazilarini manyak keyif alarak okuyorum.
kesin arayan olmustur o herifi sigilmidir sivilcemidir hehehheee
neyse keyfine bak
bu arada sabri beyi simdi izledim cok guldum yaaa programina cikarip seviyesini dusurenlere ne demeli..
pess yani.konusmaktan aciz.
uctugundan hic suphem yok zari....

2-Chic dedi ki...

Bu sabri bey nasıl bişey yaaa!!!

Adsız dedi ki...

bu mevsimde mandalinayı nerden buldun puccam. ben sabriyi sadriyi geçtim ona takıldım.

kötü dedi ki...

puccacım,ben o kanalları izleyip gül fotografının altındaki yazıyı ve numarayı aldım.valla billa bak.taraftar tv diil mi?:)

BlahBlah dedi ki...

saygı ile önünde eğiliyorum. şaştım kaldım. çook etkilendim. helal sana.

La Santa Roja dedi ki...

Bence senin de okuyacağını bildiği için gıcık etmek için yazmış senin yazılarını kızın resimlerinin altına. Hala seninle uğraşıyor işte, kuyruk acısı böyle birşey. Ben de hazırlıktayken uyuz olduğum oda arkadaşımın telefon numarasını mirc'a girip millete vermiştim, aramışlardı da bizim uyuzun çok hoşuna gitmiş, hangi muzip arkadaşının böyle bir şaka yaptığını düşünüp sevinmişti. Peh...

Dominatrix dedi ki...

ohhhh cok isabet olmus bebeyim, iyi yapmissin! Ben de eski sevgililerimden birine bole dellenince resmini fotosopla (huyum kurusun elim de yatkindir ayiptir solemesi:P) travestiye benzetmis ve her sinifin kapisinin altindan atmistim:D ahahah hey gidi gunler heeeeyyy!

Adsız dedi ki...

Sinarit Baba
Sait Faik Abasıyanık'ın meşhur 'Sinarit Baba' hikayesi:
"Cehennem Nişanı"nda beş sandaldık. Güzel bir Ocak akşamı. Hava lodos. Denize kırmızı rengin türlüsü yayılmış. Çok kaynamış ıhlamur rengindeki hayvan, geniş, ölü dalgalar. Sandallar ağır ağır sallanıyor, oltalar bekliyor, insanlar susuyor.

Otuzsekiz kulaç suyun altındaki derin sessizliğe, dibindeki dallı budaklı kayalara yedi rengin en koyusu girer mi şimdi. Sinarit baba döner mi avdan. Pırıl pırıl, eleğimsağma rengi pullarıyla ağır ağır, muhteşem, bir İlkçağ kralı gibi zengin, cömert, asil ve zalim mantosu ile dolaşır mı kim bilir. Altunu, zümrüdü, incisi, mercanı, sedefi lacivertliğin içinde yanıp yanıp sönen sarayını özlemiş acele mi ediyordur.

Sinarit baba ömründe konuşmamış, ömrü boyunca evlenmemiş, ömrü boyunca yalnız yaşamıştır. Onun kovuğundaki zümrüt pencereden ne facialar seyretmiştir. Sinarit baba ne oltalar koparmıştır.

Bu akşam kimin oltasını seçmeli de artık bitirmeli bu yorucu ömrü. Daha her yeri pırıl pırılken, mantosu sırtında iken; dahi eti mayoneze gelirken bitirmeli bu ömrü. Sonra hesapta bir gün pis bir "Vatos"un bir sırtı renksiz, yapışkan ve parazitli bir canavarın dişine bir tarafını kaptırmak var. İyisi mi muhteşem bir sofraya kurmalı bu zaferle dolu ömrün sonunu beyaz şarapla, suların üstündeki başka dünyada yaşayan bir kıllı mahluka (yaratığa) kendisini teslim etmeli.

Sinarit baba oltalardan birini kokladı. Bu balıkçı Hristo’dur; kusurlu adam. Gözü açtır onun. İçinden pazarlıklıdır. Evet, o fıkaradır ama kibirli değildir. Sinarit baba fukaralıkta gururu sever, öteki oltaya geçti. Kokladı. Bu balıkçı "Hasan"dır. Geç. Cart curt etmesine bakma! Korkaktır. Sinarit baba cesur insanlardan hoşlanır. Bir başka oltaya baş vurdu. Balıkçı Yakup iyidir, hoştur, sevimlidir, edepsizdir, külhanidir. Ama kıskançtır. Kıskançları sevmez Sinarit baba. Geç. Şu olta, hasisin tuttuğu olta. Sinarit baba cömertten hoşlanır. Ama bu oltaya bir baş vurmağa değer. Bir baş vurdu. Hasisin oltasının iğnesini dümdüz etti. Sinarit baba iğneden kopardığı yarım kolyozu çiğnemeden yuttu. Hasis oltasını hızla topladı.

"Vay anasını be Nikoli," dedi, "iğneyi dümdüz etti."

Nikoli’nin oltasının yemini kuyruğuyla sarsmakta olan Sinarit baba, Nikoli’nin bir kusurunu arıyordu. Onda kusur mu yoktu. Evvela sarhoştu. Sonra ahlaksızdı, kendini düşünürdü ama, cesurdu, cömertti, hiç kıskanç değildi. Fukara idi. Kibirli idi de. Sinarit baba kibirli fukarayı severdi ama, Nikoli’nin kibrini beğenmiyordu. İnsan oğlunda o başka bir şey, gurura benzeyen şey, yerinde bir gurur, o da değil, insan oğlunun insanlığından, ta saçının dibinden oltasını tutuşundan beliren, isteyerek olmayan, ama pek istemeyerek de gelmeyen bir gurur isterdi. Öyle bir elin oltasını düzleyemez, misinasını kesemez, bedenini fırdöndüsünden alıp gidemezdi.
Beş sandalın beşini de kokladı, beğenmedi.

Sinarit baba, kayasının kenarında durmuş, lacivert alem içinde hafifçe yakamozlanan oltalarla, cıvalı zokalardan aydınlanan saraymeydanı seyrediyordu. Oltalar gitgide çoğalıyordu. Sinarit ve mercanlar şehrinin göbeğinde şimdi tatlı tatlı sallanan onbeş tane fener vardı. Ötede kovuklardan mercan balıkları çıkıyor, fenerlerden birine hücum ediyor, budalaca yakalanıyorlardı. Gözleri büyümüş bir halde yukarıya çıkarlarken dönüp tekrar aşağıya kadar geliyor, yukarıki dünyayı görmeye bir türlü karar veremiyorlardı. Sinarit babaya büyüyen gözleriyle "bizi kurtar şu lanetlemeden," der gibi bakıyorlardı. Sinarit baba düşünüyordu. Gidip o yakamoz yapan ipe bir diş vurdu mu idi, tamamdı. Ama hiçbirini kurtaramıyor, hareketsiz duruyordu. Sinarit baba onları kurtarmanın bu kadar kolay olduğunu biliyordu ama, bildiği bir şey daha vardı. O da ister su, ister kara, ister hava, ister boşluk, ister hayvan, ister nebat aleminde olsun bir kişinin aklı ile hiçbir şeyin halledilemeyeceğini bilmesidir. Ancak bütün balıklar oltaya tutulan hemcinslerini kurtarmanın tek çaresinin koşup o yakamoz yapan ipi koparmak olduğunu akıl ettikleri zaman bu hareketin bir neticesi ve faydalı olabilirdi. Yoksa, gidip Sinarit baba oltayı kesmiş, biraz sonra Sinarit baba tutulduğu zaman kim kesecek? Kim akıl edecek yakamozu dişlemeği?...

O sırada büyük büyük ışıklar saçan bir olta aşağıya inmişti. Sinarit baba ümitle koştu. Bu oltayı da kokladı. Hiç tanıdığı birisi değildi. Yemi ağzına aldığı zaman bu olta sahibinin tam aradığı adam olduğunu bir an sandı. Bu anda da yakalandı. Kepçeden sandala düştüğü zaman Sinarit baba büyük gözleriyle kendisini yakalayana sevinçle baktı. Sinarit baba etrafı kırmızı, içi aydınlık siyah gözleriyle bir daha baktı. Birdenbire ürperdi. Hiddetinden ayaklarını yere vuran bir genç kız gibi sandalın döşemesini dövdü. Belki bizim bile bilmediğimiz bir işaret görmüştü kendisini tutan oltanın sahibinde : Bu adam şimdiye kadar hiç imtihan geçirmemişti. Ömrü boyunca cesur, cömert, Sinarit babanın adamın ne korkunç bir iki yüzlü köpek olduğunu bizim görmediğimiz bir yerinden anlayıvermişti. Bütün devirler ve seneler boyunca kendisini tutan oltanın sahibi ne cesaretini, ne cömertliğini, ne gururunu bir tecrübeye, bir imtihana tabi tutturmamış, her devirde talihi yaver gitmiş birisi idi. Kimdi, ne idi: Sinarit baba da bilemezdi. Ama, belki de ölünceye kadar cömert, cesur, mağrur yaşayacak olan bu adamın şu ana kadar bir defa bile imtihana sokulmadığını anlamıştı. Belki de sonuna kadar bu imtihandan kurtulacaktı. Sinarit baba böylesine hiç rastlamamıştı. Ölmeden evvel adama bir daha baktı. Namuslu, cesur, cömert ölecek olan bu adamın hakikatte korkakların en korkağı, namussuzların en namussuzu olduğunu alnında okuyordu. Bu adam, o kadar talihli idi ki daha, iki yüzlülüğünü kendi kendisine bile duyacak fırsat düşmemişti. Yoksa Sinarit baba yakalanır mıydı: Sinarit baba hırsından tekrar tepindi. Bağırmak ister gibi ağzını açtı. Kapadı.. Sinarit baba son nefesini, böylece bir insanlık imtihanı geçirmemişin sandalında pişman ve mağlup verdi.

http://amatorbalikcilik.blogspot.com/2007/08/sinarit-baba.html

Serzeniş Meraklısı dedi ki...

:) puCCa olmak, işini bilmektir :Pp

pudra dedi ki...

benim eski eski erkek arkadaşım da bizim için özel olan bir parçanın çevirisini benden sonraki kıza hediye etmişti. kızın sayfasına bakarken aaa nasıl da tanıdık bu cümleler diyordum ki birden ampül yandı beynimde.bu arada bunların olduğu aralar biz bu arkadaşla ayrılmamıştık ara verdik modunda yine sevgiliydik.
şimdi kendisiyle iyi arkadaşım ama bu defaya mahsus olmak üzere kafam girsin kendisine:)

OneLastTime dedi ki...

siz kızlar kötüsünüz kötü:P cvp yazmamışsın ama beter etmişsin...gerçi bunu sırf şu video hakkında yorum yapmak için yazdım :P gül gül gül :D xD ilk defa gördüm bu ne ya, adama bak :D :D

ZIBBIDI dedi ki...

Ağır olmuş bee..Rus diye kimler arar düşünemiyorum..Ama haketmiş..

joy dedi ki...

intikam planlarımın içinde neler olduğunu tahmin edemezsin ama
ne yaparsam yapayım sinirim gecmicek.
all men are dangerous diorum.

Esther dedi ki...

Öff ne diyosun öyle kanalları o kdr çok arayan var ki eli bilmemneresinde tiplerin oluşturduğu bi ülkemiz var unuttun mu ? :)

Ama siğile iyi yapmışsın hakikaten verdiğin örnek gibi saçma sapan bir savunmayla çıkmış karşına. Direk ahmak diyebildim bu çocuğa... Haketmiş, uğraşsın şimdi abazanlarla

seyrü sefer dedi ki...

allahımn enden bu yazıyıı bu kadar geç çıkardın karşıma nedenn:))))) hahahahhahahahahaha...sen varya sen bir harikasın ben ölsemde böyle bi intikam şekli bulamazdım yaaa hay allahhhh hay allahh bu saatten sonrada yapılamazki kime yapim yaa...bravo sana!!! süpppperr hareketler bunlar:)))
bu arada eskort forumları ve partner arayan travesti fikride süperdiii:))) ya numara gerçekten çıkmaz dimii:))) bende yapıcammmmmmmmmmmmmm bayıldıımmmmm:)))))

TrexxxXx dedi ki...

ARKADAŞLAR BURADAKİ YAZILARIN HEPSİ JOHN SLOMAN'UN MACRO ECONOMY KİTAPLARINDA YAZIYORMUŞ!!!

HAYRANLIKLA OKUDUĞUNUZ YAZILARIN HEPSİ DAHA ÖNCE YAZILMIŞ!!!!1


asşduhasşduhasşdıuhasşıud

saçmalamayın olum? ne alaka lan? ilahi!

myfetish dedi ki...

http://fetishsexblog.blogspot.com/

sinderellaaa dedi ki...

hayatımda hiç böyle bir intikam alındığını duymadım!yahu kuzum insanlar mı bir tuhaf bende mi problem var?böyle yapınca insanın intikam hissi nasıl yok oluyor?ona olan sinirinizi gerçekten çıkarabiliyormusunuz?yazık valla ben acırım,hiçte intikam almış gibi olmam,aynısını bana yapsalar ben nasıl olurdum diye düşünürüm!tabi yinede saygı duyuyorum buda bir hayat tarzı,belkide doğru olan intikam almaktır,ama bana göre değil,"ben direk Allah a havale ederim ':))))bu hayatta kim ne hakediyorsa sen onu ver derim!'O'nun adaleti o kadar büyük ki mutlaka herkese eşit dağıtacağını biliyorum!....SANA DA HAYIRLI İNTİKAMLAR DİLİYORUM.:))yalnız rus kızı resmi koyman iyi olmuş en azından bir türk kızının günahına girmedin!düşünsene ya öğrenip sana beddua etseydi,ömrü billah düzelemezdin Allah korusun!bu ayrıntıya dikkat etmiş olman aslında hala senin içte ve özde iyi niyetli olmanın bir kanıtıdır!....sen hep böyle ol vicdanlı intikamlarına devam et emi!seni çok öptüm!:))

Adsız dedi ki...

hadi artık yeni yazı yazzzzzz

usagi dedi ki...

yok bak bana güven valla aramışlardır. hemde fena.. sevgilim bi ara o işi yapıyordu. o işi derken işte gayduruk kanala mesaj atıyorlar ara beni boya beni tarzı ve deli arıyor insanlar. türklerdeki bu sonsuz susuzluk ebediyken hala bile arıyorlardır. keh keh keh

Adsız dedi ki...

Evet erkeklerin üste çıkma konusunda kesinlikle haklısın. Aynen anlattığın gibi aldatıldığımı öğrendim ve o sen üstüme geldin, beni boğdun, ondan oldu, niye bana izin vermedin, hem sen hem o olsun ne olur sanki barcelona filmindekigibi üçlü takılsak nolur dedi:D

Adsız dedi ki...

ay çok eğlendim. oh olsun.