19.12.2009

En güzel hediye henüz verilmemiş olandır (3 gün 3 gece murat bozla tatil gibi)

Yeni yıl geliyor ya, hemen hop hediye almalar, vermeler bi ton cepten para çıkması falan filan. Dünyanın en gereksiz şeyi yani.. Birine hediye almak kadar kötü bişey yok sanırım. Bir sorumluluk yüklüyor adama ister istemez.. Ama neyse Allahtan kukum var, kukumun bana vermiş olduğu bir avantaj var.. "atkı örebiliyorum" Hem ucuz, hem lak lak bitiyor. Sonra işte vay elleriyle ördü, ay canımın paresi, göz nuru bla bla diye adamın dibi düşüyo, o iğrenç şeye.
Her sevgilime atkı ördüm ya, allah benim belamı vermesin yani. Hepsi de aynı model, aynı boy. Aslında bi ara aklıma geldi eve stok yapayım. böyle özel günler ve haftalarda çıkartıp "senin için ördüm aşkım" diyebileyim..
Yalnız işte mesela herif bana öyle eliyle yaptığı bişeyi getirse formalite icabı gülüp "ay canımsınnn bebeyim çok harika bu" derim ama içimden "pinti pezevenk" diye geçiririm yani allah biliyo.. Bi kere elle yapılan, manevi değeri yüksek bir hediye diye bişeyin varlığı saçma. Manevi değer ne lan! Ananeden kalan yüzük bile elmassa falan bir manevi değeri olmalı.. keza senin iki kağıdı buruşturup, üstüne pastel boyayla çizik attığın şeyle anca dötümü silerim..
Bi defa lisedeki manitam işte alt komşumuz olan bebe, böyle aylarca sana bi hediyem var, görünce küçük dilini yutcan falan diyodu. Üstünde çalışıyorum falan diyip de duruyodu. Anam ben de sanıyodum ki böle lisedeyiz ya, para falan biriktiriyo bana büsbüyük bişi alcak. Sonra bi gün geldi puşt, al sana hediyem diye akustik gitarıyla şarkı sölemeye başladı.. Ama beni bi gör suratım düştü, bi afalladım.
Şarkı ne lan, napim şarkıyı götüme mi sokim, yiyim mi, içim mi, duvara mı ascam.. Bi sinirlendim ama çaktırmadım. Bebe böle yaşar kurt havasıyla şarkıyı sölemeye başladı.. Sözleri de mıh gibi aklımda hala.. "Okyanus gözlüm" gözlerinin içinde bir beni bulamam\nereye koydun beni kimselere soramam\Okyanus gözlerinde boğuldum ben\Sen bana bakmazken ben ben ben.. diye böle devam ediyor..
Bi de deli gibi bağırıyo nasıl ama.. İnşallah kaset falan yapar çok tutar da bari para kazanırız bu şarkıyla, hani olur seven çıkar bir ev araba neyim alır bana diye düşündüm..
Ama sonra bebenin de karaktersizlik konusunda benden eksik olmadığını fakettim.. alt komşum olduğu için aynı şarkıyı, "ela gözlüm, bal gözlüm, kara gözlüm, kahve gözlüm, zümrüt gözlüm" diye değiştirerek okuduğunu duymuştum. Benden sonraki manitalarını tahmin etmem zor olmadı o yüzden..
Ya yeri gelmişken şunu da söyleyeyim, hacı bu "hatun kısmı oyuncak ayı sever" muhabbetini kim çıkardıysa yalanın daniskasını atmış yemin ederim. Yok öle bişi ya, oyuncak pofuduk ayı, kuş, aslan, köpecik ayyy daha derken kalbim daralıyor. O kadar çok ondan, bundan gelen oyuncağım varki, hediye ediyolar "oy böbüşümmm çok tatlısın" diyorum eve atıyorum, gelen misafirin bebesini oyalasın diye dolabın üstünde bekliyo bi ton oyuncak. Hele bi de onların "ı love you" yazanları var ki tam cinayetlik.. Eğer manitanıza ayı alacaksanız, ayrılın gidin daha iyi vallaa..
...
Bunu şey için yazdım ya aslında niye uzattıysam böle, yılbaşı için teoride benim, pratikte hediye denizinin bi hediyesi var..
Şimdi ben blogda, bir postun yorumuna Shivaree nın şarkılarından birinin bi bölümünü yazdım. Gidip onu bulup, hangi post olduğunu ve şarkı sözünü buraya yorum atan ilk kişi hediye denizi adresinden, 50 TL lik alışveriş çeki kazanacak efendim..
Sadece bir kişi olacak bu. Valla kıymetinizi iyi bilin, cebimde 50 tl para yok lan :((((
He bu arada yazan kişi adsızla değil, direk blogunun şeyi ya da en azından adıyla falan yazarsa sevinirim. Yorumları açcam çünkü şimdi.. Haksızlık olmasın diyerekten.
Öpüyorum en güzel yerinizden..
PS: hediye insan müsvettesinin oldu..

81 yorum:

birfincankahveiçinbirpenny dedi ki...

ben de bu yılbaşı anahtarlık almayı düşünüyordum en iyisi ben biraz daha düşüneyim

Fatma Sancak dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
PuCCa dedi ki...

onun bir blogu yok çünküm :(((

Fatma Sancak dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Tek tek ay ay bakıyorum bak bişey çıkmayacaksa söyle yorma beni

Goodnight Moon dedi ki...

Şarkı goodnight moon büyük ihtimalle ama hangi blog profilinde izlediğin blogları falan koysaydın :)

PuCCa dedi ki...

bu blog içerisinde bir postun altında ya..

sinem dedi ki...

en zoru pucca, soruyu kimseye beğendirememek. valla ben zor atlattım artık ipuçlarıyla filan, sana kolay gelsin.

poly dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
PuCCa dedi ki...

diil.. o roseyin şarkısı maalesef
:(((

poly dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
PuCCa dedi ki...

bi de yorumların birine yazdım.. posta değil yani..

mistral dedi ki...

scorpionsun şarkısı bu bildim mi? kazandımmı hediyeyi?

poly dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
PuCCa dedi ki...

vercem basit olsun diye böle yaptım hatta.

mistral shivaree demişim..

mistral dedi ki...

shivaree mi kimki o türk mü nereli? shivaree nin sonunda hakkaten 2 ee varmı elin e yemi değdi?=)

İnsan Müsveddesi dedi ki...

bu mudur ????

http://passiflora-rapunzel.blogspot.com/2008/07/alkolik-pucca-tatilde-seri-1.html

PuCCa dedi ki...

evet yavrucumm.. puccaysamgunahimne@hotmail.com mail adresim bana bir mail at sana ulaşsınlar olur mu :))))

İnsan Müsveddesi dedi ki...

şarkı sözü de şartmış :D
...I close my eyes
So I
Can dream of ways to keep you occupied
So I
Can lock you up we'll keep it classified
So right
You're mine tonight son, when I close my eyes...

http://passiflora-rapunzel.blogspot.com/2008/07/alkolik-pucca-tatilde-seri-1.html

mistral dedi ki...

wayyy masallah dailymotiondan baktım şimdi taş gibi hatunmuş shivaree beton beton heyy maşallah dur şu postunu bulayımda kazanayım hediye çekini yılbaşıda yaklaştı noel çamı alırım belki o siteden 50 tlye varsa 50ye yoksa 5-10 da ben koyarım üstüne nolmuş yani..

İnsan Müsveddesi dedi ki...

pata küte gönderdim :D

nobody dedi ki...

kıng-ra-çu-ley-şıns, İnsan müsveddesi ;)

PuCCa dedi ki...

anam çok basit sormuşum zaten ama çok büyük sorumlulukmuş lan böle beklemek biri kazansın diye.

Oysa ki Bende Bulucaktım dedi ki...

:D Deli gibi arıyordum oysaki 2009 daki tüm yazıların yorumlarına bakmıştım dedim bir bakayım belki bulan olmuştur içimden geçen sesin ta ortasına ... :) 50 tl sinden ziyade hırs yapmıştım ben bulacam diye içimde patladı şarkıda goodnight moon diye artistlendik ihtimal verdik o da patladı :)

İnsan Müsveddesi dedi ki...

vala ya ilk aya eklemezsin ikinci de olamaz diyerekten damladım ben :D

Oysa ki Bende Bulacaktım 2 dedi ki...

Yüce insan müsveddesi nasıl buldun hacı içinemi doğdu naptın aradın mı bütün seneyi sende yoksa benim gibi

PuCCa dedi ki...

ben dedim şimdi herkes goodnight arar.. en bilindik o diye :Pp

İnsan Müsveddesi dedi ki...

dedim ya blog yazdığı ilk aya eklemez diye düşündüm ikincide olmaz herlde diyerekten direkt üçüncü aydan girdim baktım :D

Oysa ki Bende Bulacaktım dedi ki...

Gerçi ben kastım bayağı ctrl + f Pucca dedi ki... diye aramaya başladım yorumlarını okuyorum..İngilizce şarkıya benzer birşey yakalasam hemen google amca ile ilişkiye girip sorgulama yapıcam o hatun ile ilişkisi var mı diye ama ben bulamadan buldular.

Oysa ki Bende Bulucaktım dedi ki...

Yalnız sorun şu 3 ay derken ? Yazı 2008 temmuzda ?

İnsan Müsveddesi dedi ki...

2008e tıkladım :D nisan mayısı atladım hazirandan başladım xD

Oysa ki Bende Bulucaktım dedi ki...

Bir soru sorucam özel kaçmaz ise?

İnsan Müsveddesi dedi ki...

bana mı :D özel kaçmayacğnı blemiyorum

Oysa ki Bende Bulucaktım dedi ki...

Sana sana;

Sen doğduğunda hemşire seni bal kavanozuna mı soktu? Naptı? diye merak ettim bi anda?

İnsan Müsveddesi dedi ki...

araştırmalıyım :D

PuCCa dedi ki...

bi de ilk kez blogu okumuş.. öyle yazmış maile. harbi acayip ballısın git bi biley falan da al bence..

Aynı ismi yazmaktan yoruldum lan dedi ki...

Bi zahmet hayır üstüne 50 tl lik hediye çekinide kaptın hadi bakalım...Okşa göbeğini şöyle mutluluktan gerin saçlarını sağa sola at hava yap böyle bana...

Bende balıma şansıma sıçıp durayım :)

Neyse uzatmayalım tebrikler...

Yalnız itiraf et benim sorduğum soruya pucca bu blogda post değil yorum demesi bayağı işe yaradı demi

İnsan Müsveddesi dedi ki...

aman yok herzaman olmaz kursağmda kalmasın :D

Aynı ismi yazmaktan yoruldum lan dedi ki...

Nasıl ilk okuyor??

İnsan Müsveddesi dedi ki...

evet hazirana gir postları aç yeni sekmede :D space tuşuna bas aşşağı insin son yorumu oku :D
bi daha böyle yarışma yapmaz şimdi pucca :(( :D

PuCCa dedi ki...

öle yazmış. ilk okuduğu günmüş bugün blogu..

İnsan Müsveddesi dedi ki...

ayda yılda bi post yazyrm işte yaa blog izlemeye bşlayınca gördm

Aynı ismi yazmaktan yoruldum lan dedi ki...

Enteresan ama yanlışın var yazı 2008/07 yani Temmuz...

Pucca bu saatten sonra 5 yaşında giydiği ayakkabısının rengini sorsa sen onuda bulursun yahu space mipeys falan problem değil :D

İnsan Müsveddesi dedi ki...

hazirandan bşladğm için öyle söyledim :D bütün blogu okumayı düşünüyorum bi ara başlıcam :D

Aynı ismi yazmaktan yoruldum lan dedi ki...

Anam yandık pucca bi daha sorma böyle sorular bak okursa şapadanak bulur.

PuCCa dedi ki...

he bi daha daha kazık sorcam. başka blogların herhangi bi yazısıyla falan ilgili bişi olabilir. bunda basit oldu biraz da acemiliğime denk geldi sanırım :(((

İnsan Müsveddesi dedi ki...

posta eklerse işimiz zor :(

PuCCa dedi ki...

bence sen bugün kesin bilet al bişi yap büyük ikramiye çıkarsa yalnız en azından bana ev alırsın :((( valla bak yapmalısın

Aynı ismi yazmaktan yoruldum lan ismini yazmaktanda yoruldum. dedi ki...

Vallaha benim gibi şanssız ve balsız için zor olabilir ama geniş düşünüp arıgillerin ballı sülalesinden olanlarıda işin içine katmak lazım siminya dudak sordu oda biraz firikik vermişti fotoğrafla ilgili bence daha farklı fikirler üretebilirsin.

(Bu arada isim için içinizden geçenleri lütfen ayna karşınızda söyleyiniz. Kötü söz sahibinindir)

İnsan Müsveddesi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
İnsan Müsveddesi dedi ki...

o da ilk biletim olur bi de çıkıyomuş :D ev tamam ya o zaman şüphen olmasın xD

İnsan Müsveddesi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Aiyy dedi ki...

Bana da birşeyler alırsın artık

İnsan Müsveddesi dedi ki...

ikramiye ne kadar :D

Aiyy dedi ki...

26 trilyoncuk mu falan filan sanırım o parayı faize koysan ilk 2 ayın faizini bizle paylaşsan yeter zaten. Ama cimrilik yapıp çeyrek bilet alma sakın! Git tam bilet al

İnsan Müsveddesi dedi ki...

çeyrek geçiyodu aklımdan yaa :D kaz tavuk ilişkisi kurmak istemedm :D
bütün paralar hediyelere gidicek kötü oldu bu

Leah dedi ki...

abi ne laklak yapmışsınız burda ya adam kazanmış işte :D ilk defa görüyorum Pucca'nın da dahil olup muhabbet döndüğünü :D Bence hep yarışma olsun, Pucca halka karışsın çok eğlenceli oluyomuş sonradan gelip okuyunca :D:D

Adsız dedi ki...

Boşuna almayın bilet, büyük ikramiye bu sene benim!

Adsız dedi ki...

Selam Pucca yazında birşey dikkatimi çekti de yazayım dedim..Bi ara muhabbet açılmıştı da annemler falan konuşuyorlardı biri sevgilisine atkı ördüğünde veya verdiğinde işte ayrılırlarmış :) tamam kabul batıl gibi görünüyo ama seninde bu hep başına geldiğine göre doğruluk payı olamaz mı? :)

Rüya

cometa dedi ki...

annem der ki; atkı ayrılık getirir ellerinle örersen. ki ben almaktan bile korktum yıllarca. lakin örmeyi de bilmem zaten.

banyo lifi flm ör istersen.

sen sen ol başkası olma nolur pucca dedi ki...

demek pucca sende bu kapitlist düzene boyun eğmeye başladın,siteye reklam tanıtım vs almalar. seni değil reklamları okumak kötü oldu,resmen hayalkırıklığı yaşadım.bundan sonra böyle yazıların başına,yarışma,çekiliş,reklam vs. yaz bari....

dora dedi ki...

ya bu atkı olayı.. sevgilisine kış ayında atkı örmeyen ya da almayan kız tanımıyorum ya :D ve illaki ayrılıyosun günün birinde. batıl onlar batıl di mi? hayır yani iki kere tecrübe edilip ikisi de atkı yüzünden olamaz değil mi? yok yok... tesadüftür o tesadüf...

reklam yorumuna da katılıyorum, reklam alma, biz seni reklamsız seviyoruz =)

PuCCa dedi ki...

reklamsız seviyonuz anladım da. ben bundan para almadım olum..
hepsini bırak işsiz amelenin tekiyim, valla aylık 1000 tl lik reklam bulursam hiç acımam..
siz evde ohh mis gibi yaşayın ben burda yağlı ekmek bile yiyemim sonra vay neden reklam aldın.. 3 senedir almıyoz da ne geçti açım lan ekmek bilem yok evde :(((((((((

Adsız dedi ki...

bi erik vardı, ona ne oldu yav?

dora dedi ki...

ayy yemek yapıp bi ağacın altına bırakcam pucca, ordan alırsın. içim elvermedi, ne istersin söle =(

İnsan Müsveddesi dedi ki...

reklam alsan ne gibi bi zararı olabilir okuyucuya ?

Zıvanasız dedi ki...

promosyona başlanmış burada...
10 günde 30 yorum yapana saç maşası da benden hadi bakalım. nolacaksa olsun.

S.G. dedi ki...

atkı ayrılık getirir...

Unknown dedi ki...

reklam al almasına ama ordan burdan zırt pırt diye çıkan reklamlardan olmasın sitenin köşesinde kenarında olsun valla sen para kazan diye hepsine tıklarım n_n

Adsız dedi ki...

gıcık oldum ,benden önce yılbaşı yazısı yazmışsın..neyse artık bende sömetri tatili yazısı yazarım senden önce...
rebabeti seven eczahaneci

Adsız dedi ki...

Normalde olsa bu kadar uzun yazıları okumak istemez canım pek ama seninkiler için aynı şeyi söyleyemiycem. Okudukça okuyası geliyor insanın :) Gül gül ölüyorum :P Hem sanki çoğu kişinin söylemek isteyip de söyleyemediği şeyleri yazıyorsun valla tebrik ediyorum seni. Takipçinim 8)

Adsız dedi ki...

Ekranın karşısında düşünmek güzel
Kaç defa aldattığımı
Düşünen bir varlıkla paylaştım
Ekran da olsa idare eder

Ben kendimi koruyadurayım
Kendi kendimi doyuradurayım
Nefesleri üstüme üstüme esiyor
Parmağımın dışında bir yüzük uyuyor

Ekranın ötesine bakmak güzel
Çıkarayım-sesimi- onlara anlatayım
Biri mavili biri yeşilli
Her biri iki monitör ötede
Bense üçegenin her zamanki yerinde
Kahverengi

Ekrana yazmak güzel
Yazdığını görmek
Hey bu insanlara ne oluyor böyle?
Diye sormak da güzel
Neden bu mailler?

Ekrana bakmadan yazamıyorum
Kuşların gakgaklarını sohbet
Sanıyorum, devamlı bir söz bozmaca
Oynuyorum, bu sefer, ismet

Bugün 23 Aralık
0775787 sanırım biletim
Bir akşam yemeğinden sonra sinirim
Esti, nedensiz

Demişki mail gidenle gelenle ilgili
Birşeyler,
Giden döndüğünde sevilmeyecektir
Aynılığı bulamayacaktır, gibi

Bu son Bu son
Mahvolan bir yön
Aramadım kendime yürüyerek
Gitmedim oradan

İnsan kendine böyle mi söz verir
Sil baştan
Olmaz hiçbir zaman
Vazgeç radyasyondan

aysecsl dedi ki...

kazanan bulan cevabı veren var mı yoksa vereyim mi? heyecandan yorumları okumadan cevap yazıyorum affedin:)

bogurtlenli kuramiye dedi ki...

cevap verilmişş:)

tt dedi ki...

PuCCa reklam al sitene cidden tıklamayan ne olsun. google adsense e uye ol zaten kolay baya 2 güne açarlar oradan hesap. nette bak anlatım vs vardır olmadı yardım etmek isteyen kesin çıkar :)

EVRAKA dedi ki...

pucca daha sık yazmalısın daha sık
her gun her saat
belkı her dakıka:)
ama daha sık olmalı

Adsız dedi ki...

PUCCA DÜŞÜNCE'ne sokayım emi.Ne bicim yazılar var öyle ya.
Ya yandaşsın.
Yada süper bir objektif kişiliğin var.
Ama ben sevmedim.

Adsız dedi ki...

PuCCa üstte bir kaçkişinin dediği gibi, reklam alırsan okumya geldiğimden fazla gelir tıklarım.
Sevgiler PuCCa ya:))

alienfaMey

Mrs Baros dedi ki...

ah! peluşları sevmeyen dişi bir tek benimdir sanıyordum, tek değilmişim.

Adsız dedi ki...

ben bütün sevgililerime atkı örmüştüm el emeği göz nuru hepsi ayrıldı benden. son sevgilime örmemek için kendimi kasım kasım kastım dünyann parasına özel hissetsin diye kişiye isme hediyeler aldım yine ayrıldı benden. ama geçen ona erkek atkısı olan atkımı vermiştim.1 hafta olmadı ayrıldık. var bu atkı olayında bi pislik. o atkıyla boğasım var şimdi onu:(

ressam dedi ki...

kızlarda murat boza takmış, ünlü işte, aynısını biz yapsak takan olmaz:p