7.06.2008

Alış-veriş

Öyle çok aşık oldum ki, ver dese veririm şerefsizim...
Neye imkansız desem hep başıma geliyor.. bi insan 2 hafta içinde aşık olabilir mi? yemin ederim oldum.. Aylar sonra bile elin heriflerine ısınamamışken, buna kurabiyeler pişirmek, kendimi ona adamak, rakısına buz koymak, film izlerken ayaklarına masaj yapmak istiyorum.. Hayatımı ellerine verip sıçmasını izlemek istiyorum.. Bi milyon mutluluğa dair fantezim var onunla ilgili..

Dün buluştuk. yalnız değildik, önce çok eğlendim, onların çalacağı yere gittik ardından.. İşte orda olan oldu. Yanımda getirdiğim kızlardan biri sarhoş oldu ve ona asıldı. Resmen asıldı. Ve hatun çok güzeldi. Yemin ederim ki, dönüp bakmadı bile. Ben çok bozuldum arka masalara doğru gittim. Şarkı bitince geldi aldı beni yanına oturttu. "Burdan ayrılma bi yere" dedi. Bilmiyodu ki ömrüm boyunca orda kalabilirdim zaten... Ne elimi tuttu ne öpmeye çalıştı, ne dokundu. Ama kimsenin bana söylemediği kadar güzel kelimeleri ardı ardına sıraladı. En yakın olduğumuz yer taksi oldu. Ön tarafta birlikte oturduk başımı göğsüne koydum uyudum. Ben ona çok aşık oldum...

Düşünsenize, adam en iyi yerlerde çalıyor, ama sigara içmiyor, alkolu ancak eş dostla içiyor, manyak komik, eğlenceli, ilgili, çok cana yakın, gözleri ela, o grubu tanyıan bütün sürtükler buna yavşıyor, götü kalkık değil, uzun boylu, elleri çok güzel, aklınıza gelen bütün müzik aletlerini çalıyor, pink floyd şarkılarının hepsini ezbere biliyor, esmer, anlayışlı, evine bağlı, çalmadığı geceler sürekli evde, zengin, karizmatik, bütün olumlu huyları kendinde toplamış gibi..

Ama lanet olsun işte 14 ünde bodruma gidiyor. İlişki milişki yok ortada, sadece bana benden çok hoşlandığını söyledi, cevap vermedim. Nasıl vercem 1 hafta sonra o da gidecek. Boşuna neden kendimi kasayım. Ama kasmak istiyorum, onunla gitmek istiyorum, ona alışmak istiyorum. Hergün telefonda saatlerce konuşuyoruz, çalmadığı gecelerde msnde sabaha kadar konuşuyoruz, sürekli mesajlaşıyoruz, ama bir adım ileri atıp gidemiyorum yanına. Allahım nolur kaderim bu çocuk olsun bi yolunu yordamını yap bu iş olsun nolurr.

Bu arada pekmez kafayı yedi, işyerine bir metre boyunda çelenk yolladı. Üzerinde de el fatiha yazıyor. Sürekli mesaj atıyor, "bi gün döneceksin, gene köpek gibi ayağıma geleceksin" aynı şeyi 10 kez yazdı, cevap alamayınca aradı,
- sana mesaj attım aldın mı?
- Aldım pekmez, aldım
- ee ne diyosun
- ne diyim, döndüğümde konuşuruz bunları
- Sen yüzsüz haysiyetsiz bir kızsın, pisliksin sen pislik
- bende seni seviyorum
- artık geçmiş olsun kızım, seni bitirdim ben öldün benim için gömdüm seni
- oofff zaten sevmiyorum, o lafın gelişiydi, neyse uğraşamıcam sana laf anlatmayla hadi bay
-dhdjcndınfdmcıdnsmkc.... dur kapatma, seni çok özlüyorum, çok
- 3 kulvu bir elham oku geçer.

Hele o çelenk olayı, şahsen ben bile bu beyinsizlikle böyle birşey yapmazdım. Salak ya, el fatihaymış. Valla ben adam gibi ayrıldım, ayrılmasam daha mı iyiydi, başkasına aşık olacağımı anladığım anda bitirdim onu. Bana teşekkür edeceğine küfür ediyor.

Dip not: Allahım sana tekrardan dua ediyorum, nolur bu çocuğu allem et kallem et kaderimin bi yanına sokuştur. Rüşvet müşvet ne gerekiyosa yaparım, yeter ki bu çocukla birlikte mutlu olmamı sağla nolurrrsunnnnn.....
(buna isim takamadım, takmak istemedim, kalıcı olmazsa bi önemi olmayacak diye düşündüm çünkü)
Aşk da yoruyor şimdi
Ama geçer bu duygu haftaya
uyuyorum duyuyorum
Düşündüklerimi hep görüyorum
Uyuyorum duyuyorum
Diyemediklerimi hissediyorum

24 yorum:

ZehirliÖrümcek dedi ki...

Canım benim,bu düşüncelerini gerçekleştirebilmek için ne tanrıya rüşvet vermene gerek var ne dua etmene!Hep filmlerde mi olucak o büyük aşklar?Hep filmlerde mi olucak herşeyi aşkı için terkedenler?

Eğer;"Heves bu be!geçer" diyorsan birşey demiyorum!Ama;"İşte bu benim tüm dünyam bu" diyorsan koyver gitsin.Herşeyi bırak git peşinden!Seni senden başkası tutamaz!Sana,senden başkası istediğini veremez!Yolun açık olsun

gregor samsa dedi ki...

neyse sen şimdi gez, eğlen, seviş PuCCa en sonunda beraber ağlarız.

boşalan bira şişelrimizi duvara vurup küfür bile ederiz ardından.

heyttt be bekle bizi efes pilsen geliyoruzzzz.

PuCCa dedi ki...

umarım maaş günüme denk geldiği sırada acı çekerim.. Yoksa evde kola içerek dertlenmek zorunda kalcaam...

Adsız dedi ki...

yuh be pekmezi deböle bi çırpıda salladın yaa korkulur senden...

pekmezi hiç savunmadım ama.PuCCa eden bulur sözünü aklının bi köşesinden çıkarma yakında yüzleşeceksin bu durumla...

wah wah üzüldüm sana şimdi...ah almak kötüdürr bee


. . . Z I B B I D I . . .

Passiflora dedi ki...

eski bir arkadaşım çok asosyaldi, senin değişinle "evine bağlı" ve en son gördüğümde sigara ve rakıyı azaltmıştı "ot"tan daha iyi verim alabilmek için. nerden geldiyse aklıma, hayret :)

bahtsız bedevi dedi ki...

Çok kimyasal bir aşka gark olmuşsun. Büyüsü osurunca kokudan kimyan yine değişir yakında. İzleyelim, görelim.

Rakı yerine tadı daha estetik bişiylerle kafa bulunmasını tavsiye ediyorum. Acı bile estetik çekilmeli. Ben küfrün bile estetik olanından yanayım da.

Sana da yazayım, büyü osuruğuna maruz kalmış İstanbulist ben. Yeni mahlas Bahtsız Bedevi görüldüğü üzre.

halikarnassos dedi ki...

Pucca Bodrumda bi yerde çalacak mı acaba arkadaş? çalacaksa ben iyi bakarım ona, gözün arkada kalmasın :p

Adsız dedi ki...

Pucca Bodrum'da bi yerde çalacak mı acaba arkadas? çalacaksa ben ona iyi bakarım, gözün arkada kalmasın :p (miss halikarnassos)

cüzzamlı melek dedi ki...

puccaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,

bana bak alo, şımarıklığı bi kenara koyman lazım şimdi. bu herif anlattığın kadar düzgünse, ki öyle görünüyo, saçmalamayı bırak! bu tipler 40 yılda 1 çıkarlar. "bi hafta sonra gidiyo" bahane mi lan bu şimdi? bak kızdırdın beni. değecekse bişiler için bekliceksin gerekirse. ya da basıp gideceksin onunla. bilemiyorum nası gelişir. ama nasılsa bitecek gibi saplantılı bi düşünce yüzünden her şeyi berbat etme. daha dorusu "zaten bitewcek" düşüncesiyle yaklaşma. derin bi nefes al, sakin ol ve biraz çabala. yoksa aşkına da öteklilere de inanmıcam artık ben. ve biz... çapkınım ben maymun iştahlıyım, dicem tıpkı benim gibi:))))) öptüm.

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Bence bu kadar olumsuz olma,üstelik daha ne kadar dalga geçer,umursamaz ilişkiler yaşayacaksın?Böylesi bir daha çıkacakmı,muamma.Bence duygularını söylemekten çekinme,ne kaybedersin?Üzülücem diyorsan öyle de böyle de üzüleceksin.En azından ona dair güzel bir anı kalsın.Belki ömrünce bir daha kimseye aşık olamayacaksın,son kez içinden geldiğince haykır aşkını,bakarsın bu her kilidi açar ;) İyi şanslar,güzel haberlerini bekliyoruz

Ahmet Tarık dedi ki...

Çelenk konusunda ciddi olamazsın kara mizah diye buna denir heralde:)

La Santa Roja dedi ki...

Ahaha El Fatiha? Çocuk dengeyi yitirdi! Pucca, Bodrum'a gittiğinde İsimsiz'in aklında kalmayı sağla bir şekilde 14 hazirana kadar. Yatma kalkma da kalpten vur bebeyi. Bu sefer güzel olur umarım, hadi bakalım :)

Dengesiz Poetika dedi ki...

Pucca..eğer pekmezi de salladıysan harbi aşık oldun demektir..Pekmez'den daha iyisini mi bulucam diyordun.Buldun ve onu kaybetmeyi göze alma..Biraz çabala.Nasılsa gidicek diyip sıyrılamazsın.Duygularını söyleme belli et bakarsın o söyler sana karşı hislerini.'' yoksa aşkına da öteklilere de inanmıcam artık ben.'' Cüzzamlı Melek'e canı gönülden katılıyorum ;)

Batuhan Doğu Alkaya dedi ki...

dengesiz pucca'nın bir dediği diğerini tutmuyor ki =) .. Yanlış anlamasın ama bu böyle .. Ve pucca olay senin lanet olası egonda bitiyor . Hep sen hep sen .. Başka birşey düşündüğün yok . Aşık falan olmadın .. Orda küçük kıskançlıkalr yaşadın sadece , seninle ilgilenilmesini istedin ..Aşk falan yok .. Kolay mı lan öyle , biriyle çık , sonra kıçına tekmeyi bas hemen yeni bir aşka yelken aç .. Bencillkten başka birşey değil ..

luciferyni dedi ki...

ilk defa gördüm siteni:) üç kuluwalla okunmaya değmeyecek adamlar war:D en güseli..

sona sana bırkma aşkının peşini yok dur bakalım bekle filan die ahkam kesicek kadar aklım kalmadı benim,hepsini tüketip üstüne kola içtim.gayette de mutluyum.su an hem pancarım hem turşuyum:) dün mağazadaki gördüğüm yakışıklı çocuğun benı kurmasını beklıorum:D aşka teğet geçtim.shit yani:)

okurken eğlendım.ve bu siteyi sevdim.gerisini düşünmüorum..hayat senin.

TalismanDiyette dedi ki...

Aman Puccaaa, bu yaştan sonra groupie mi olcaksın? Müzisyen tayfasından hayır gelmez..
Bir de aklıma Werder Bremen in komikleştirilmiş hali geldi: Verder Veremem :))
Buna da verme yaa ne vercen Allahaşkına.. Dün bir bugün iki.. Eskilere haksızlık :))

tespit dedi ki...

Acilen psikiyatriste gitmen gerekiyor senin. İçicen ilaçları ardından psikoloğa gidip takviye alacaksın. Yazdıkların doğruysa sahip olduğun bünye fazla dayanmaz ve infilak eder. Dediklerimi yap yeni bir sayfa aç kendine. Aksi halde sorunlu ilişkilerin, ruhsal patlamaların seni sona bir adım daha yaklaştırır. Aşırı dengesizsin... Geçmişte yaşadıklarının etkisi seni bu hale getirmiş belli ki ama inan kurtulma şansın var. Dediklerimi yap hayatı çevrene ve kendine zindan etme.

Sfenks dedi ki...

" Kızlar maymun gibidir, başka bir dalı tutmadan, dallarını bırakmazlar "
Söylenecek birşey yok Pucca söylemiş herşeyi :)
Hayırlısı olsun Pucca. Bu sefer boşa geçirmezsin umarım zamanı.

mathy dedi ki...

bence de,şarkıcıdan adam olmaz. adam seni bağlamak için adam gibi davranmış. yeme...
gelme bu oyunlara.
ya da sonuçlara katlan.:)

bi de adam, adam gibi bi adam olsa da etrafındaki kız sürüsüyle başa çıkabilir misin ki?bi düşün sonrasını.
bir gün, iki gün, üçüncü günden sonra sinirden patlarsın.

hem mısırın ömrü patlayıncaya kadardır, yersin, biter gider. mısır çok.anladın sen.:P

KuPa k1z1 dedi ki...

Yorumlar enteresan olmuş Hele VERDER VEREMEM:))))kopardı beni:)))

Puccim balım;Kasma kendini olucağı varsa adam marsa gitmiyor ya ordanda buraya olur. Eli mahkum dönecektir geriye gerçekten seni isterse....Klasik bir laf ve acaip uyuz olurum ama bırak dönerse düğün marşı dönmessede cenaze marşı.Aslında senin cidden tatmin olmayan bir egon var.Daima en iisi benim olsun diyorsun..Bide yaş ilerleyince daha seçici olucaksın ve sanırım biz bu bloğu uzun yıllar okuyacağız....

zarpandit_gokche dedi ki...

keşke demeyecegin yaşam diliyorum..
ama ne desem de üzülüyorum..

İren dedi ki...

bu saRKIYI ben cook güzel sölerim tabii pameladan sonra sanırım :) kimin evinde yada dısarda acık havada içsek illa bu..

PatosPoçoz dedi ki...

Abi nasıl bu yorumu yapanlar ne kadar kötü de olsa size göre Pucca kim oluyonuzda onu yargılıyorsunuz yok hak ettin vs bl bl ya acı çekio ve üzülüyor eleştirileriniz onun en son ihtiyacı olduğu şey siz biraz daha insaflı olunda karşınızda canı yanmış bir insan olduğunu unutmayın

fuat dedi ki...

ya benim anlamadım bi nokta var. Ala başına git bodruma çocuğun arkasından hayatını falan yaşa. Ye,Sev,Dua et mantığı...

Ulan tamam da bu paranın kaynağı nerden? Havadan mevlam para mı gönderiyo nasıl oluyoda bu kadar rahat kararlar alınabiliyo.

Bilmediğim bişe varsa soleyin bak, burda eğlence parasını çıkarmak için eşşek gibi çalışanlar var :)