7.12.2008

Dolgunum dolgun canım ister olgun

benim laptop ve iççamaşırlarım çalınmadan önce handan beni mimlemişti.. olgun erkekler neden tercih sebebi diye... ancak şimdi cevap verebiliyorum...
Yarabbi şükür erzurumdan döndüm, çok isterdim valla size mahalle baskısı, batı doğu farkı, erzurumun yöresel yemekleri, insanları vikviki hakkında ahkam kesmeyi ama bi sikim diyemem.. Otelden hastane arasında mekik dokudum.. haa gezdirmediler mi, deli dümbül gibi heryanı gezdirdidiler ama ben gezmek yerine otelde kalıp yemekteyiz diye bi programı izlemeyi tercih ettim..
abi o ne öyle!! o nasıl bir programdır.. kurban olurum ben o programa.. yurt esirgeme kurumunda büyümüş olan sibel favorim sendin benim. çok sevmiştim o kızı ama özgür dümbüğü kazandı!! ekiinnn kaltağına da sinir oldum huh! yani anlayacağınız çok boş beleş günler geçirdim.. tek sutyen 4 don ve günlük pedlerle hayatımın en zor haftasıydı.. iç çamaşırı ne önemli bişeymiş meğersem.. bide hala regli olmadım..
.....
haa konuya gelecek olursam, Halk arasında olgun erkekten kasıt aslında paralı erkektir.. Yani yaşı hem büyük hem cüzdanı büyük adamlara olgun erkek denir.. parasız olgun adam olmaz.. varsa bile onların genç kızlarla takılmaya hakkı olmaz...
kadınlar neden sever bilmem ama ben hiçbir zaman olgun erkek sevmedim.. Korkarım ben olgun erkekten.. gözüme baktımı yediğim boku anlar gibi gelir.... Eğlenemezsin onunla, herşeyin en iyisini o bilir çünkü. yeni şeyler deneyemezsin o herşeyi senden önce deneyip tadına bakmıştır çünkü.. yani ne bilim olgun biriyle birlikte olmam için benim, herifin para bok gibi olması lazım.. doğruya doğru yalan söylemeyeyim.. parası çoksa belki severim ama hem parasız bide siki ağarmış ohooooo sümüğümü atmam.. yani bizim bakkal hayride olgun adam, çamaşır suyu lekeli pijamaları olmasa çekici de herif ama onun gibi bir adamla takılmam için, sahibi olduğu yerin bakkal değil, kipa olması gerekli...
................
Şimdi bana hiç cazip gelmiyor.. ben eğlence istiyorum çünkü.. oyun oynamayı seviyorum ben.. sonunda ben zararlı çıksam da kıskançlık krizlerim, gereksiz salya sümük ağlamalarımı, isterdiğimi yaptırabilmek için türlü türlü çevirdiğim entrikalar hoşuma gidiyor benim.. boş beleş adam olduğum için böyle oyalanmak güzel şey.. Bana biraz ürkütücü geliyor o yüzden yaşı büyük erkekler.. Şimdi sevmem etmem ama zaman geçince ne olur bilemem vallaa. artık bende olgun kategorisine girecem.. bide bişi itiraf etmek gerekirse... eskiden yani 19-20 yaşında çıtırken ben daha (geçen senede kendimi çıtır sanıyodum ben, arkadaşımın çocuğu 4 yaşına basınca çıtılığı 19luklara bıraktım) 30 yaşında herifler bana amca gibi geliyodu.. ayy diyodumm ölsünler onlar, "30 yaşında ve hala bekarlar kim bilir ne kusurları vardır.. kelli felli herifler ıyykkk" şimdi 30 yaşında birini bulsam öpüp alnıma koycam..
Eğer ilişkilerden yorulmuş olsaydım, dingin bir yaşam tarzını istemiş olsaydım belki severdim... yada şöyle diyeyeim gençlerle gezer tozar eğlenir, olgun bir herifi kapaklayıp evlenirdim.. olgun adam anlayışlıdır çünkü.. yaptığın herşeyi toyluğuna verir, seni şımartır, huzurludur, yukarda yazdığım gibi paralıdır.. paralıysa olgundur.. tam evlenmelik adam işte..
bide baba sevgisi görmeyen kızlar olgun adamlarla takılırlar.. kendilerini öyle tatmin ederlermiş.. ben söyleyenlerin yalancısıyım.. aynı mantıkla anne sevgisi görmeyenlerin lezbiyen olması gerekli(?)
....
Gözlemlediklerime göre Olgun erkekleri ve yanlarındaki uzun bacaklı çıtırları genellikle gece alemlerden sonra kaliteli çorbacılarda görürsünüz.. oraları doldururlar bu tipler.. 3-5 adamdır bunlar.. 1 yada 2 kız vardır yanlarında.. kızlar böyle kına gecesine gidiyomuş gibi giyinirler.. o saçı makyajı kendi düğünümde yapmam ben.. yanlarındaki heriflerden biri ezik durur.. konuşmaz sünepedir azcık.. o kesin evlidir, ve kesin karısı hamiledir... yeni düşmüştür bunların arasına.. bi tanesi sürekli etrafına bakar.. o gece kız düşürememiştir çünkü.. bi umut çorbacıda kapaklarım diye bağara bağara konuşur, sağa sola heryana iş atar... diğerlerinin böyle kendilerine sonsuz güveni vardır.. eee 20 lik kızı kapmış amcabey eve gidip çatır çatır çorba parasını geri alacak hatundan... o kasılmasında ben mi kasılayım yani..
Çorbasını içer bu, bide mutlaka ortaya beyti söylerler.. hayvan gibi yumulurlar.. sonra biter yemek.. kızlara sürekli bişeyler yedirmek isterler.. "yee yee, bak buranın bilmemnesi böyle yee yeee" diye.. sandalyeye iyice gerinir koca göbeğini meydana çıkarır.. televizyon falan izler.. muhabbet hep aynıdır..
"bu köfteyi denizlide yiyeceksin asıl, böyle birr yeşillik koyuyolar offff, hafta sonu götüreyim sizi." "aydında bir gözlemeci var sabah erkenden kalkacaksın üstüne bal kaymak sürüyolar ooffff" "yarın gidelim mi kızlar ne diyosunuz?"
bu pezevenkler nerde ne güzel pişirirlir herşeyi bilirler.. sanki gurmeler dümbükler.. akşam yemek yemeye denizliye giderler, şehir dışındaki bütün köfteciler bunlardan sorulur.. ve o salak kızlar iki köfte yemek için bunlarla kalkarlar giderler..
Ben sevmem bardan çıktıktan sonra çorba içmeyi.. boyoz yiyenlerdenim ben.. bu arada yol yorgunuyum resim aramaya üşendim, ilk mature fotoyu aldım koydum.. ama fotodaki adam gelse değil çorba onla kezzap içerim beee.. şu göbeğe bak bi anammm anammm...

22 yorum:

berraque dedi ki...

hıı izmirde hatta boyozcu hamit cılgınlıgı alsancakta ..
cok cılgın .
o yemekteyizdeki ekinde baba parasıyla acmıstr bi butik dandirikten , dio moda tasarımcısıyım . nah .
sinir oldum konusmasına falan bi .

http dedi ki...

hangover... thats all...

PuCCa dedi ki...

ohaa bu saatte uyanıksınız ve hemen yorum yazdınız..

berraque dedi ki...

takipçiniziz böböyöm .

http dedi ki...

hangover dedik ama seni uyuyor sandığım için dedim yavrucum... uayanık olduğunu bilsem, drunk derdim :)

sonuç değişir mi hayır...

PuCCa dedi ki...

çok yorgunum lan öle deme :ppp

ekini bu arada hiç sevmedim ben.. koca ağızlı manda.. ama evi ne güzeldi zillinin..

Adsız dedi ki...

aklından her geçenle konuşma dili olsada yazma dili

değildir..

.)

Pilli-Cadi dedi ki...

pucca yasim itibariyle sanirim senin o zamanki düsüncelerini paylasiyorum:D

ben de merak ediyorum iykkk 30 yas ölsünler onlar demiyorum ama bi kusurlari var demek ki hala niye boslar diyorum:D

Adsız dedi ki...

pucca nan bnde sinir oluorm o kıza malın teki
bu arada o tanımladıın adamlar varya okurken resmen babam aklıma geldi,annemi aldatırken kaç kıza köfte yedirmiştir bu abaza :P

Unknown dedi ki...

resimdeki erkek gelse valla birden 10 yaş büyürüm.ama olgun erkek benim sınıflandırmamda ki ben onsekiz(18) olduğumdan gayrı en fazla 26 yaş oluyor.ama bu demek değilki adam 26 olsun ama çocuk ruhlu olmasın.
yani ne demişler i love you beyti

ne ben olabildim ne de başkası dedi ki...

pucca resimdeki gelse ben de kezzap bile içerim yav. ama göbeği için diil suratındaki o ifade için:)))

babegazelle dedi ki...

ıy nası doru o çorbacı tesbitleriiiii gözümde canlandı...ben hiiç çekemem olgun molgun böğk amca lan,ben 40ına gelince kesin seda sayan fln olcam hahaha

bi dost dedi ki...

pucca tamam sevmiyosan sevme de, adamlara demediğin kalmamış zorun ne bu kadar :D

Adsız dedi ki...

of anam yaaa sen bu yazılarına eklediğin fotoğrafları nerden buluyosun pucca?
gerçeğinden geçtim bitane adam akıllı fotoğraf bulayım, bilgisayarıma masaüstü yapayım gözlerim şenlensin diyorum. onu bile bulamıyorum...
korkarım tüm umutlar tükendi bizler için :)

rahat yazar dedi ki...

tespitler müthiş gene..bekliyorum hep yaz pucca:)

bahtsız bedevi dedi ki...

Puccito, bu adam ibneye benziyor. Kezzap falan içilmez bununla.

siirimsi dedi ki...

))

küçük aptalın, büyük dünyası demişsiniz..

yazıdan da görülüyor..

istediğiniz gibi biri olsun, sizi mutlu etsin de , yaşı önemli mi

hermiyas dedi ki...

Allahım lütfen skim ağar mısın;
bide çok param olsun :(

Unknown dedi ki...

@bahtsız bedeviye...keşke keşke : )ben can

Adsız Şövalye dedi ki...

Pucca,

her şeyi bildiğin yerden giderek uzaklaşıyoruz.

sen gazı itiyorsun, ben atların gemini kısıyorum.

bahtsız bedevi dedi ki...

Can, blogumda erkek fotoğrafları yayınlamayı düşünüyorum. Gerçekleşirse oradan nasiplenirsin.. Gerçi "Sadece kadınlar için" diye bir başlığı olacak ama :)

Unknown dedi ki...

olsun bizde nasipleniriz anim allah : )
ah ah ben can