24.02.2011

Ölüyorum, duymuyorsun.

Hayatımın en ağır gribini geçiriyorum desem atmış olmam... Yaa tam bitti diyorum salıyorum kendimi sokağa, hopp 3 gün sonra yine yataktayım. Bir de bu gribin üzerine şu yağı götünden çıkartan ilaç var ya hah onu kullanıyordum Allah allahhh gel gör beni aşk neyledi yemin ederim yok böyle bir işkence.
Bu ilaca ilk başladım bende tıkırtı yok tabii. Sağ olsun bağırsaklarım olayları yanlış anlayıp yediğimi içtiğimi dışkıyı çevireceklerine, taşa döndürdüğü için zor işliyor böyle şeyler bana. Geçen gün tam bir yerle görüşmeye gidiyorum önemli bir mevzu, zaten hastalıktan ölüyorum 2 gün ateşler içerisinde yatakta yatmışım, kalktığımda her yer böyle karıncalı karıncalı, kulaklarımda bir uğultu, ağzımın içi pis pis böyle sanki bütün gece çiğ çiğ fare yemişim gibi iğrenç bir tat ve koku var. O antibiyotiklerin her yanımdan çıkardığı bedbahtlık hali, yarı kaymış ölmek üzere olan hamsi bakışlarımla yola çıkıyordum ki dur dedim ya iki lokma bir şey yiyeyim yolda yığılır kalırım. Yerken tabii ilacımı da bir güzel içtim sonra ayakkabılarımı giydim, tam kapıdan çıkıyordum ki Allah kahretmesin! O nasıl bir acı, nasıl bir sancı... Biri bağırsağıma elini atmış düğümlüyor sanki. Hatta düğümlemek ile kalmıyor tırnaklarıyla bağırsaklarımı paramparça ediyor.
Kendimi attım ayakkabılığın oraya yerde sürünüyorum, her yer zaten karıncalıydı bu kez cine 5 gibi oldu etraf. Allah'tan ergenken cine 5'in şifreli yayınında kırmızı noktalı şeyleri izleyeceğim diye gözlerimi kısıp nerede meme var, hangisi erkeğin kıçı diye ayırt edebiliyordum. Oradan kalma bir alışkanlıkla yere düşen telefonumu buldum. Hemen kardeşimi aradım, "koş gel ölüyorum" diyerek kapadım. Neden bir ambulans aramadığımı inan bilmiyorum, sanırım drama kraliçesi olduğum için kardeşimin gelip, ortalığı ayağa kaldırarak ambulansı aramasını daha uygun buldum...
Yerde yatıyorum, cenin pozisyonuna girmişim dizlerimle karnımı oyarak ölümümü düşünüyorum. Gerçekten ölüyorum ama her yer kararıyor çünkü karnımın ağrısı çekilmez halde, içimde bir ejderha var ve doğmak istiyor o derece... Allah'tan ağdamı mağdamı yapmışım geçen gün, o yüzden içim rahat huzur içinde ölebilirim. İç çamaşırım karnıma kadar çektiğim beyaz kenarı kelebekli don olduğu için "acaba değiştirsem mi" lan diye düşündüm ama değil ayağa kalkmak, nefes alamıyorum... İnşallah gripten ölürüm de arkamdan "Pis dobişko! Yemiş yemiş yemiş, boğazını tutamamış gitmiş ilaç içmiş o da zehirlemiş" demezler. Demesinler zaten aman utanç verici ölümler listesinde başı çeker o muhabbet.
Hayatım gözlerimin önünden geçip gidiyor çocukluğum, hayallerim, isteklerim, olduklarım, olmak istediklerim ve tabii aşklarım... Daha yapmam gereken bir ton şey var diye düşünüyorum, aklıma bir ton şey gelmiyor. Odamı toplamalıydım, bilgisayarımdaki şifreleri silmeliydim, logları temizlemeliydim anca bunlar geliyor. Hayata dair aklımda kalacak tek olay buymuş yani, arkamdan iyi konuşsunlar aman. Off hayır, zaten hayatta iken sırf şu durum yüzünden abuk subuk suratına işenesi insanlara deli gibi prim veriyorum, bir de ölürken düşünüyorum. Bir insanı mutsuz eden tek şey bu bence 'diğer insanların ne düşündüğünü umursamak.' Ki ben dünya sikime minare bir canlı olmama rağmen ben bile ölürsem loglarım yayılmasın diyorsam ohoooooo....
...
Derken, bir anda ruhumun benden çıktığını fark ettim, usul usul gidiyordu sanki. İçimden akıp sonsuzluğa bürünüyordu. Rahatlıyordum, gevşiyordum az önce beni sıkan bağırsaklarım değil meğer ruhummuş, ben ölüyordum...
Birazdan bedenimi yukarıdan izleyecektim, kendime son kez bakacaktım. Kardeşim eve girip yerde beni ölü bulunca sinir krizi geçirecekti. Keşke ambulansı da arasaymışım şimdi işin yoksa bacının kafayı yemesini izle diğer dünyadan, kendini suçlayıp duracak. Sonra komşular gelecekti, üzerime pike örteceklerdi, sonra arkadaşlarımın haberi olacaktı, ardından babamın ve ailenin diğer fertlerinin. Halamlar mezarıma gelip beni deli edeceklerdi. "kefene sığdı mı acaba, ayy ben dedim gitme istanbullara babasının dizinin dibinde yaşasaydı böyle olmazdı, kim bilir ne bok yedi de öldü. İnsan gripten ölür müymüş kesin uyuşturucu kullanıyordu. Sevgilisi mi öldürdü acaba? Hahaa ne sevgilisi ayol o sıfata kim bakar, kesin uyuşturucu ve alkol otopsi isteyelim dur." Sevgilim gelecekti sonra "lan kızla 2 ay çıktık anında mortingen oldu" diye üzülse mi sevinse mi bilemeyecekti. Sayemde eski sevgilisi ölen erkek draması ile bir sürü kız kaldıracaktı. Puff bu hiç hoşuma gitmedi...
Acaba mezarım nerede olacaktı? arkamdan hepsi doğal olarak "iyi kızdı" diyeceklerdi. Kardeşim biraz kendine gelince hemen kıyafetlerime ve odama konacaktı -Kendisinin odası evin en küçük odası da- Yalnız ölü kıyafetleri giymekte ne korkunçluktur yarab? Bir defasında apartmanda bir amca ölmüştü de apartmana oturmuşlar adamın kıyafetlerini dağıtmışlardı. Salonda adamın pijamaları duruyordu ve o gün hiçbirimiz uyuyamamıştık bırrrrr...
Ruhum akıyordu, artık acı çekmiyordum garip bir şekilde mutluydum çünkü. Demek ki doğruymuş ruh bedenin içinde sıkıştığı için bu kadar çok rahatsızmışız. Sürekli darlanmalar, ara ara gelen afakanlar, sürekli kaçma, gitme her şeyi bitirme isteği, anlamsız yere nefes alamama, ortada hiçbir şey yokken boğulduğunu zannetme. Ruhun asıl yeri beden değilmiş, şimdi o kayıp gidiyor ve ben huzur buluyorum. Hepsinden öte babaannem anlatırdı, kötü insanlar ölürken acı çekerlermiş bin kılıç darbesini aynı anda göğsünde hissedermiş. Demek ki iyi bir insanım hiç acı çekmiyorum aksine o kadar huzurlu ve mutluyum ki. Sanki sadece ölümle kendimi bulacakmış gibi. O değil de Esma Ceyhan olsun, Pekmez olsun demek ki affetmişler beni. Eee affedecekler tabii sonuna kadar küfür yiyecek halim yok ya, onlar da anladılar özünde nasıl temiz biri olduğumu.
Ruhumun gidişini hissediyorum ama hala kendimi tepeden göremiyorum, anacım ne ruhum varmış bi türlü çıkamadı diye düşünürken bir ıslaklık hissettim kıçımda. Sonra bir an kendime geldim, lan lan lan altıma sıçmışım... Daha doğrusu günlerdir içtiğim ilaç şimdi yağları çıkartası gelmiş. Ben ruh beden bilmem ne diye sayıklarken altan cır cır gidiyormuşum meğer. Ruhum dediğim şey de düz yağmış. Bir de nasıl sevindim, ayy iyi bir insanım ne güzel ölüyorum bla bla bla diye. Gittim üstümü başımı değiştirdim, yattım yatağa ateşim geçene kadar çıkmadım dışarı.

64 yorum:

Flû Gibi dedi ki...

bi altına sıçmamışlığın kalmıştı onuda yaptın ahhahahaahahaha o ilacı sonsuza kadar kullanamazsın bebek bıraktığın an vucut bulduğu her şeyi yağ yapacak :( kullanma . Bide geçmiş olsun ya kıyamam.

Adsız dedi ki...

"Allah'tan ağdamı mağdamı yapmışım geçen gün, o yüzden içim rahat huzur içinde ölebilirim. İç çamaşırım karnıma kadar çektiğim beyaz kenarı kelebekli don olduğu için "acaba değiştirsem mi" lan diye düşündüm ama değil ayağa kalkmak, nefes alamıyorum... "

Burası önemli gerçekten.

Azze dedi ki...

geçmiş ola

Adsız dedi ki...

reklam amaçlı üretilmiş bi karakter olduğun doğru mu yoksa buda herşeye bi kulp takan malların sallaması mı ?

Adsız dedi ki...

Yazının ortalarına doğru ağlama kıvamına geliyordum sonunda bir kahkaha patlattım :)

Sakın, sakın, sakın, asla ama asla ölme.

bitter dedi ki...

ilahiiii hiihihihihi :)))

sevil dedi ki...

Artık bloguna yazıyorsun ve bugün o kadar zor bir gün geçirdim ki bunu okumak ilaç gibi geldi :)

Adsız dedi ki...

ahahahahahaha..süpersin ya..bu arada fotoğraftaki sen misin???

Adsız dedi ki...

sonucu tahmin etmiştim..O yağ yakan ilaçlar felaket bir şey bence hemen bırakmalısın..Alışkanlık yapıyor ve bu sefer de onsuz mıçamıyorsun :)

Adsız dedi ki...

İnsan donuna ettiği için sevinir mi? Di mi?
:)

Sliwer dedi ki...

Ayy yazık grip insanı rezil de ediyor, vezir de :P

fulya dedi ki...

niye eski özeni göstermiyorsun... niye twitlerindeki konu burada bu milliyet caddede diyeceksin ki nereden o kadar konu bulacağım... belki hayat yoluna girince sadece yaşamaya bakıyorsun yazmaya değil ben bu cümleleri yazarken sen ansiklopedi yazıyor olurmuşsun bana da kapak...

zodyakli dedi ki...

Çünkü kitabı yazıyor

Adsız dedi ki...

kitap yerine blog yazmanı tercih ederdim. keşke bloglar para kazandırsa da sen hep bu işi yapsan. öpücük.

Nilüfer dedi ki...

O ishal ağrısı gerçekten ölüm acısı gibi. Güldüm ama aynı zamandada üzüldüm. Benim bugün başım dönerken öleceğimi hissetmem gibi. Panik ataklı olabiliriz bence... :)

Aşk Güneşi dedi ki...

İlahi çok geçmiş olsun:))

EvA dedi ki...

geçmiş olsun Pucca bu senenin hastalık tredine keçi gribi diyolar gelince inatlaşır bir türlü çıkmazmış sağolsun ablamdada var!!! :D::D:

Volkan dedi ki...

altıma sıçmışım kısmından sonrasını okuyamadım ahahah

E. dedi ki...

çok geçmiş olsun.. ilaç işe yarıyo mu bari..çektiğin acıya değseydi en azından...

Özge Duman dedi ki...

pucca her seferinde dönüşün harika oluyo. bende yazını okurken altıma sıçtım resmen.. harikasın yaaa :D
bu arada geçmişler olsun.. (:

rahat yazar dedi ki...

Geçmiş olsun bu ara grip salgını var hakkaten.

ZIBBIDI dedi ki...

Delisin yaa..:D Antidepresan gibisin bütün dert keder uçup gidiyor seni okurken..:)

RaistLin dedi ki...

1. Mümkünse böyle bir ölümü ne görim, ne de duyayyım :p
2. Kardeşinin yerinde olsam ambulansla değil, bezle gelirdim :p

Ayshenur dedi ki...

o la la!:) nasıl bi ilaçmış o şaştım kldım neyse ki evnde yapmışsın sıcak sıcak:P

Furkan dedi ki...

çok süper mir makale olmuş.

bidüşün dedi ki...

geçmiş ola. grip ne boktan bir şeymiş ben de yeni anladım.

balböcükleri dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
LuCi ^^ dedi ki...

Geçmiş olsun kuzu!!!
Aman ben ilk defa bu sene hasta olmadım bana bulaşmasın :D

Adsız dedi ki...

öncelikle çok geçmiş olsun yavru kuş(: dikkat et kendine..şmdi senden duymak istedigim şey bu bacaklar bana ait demen((:

kavadora dedi ki...

bugunlerde birilerini birilerine benzetme bunalimindayim o yuzden bak sirf acilim yaptigin yazinda fotografini koydugun ve elimdeki tek done boynundaki ben'in oldugu icin seni kime benzettim http://www.youtube.com/watch?v=SGwzw9lpnk4
ha bir de mavi goz verisini de es gecmeyeyim :)
gecmis olsun keçi gribidir inadindan o ismi koymus bilenler

Karanlık Metal dedi ki...

Geçmiş olsun :)

Adsız dedi ki...

ya grip viral bi hastalık yani virüsler yapıyo.
antibiyotikler ise bakterilerde etkilidir.
bu demek oluo ki grip olunca antibiyotik içmek öyle ortalığa sıçmandan başka bi şeye etki etmez.

Solangul.Com Forum Türkiyenin En Kaliteli Forumları dedi ki...

Geçmiş olsun. :D yüzün göremiyoruz.. :D

şimalyıldızı dedi ki...

keçi gribi sanırsam
antibiyotikler gripte ekili değil üstelik ishale katkıları olmuş olabilir.
geçmiş olsun

Unknown dedi ki...

evet ya aynı sorunu bende yaşadım hep sorunlu olduğum için bağırsak konusunda kendimden kaynaklanıyor sandım demekki ya ilaçtan ya gripten...esas sana bir anlatayım ben sporda iken geldi bu başıma koşu bandından bitti sansınlar diye stop abasdım durumumu anlamasınlar diye yavaş yavaş yürümeye bakladım on adımlık yer bana saatler gibi geldi sonrasını anlatmayayım :P

Adsız dedi ki...

olduğun gibi sevmeyeceklerse , defolup gitsinler. kimyasallarla vucudunla oynamana gerek yok..

sağlıklı kilo vermek istiyorsan, diyetisyen öneririm.. yanına da biraz irade yeter.

rzgr dedi ki...

pucca sen nasıl bişeysin yaa nezamandır girmiyordum ama ozlemişim senin yazılarınıı okumayı, ÇOK ÇOK ÇOKKK GEÇMİŞ OLSUN umarım cabuk iyileşirsin ;)

Sena Onur dedi ki...

Eski sevgilimle ilgili bişey okudum tam böyle gözlerim doldu hemen pucca dan bişeyler okumalıyım dedim ve şu an gülmekten kopuyorum:) thanks a lot Pucciş..

YELDAA dedi ki...

her zamanki gibi süpersin

Berrin dedi ki...

Öff pucca..ılk yorumun ılk cumlesıne katılıyorum..

O_o

Narinciyeci dedi ki...

:))))

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun

kadehteki ruj lekesi... dedi ki...

Hahahahah geçmiş olsun PuCCa.Trajikomik birşey olmuş bu :)

l dedi ki...

niye mahkeme kararı zamazingosu çıkıyor?

Loco dedi ki...

Yavrum ya, kendine dikkat et bizi yalnız bırakma (muck).. <3

Unknown dedi ki...

geçmiş olsun :) bende kendimi ağır grip atlattım sanıyordum taş gibiymişim meğersem :)

Adsız dedi ki...

zaa :D çok güldüm Puccanın son kitabı : Sıçmış xD cidden bi sıçmadığın kalmıştı

ilaçlama dedi ki...

Geçmiş olsun ilaç kullandınızmı ?


ilaçlama
ilaclama

Adsız dedi ki...

Çook Geçmiş Olsun kardeş


ilaçlama
ilaclama

Adsız dedi ki...

pucca nerelerdesin? 2 aydır yazmıyorsun.pucca hayranları olarak yazılarını bekliyoruz :)

hotprospect dedi ki...

bu ne sikimsonik bi yazı ya. götten boktan bahsetmek artık o kadar da matah bir şey değil 2011 oldu amk.

Ay Lav Kiraz dedi ki...

büyük ihtimalle öpücük hastalığına yakalanmışsındırr

Kibritci Kız dedi ki...

Pucca ; seni sevmiyor değilim lakin bir tv programında o ses tonunu,konuşma tarzını duyunca '' eee pucca ' da tiky imişş '' dedim . oysa hayalimde düzgün türkçe konuşan bir Pucca var idi . O yüzden siz de artık herkes gibisiniz .Şu tiky' nin önde gideni ama kendini houtre coutre sanan kızlardan biriymişsiniz. Ama sizin yeriniz bloglarda ayrıdır . Saygılar ...

Adsız dedi ki...

ya öleydiiiin puccaaaa, ya öleydiiiin

Vampire Girl dedi ki...

Sen nasıl bişeysin ya :D

webnoblog dedi ki...

Webnoblog

bahar dalı dedi ki...

tam anlamıyla koptum.. iyi ki sancı dışarı çıkmadan bastırmış:)

Becky dedi ki...

Süpersin ya inanılmaz :D ben de bikaç parça bişeyler yazmaya başladım ( daha dün başladım) fakat hiç üyem yok :D hadi bakalım belki ilerleyen zamanlarda ben de kitap çıkarırım belli mi olur PuCCa'cım (PuCCa'cım, böyle de yavşarım)

Jüliet Angel dedi ki...

hahaha sonunda koptum ya ruhun yağmış senin :D

Adsız dedi ki...

Bence ölümü bukadar hafife alma, burgun gelir o gün. Babaannen Cook haklı. Ruh dediğin şey bedeni sever ama ona kötü şeylerle eziyet etmeyen bedeni. İnsAllah o gün gelmeden doğru yolu bulursun. Nasıl yasarsan öyle olursun nasıl ölürsen öyle dirileceksiniz

Adsız dedi ki...

o acıyı sabahtan beri yaşıyorum ben tatlım ne diyosun. götten işemek en kötüsüymüş.

Unknown dedi ki...

Cillop gibi kızsın boşver yağ yakmayi yemegin salcalisi kadinin kalcalisi demisler :) sagligindan olursun sonra aman deyim

Unknown dedi ki...

Gecmis olsun canim cillop gibi kizsin yag yakiyim derken sagligindan olma turkiyenin senin gibi insanlara ihtiyaci var :)

Unknown dedi ki...

Cillop gibi kızsın boşver yağ yakmayi yemegin salcalisi kadinin kalcalisi demisler :) sagligindan olursun sonra aman deyim