10.08.2009

Yetkili duy sesimi; Her yöne bedava olayı kalksın

Bu hatların çıkardığı işte bilmem ne kadar para veriyorsun bütün ay sınırsız konuşuyorsun bıdıbıdısı lütfen kalksın. Burdan yetkililere sesleniyorum, bu ne sizin için iyi, ne benim için..
Bu heryönü arayın bedava muhabbetinden sonra benim gizli numaralı sapıklarım çok oldu. Gizli nodan engelleyemiyorum da çünkü babamın işyeri numarası numara gözükmüyor olarak çıkıyor. Geçen gece hello mellodayız içiyoruz ikimizde ayrı bilgisayarlardayız yazıp çiziyoruz. Gizli numaradan biri arıyor. Gizli numaranın da verdiği bir esrarengizlik şeysi varya böyle kalbin güpgüp atıyor. Eski sevgililerimden hangisi olabilir, şarkı, türkü, sevişme sesi mi dinletecekler falan diye böyle garip bir heycan sarıyor seni. elimde telefon "bilinmeyen no" yazıyor, hellomelloylan birbirimize bakıyoruz , hani böyle aynı şeyi mi düşünüyoruz anları olur ya ha işte o anlardan biri oysa ki aynı şeyi düşünmüyoruz tabi.. Ben acaba hangi ex aşkım, bak yavrum eskilerim yakamı bırakmıyor diye içimden düşünüyorum. O ise "beynimi sikti telefon zilin aç artık şunu amınakooyim" diyor. Açtım telefonu heycanlanarak. Adamın biri işte şivesi epey bozuk aşkını ilan etmeye başladı "ben ibraam, seni gördüm de çok güzelsin de tanışmak istiyorum" falan filan diye. Şive o kadar bozuk ki kesin dedim biri dalga geçiyor benle.. dedim "ibrahim diyosun da dişi gibi geliyo sesin" çat kapattı suratıma. Ardından bir daha aradı, "sen bana dişi dedin ama altıma gel de sana erkek miyim karımıyım gösterim" allaaaahh bana bunu diyor. Bir başladım bende taramalı gibi, "sen o sikini alda götüne sok ben senin arkana geçeyim de asıl sen gör karımısın adam mısın. ulan seni bu halimle sikerim, neyle sikcen beni serçe parmağımla bozarım götünü" diye nasıl sıralıyorum.. Hayvanlık resmen ama bir daha aramadı arasaydı helloya da vercektim oda küfür edip rahatlıcaktı ama aramadı korktu mu naaptı sikcez diye pezevenk.. Bi kaç tane daha böyle durumlarım oldu. "Merhaba biz acundan arıyoruz kikikikiki" diyip suratıma kapatan hanım kızlarımız da vardı. Tamam abi bizde çocukken yapardık. Hatta birine deli gibi abone olmuştuk. Adamın numarası bile hala aklımda, telesekreteri vardı doktor bilmem kim işte. Arıyorduk zoydaklıyla "amaaann doktorrr canım cicim doktoorrr derdime bir çareeeeeee" diye türkü çığırıyorduk günde 7-8 defa hemde. Evde canımız sıkıldığında itfaiyeyi arayan gerizekalı insanlardandık bize "yananı görür allahh allahhhh görür inşallahh" diye mahallenin kızlarıyla itfaiyeciye konser veriyorduk. Gıcık olduğum, kavga ettiğimiz kızların evlerini arayıp "kızınız uyuşturucu kullanıyo bi dost" bile demişliğim vardır -hatta bunu eşşek kadar olunca bile yaptım-
Ama sapıklık ev telefonuyla olur. Cep telefonuna hiç yakışmıyor. Önemli bir olay içerisindesin telefon çalıyor koştur koştur çıkıyorsun dışarıya "acun senlen sevişmek istiyomuş yarın taksime gel ehiehiehi" diyen bir salak. Yada sevgilinle sevişmenin tam ortasındasın gel gelme, gel gelme diye oynatıyorsun adamı. sonra bide iki saat o gizli no kimdi hesabı ver o durumda.. Bide kötü birşey sabah bir kalkıyorsun gizli nodan aranmışsın. "acaba kim bu kim kim kim" diye kafandan luzumsuzca eskileri geçiriyorsun, boşu boşuna aklına giriyo deyyuslar..
....
Sadece sapıklıkta değil olay bu bedavaya aranma muhabbetinde.. İnsanların aklına hep dolmuşta konuşmak geliyor bütün hısım akrabalarıyla. Ya geçen gün mp4ü evde unutmuşum o yüzden kulaklarım açık yolculuk yapmak zorunda kaldım. Yolda uzun bide allahım resmen işkence gibiydi.. Zaten dolmuşçuların çoğunun ceza dinlemesine alışamadım, hangi dolmuşa binsem toplumsal mesaj veren bırırırıtt diye osurur gibi şarkı söyleyen bir ses, yarım saat beynimi sikiyor. O gürültüye birde yanımdakinin haftasonu kına için kıyafetinin nasıl olacağını, eski sevgilisinin askerdeyken bunu sürekli arayıp rahatsız ettiğini (yalan söylüyordu burda çünkü önce o dediği çocukla konuştu seni özlüyorum dedi, kaltak arkadaşına hava atacak. zaten bu beni unutamıyorlar havasını kızlar kızlara neden atar ki aklımız neden buna böyle çalışır neyin sidik yarışıdır ay uzadı parantez kapatıyorum), beyaz ayakkabısını tamirciye verdiğini ama hala alamadığını dinliyorum.
Sesler karışıyor uğulduyor kafamda arkamdaki adam balığa birini çağrıyor, geçen hafta fazla tutmuş hala dolaptaymış bitirememişler, onun yanında ki kadın yaz okulundaki kızıyla konuşuyor, babasının durumu çaktığını yakın zamanda ağzına sıçacağını söylüyor, şöförün yanında ki sevgilisiyle konuşuyor, "önce sen de, hadi dee, bak desene, sen dersen derim, ben derim ama sen de, neden demiyorsun, de hadi, bende derim ama sen de" tam 15 dakkika de deme diye mıç mıç konuştu, artık o kadar dayanamayacaktım ki alacaktım telefonu, "seni seviyorum diceksin mal gerizekalı karı, de gitsin şu sikko herife" diye. o kadar deli ettiler beni..
...
Anlamadığım ve hayatım boyunca da anlayamayacağım bir olay var, kadın biriyle konuşuyordu işte "aa yok bankadan aldı aldı krediyi evet... başta kızdım dedim bak böyle yapma dedim, ama şimdi makine aldık eve rahatladı yani evet evet. aaa yanımda bengu oda naapsın üzüyo beni teyzesi. Bak vereyim konuş. benguuuu konuş hadi abbaa, abbbaaa de, hadi benguu de kızım hadi öp teyzeyi. teyzen o teyzen hani sana bebek almıştı ya o işte. aloo de hadi hadi"
bengü de tek ses yok ama oda bir nazlanıyor sanki obamanın torunu. Daha yeni konuşmayı öğrenmiş çocuğa zaten ne konuşturcan. Bizim akrabalarda da var bu. Halam beni arıyor telefonda şapır şupur bi ses, "hala noldu lan" diye tırsıyorum "selinnazla konuştun az önce PuCCa" Konuştum mu? benim neen haberim yok, o telefonu yaladı ben biri size tecavüz ediyor bana dinletiyor sandım.. Dünyanın en gereksiz şeyi bu yapmayın abi.. Karşı taraf hiç memnun değildir bundan çocuk yanındayken 2 kelime etmiyor orasını burasını ısırıp koyuyor bebeyi kenara telefonda ne konuşacak borsa tahminimi yapacak 2 yaşındaki eblek bengü.
Haa bide Bağırarak konuşanlar var "himmeeeet abeeyyy taam taam sen al anahtarı ben 15 dakkaya ordayım. Hee dolmuşla geliyorum, arabayı servise verdim yaaauuvv, he hee.. öyle sesin gelmiyor himmeeet abeyyy" o telefonu alıp ağzından sokup götünden çıkartıp himmet abeysine göndercektim kısa yoldan. Telefona gerek yok zaten şerefsizin sesi himmetine gidiyor.
Heryerde telefonla konuşan insanlar bıdırbıdır çok kötü çok korkunç işkence gibi. Bize bu işkenceyi yapan operatörlerin allah belasını versin. Tez zamanda baz istasyonları götlerine girsin.. Özellikle aveanın zaten bir halta yaramıyor o hat, ne müşteri temsilcileri temsilci, ne çekiyor, kampanyaya üyesin ama ağzına sıçıyor, ne başka bişeyleri adam gibi en berbat şebeke. Burdan da onlara küfür edeyim bari hat demişken..
PS: ya ben tükürdüğümü yalamak zorunda kalacağım. Nette olan erkek tipsizdir ayy göt gibidir falan diye yazmıştım ya. Saçmalamışım :Pp Sokakta görmeyeceğim tipleri görmeye başladım.. Bildiğin taşlar ben sevgili bulup blog dünyasından uzaklaştıkça bunlar solucanlar gibi bıdıbıdır ortaya çıkmaya başladı. Napıyorsunuz abi bana kastınız nee!! Bir tanesi şu çocuk dünya ahret bacım olsun ama abicim sen ne blog yazıyorsun git gez eğlen caddede falan takıl. Bi tane daha var ama onun blogu yok sanırım oda feci birşey. Benden geçti ama artık belki sizin işine yarar diye şeyettim :Pp

30 yorum:

aynebilim dedi ki...

ahh PuCCa ahh..bütün yazıyı okudum son cümleye takıldım..sarma kızları şu çocuğun başına (2.si) biz aramızda pay edeceğiz ortak çıkartma başımıza..

Unknown dedi ki...

bu sınırsız hat alanlar da memnun değil ki durumdan....
bi aydır 2 kontürle geziyorum, babamda sınırsız var... adamı resmen ankesörlü gibi kullanıyorum... telefon etmek için 200 metre yürüyorum, dükkana geliyorum gün içinde... o da küfürlerden küfür beğeniyor...
bu insanların diyaloglarına, ne kadar dikkat kesilmişsin ya... ayıp :P

Adsız dedi ki...

"şu çocuk" dediğin ankara'daymış , aslında bana yakın ama (facebook'taki açık profili sağolsun) "in a relationship with ..." durumları var. onu napıcaz? :P
:)

asuşş dedi ki...

pucca sadece her konuya uygun muhteşem resimleri nerden buluosun çok merak ediyorum sölersen çok sevincem bebişim :)))

PuCCa dedi ki...

deviantart bebeyim

Adsız dedi ki...

İnsanları nasıl dinlemişsin konuşmaları resmen aynen yazmışsın :S

HER TELDEN dedi ki...

pucca haklısınnnn sınırsız çıkltığından beri tlf susmuyor,canı sıkılannn telefona sarılıyor,bakmıyrm tekrar tekrar aramalar,işteyiz çalışmamız lazımmm,akşamları sabahlarrıııı,tez elden kalksın sınırsızlarrr midem bulanıo tlf sesindennn,
pucca sende olmasan bizim bu kafa dağılmazzz:)iyi ki varsın pucca,hazır cevap pucca,
nerden bulurusn bu küfürleri:)sana bi laf eden bin pişman olup kalır:)

Işıkk dedi ki...

ayy pucca öldürürsün sen insanı yaa :)yarıldım yani nedir aynı şeyler benimde başıma geldiğinden mi böyle güldümm (himmet abeyy) :D sağoll duygularımıza tercüman oldun..:D

bi dost dedi ki...

şu çocuk'u pek tanıyamadım da. diğer çocuğunn yani blogu olmayanın bi kaç cümlesine şahit olduk. sevdik onu aylecek. burdan selam yolluyoruz :D

Adsız dedi ki...

çocuk pek bi moka benzemiyor. sen bide beni görrr :)

Adsız dedi ki...

o çocuk gerçekten güzel çocuk, sevelim o çocuğu, bağrımıza basalım:) sen hariç pucca, erik'in var senin malum:)

Missipipi dedi ki...

ahaha sayende bebeye giren çıkan belli olmicak şimdi :P

erkan bal dedi ki...

ayıp diye bişi var İBRAM'dan başka yazcak bi isim bulamadın mı. ben arasam öyle mi konuşurum. sonra benim hattım kontürlü 5 dakkası 2 kontüre kıyar mıyım bu krizde yavuklusu olan bir kız için...

sınırsız tel muhabbetine gelince. bişi duydum doğruluğunu bilmem amcam sınırsız alıyomuş yenge de arandıkça kontür kazan hattı. iki telefonu yanyana koyup sabaha kadar gece mesaisine bırakıyolarmış.

Gadno Kopele dedi ki...

obamanın torunu :-)

mistral dedi ki...

ne yani şimdi o çocukmu yakışıklı lan tikimidir hippimidir daha o bile belli değil.ayrıca demir sert ne lan=)

ihsan dedi ki...

2009 senesinde hala telefon sapıklığı hadisesinden şikayet etmek öyle out ki yalnız anlatamam.

bir defa "bilmem kimin numarası görünmüyor, o yüzden engellemiyorum" bahanesinin fasonluğu 500 metreden belli oluyor.

öte yandan bu telefon sapıklıklarını anlatmak gerçekten çok ama çok geride kaldı. misal, bendeniz liseyi 2002 senesinde bitirdim; o sene bitmişti bizim kızlarda bu alışkanlık.

(burdan şebnem ferah dinleyip, 1 aylık ilişkinin ayrılık acısını 11 ay yaşayan tüm şişman kızlara selam gönderiyorum bu arada lise demişken)

bir de bu elitizm esintilerinin gerçekten çok komik durduğu yerler var. bunların en önde gideni de şüphesiz minibüs, otobüs, vapur ve benzeri toplu taşıma araçlarındaki insan davranışlarından şikayet etmek. yani iyi güzel anladık telefon vs. ayağa düştü de, işbu şikayetin o "ayağa" biraz daha uzak bir mesafeden yapılması daha isabetli olurdu sanki..? :)

PuCCa dedi ki...

diskdünya ne elitisti hacım dolmuş parası hesaplayan biriyim ben. 1 tl yoksa taksime inemiyorum o derece. işim gücüm yok zaten götünden okuyup ah siz eliitstler vay dilo dilo diye kekoluk yapmak inan bu kıvamdan daha kerroca.

ihsan dedi ki...

Elitistlere bir lafım yok zaten de; böyle elitist geçinenlere tahammül edemiyorum. Minibüse biniyorsan şayet, o Himmet Ağabey diye bağıran insanın yanını habitat belleyeceksin peşinen :D

inan götümle bile okumuyorum normalde, bu bedava olayına dair bir eleştiri yazısı olunca dikkatimi çekti sadece.

ayrıca her kısa cevap vurucu olmaz :) kekoluğu da inşallah zat-ı alinizden öğrenicez :D

pudra dedi ki...

toplu taşıma araçlarında özellikle sevgilileriyle miy miy miy konuşam fingirdeyen kızlara elimin tersiyle vurmak istiyorum.rahatsız oluyorum abi

Syhn dedi ki...

:)))
yine süper bi yazı!
harikasın ya!
yol yemek benden bi kere de benle bin şu minibüse diycem ama senin yanında sönük kalırım çok sıkılırsın benden :)))

handess dedi ki...

"PuCCa dedi ki...
göğüslerin çok güzelmiş maşşallah :Pp

11 Ağustos 2009 Salı 01:14"
yorum bile yapmış çocuga puhahahahahaha ulann sen buna yakışıklı dersen erik nasıl bir tip şimdi merak ettim dogrusuu:))

Wanted dedi ki...

Ya Pucca :)
tmm otobüste bilmem nerde konuşmak terbiyesizlikte, bu sınırsız olmasaydı ben sewgilimle evde gece 12 den sabah 6 ya 7 ye kadar nasıl konuşcaktım.
Girmezmiydi telefon faturası bana?

ha diceksin ki sewgilinle konuştunda noldu ulan başın göğe mi erdi?

hayır..

Adsız dedi ki...

Kalksın çünkü telefonum bedava diye msnden bile "şunu arasana bir, yarın saat 15.00da hazır olsun söyle" diyen insanlarla muhattap olmak zorund kalıyorsun.

Adsız dedi ki...

"o telefonu yaladı ben biri size tecavüz ediyor bana dinletiyor sandım" asdfghjk :D şu tabirlerin beni öldürüyor :D

Yıldızlar dedi ki...

Bu uzun yazıyı okuma sabrımdan dolayı öncelikle kendimi kutluyorum.asdkjhskdjhsd
sonralıkla bence de süper tespit olduğunu söylemeyi borç biliyorum.
devam..

Eski bir dost dedi ki...

KONUYLA İLGİSİ YOK SADECE ÖYLE SANA İŞTE:

Şimdi arkamdan atıp tutuyorlar
Karı gibi acı çekiyor diyorlar
Ben onu kolu kaybında onlar adamlığı inkar zannediyorlar
Bundan daha çok kaybedemem
Şimdi sıra insan gibi acı çekme faslında

Adsız dedi ki...

"Sesler karışıyor uğulduyor kafamda arkamdaki adam balığa birini çağrıyor, geçen hafta fazla tutmuş hala dolaptaymış bitirememişler, onun yanında ki kadın yaz okulundaki kızıyla konuşuyor, babasının durumu çaktığını yakın zamanda ağzına sıçacağını söylüyor, şöförün yanında ki sevgilisiyle konuşuyor," cümlesinde koyu ile işaretlediğim "ki"ler sıfat türeten ki olup bitşik yazılırlar, sadece bağlaç olan "ki" ayrı yazılır.

bir de, "Halam beni arıyor telefonda şapır şupur bi ses, "hala noldu lan" diye tırsıyorum "selinnazla konuştun az önce PuCCa" Konuştum mu? benim neden haberim yok, o telefonu yaladı ben biri size tecavüz ediyor bana dinletiyor sandım." cümlesinde yine koyu ile işaretlediğim yerde d harfini unutmuşsun.

yazın çok güzel
ben de bu ucuza her yöne uzun süre konuşmaktan rahatsızım ama yapacak bir şey yok ki lanet olsun kapitalizme!

Adsız dedi ki...

yarıldım gülmekten.

alemsin pucca.

gerard dedi ki...

benim en büyük sapıklığım çocuğun tekinin telefon numarasını MIrc'ta "çıtır kız numarası, mutlaka arayın" diye vermekti. huzurunuzda kendisinden özür diliyorum. sonra da arammış denemiştim. ilk 10 dakika meşguldu, akabinde kapattı telefonu 3gün boyunca. açınca gene aynını yapmamız şık değildi kabul ediyorum.

bu pisliği de yapmadan geçemeyeceğim, pucccaaaa, men senden cok hoşlanıyom kız, biliyon sen de, heee... bunun bir ileri versiyonu hatta, "heee, karım var, ama seni de cok begeniyom, evimin garısı ol, ben seni cok seviyom puccaaaa"...:D

Nif (•̪●) dedi ki...

bedava olan herşey yasaklansın:D arap yağı bol bulunca kıçına sürermiş anlamsız muhabbetler girmek zorunda bırakıyorlar beni be kardeşim:D