23.12.2008

Valiz



Şimdi eski sevgilim nişanlanmış ya.. Bu çocukla olan iyi kötü boktan anılar gelip gelip duruyor aklıma...
Ankara'ya yeni taşınmışım.. gene burdaki gibi bir misafirhanede kalıyorum ama ev arıyorum falan kendime.. Sevgilim olacak dümbüğü ise işten atmışlar, bi bunalımdaa aman aman karı gibi depresyona girmiş böyle.. Neyse işte neden olduğunu hatırlamıyorum ama misafirhaneden çıkarttılar beni, bende bu çocuğun evinde kalıyorum.. Anası babasıyla yaşıyo buda.. şuanda siksen beni yapmam o boku ayrı mevzu.. benim bir valiz var, o valiz hala var başıma bela bir valiz.. benle aynı boy ve enlerde bir valiz.. O valizimde bunların evinde..
Bizim işyerinde bir kızda var o yalnız yaşıyo ev bulana kadar kendime onun yanına geçcem (o kızın varya allah belasını versin.. çıplak elle derisini yüzeceğim tek insan..) İşten çıktım gittim ben bunun evinden valizimi almaya..
O kız bunun arkadaşının nişanlısı onun evinde yaşayacağımı biliyor.. oraya gelmeden aramışım valizi alcam diye.. tamam demiş bi sorun yok.. Ama bizim işte kavga etmemiz için gözgöze gelmemiz yeter.. Bu gene dellendi.. zaten az biraz yarım akıllıydı, gelip giderlerdi buna ara ara.. gene bi böyle oldu.. vermiyo benim valizi.. Aşağıda taksi bekliyo bu vermiyo valizi.. Siktir git sen diyo, vermicem bu valizi.. ne bok yapacaksa kıyafetlerimi..
....
Biz bir kavga ettik, daha doğrusu o benim ağzıma sıçtı ben yalvardım ona nolur ver diye valizimi.. Sonra kan beynine gitmeye başladı soluklandı.. yaptığının farkına vardı.. valizimide benide kapının önüne attı.. resmen attı ama.. sürükleye sürükleye kapının önüne kadar götürüp valizimi üstüme attı "bas git bi dahada gelme" dedi..

bunlar en üst katta oturuyo, asansörleri de yok tak tak tak indirdim o valizi... Gittim yeni bir taksi çağırmaya.. valizide apartmanın oraya bıraktım.. Aldım şöförü bana yardım etsin diye apartmanın oraya bi geldim valiz gene yok... Anammm dedim noluyo.. amca dedim sen bekle ben geliyorum.. Patır kütür nefes nefese çıktım yukarı, ben indikten sonra hayvanat geri inmiş almış valizimi yukarı çıkarmış.. "lan ver valizi bak bekliyo adam" diyorum.. ayı gibi sesler çıkartıyo.. sinirli değil ama daha..
Ayy beni çıldırttı.. eee illalah dedim, nasıl çığlık atıyorum, tırnaklarımı yüzüne geçiriyorum, ısırıyorum.. Bas bas bağrıyorum.. tabii oda boş durmuyor.. eline almış kerata varya o ayakkabıyı giymek için kullanılan oda bana onla saldırıyor.. duvara yasladı beni elini boğazıma koydu sıkıyor.. dişlerini nasıl sıkıyor garçç gurrçç seslerini ben duyuyorum, gözlerininin içi kan çanağı olmuş deli dümbül gibi gözlerime bakıyor. Bide onun bu sinir anlarında bi garip huyu var.. Saçma saçma konuşuyo.. gırtlağımı sıkıyo mesela diyoki..
- Niye böyle giyiniyorsun bana cevap ver, cevap ver ulannnnn
- ne bilim yaa bırak beni... öyle giyiniyorum bi sebebi yok..
- cevap ver dedim sana neden neden neden neden haa nedennnn....
- verdim yaa nolursun yalvarıyorum bırak lütfen canım acıyo bırak yaa..
- neden diyorum sana neden neden nedeennnn gözüme bak neden haa nedennnn!!!
- hallahalaa bırakk beni.. manyak mısın nesin bas git şurdan yaa..
- neden giyiniyosun söyle deki seviyorum de ben böyle giyinmeyi de, bana söyle seviyorum de oramı buramı göstermeyi.. söylesene söyle laaannn!!!
- bi sakin ol deli deli konuşma.. nolursun bak cidden acıyo nefes alamıyorum nolursun..
- desene lann de yoksa öldürürüm seni burda, baban alamaz elimden söyle hadi gırtlağını keserim söyle... deki oramı buramı açmayı seviyorum de.. söyleee gözüme bakk söyleee!!! söyleyeceksin.. söylemezsen seni daha beter yaparım...
- oramı buramı açmayı seviyorum
- pisliksin sen.. busun işte bide gözüme baka baka diyosun bunu... hiç utanma yok sende dimi.. bide seviyomuşsun bunu bide bana bakarak söylüyosun..
Bunda ciddiyim.. bu en ufak örneği yani.. böyle salak salak şeyleri zorla söyletirdi sonra vayy efendim bide söylüyosun utanmadan.. Bu arada açık saçık falanda giydiğim de yok.. anam dağlara taşlara askılı giymem demek benim dünya üzerindeki en büyük orospu olduğumun kanıtıydı ona göre.. Eğilirken azıcık sırtım gözüksün beni pavyondan kurtarmış gibi davranırdı... Okuldayken bi film çekimi için, bedenime 10 beden büyük gelen asker kıyafeti giymiştim, gözleri ışıl ışıl parlamıştı.. hep böyle gez hiçbiyerin gözükmüyo ne güzel diye.. mağaza vitrininde diz altı eteğe bakıyorum diye kıyametleri koparmış hastanın tekiydi...
....
gene böyle geldiler işte buna.. deli saçma bişeyler soruyo bana.. cevap veriyorum anlamıyo vermiyorum girişiyor.. Öyle böyle derken bu beni gene dışarı attı.. bu kez valizimi vermedi ama.. Ayakkabımın teki evlerinde kaldı, teki ayağımda.. Kapıyı kırar gibi çalıyorum bağrıyorum apartmanda, açmadı kapıyı.. tek ayakkabım ayağımda, saçım başım darmadağınık ağlıyorum kapılarının önünde.. bir yandan da küfürler ediyorum.. Alt komşuları vardı kadın geldi yanıma aldı beni evine.. Orda nasıl ağladım, Kadında işte onlar hep öyle aman aman diye dedikodularını yapıyodu.. Sakinleştim biraz..
Artık bitti dedim.. ağzıyla kuş tutsa artık bitti.. gitcem döncem izmire yani.. Nefret ediyorum ondan.. hasta o piskopat zavallı.. benim çekeceğim bu kadarmış dedim.. valizden geçtim ayakkabımın tekini almak için yukarı çıktım.. Bi umut belki verir diye.. Vermezse bile komşu kadın bana terlik verecek onla gitcem.. Ama işte çantamda onda.. param kartlarım herşey evlerinde.. Ama nasıl kararlıyım bitti alsın kıyafetlerimi diyorum giysin ayığoluayı çıksın sıhhıyede para kazansın.. o kadar sinirliyim ki ona..
elime de ayakkabımı almışım, bişi yaparsa bu kez onla saldırcam... Bu kez acımak yok PuCCa sende vur kafasına, geçir hatta ölsün gebersin idne.. Bu kez daha çok cırmala sokağa çıkmasın orospu beyinli.. o hırs sinirle varya rocky gelse onu daraduman ederim o dereceyim yani...
Çıktım yukarı çaldım kapıyı.. açtı yavaş yavaş.. Kafası hafif yana eğik kaşlar havada... gel buraya dedi sarıldı bana..
Bitti orda.. o kadar dayak hır gür hepsi bitti.. Herşeyi unuttum.. Sanki o kadar şeyi yaşamamışız gibi hemen sırıtmaya başladım. şımarıklık yaparak onu da güldürmeye çalıştım.. Herşey unuttum valla.. girdim içeri saçımı başımı düzettim elele kolkola çıktık dışarı..
...
Bunun gibi bir ton yaşanmışlık var.. düşünüyorum taşınıyorum ne gebeliğim varmış buna diye.. Yani asıl hasta bennmiymişim diyorum.. 20 yaşında, azcık kıt akıllı olsam da, becerikli yetenekli bi kızdım... Neden yani bunda bu kadar ısrarla durmuş olabilirim ki? Dayak konusunda ne düşündüğünü biliyorum "ayy yokk kendine saygın yok" falan.. Sen ne düşündüğünü biliyosun ama ben bilmiyorum işte.. Valla bilmiyorum şimdi iğrençlik, salaklık, mallık, aptallık, beyinsizlik gelen şey; nasıl o zamanlar hemen affedebileceğim birşey olabiliyodu.. Valla bilmiyorum.. Ozamanki benle şu zamanki ben arasında tek fark artık topuklu giyiyorum.. Başka hiçbişi yok.. Hala aynı salak şapşal kızım.. Hala yatmadan önce tansaşı bombadan kurtarıp ülkenin başına geçtiğimi hayal eden bir kızım.... Yani neydi yemin ederim bilmiyorum
Bi anda normal sessiz sedasız şirin bir çocukken içinden yeşil dev hulk ortaya çıkardı.. O kimse kırılmasın diye laflarını özenle seçen adam ortadan kaybolur kalbini kıramıyosam kemiklerini kırarım diyen pislik biri ortaya çıkardı.. ben onun o iki karakteri arasında ezilip kaldım sıkıştım bunaldım, darlandım nefes alamadım.. ama hiçbir zaman bırakmalıyım demedim nedense..
Aşk desen abi kimin aşkı bu kadar salaklıklar üzerinedir.. elim belim bağlı desen ona alakası yok.. parası bile yoktu onun.. Köfteciye girerdik, menudeki fiyatları görünce topuklardık.. Herşeyi borçla harçla alırdı.. Ama ne istersem napar ne eder gider alırdı.. Onda hissettiğim güven duygusu beni korkusuz yapıyordu. ne olursa olsun arkamda biri var duygusu bana huzur veriyordu.. Ama kardeşim misafirhanenin güvenlik görevliside aynı güveni veriyo bana.. Kendimi tanıyamadığım anlar oluyor bazen.. işte bu ilişkide de kendimi hiçbir zaman tanıyamadım.. yaptığım hiçbirşeye anlam veremedim.. O değilde Erkek konusunda o kadar seçici ince ayrıntıcı bikbikci olmama rağmen işte gidip gelip bunlar gibi yarım akıllı mandalara gönül veriyorum yaa çok şaşırıyorum kendime..

39 yorum:

sükunet mecmuası dedi ki...

çok uzun süredir ara ara bakıyorum bloğuna yani genel olarak hiç bişekilde davranmayacağım şekilde davranıyosun(sen ben olmadığından olabilir:)) hatta ilk yazılarında okulun kevaşeleri olur ya hani onlardan iyi yazma kabiliyetine sahip biri olduğunu düşünüyodum.şimdi şimdi anlıyorum yaratılış olarak böylesin sanırım.ama insan biraz da olsa değiştirebilir be bence:) saflık mı diyim aile mi diyim bilmem ki ne diyim.en iyisi ben kendine dikkat et diyim:)

azuth dedi ki...

" ama hiç bir zaman bırakmalıyım demedim" demişsin ama üst satirlarda "bu sefer bitti" diyorsun.. of anlamiorum seni pucca.. bu erkek arkadaşından bahsettiğin zamanlarda, yani yaşadıklarindan bahsettiğinde iq'nun her bir postta aldığın ortalama yorumdan daha düşük olduğunu düşünmeye başlıyorum.

neyse en nihayetinde ilk aşk bu. benim de tarık akan gibi yağmurda güzelyalı köprüsünün hemen dibinde pencereden baksın diye 2 saat beklemişliğim sonrasında bakmamışlığı (ders calisiyorum demisti) ve zature olmuşluğum var..

bi de muhtemelen o dönemde saçların kırmızıydı.. evet muhakkak ki.

PuCCa dedi ki...

hep bitti dedim canım.. ama içten içe biliyodum işte bitmeyeceğini.. ordan onu anlaman lazımdı beybi :PpP

bide valla her renk saçım oldu onlayken.. Nasıl bunalımdaysam turuncu, sarı, bok rengi, siyah, kırmızı, kızıl, kahve, kestane, bakır bunların hepsini onla çıkarken yaptım saçıma..
şimdi bi avuç kaldı garibanlar...

Camilla dedi ki...

ahahaaa biz böyle psikopatları buluoruz cidden puccacım:D bnm de bi sewglim wardı basş harflerimizi yazdırmıştık bileğimize döwme yaptırmıştık, allahın kışında bile o döme görünecek die bas bas baırırdı:D lan it essek kadar mont giymisim nası acayım ben o döwmeyi:D olmayınca tasma dibi bas harfinin kolyesini almıştı bana:D hastaları cekioruzzz:D

çok bilmiş dedi ki...

ben de bu dayak yiyen kızları anlamıyorum yaş oldu 27. büyük konuşmuyorum bence

ne ben olabildim ne de başkası dedi ki...

oyy pucca valla içim darlandı okurken. ama bi kere daha çekmezsin çekemezsin böyle bir ilişkiyi emin ol. ders oldu geçti de. boşver. onun gerçekten psikolojik problemleri varmış. kurtulmuşsun.:)))

ezikpucca:) dedi ki...

pucca benimle evlen
pucca benimle evlenir
pucca benimle evlenirsen
pucca benimle evlenirsende
pucca benimle evlenmez
pucca benimle evlenmezsen
pucca benimle evlenmezsende
SENİ seviiiiiiiiiiiiiiiiommmmmmm :)

adam dedi ki...

Beni şaşırtan sen olmadın, senden her türlü gerzekliği duymaya hazırladım kendimi,şaşırmıyorum artık.Bu herifle evlenecek kızı düşündüm, senin yaşlardadır üç aşağı beş yukarı.Nişanı atmaz da evlenirse bu herifle ya herif değişti diyeceğim ki bu en son ihtimal , geriye kızın da gerzek olması kalıyor. Amaaan bana ne ya düşündüğüm şeye bak. Üzülüyürum Pucca bu yaşadıklarını okudukça.Seni üzen hiçbirşey olmasın istiyorum.Hep mutlu olsa , saçmalamasa diyorum.
Artık akıllandın mı ? Olan olmuş, geriye bize anlatacağın anılar kalmış. Sen bugüne ve yarına bak artık. İlerde senden böyle anılar duymayalım.

Tuana dedi ki...

Geçmiş bitmiş, önemli olan artık ders almış olman.
Ve geleceğine bakman artık onun hayatında olmaması senin şanslı oldugunun bir göstergesi.
Ben sadece üstüme yürüdü diye bitirdim ilişkimi, köpek gibi de pişmanım, unutamıyorum çünkü.

Ne benim kadar gururlu olmalı, ne de senin kadar bağışlayıcı olmalı, herşeyin ortası iyi derler ya öyle işte.

Boşver Pucca, evleneceği insanı tımarhaneye sokar bu, çıldırtır.
Kız acınası halde haberi yok.
Boşver gitsin, sen neleri atlatmışsın bu kalp ağrısıda bir gün tamamen geçer be Pucca :))

Bery dedi ki...

Sen nasıl bi kızsın be! Çocuk o anda resmen azına sıçıyo sende ufak bir gülümsemeye kanıyosun ve hatta nerdeyse ölürmeye gittiğin kişinin yanında melek kesiliyosun. Kendine gel PuCCa. İlk önce bunları sil at beyninin bir köşesinden. Sadece sen bu şekilde deliler gibi aşık olmuyosun. Herkes yaşıyo bunları. Ama sanırım sende etkisi biraz uzun sürüyor. Senin yapman gereken en kısa sürede olanların hepsini unutarak hayatına kaldığın yerden devam etmek.Hayatına kaldığın yerden devam et dicem ama gördüğüm kadarıyla son zamanlarda da adam akıllı bir yaşantın yok. İşin zor. Daha öncede demiştim sen evlenemicen bu gidişle...

Sinirli Prenses dedi ki...

Ben yazıyı okurken yoruldum , sen bu ilişkiyi nasıl yaşadın be kuzum..

Bu arada "ezikpucca" arkadaşım dikkat et adsız şövalye seni topuğundan mimlemesin:))

Bızbız ve Bıtbıt Bir Hayat Hikayesi dedi ki...

geçmiş geçmişte kalmış pucca, boşver bebeğim..yeni ufuklara yelken açarken, rüzgara karşı saçlarını savur sen :)

Mehmet Hayri Zan dedi ki...

ne biçim hayat bu be kardeşim? rasyonalite olayı nerede kırıldı sende, nasıl derinden kırıldı, nasıl bir anda bütün yaşam saplantılar, bağımlılıklar, kadir bilmezlikler krallığına dönüştü? düşünüyorum da, düşünmek bi halta yaramıyor, bi bok anlamıyorum.

nereye gider yahu bu hayat? nerde bulunur bir bardak soğuk su verecek zevat?

bi bok anlamıyorum yok, bi bok anlamadığım için de kendime üzülüyorum.

tinimini hanım dedi ki...

Puccacım; içimdeki bir his senin birgün çok mutlu olacağını söylüyor.O piskopat manyağıda sil gitsin artık,onun gibiler çok fazla inan,çoğumuz benzer şeyler yaşadık.Korkunçtu...Ama bittiii şimdi artık hayatımı mahveden manyak...şimdi çoook mutluyum
,herşey birgün değişti,kendiliğinden,en umutsuz günlerimde...Birgün bir baktımki,o manyak benim için hiç olmuş...İnşallah birgün seninde mutlu mesut yazılarını okuyacağız,yazmayı bırakmazsan...İnan birgün hiç olmaz dediğin mutlu günleri yaşayabilirsin,senşin için imkansız olanı.Sevgiler.

KbrTknc dedi ki...

benim erkek arkadasımda cok kaba..:) romantikLik adına bi b.k biLmez .. ama vurma huyu yoktur kii bende kabullenemem zaten.. amaa aşırı kıskanç.. sıçıo ağzıma..onunla ilişkiye başladıgımdan beri
sosyal aktivitem yok gibi bişey zaten.. (=

Gariptir ki arada düşünüyorum.. Bu cocukta beni etkiLeyen ne ?

Para ?

Değil...

Çok romantik ?

RomantikLiğin r ' si yok..

Yakışıklı ?

Hayır.. Karsıma ondan daha karizmatikLer cıktı...!!

Sanırım onda beni etkileyen bana karışması.. beni umursaması.. (!)(bazen abartsada .Pp ) Saçma gelebilir.. ama öyle..

amannnnnn hayat hikayemi anLatıım :P bLoğuma bile bu kadar yazmadım.. cok derinlere indim..:D

ÇocukLuğuna ineLim pucca ne dersin :Pp

Volkan dedi ki...

Pucca'nın o yaşlardaki karakter tahlilini yapmak bana düşmez ama "toyluk" böyle bir şey bence. Gerçi "ağzıma sıçılsa da" aynı şeyi 25 yaşımda ben bi erkek olarak kız arkımdan gördüm (yaşa da bağlamamak lazım bir yerde). Hiç de "bırakmak" ciddi olarak düşünülmemişti. "Mutlu olmak" "güvende olmak" "herşeye rağmen sevildiğini bilmek", bunlar en kral uyuşturucu gibi. Bir girdi mi bünyeye, çok sağlam prensipler lazım karşı koymak için. İki taraftan birinin "Yeterrr" diyebilmesi lazım "sağlıklı" olabilmek için. Ama kimse de mükemmel değil. Ne olursa olsun, bir bayana "ciddi anlamda" şiddet uygulayan, uygulama potansiyeline sahip bir erkekle bir kadının ASLA beraber olmaması öğüdünü verebilirim uzun ömürlü, mutlu bir ilişki için.
Pucca acep şu an kaç yaşında :)) ?

kutup zencisi dedi ki...

ilaçlarını aksatmadan iç pucca...

pucca zararlısına karşı ilaçlı mücadeleye aralıksız devam etmemiz lazım çünkü :)

sinderellaaa dedi ki...

pucca:sanki bu hikayede kavgaların çıkma sebeplerinde anlatmadığın bazı eksiklikler var gibi geldi bana!haksız olduğunu düşündüğün durumlar olduğu için tam anlatmamış olabilir misin acaba?Sana şu kadarını söyleyim,nekadar haklı yada haksız olursa olunsun,hiçbir insan evladı dayağı hak etmez!....Aşık olunca insanların gözü kör oluyor,psikolojik sorunlusundan tut da, eroin bağımlısına kadar her gerzeğe aşık olabilme potansiyeli var maalesef bizlerde.ama ben birşey öğrendim pucca,gerçekten sev yada sevme zamanla en büyük aşkların verdiğ acılara bile alışılıyor.sen bu alışmışlığı onun sana çektirdiklerini hatırlayarak nefrete çevirebilirsin.tabiii ki tam unutursun demiyorum unutmak zor ama en azından seni seven bir insan bulursun ve onu sevmeye çalışmakla kaybedeceğin zaman, sana bunları hatırlatmamak için bir fayda olacak.(offff çok uzun bir cümle oldu yine yaaa!)velhasıl eğer evleneceksen(ki ben pek sanmıyorum:))seni seven bir erkekle evlen!çünki senin sevdiğin ama seni senden az sevenler, çok çektirirler .Bayanların değilde erkeklerin sevgisinin baskın olduğu evliliklerde ,kadın hep el üstündedir,çünki durum erkekler için aynı şekle döner ve aşkın gözü kördür tabiri bu sefer onlar için işlemeye başlar,kadın ne yaparsa yapsın görmez katlanırlar. senin bu nişanlanan zaat da eğer kızı çok severek nişanlandıysa el üstünde tutacak doğanın kanunu bu!üzülme ve hiçbirşey için gözyaşı dökme sakın! Allah sana da ,seni (o elemanın o kızı sevdiğinden daha çok sevecek bir erkek nasib etsin!Amiiiiin.....:)

bi dost dedi ki...

e sen nası ayrıldın peki bundan?

BlahBlah dedi ki...

senin önünde iyi bir anne yoktu ki, sana akıl versin. sen kendin bulmaya çalıştın, belki buldun, belki burnun sürttü. inşallah son sürtüşün olur...

PrimaRima dedi ki...

Pardon da bu adam hafif kafadan çatlakmış belliki acaba bu çatlaklık altında uyuşturucu maddeler varmıydı.Dengesizlik o maddelerden kaynaklanıyor olabilirmi?Okudum okudum şaşırdım hallerine.Birde bişeyi söylemezsem çatlarım PUCCA çok severek okuyorum her bi yazını ama ilk günlerdeki pucca ile bu zamanki pucca yazıları arasında çok fark var sanki, o zaman daha az küfür varmış yazılarında...BİRDE SON SÖZ ALLAH O ADAMIN NİŞANLISINA SABIR VERSİN NE DİYEYİM.

Adsız dedi ki...

çok üzücü bi hikaye bu puccacım. çok benzeri, çok gençken benim de başıma gelmişti. kızıyorum kendime hatırladıkça...
şimdi ise o küçük kızdan eser yok. hızlı ve acı bi eğitim gibi. artık kimse o kadar kalbimi kıramıyor. en fazla 1 hafta üzülüyor sonra hemen kendime geri dönüyorum. şimdi o adam kendi gibi ruhhastası bi kadınla evlendi ve çok gerekliymiş gibi bi de çocuk yaptılar. hali içler acısı. benim ve diğer sevgililerinin tüm bedduaları tuttu.
bense çoook eyleniyorum...

rahat yazar dedi ki...

pucca,bana attığın yoruma cevap yazıyorum:pucca son yazımdaki evet ablam..ama bir yazar benim blogumu haftanın blogu seçecekti..ben son anda gerçek ismimi açıklayacağım diye ailevi-özel konu olduğundan yazılarımı değiştirmek durumunda kaldım..hatta sildim geçende..o yazar da sen otosansüre geçtin seni tekrar düşünücez deyince değiştirdim tekrar yayınlıyorum...inş kabul olur...kimlik gizleyenlerin blogları tanıtılamıyorlmuş medyada haberin olsun..

Adsız dedi ki...

merhaba pucca. benimde o yaşlarda bi sevgilim vardı hakkaten şıçtı ağzıma ama dayak yemedim bende ayrılacağım dedim bi türlü olmamıştı ama ne zaman ondan ayrıldım hayatım bi anda değişti. yıllar geçti üzerinden hayatımda yaptığım en iyi şeyi yapmışım diyorum hala. değerini bilen birini bulursun canım yaaa. valla her okuduğumda bi taraflarım daha da acıyor üzülüyor senin için... şu herife de dikkat et bakalım neler olacak merakla bekliyorum yaptığın yorumlar doğru çıkacak mı??

Tamkarışık dedi ki...

Hani bazı şeylere göz yumarım ama dayak ve aşağılanmaya asla. Ama galiba çocukluk ve aşk!

Ama şu cümlende sana katılmamak elde değil aynı sorun bende de var napıcaz :p
"O değilde Erkek konusunda o kadar seçici ince ayrıntıcı bikbikci olmama rağmen işte gidip gelip bunlar gibi yarım akıllı mandalara gönül veriyorum yaa çok şaşırıyorum kendime.."

Adsız dedi ki...

aynı tarz bi insanla beraberim:)
her seferinde kavga ediyoruz.barışıyoruz.daha sonra yine kavga.bilmem kac kere ayrlp barısmısızdr artık sayamıorum.dengem bozuldu.ama biliyorum hiçbirzaman ayrılamayacagız onunla.cok garip lakin bu his hiç gecmedi,en büyük kawgamızda bile bitmicek ki.bir kac gün gecsin barısırz yine dedim ve hep aynı şey oldu.pucca peki ben ne yapayım_??
salakmıym_? hyr degilim.vazgecemiyorum.seviyorum.canımı cok yaksa bile.kopamıyorumm!!
o yuzedn hicc yadırgamadm senin halini tavrını
al benden bir tane daha.aptallıkmı acaba ne dersin:)

Adsız dedi ki...

Seni anlayan ama anlamamış olmak için herşeyini vermeye razı biri daha var burada...
Son 2 aydırda peşimde ve ben ondan çok korkuyorum.Özellikle bir anda arkamdan çıkacak kaşıma dikilecek diye çok korkuyorum.6 yıl geçti unutmuştur diyordum hala unutmamış,dediğine göre de evlenene kadar da benimle unutamayacakmış.
Ben istemiyorum oysaki onu sadece korkuyorum.
Çok salakça di mi ama evet korkuyorum korkak bir kız gibi , kendime acıyor ve gülüyorum : )
öte yandan gerçekten sevdiğim adam beni itiyor.

Curly dedi ki...

Offf valla içim sıkıldı beee...
Nasıl dayandın böyle bir adama hayretler içindeyim.

ladystardust dedi ki...

auhauhauha herkesin içindeki güzin abla ortaya çıktı sanırsam:S

Adsız dedi ki...

puhaha ben o asker elbiseli fotolarını gördüm...çoh komik len...
kostak

Adsız Şövalye dedi ki...

Pucca,

dikişlerin içeri atıyor. ben o gün çamurdan fırlıyorum.

bu suikasti de kendine yapıyorsun. kendini defalarca aynı yerinden vuruyor ve parçalarını defalarca dikiyorsun.

fakat ve fakat,
tenine giren son iğneyi,
kimse çıkarmayacak Pucca. parmaklarımı göreceksin.

Hiçkimse dedi ki...

Üstat sen harbiden hastasın ama ya :). Ya da doktor, kendi yazdığı ilaçla iyleşmezmiş. Hangisi olduğunu bilemiyorum da Ankarada'ki en psikopat erkeği bulmuşsun. Hepsi öyle değildir yeminle. Bana ilişkiler hakkında nasihat çeken kızın geçmişi ne garipmiş.. şaşırdım :)

PuCCa dedi ki...

tecrübeyi ancak yaşayarak ine çıka öğrenirsin.. acı olmasa tatlının bi sikim kıymetini bilmezdik.. o sebeple hiçkimsecimm bırak geçmişteki yaşadıklarımla iki kelam etme hakkım olsun.. Evde oturup chatten erkek bulan bir hatun olaydım tek kelime edemezdim elbette ilişkilerle ilgili bilmem anlatabildim mi :)))

Adsız dedi ki...

yaa bu kadar mı benzerlik olur benim burak a benziyo aynı..özellikle şu kavga olayı aynı o.Oda böyle alakasız şeyleri bana söylettirir başımın etini yerdi giysiden arkadaşlarıma telefonuma gelen mesajlardan msn ime aileme karsı davranıslarıma herseyime maydonoz olurdu...ama hiç bi zaman onun istemediği şeyleri yapmamıstım:(

poyyana dedi ki...

bi afalladım önce bu yazıyla. bi zamanlar hiçkimsenin bana söylemediği bişeyi, bugün sen bana bu yazıyla anlattın. kimse inanmıyodu sevgime anşkıma. seninki saplantı dediler. canın yanıyo, hayatın mahvoluyo senelerini veriyorsun neden? bi hiç uğruna. o cocuk seni sevmiyo bile. seninki de aşk falan değil. takmışsın kafayı, etrafında bidolu adam var sen öyle kör olmuşsunki neler kaçırdığını farketmiyorsun. daha gençsin, zamanını boşa harcıyorsun. evet, böyle dediler bana. belki haklılardı cünkü dışardan böyle gözüküyordu cidden. ne biliyim 1 gün varsa 1000 gün olmayan bi cocuk. ben dönene kadar bekle, herşey güzel olcak diyip geldiği gün başkalarıyla tatillere giden bi cocuk...
ama kopamıyosun be pucca. bu acıyı da seviyor insan oglm! böyle şey diosun. tamam öldürsün gebertsin ama onunla olduğum her güne değer bu be.
sanki bi o var. bi sen. sen olmasan da olur. o olsun da. tapmakla nefret etmek aynı kefede olunca kimse sana devam et cok iyi yapıyosun demez, dışardan görünen saçmalığın daniskasıdır çünkü.
ama sana bi sorsalar...
bu kadar uzun yazıp sıkıcı olmak istemezdim :) ama kendime hakim olamadım, bi ben varımdır bu kadar şapşalca biriyle olan diye düşünürdüm, bunu okudum da.. benden başkaları da varmış :)

Adsız dedi ki...

puzzleı tamamlamaya çalışıyorum şimdiye kdr okuduklarımla. Her yazında bir sevgilinden bahsetmen, bende sanki herbiri farklı adamlardan bahsediyorsun hissi uyandırırdı.Ama artık anlıyorum bu adam 4 yıl birlikte olduğun ev arkadaşınla sana zarar veren ve senin şimdiye kadar en sevdiğin adam.
genelde hakkında kötü konuştuğun eski sevgilinde bu sana söz yüzüğü takan da. evi uğruna yaktığın da mı bu herifti?
buarada Allahaşkına idne nedir ya gına geldi kızım düzgün Türkçe kullan küfrederken İBNE İBNE İBNEEE
HATTA İBİNE DESEN BİLE OLUR AMA YAPMA GÖZÜNÜ SEVEYİM İDNE NE YA

Anjelika

Rukas Kahraman dedi ki...

tam bir ikizler burcu bayanı hareketi :) seni anlayabiliyorum; ama sen de bilirsin bebeğim iil randevuda eskirsin :)

karalidefter dedi ki...

adam çift karakterliymiş ve verdiği güven seni feci etkilemiş ben olsam bende aynı aptal kız olurdum muhtemelen. bu aşk, ilişki falan çok piç durumlar amk tanıyamıyo insan kendini bende bundan iki yıl önceki ufak s*kli yarı boyumdaki zenci yosmasına aşık olduğuma inanamıyorum

makyajsız çıkmam abi dedi ki...

allahım pucca sen ben misin ya aynı şeyleri yaşamışız ben de aynen böyle bi dallamayla 3 yıl yaşadım ben kafa göz dalardı bana 5 dk sonra barışırdık evlendi şimdi ibne karısını da dövüyo mu acaba