15.06.2008

Erkeksiz 1. hafta

Bu tertemiz başlangıç sayfamda, bi süre erkeklere yer olmayacak.. Lezbiyen olmayı deniyeceğim diyeceğim amma hiç bir aklı başında kız bana aşık olmaz. Beni zaten genelde hiç bi kız sevmez, bende pek kızları sevmiyorum, öle biciklerini falan ellemek çok cazip gelmiyo... Bu işte olmayacak. Bi süre nadasa çekeceğim kendimi yani...
Eski sevgililerimin davasını tümden kapattım. Zaten artık onlarda beni aramaz, çünkü pezevenkler kendilerini ciddi ilişkilerin kucaklarına attı. Anam hepsi aynı anda gitti, bari biri kalsaydı şu zor zamanlarımda egomu şişirecek..
Alkol artık almayacağım, leğen kemiklerimi görmemeye başladım çünkü... Bide ben hiç bişeye alışmam bağımlılık yapmaz yani. Ne sigara ne uyuşturucu, ne alkol.. Öyle şeyler tırs gelir gelir bana... Hepsini de denemişliğim vardır ama hiç biri kullanım alanıma girmedi... Bi zamanlar biri benim için demişti zaten, sana güvenmememin tek sebebi hiç bişeye bağlanmadığın için diye...
Bir tane piskolog buldum, arkadaşımın abisi, iş ucuza gelsin istedim.. Gel gör ki şöyle bir durum var, ben bu herife bişiler anlatcam ya, ya bu gidip kardeşine sölerse.. öyle bir şüphe var içimde.. Bu arada bio merak etme kelli felli adam, çoluğu çocuğu var amcanın, aşık olmam buna ben :P
atlatmam gereken olayları kendi kendime yazdım. Bu 3 meseleyi atlatırsam hayat benim için daha kolay olacak. Şimdi bu adam sadece beni dinleyip hı hı hı diyecekse çok sıkıcı. benim ihtiyacım olan bu değil çünkü.. Akıl verecekse bu daha sıkıcı hiiçç dinleyecek göz yok bende çünkü... Benim ihtiyacım olan ne bende bilmiyorum (şunu başkası yazsaydı şuraya fena kapak edecek bir söz yazardım amaa neyse :P)
şu 3 şeyi atlatmam gerek, kıssadan hisse
1- üvey babam
2- annem
3- eski sevgilimle ilgili gördüğüm rüyalar
Beni en çok korkutan 3. sü. ne zaman o rüyaları görsem o gün bitiyo benim hayatım.. Ve her ay mutlaka bir üya görüyorum onla ilgili...
Sürekli eski sevgilimin bebeğimi yediğini, parçaladığını, boğduğunu görüyorum. Hele bi kere gördüğüm bi rüya vardı ki.. Bi gün kalkıyorum ama kalkmışım yani, bi baktım iki bacağımın arasında çocuk duruyo, napıyosun sen diye eğiliyorum. Orda bebeğimi dişleriyle parçaladığını görüyorum. Bi defasında yattığım yatağın karşısında bir beşik varmış rüyamda yine kalkıyorum onu beşiğin başında sırtı dönük görüyorum sesleniyorum, bir dönüyor bebeği yemiş ağzı yüzü her tarafı et parçaları olmuş. Bir kerede banyoya giriyorum, küvette bebeği boğarken görüyorum onu.. Devamlı ama bi şeklide benim sanki bi bebeğim varmış, o da bunu öldürüyor, yiyor, parçalıyor olarak görüyorum. O çocuktan hala nefret ediyorsam, tek nedeni belki de bu rüyalar...
Bu üç olayı atlatana kadar temiz saf düşüncelere yeniden kavuşana kadar erkek yüzü yok bana... Bu kez valla billa. kesin kararlıyım. Hayatım iyice boka sardı, on dakika önce söylediğimle yaptığım birbirini tutmamaya başladı. Depreyon desem, benim depresyonum böyle geçmiyo, salya sümük ağlayan, paso uyuyan, evden dışarı çıkmayan bi hatun oluyodum. oysa şimdi eve girmiyorum, her gece başka bir mekanda hayvan gibi içip, sabah işyerinde başağrısıyla gün geçirmeye çalışan agresif bi salağa dönüştüm. Önüme gelen herkesi aşağılıyorum, kırıyorum. Hemen aşık oluyorum. "Aaaa erkek tam bana göre hemen aşık olayım" diye yavşıyorum.. Temmuzda zaten tatile çıkacam, böyle giderse tatil anılarım çok kötü olacak. Hele de orası tatil yeri, off anam off biri beni durdurmalı...
Cuma gününden beri bana asılan yavşayan bütün adamların tel nolarını siildim, eski sevgililerimin numaralarını sildim, Pekmez'ide sildim... Arkadaş olarak gördüğüm ama tehlike anında çalınacak ilk kapı olarak bıraktığım çocuklara da kuyruk sallamıyorum artık. Yeni erkek mi tövbe haşa bi süre onlarda yok. Bu boşluğu Yunancayı iyi öğrenmekle kapatacağım. 5 aydır kursa gidip hala tek kelime öğrenememiş olmaktan zaten utanıyodum. Bari bi yararı dokunsun bana...

33 yorum:

Seker dedi ki...

Farkında mısın PuCCa; bana öyle geldi ki, sanırım hayatında ilk defa bir şey kendin için yapmaya çalışıyorsun. bu bile bir adım, umarım arkası gelir ve her şey senin için daha iyi olur.. Sabır ve başarılar dilerim...

cüzzamlı melek dedi ki...

ya bebişim, ne psikologu yaaa. boşver sen onları. küvete souk su doldur gir içine, al bi bira. graveworm'u da aç son ses. bi de kadın dergisi. bittiiiiiiiii.

No More Virgilius dedi ki...

Bir hafta veriyorum sana...

taluyka dedi ki...

şeker ama msn iletin hiç öyle söylemiyor :))

PuCCa dedi ki...

tühh yakalandım görüyo musun :P
virgilius gıcık mısın nesin bi destek ver bari huh

Passiflora dedi ki...

http://jellylikesubstance.blogspot.com/2007/04/baglanma-stilleri-romantik-iliki.html

bir bak istersen

Blair_witch dedi ki...

ileti deişti ahah :D

Sfenks dedi ki...

Toparlanırsın hiç beklemediğin şekilde.Blog olayının güzel yanı bu eski yazılarını okur isen götünle gülmeye başlıyorsun bazen ama rahatlatmıyor. Bildiğimiz eski usül günlük yazsaydık ( Ben dahalen yazarım ) günlük dolduğunda denize fırlatmak, benzin yada tonik döküp yakarak iyice kül olmaya yakınken işeyerek söndürmek :) ( Bu kısımda bayanlar biraz zorlanabiliyor :P ) kafadan anıları silmek için değişik bir yol izlemiş oluyorsun. Eskiyi okumak istemiyorsan teknolojiden uzak defter ve kalemi kullanmak faydalı oluyor. Ne demişler ne varsa eskilerde var :)
Sağlığın açısından erken menepoz olayına girmede...
Alkol almakdansa başka şeylerle kendini meşgul etmen daha iyi.
Doktor meselesini beleşe getirebilirdin :)
Saf salak benden nameler...

Sfenks dedi ki...

Nazım Hikmetten bir yazı :

Bir aşk için yapabileceğin her şeyi yaptığına inanıyorsan ve buna rağmen hala yanlızsan,için rahat olsun.
Giden zaten gitmeyi kafasına koymuştur ve yaptıkların onun dudağında hafif bir gülümseme yaratmaktan başka hiçbir işe yaramayacaktır.
Sen kendini paralarken o her zaman bahaneler bulmaya hazırdır.

Hani ağzınla kuş tutsan ” Bu kuşun kanadı neden beyaz değil ? ” diye soruyla bile karşılaşabilirsin.
İki ucu keskin bıçaktır bu işin.

Yaptıklarınla değil yapamadıklarınla yargılanırsın her zaman.
Bu mahkemede hafifletici sebep yoktur. İyi halin cezanda indirim sağlamaz.
Herkez kendinden sorumludur aşkta.

Sen aşkını doya doya yaşerken o kendine engeller koyuyorsa bu onun sorunu…
Bir insan eksik yaşıyorsa ve bu eksikliği bildiği halde tamamlamak için uğraşmıyorsa sen ne yapabilirsinki onun için?
Hayatı ıskalama lüksün yok senin…
Onun varsa bırak o lüksü sonuna kadar yaşasın.
Her zamanki gibi yaşayacaksın sen…

Sen mutluluğu hiçbir zaman bir tek kişiye bağlamadınki… Epeydir eline almadığın kitaplar seni bekliyor.
Kentin hiç görmediği sokaklarında gezip yeni yaşamlara tanık olmakta keyif verecek sana.
Yine içeceksin rakını balığın yanında…
Üstelik dilediğin kadar sarhoş olma özgürlüğü de cabası…

Sen yüreğinin sesini dinleyenlerdensin ve biliyorsun asıl olan yürektir.
Yürek sesi ne bilmeyenler ya da bilip bilip de duymayanlar acıtsada içini unutma yaşadığın sürece o yürek var olacak seninle birlikte…
Sen yeterki ki yüreğini ve yüreğinde yaşadığın sevda duygusunu. Elbet bitecek güneşe hasret günler.
Ve o zaman kutuplarda yetişen cılız ve minik bitkiler değil, güneşin çiçekleri dolduracak yüreğini…

Oguz ASMA dedi ki...

yunanca ile ilgili süper bir yazı olmuş...bence de yunanca öğrenilmesi gereken bir dil değil...ispanyolca daha iyi, hem soru cumlesi de yok gramerde...tonlamayla hallediyorsun...

yazarken mi? soru işaretini cümlenin başına koy oldu bitti...

evet evet yunanca boktan bir dil...

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Pucca ben inanıyorum başaracağına,bu kararı almaya seni kimse zorlamadı,kendin düzelmek istedin ve düzeleceksin.Seni bundan vazgeçirmeye çalışan insanlar,yapayalnız kaldığında yanında olacakmı?Sanmam.O nedenle sen fikrinden vazgeçme,inan bana herşey daha kolay ve güzel olacak.Şahsi fikrim arkadaşının abisine gitme,hem dost işi yani uyduruk olur hemde etik açıdan saklayacakmı bilemezsin.

halimdenhali dedi ki...

.) al işte.. tipik bir yalnızlık sendrolu profili daha.
yazılarına bakıldığında muhteyif zaman dilimlerinde kendini çok yalnız hissedip herşeyden sıyrılmayı gözlüyorsun hep!! ve kaçmak kaçmak... sonra hayallerinin dibine dalıp o dipteki heyecanla yüzeye çıkmak.. hani diba vurup ivme kazanıp yüzeye çıkarsın işte öyle bir durum. ama bunu hep yapıyorsun sanki. yalnızda değilsin ama yalnızlığı iyi biliyorsun, 'anlat' deseler menbaasına kadar inersin, şöyle bir dolaşır 'merhaba arkadaşlar' deyip tekrar dönersin .)

ama şiirlerin gerçekten keskin, acı çektikçe sanki bıçağın ucu açılıyor, evet; körleşeceği yerde bıçak daha da keskinleşiyor.. buradaki 'safsatalara' hiç benzemiyorlar. (bana göre) orası gerçekten..

seni eksilten acıların bir adım ötende seni yeniden inşa ediyorlar. tıpkı yontulup yontulup elde kalan heykeller gibisin. (ama orada)

ZehirliÖrümcek dedi ki...

Bence pisikoloğa gidip boşa para verme!Ben çözerim senin düğümünü!İster inan,ister inanma :P

Eski sevgilinle gördüğün rüyaların üvey babanla bir bağlantısı var bence.Sen düşünüp bilemessin ama zihninin derinlerinde ikisinin ortak bir noktası bu rüyaları sana gösteriyor!

fish dedi ki...

psikoloğunu değiştir derim pucca...

Oguz ASMA dedi ki...

f5 yap...

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Zaman herşeyin ilacıdır PuCcam.
Psikolog kelse daha iyi ya.Keller seksi olur;)
Ama evli-çoluk çocukluysa hiç bulaşma,sakın elleşme.Oyarım o zaman seni :)

Adsız dedi ki...

ay rüyamda msnde sennle konusuyodum pucca ne tanırım ne blrim seni arada bakıyom bloglarına ne sacmalıyo gene dıe ama ala ala )???(

Oguz ASMA dedi ki...

yok yok esc yap...ignore et hayatı...

(durup durup bu bloga niye yorum yaziyorsam)

aNNePeRi dedi ki...

psikoloğa gerçek duygularını düşüncelerini anlatamadıkdan sonra ne manası var :) Bu adam gider bizim kıza anlatır ne var ne yok düşüncesiyle de kıyısından köşesinden kesiceksen anlatıcaklarının bence de arkadaşının aibisnden vazgeç. Kıy paraya dök içini :)

pudra dedi ki...

yunanca kurs notu isteyeyim o vakit

Kültür Mantarı dedi ki...

eski sevgili tarafından yenen bebek rüyasını başka kadınlarda görüyormu.

kökü çok ilkel çağlara, yaşamak için çocukların öldürülmek zorunda olduğu kadar eski zamanlara uzanan kaygılar bunlar. şaşırtıcı

Ghb dedi ki...

Blogunuzu başka bir blogdan (kafamcokarisik.blogpot)tan buldum..Yazılarınız çok değişik geldi..takip ettiğim bloglar arasına aldım..Birkaç gün önce bende blog yazmaya başladım ve sizinle "blog kardeşliği" başlatmak istiyorum..Blog kardeşlerinizin altında yer bulursam ne mutlu bana..Yorumunuzu bloguma gönderirseniz sevinirim(herhangi bir iletişim adresi yoktu yorum yazmak zorunda kaldım kusura bakmayın :D )


bu arada blogumun adresi:
http://eekmekarasi.blogspot.com

Gökhan dedi ki...

Erkeksiz bir haftadan sonra gelecek başlıklar: erkeksiz iki hafta, erkeksiz üçüncü hafta, erkeksiz dördüncü zafer hastası, erkek neymiş ulan kendime yeterim ben, sahi ya erkek neydi?, erkek kelimesi arka arkaya söyleyince bütün kelimeler gibi anlamsızlaşıyor farkında mısınız
ve son olarak
Anaaa erdim ben! kırklara yedilere karıştım!

sudesude dedi ki...

erkeksiz bi hafta mı kuzum :s bari 3 gun falan yapsaydın cok fazla 1 hafta biliosun :p

Adsız dedi ki...

erkeksiz bir hafta .. yeterince kendini parmaklarsın...

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Bak bu isimsiz yorum erkeksiz geçen 1 haftanın nasılda mantıklı bir karar olduğunu göstermeye yeter bence.Bu gibi erkekler olacağına gölge etmeseler daha iyi :)

Adsız dedi ki...

ahaha .. küçük beyninin saplantıları güldürüyor !' 2 cümleden cinsiyet tahlili yapman şaşırtıcı !! Pucca dan sözediyoruz güzelim .. Sevgilisi menilerini yüzüne bulaştırdığı için alerji olduğunu bir başka forumda bahseden pucca .. :):)erkeksiz 1 haftada kendini parmaklamazda ne yapar ? öptüm şeker:D:D

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Madem bu kadar nefret ediyorsun,yalancı olduğunu düşünüyorsun yana döne gelip yorum yapman neden? Kız yada erkeksin ne fark eder önemli olan senin bunca insanı aptal yerine koyman,beğenmiyorsan defolur gidersin.Yada küçük beyinli dediğin insanlar kadar cesur olur çıkar adını yazarsın.:) Komik insan seni

Sfenks dedi ki...

Hayatından erkekler çıktı ortalığı sessizlik kapladı. :(

pigmelerle.dans.eden dedi ki...

Kabuslarin kabusuma girecek :(
Bi de Trainspottingde oyle sahneler vardi, alt ust olmustu sinirlerim gunlerce...

Burraakk dedi ki...

uzakça bi yerde uzun bi tatil .....adamı ! kendine getirir

economic recession dedi ki...

black mold exposureblack mold symptoms of exposurewrought iron garden gatesiron garden gates find them herefine thin hair hairstylessearch hair styles for fine thin hairnight vision binocularsbuy night vision binocularslipitor reactionslipitor allergic reactionsluxury beach resort in the philippines

afordable beach resorts in the philippineshomeopathy for eczema.baby eczema.save big with great mineral makeup bargainsmineral makeup wholesalersprodam iphone Apple prodam iphone prahacect iphone manualmanual for P 168 iphonefero 52 binocularsnight vision Fero 52 binocularsThe best night vision binoculars here

night vision binoculars bargainsfree photo albums computer programsfree software to make photo albumsfree tax formsprintable tax forms for free craftmatic air bedcraftmatic air bed adjustable info hereboyd air bedboyd night air bed lowest pricefind air beds in wisconsinbest air beds in wisconsincloud air beds

best cloud inflatable air bedssealy air beds portableportables air bedsrv luggage racksaluminum made rv luggage racksair bed raisedbest form raised air bedsaircraft support equipmentsbest support equipments for aircraftsbed air informercialsbest informercials bed airmattress sized air beds

bestair bed mattress antique doorknobsantique doorknob identification tipsdvd player troubleshootingtroubleshooting with the dvd playerflat panel television lcd vs plasmaflat panel lcd television versus plasma pic the bestThe causes of economic recessionwhat are the causes of economic recessionadjustable bed air foam The best bed air foam

hoof prints antique equestrian printsantique hoof prints equestrian printsBuy air bedadjustablebuy the best adjustable air bedsair beds canadian storesCanadian stores for air beds

migraine causemigraine treatments floridaflorida headache clinicdrying dessicantair drying dessicantdessicant air dryerpediatric asthmaasthma specialistasthma children specialistcarpet cleaning dallas txcarpet cleaners dallascarpet cleaning dallas

vero beach vacationvero beach vacationsbeach vacation homes veroms beach vacationsms beach vacationms beach condosmaui beach vacationmaui beach vacationsmaui beach clubbeach vacationsyour beach vacationscheap beach vacations

bob hairstylebob haircutsbob layeredpob hairstylebobbedclassic bobCare for Curly HairTips for Curly Haircurly hair12r 22.5 best pricetires truck bustires 12r 22.5

washington new housenew house houstonnew house san antonionew house venturanew houston house houston house txstains removal dyestains removal clothesstains removalteeth whiteningteeth whiteningbright teeth

Tugba Gokce dedi ki...

en baştan okuyorum cok güzel