1.05.2009

Teselli edecekse eğer..


Hani bazı mesleklerin belli kaymaklarını yiyen, sonra meslekleriyle dünyayı kurtaracaklarını zanneden tipler olur ya.. Polislerde çok vardır bu olay, kasım kasılmalar, bu ülkeyi ben koruyorum ulan siz kimsiniz tavırları. Anlattığı herşeyin içini, "dediler gözünün yağına iki yumurta kırayım yapma abi, dedim siktirin lan kimsiniz siz" tarzı şeylerle süslerler. haa işte bunların basın versiyonu Sarma. her işini mesleği sayesinde hallettiriyor. Modern tehdit anlayışı olan"seni haber yaparım anan ağlar" versiyonunun suyunu çıkartıyor. Bilgisayarım bozulmuştu bi kez, bi yere yaptırmaya götürmüştük, onda bile sarmanın tamirciye dediği laf "Abi bak, bunun içinde özel bilgiler var.. Eğer başına birşey gelirse anında damlarım buraya, işini iyi yapmıyorsun diye harcarım 2 dk da seni" Özel bilgilerde benim 45 derecelik açıyla çekilmiş ablak sıfatım.. Zaten sürekli böyle, "Ahh siz ezik insanlar bu ülkede neler oluyor bilmiyorsunuz" tarzında konuşuyor. Lan sanki yarraam hergün özel haber yapıp birinin foyasını meydana çıkartıyorsun. Ajanslar ne düşüyosa onun aynısını yapıyosun işte neyine kasılıyosan. Diyorum bunu, -yani tabii yarraam demiyorum da-, o sağ dudağını hafif havaya kaldırıp "hıh hayatım bir çok şeyden haberin yok, pembe gözlüklerinle bakmaya devam et" diyor. Sonra sürekli facebookundaki resimleri kaldır, avatarındaki resimleri kaldır diye beynimi yemesi. Adam gibi söylese derdini yemin ederim sözünü dinlerim. Çok uysal biriyim aslında ben ama böyle aşağılayarak bana söyleyince tepem atıyor.. Yok işte "millet desin sana aaa kızın gözlere bak sırf bunun için koyuyorsun çünkü başka meziyetin yok. Eğer zekana güvenseydin resimlerini koymazdın oyana buyana." Artık gına getirtti bana, iki lafından biri başka meziyetin yok, yok teşhircisin, ille herkes fotolarını görsün istiyosun. Ananın amı, Sarma ananın amı.. İşten çıkmayı düşünüyorum haftalardır. Eve çıkcam abi, maaşımı bir alıyosam 3 alamıyorum.. Ben nasıl kira ödeyeceğim. En azından düzenli maaşımın olacağı yere geçmem lazım. Bana gelmiş diyor ki, "gözümün önünde dur işte, başka yerde yapamazsın sen. Sende yok o kapasite, burası iyi işte ekmek elden su gölden" diyorum bak şöyle şöyle bir proje var "Saçmalama sen beceremezsin" Ya sabır dedim ya sabır dedim, dayanamadım bende estim gürledim. O kadar soğuttu ki bu hareketleri beni kendinden. O kadar nefret ediyorum ki ondan. Sadece bana böyle değil ama, dünyadaki herkes gerizekalı, herkes mal, bir tek kendisi iyi, zeki ve kaliteli.. Haa bu arada o
efendi, ellemeyen, koklamayan sarma oldu nuri alço. Bahar gelince herif pırpır etti tabi, gözler fıldır fıldır dönüyor.. Tenha bi köşe bulsa devirecek beni.. Bunun bu kıl kıl davranışları karşısında bende yatmadım onla.. yatıp da bu salağı başıma bela etmeyeyim dedim daha doğrusu.. sen bu bicikleri yoğuracağına evde gidip anca çavuşunu tokatlarsın dedim. Eve çıkcam diyince bu hemen atladı, "Sen bana hangi evi istediğini söyle kirasını trink 500 yaptırırım ben. Deniz kenarı, nişantaşı hiç mühim değil" dedi. Bu böyle diyince bir geçmişe gittim. Ankaraya gittiğim de, bu lafların tıpatıp aynısını o zamanki sevgilim söylemişti. "Ankara benden sorulur kızım, orda hık desem 60 adam toplanır" demişti. Bana ne ev buldu, ne eşya, hepsinden öte ailesiyle yaşadım bi süre, sonra baktım o götünü kaldırıp bi bok yapamıyor.. kendi evimi kendim buldum. Eşyaları da kendim aldım, kendim topladım. Bi tane 34 ekran tv getirdi sadece. Onuda ayrılıktan sonra arkadaşıma "PuCCa tv mi geri versin ühüüü" diye ağlayarak aldı allahın kekomançisi. Buda aynı lafı söyleyince aman dedim PuCCa, hayatının dersini aldın sen sakin ol. Ama elleşmedim de, bıraktım erkek aslan kendi gücünü göstersin.. ilk gün tam 50 ev gösterdim mynetin emlak sayfasından, 50 sine kulp buldu. Arkadaşlar ev bulup gösteriyor, hepsi için, "O herifin olduğu mahallede oturamazsın, o mahalleye hırsız çok dananıyor, o kızı sevmiyorum ben, Orda çok fare olur, birinci katta oturamazsın, o ev ışık almaz, emlakçının adını beğenmedim" Sonra gece neyi nasıl planladıysa, benim için tutacağı ev oldu bizim evimiz. "Burası olmaz, ablamların evine uzak, akşam sana gelmem kolay olsun, o evin duvarları belli çok ses çıkarır olmaz, ev sahibi üst kattaymış ikimizin yaşamasına sorun çıkarır, benim odamı senin eve taşırız, yatağı ablamlardan alırız" Baktım iyice abarttı 3 ev daha göstersem, çocuk odasını ayarlıcak.
Dedim "Bize değil bana ev bakıyorum, ben için yani, bulamazsam pansiyona çıkcam zaten." Bu önce bozuldu, sonra işte başladı, korumacı tavrının arkasına gizlediği, ulan bütün maaşım cevahire gidiyor, gittiği de bi işe yaramıyor, eve çık rahat edelim yiyişelim moduyla,"Seni yalnız başına oturtturacağımı düşünebiliyor musun? Sen o evde yalnız yatarken ben sence evde rahat edebilir miyim? başına birşey gelirse ben senin ailene nasıl hesap veririm? Sen bana aitsin o yüzden senin değil bizim olacak tabi" Ulan salağa bak, kuzenimle tanıştı diye aileme ne hesap verecekmiş. derdine bak herifin. Çektim gittim yanından, 15 dk sonra geldi, dedi "ablamın yan apartmanında buldum" hayatta oturmam diyince, gene başladı bu ben aşağılamaya. Bişey söylemedim. Akşam da döndü gitti, bana haber vermeden. Zaten regl bunalımındaydım çekemem dedim aramadım hiç.. gerçi zaten arayamazdım, şey borcunu ödeyemediğimden kapanmış da hattım..
Gece düşündüm taşındım, olmaz dedim ben çekemiyorum abi, bide başkasından hoşlanıyor gibi bişeyim. O yüzden vicdanım rahat değil işte. Gece hoşlaştığım çocukla konuşuyorum, aklımın ucundan geçmiyor sarma, sabah bi uyanıyorum. Bi pişman oluyorum.. O yüzden ne dese abdullah diyorum.. Ayrılcam ama sırf bunun yüzünden ayrılamıyorum da, vicdanım beni nasıl yiyip bitiriyor. O böyle karşımda konuşurken iç sesim sürekli "Sen kaltaksın kızım herboku hakediyosun sen, pisliksin çocuk sana napsa haklı" diye yankılanıyor.. Ama abi vicdanına sıçarım, bende insan evladıyım.. Dedim en güzeli kes at, oda kurtulsun sende.. Sabah geldim kanala, baktım masasında oturuyor, çantamı falan bırakmadan yanına gittim.
- biraz konuşabilir miyiz aşağıya gelsene
- gelemem işim var
- ben ayrılmak istiyorum.
dedim ve gittim. Sadece bu kadar.. Sonra sanki hiç sevgili olmamışız gibi unuttum ben bunu, öğle yemeğinde karşıdan bakışlarını görene kadar. yanımda iki kız vardı, ben onları "sana cimin selamı var ahahaha hangi cim desene ahahah euzumineşşeytaniracim ahahaha" tarzı iğrenç esprilerimle boğuyordum ki, gözgöze geldik Sarmayla, o an beynimde bir şarkı çalmaya başladı.. benim saçlar sarı oldu, hertaraf dumanlandı yanımdaki 2 kız arp çalmaya başladı, beyaz elbisemle ağlayarak sarmaya doğru şarkı söylemeye başladım.. "Ayrılmalıyız artık, gitmeliyim bu yerden, saadet diliyorum sana beyaz güllerden" En dramatik halimle, ayrılmak istemiyorum ama şartlar bebeğim, seni ömrümün sonuna dek seveceğim derken, yanımdaki kızların "PuCCa iyi misin noldu" sorularıyla kafamdaki klip bitti. kaçamak bakışlarımla "yapma bana bunu bakma bana öyle" diye bakışlar attım sarmaya..
....
Oysa ki işin aslı öyle değildi işte, içimden geçen duygularla yaptığım hareketlerin alakası yoktu. Abi sırf bu yüzden birinden ayrılmayı sevmiyorum. Niyeyse otomatik olarak, acı çekmeliyim gibi bir imaj yükleniyor bana. Utanıyorum terkettiğim herifin önünde kahkahalar atmaya. Ayrılmak istemiyorum senden mesajı veriyorum sürekli. Oysa ben terkedildiğimde hayat daha kolay, yapmacık değilim en azından. "Neler kaçırıyorsun sen dangoz, bu bicikleri bi daha elleyemiceksin hahayy" durumunu yaşamak daha basit. Mesela orda karşıdan sarma bakarken bana kafamdan geçen asıl müzik "Ölenle ölünmez derler, İstisna tanımam, Çiğnediğin güller başına, Siyah çelenk olacak, Seninle bir gün daha mı? Yok, hadi yok Bana yatacak yorgan yastık Çok ama çok.." Sonra benim saçlar siyah dalgalı belimde, deri şort var altımda, yanımdaki iki kız britneyin saz arkadaşları gibi 19 mayıs figürlerini seksi seksi yapıyorlar. Bende ona doğru yürüyüp kameraya dans ediyorum. Kafamda çalan klip buyken, ben orda türk filmi çeviriyorum. Çok sıkıcı, tam 1 hafta bu yastayım bu yüzden hastayım modu devam edecek birde. etmezse başıma gelecek olanı biliyorum çünkü. "yazıklar olsun değmezmişsin, hıh demişlerdi bana ama" gibi lafları kaldırmaya gücüm kuvvetim yok..
Sonra masadan aradı beni, "Neden PuCca sadece neden?" dedi. "nedeni aybalam götün ve boş beleş herifin teki olduğun halde, kendini nimetten sanman" demem lazımken, ses çıkartamadım, sanki heran konuşacakmışım da konuşamıyor muşum, konuşursam ağlarmışım tarzı bir durum yarattım.. De aslında dimi ne olacak, yapamıyorum ama işte, ben o hayır diyemeyen ama bahane üreten tiplerdenim. Ayrıldığım adamlarda, ben kasım kasım kasılıyorum o yüzden, terkedilmek daha rahat yada bağışıklık kazandım bana daha rahat geliyor. Terkedildiğinde böyle gereksiz yere üzerine kurulan acı çekmelisin baskısı olmuyor en azından.. Bu bende ki şeyde değil, aa elimin altında kalsın cebimde dursun muhabbeti, hatta mümkünse bana uzak allaha yakın olsun. O kadar nefret ettirtti kendinden. Kezban Pariste gibi hissettiriyor bana devamlı kendimi. Herşeyin en iyisini bilmesi, entel dantel deli saçması lafları, o siktiriboktan arkadaşları, habire spora gitmesi, her lafın sonunda kaşlarını havaya kaldırıp "bakın gene ben bildim" havaları. o kadar sinirimi bozuyor ki. Neden ilişkilerinin uzun zamanlı olmadığını anlayabiliyorum. En önemlisi şu "ben imkansız aşklar için yaratılmışım" durumumdan çıktığım anda yeğenini de, onu da ıslak sopalarla dövcem!!! Zaten ne yaşadık yani, o yüzden en fazla 3 gün öyle melül melül bakar neden neden der, oda sevişemedik ya o yüzden onun pişmanlığını yaşar. Aşkından falan değil yani, zerre inanmıyorum öyle duyguları olduğuna.. beceremedi diye dizlerini döver durur, bir hafta sonra kendine gelir..

66 yorum:

paper doll.. dedi ki...

oha. bu sefer çok ani oldu.

Mel dedi ki...

artisliğini başka kimselere göstersin artık sarma bey..

victoria dedi ki...

sürekli onun uyuz davranışlarını çekmektense bu daha iyi sanırım. onun davranışları sana bu kadar batarken, hatta ondan nefret etmişken uzatmak bana çok garip geldi ve sana katılıyorum erkektir 1 haftada kendine gelir

Adsız dedi ki...

teselli? neyin tesellisi anlamadım ama neyse

Adsız dedi ki...

Yemin ederim anlamıştım. Son zamanlarda hiç bahsetmiyordun Sarma'dan kesin başkasından hoşlanmaya başlamış bu kız dedim. Pucca artık sen yazmadan bile hayatını tahmin edebiliyorum.

Adsız dedi ki...

ilişkilerin hep aynı şekilde ilerlio ve bitio, artık senin tarzın oldu bu durum :) şimdi yeni hoşlaştığın adamla sevgili olmanı ve zamanla ondan soğumanı bekliyoruz.

Adsız dedi ki...

Yeniden başlarsın. adet dönemindesin diye böyle ani karar verdin. Bak gör 3 gün sonra buraya yazacaksın.

Bize koyan koymuş dedi ki...

nefret ediyorum öyle tiplerden ohh olmuş, en son satırına sonuna kadar hak veriyorum. En fazla 1 hafta sürüyor erkeklerin takması ayrılığı.

NN dedi ki...

Sarma'nın kendini bir pok sanması zaten uyuz edici bir şey.

bu tip erkeklerin bir de kendini bir pok sanmayan benim neyimi özledin türevleri var. onlar da uyuz. hepsi uyuz bunların

hepsinin koy götüne tekmeyi.

Adsız dedi ki...

Şerefsizin tekisin ama nasıl yazdıysan sana üzüldüm. Ben bile gerçek yüzünü hissettiklerini okuduğum halde seni seviyorum, etrafındaki insanların seni sevmemesine hiç şaşırmıyorum. Niye bilmiyorum ama çok mutlu olmanı istiyorum artık, bul şu beyaz atlı prensini.

Adsız dedi ki...

olmazdı bu adamla iyi yapmışsın.anlattıklarından sonra nasıl bukadar tahammül ettiğinide merak ediyorum.Zaten aranızda deli gibi aşk tutku yoktu sürdürüp daha fazla zaman kaybetmemişsin

Adsız dedi ki...

sende sıç onn ağzına yaa ne sanıoki o kndni sinir oluoorm böle tiplere bnmde öle bi sewglm waadı.yarasa boku beyinli sewimsiz yaratıklar

Pamuk; dedi ki...

bence sarma erkekliğe b. sürdürmek istemese de gelir tekrar, fazlaca ani ve gizemli bırakmışsın, meraklardadır o şimdi, hiçbi şi yoksa bile reddedilmenin merakını atamaz üstünden...

delininbiri dedi ki...

okurken düşündüğüm tek şey: ya ben neden bu terketme olayını beceremiyorum oldu..yok abi ben karşımdaki adamı hiç sevmediğimi anlasam bile terkedemiyorum..o bırakana kadar..neden yapamıyorum onu da bilmiyorum..

Adsız dedi ki...

Offf tatlım yolla gitsin ya ben bile sıkıldım tavırlarından kılpaçinonun...
Selin

Mavi Siyah dedi ki...

resimlerle zekanın ne alakası varmış ya asıl sarmada zeka yok . Ama ne biliyim düşünceli gibi :S sen nasılolsa bulursun sen birini zaten sen sarmayı çoktan unutmuşsun :)

dAfnE* dedi ki...

zaten bir insanın tek bir hareketi göze batıyorsa ağzında kuş tutsa yaranamaz :D
sanırım sarma'da böyle birisi.aslında yazıdıgın kadarıyla tandık onu.ama ben fazla sevmedim:D ve hep siğille karıştırdım onu :D
*neyse artık önüne bakıcaksın:))))

Volkan dedi ki...

biz düğününde halay çekme planları kurarken (halay?) bak oldu mu şimdi...
Bence kulp bulmuşsun. Kendine güvenen erkek modeli, kendine güvenmeyen, bi bok anlamayan, peki, hehe, oldu, sen daha iyi bilirsin, sütün nasıl olsun"cu erkek tipinden daha iyidir bence :) Tabii ortasında bir yerdeki davranış daha tercih edilir :))
Bana da sanki tam ayrılmamışsınız, biraz daha sürdüreceksiniz gibi geliyor. Ha bir de başkasından hoşlanıyorum galiba demişsin, gerçekse kesinlikle bırak, çocuğa yazık :)

Adsız dedi ki...

puccaaa bu espirye gülse gülse hamurabi kralı güler diyee gittim mutfaga sana cim in selamı var dedim aleyküm selam kızım cim kimdi cıkaramadım dediii. pat yapıştırdım espiriyi ...

Aaaa öyleyse daha mübarek allah hepimize nasip etsin dedi puhauhauahau

db dedi ki...

ßoswer PuCcaaa dıştan içe bakan Sarma tarzi beyler hep kaybeder. Oysa biz senin içten dışa olan tarafini biliyoruz..tmm kusursuzsun hatasizsin mukemmelsn demiorm ama en azndn ne olduqunu ne yaptiini we istediqini hep biliosn + bana kalirsa sen Sarma'dan cok daha zekisinn =) moralini hic bozma..yalniz ayni is yerinde olduqunz için canini sIkIcak ßi durumla karsilasabilrsn. Yeni bir iş Yeni bir aşk Yine gülecek ßir neden lazim ;)

Adsız dedi ki...

yazının her kelimesine katım katım katıldım pucca...haketmişti boşver...

Brutal Barbie dedi ki...

bu sarma da kendimi görüyorum
***
ben akıllıyım sen aptal
ben bilirim sen bilmezsin
ben anlarım sen anlamazsın
ben yaparım sen yapamızsın
***
sevgili taraklarında bezim olmadığı için arkadaş çevremde pek iyi karşılanan bi mezhep değildir maalesef ki bak nelere sebep olmus akıllı insan evladı iste
sözüm sarmaya :wink

Missipipi dedi ki...

ay ayaklı ego erkeklerede hiç tahammülüm yok

sake dedi ki...

wow, bu sefer cidden ani oldu, hatta itiraf edeyim senden bu kadar başarılı bi hamle beklemiyordum.

tamam iyi çocuk, eğitimli, görgülü falan da, bu ne göt kalkıklığı ya?
kendi ne olursa olsun "sen yalnız orda onu yalnız yapamazsın. şunu beceremezsin. bla bla" konuşulur mu?
daha iyisini hak ediyorsa defolsun gitsin.

ben de bu birlikte olduğu insanı aşağılayıp duran erkek modeline kılım, kadının sinirlerini bozup kendine bağımlı hissettirecek de bilmem ne...
güçlü, akıllı, kendine yeten kadın bulsa/bulduğunu anlayabilse kuyruğunu kıstırıp kaçar zaten.
bunlar için illa gözlerini kocaman açıp "ah supermanim, senin gibisini görmedim." bakışı atmak gerekiyor. sonra da kendileri de inanıyor zavallılar.

boşver, sana saygı duyan eğlenceli bir herif bulursun. zaten gönlün de başkasına kaymışsa dönüp dönüp bunla ilgili suçluluk duymanın hiç manası yok.

KokoSh dedi ki...

Pucca'cım boşver. Aman cidden ya! Ne bu böyle be, dırdır vırvır aşağılama bilmemne. Mutsuz olduğun ve kendin gibi veya en azından olmak istediğin biri gibi hissetmediğin bir ilişkiyi sürdürmek zorunda değilsin. Elbet sen de bulacaksın aradığını yakında, hiiiiç merak etme. Öpüldün.

Adsız dedi ki...

sarmadan hiç hoşlanmamıştım

Adsız dedi ki...

bence bihter bücürü gıbı olamadık hıcbırımız..Kadın kastırdı da kastırdı ..Talebını arttırdı.Yanlızca fılmlerde olur dendıgı sey bu herhalde behlüle dayanmak:))))Ben olsam behlülü kocaman bahcedekı agacların altında goturmustum :Pp

Eğlenilecek Erkek dedi ki...

uzulme pucca ben seni teselli etmeye hazırım guzellik :) sana alacagim adayı buldum yurda donuyorum.

Busra Akdogan dedi ki...

gerçekleşmesi gereken ayrılık ne kadar erkense o kadar iyi. Özgüvensiz kompleksli adamların egolarını tatmin etmek için yerin dibine girmek zorunda değil kimse. Herkes yerini bilsin

bi dost dedi ki...

sıktır-at. çekilmez o tavırlar bee! çok bi b.k olmuş da kasılıyo herif, aman da aman! aha bak bi puccacığı bile elinde tutmaya yetmedi bildiklerin nanik nanik :P

sinderellaaa dedi ki...

sene 2079 pucca saat 17;15 de gördüğü yeşil gözlü 20 yaşındaki sevgilisinden hoşlaşmaya başlıyor...
saat 17;18 :pucca eski sevgilisini terk ederken Hakkın rahmetine kavuştu:)))))))))....inş sonun böyle olmaz:))

Adsız dedi ki...

sarma için söylemiyorum zira kendisini tanımıyorum..
hiç öyle 1 haftada kendine falan gelmiyor erkekler, 1 haftadan çok daha fazla süre kendine gelemeyen erkekler var. aynı şekilde orospuluğa doymayan kadınlar ya da uzun süre acı çeken kadınlar.. sonra ilişkiye bağlı, süresine bağlı vs.. bi sürü faktör..
ne bu gerzekçe genellemeler herkesin dilinde. hem süre vermek saçmalık, kesinlikle kadınlar daha kolay atlatıyor bence. ama üzülmüş gibi yapıp erkeklere bok atmak daha kolay geliyor tabii..

mermaid dedi ki...

şu sarmayı başından beri sevmemiştim zaten.

mermaid dedi ki...

şu sarmayı başından beri sevmemiştim zaten.

aksamdan kalma corba dedi ki...

ehe mehe...
evvela bi' selam. tavşanın suyunun suyundan buldum ben bu blogu. yeni tanıştığımız şimdilerde sevgilicilik oynadığımız bi' arkaaş "çorba yoğusam bu sen misin yea" diyerek blog linki yolladı. bu aralar sözlüğe yazmaya erinir olmuşum,ne blogu falan derken(zati yazdığım blog da sözlük artığı). bi hikmet vardır dedim.
ilkevvelden "oluum bu kız(artık kızsa-hemen sanal karakterlere olan güvenimizin ainesi de çıkar ortaya) ki'leri de'leri ayirmiyö. beni sksen inatla ayrı yazarım. kıl oluyorum bileşik görünce" diyerek ihtimali ortadan kaldırdım; ama yazıların bi' çok yerlerinden numuneler alıyorum sağa sola erkek kız kankalara kopyalıyorum. "oha lan, amma benzeşiyosnuz mnskim" diyorlar. bazı bazı şizofren olduğumu düşünüyorum. acayib samimi bi erkek arkadaşım var. bazen diyorum abi robert de'niro'nun saklambaç filmindeki gibi kafayı sıyırmış falan olmayayım. bi ilüzyon filan olmasın bu, hmm? -pipi eklesen o olurum, pipisini çıkarsan ben olur (bkz. katya'nın yazı)-

neyse yau uzatıyorum mütemadiyen. hasılı... bi çok kereler duymuşsundur belki de, benzeşiyomuşuz. ha bu iyi bişiy mi? neresi iyi lan? millet ev bark sahibi olma hayalleri kuruyo/gerçekleştiriyo biz daa götümü mememi kimler elleyecek yarabbim? bi düzgün adamla uzun soluklu ilişkim olmicak mı hea? modundayız. olmaz olsun abicim bölesi de.
rahatız kuuluz. hea. ee? bozup bozup kenarıya attığımız adamlardan dağ olmuş, ellere nesi?

***
birinin hayatına yorum yazmak ne kaa abesmiş. insan kendini bi nevi güzin abla gibi hissediyo...
lisede "en son ben evlenceeeaam" diyen kankam bi bucuk ay sonra evleniyor. "en ilk ben gitçem yeaa" diyen benimse en çok ömür biçtiği ilişkisi dört ay sürüyor. öeeah. bu aşkın ızdırabını...

kitaplar filmler falan var allahtan. bi' de ucundan kıyısından başka başka uğraşlar.

***

ne uzattım. sarma'dan zarttan zurttan ayrılman açıkcası bu derece yorum mevzuu olmalı mı? bilmem...ortak bi hayat gibi olmuş burda. "saane kar'şim? ne skime yazıyorsun ki" denilebilirmis herkese...
ama insanlar yorumladıkça okuyorlar demek ki.

ben baştan sona her şeyi (yorumlar hariç. kafamı kendi kendime ütülemenin alemi ne ola ki) okudum. iiymiş dedim. ite köpeğe ulaşılamayacak manyaklara aşık olmayı bekleyelim dedim.

gerisi zati hava cıva mahiyetinde.

bu vesileyle yorumcular kervanına da katılmış oldum mu? oldum...
allah beterinden ve cılkını çıkarmadan saklasın derim. yabarım bunu adeta.

okuyorum hı hı.

merlin dedi ki...

su goz goze gelinice scrubs daki gunduz duslerine girmissin ya yarildim orada. bir de nedense bu yazida boyle dsinirle yazilmis, direk burusturulmus atilmis bir hava var.

rakip takimda iyi mucadele etti, ama biz daha iyiydik. macin son dakikalarinda amacimiza ulastik. lig uzun. artik onumuzdeki maclara bakiyoruz.

Adsız dedi ki...

pucca,sizi tanımıyorum ama bir arkadaşıma aşırı derecede benzetiyorum.onu çözmek için çok uğraşmıştım,bu yüzden sizi anlayabiliyorum.
blogunuzu bir aydır takip ediyorum.bazı yazılarınızı beğenmesemde,bazı yazılarınızı,özellikle çocukluğunuzdan,ailenizden bahsettiğiniz yazılarınızı çok beğeniyorum.sarmayla olamayacağınızı ilk yazılarınızdan anlamıştım inanın.çünkü siz duygusal ama aynı zamanda zeki bir bayansınız.beklentileriniz var hayattan,mutlu olmak için kriterleriniz var.ve bunları sarmada bulamayıp,onunla mutlu olamazdınız.
siz öyle birini sevmelisiniz ki,gözünüzde mükemmel olmalı,ona deli gibi aşık olmalısınız,hem sert,hem duygusal olmalı,sizden üstün olmalı,hayattan beklediğiniz herşeyi verebilmeli..
böyle birisiyle gerçek mutluluğu yakalayacağınıza inanıyorum.bence,kendinize biraz zaman verin,duygularınızı dinlendirin ki o kişi karşınıza bir gün çıktığında ne istediğini bilen ve güçlü bir bayan olabilesiniz.
umarım gerçekten mutluluğu elde edersiniz,buraya güzel şeyler yazar,mutluluğunuzu paylaşırsınız..
nevin

Trincess dedi ki...

ne kadar dengesiz yorumcularin var pucca =)
sana en nefret edilesi muameleyi yapmis, acimadan kesmekle cok iyi etmissin, umarim bir sonraki kisi tam sana gore biridir, gercekten mutlu olursun...

yasemin => dedi ki...

şok... şok... şok... flaşş.. flaşşş.. flaşşşş.........
nesee artkn bısm puccamısa daaa ne sarmlar gelırr huh:D inş yanii dualrm senınle puccaa

Kim Olduğumu Zamanında Söyledim, Çok Sorun Çıktı dedi ki...

"üzüleceksiiinnnn" tribi ne boktan ayol hakkaten. bence de en fazla bi sevişmediğine yanar. nedir sanki koklaşmadan öyle ten tene değmeden insan ne kadar aşık kalırkine.

hem o çok bilmiş. ben onu beğenmedim. ona 90 puan zekası olan, yerim beyimin yanı tarzı sarımtrak bi abla lazım. öyle takılsın.


bi de farkettim ki birini terkettiğim zaman taşaklarımı havalandırma modlarında olmama rağmen, "yapacak bişeyim kalmamıştı böğ böğğ" yapmak zorunda kalıyorum. sanırım iyi insanlarız ondan, bi de tedbirli. çünkü herkesin algısı bir değil. neler atarlar götlerinden kim bilir. sikimden aşaa kasımpaşa desen de okadar da değil. başkalarının ne düşündüğü umrumda diil demek de bazen dünyanın en büyük yalanı. ne alakası var. bi üni ortamında ya da bi iş ortamında yiyosa önemseme ne düşündüklerini. o an "loser" olursun. 9a çıkar 8e inmez yani.

söyliyceklerim bu kadar.
soru almiycam :P

Adsız dedi ki...

bu sarma boka sarmaya başlamıştı. yukarıda yazdıklarına bakılırsa, çekilir nane değil. rol kesenlerden kaçacaksın. birgün ''real deal'' karşına çıkacaktır. bu heriften bir şey olmayacağını anladığın için başkasından hoşlanmaya başlamışsındır ki doğal. öyle üzülüyormuş gibi görünmek de gerekmez, boşver, üzülmüyorsan, koy dötüne gitsin. sevgiler
denizben

ZIBBIDI dedi ki...

Beklenen son..Sarmayı şimdi bundan sonra görün..Bkz.Mecnun..

Adsız dedi ki...

polisler konusunda dediklerine kesinlikle katılıyorum. sırf bu yüzden sevmem onları. bide hangi yazın olursa olsun...dış hatları eğlenceli,aslında hiç de öyle değil..-bi garip, üzgün..evet üzgün hissediyorum kendimi.
nese yaw

mistral dedi ki...

puccacım giredemedim sayfana çünkü dedemi ziyarete gittim=)bu aralar çok çalışkansın.hemen yazmışın yeni bir yazı.iyi de yapmışın.yani mutsuz bir ilişki dünyadaki en kötü şeydir.ömür boyu sevgilisiz kalmaktan bile kötüdür.ve dedemin çook selamı var sana=)

Tugba dedi ki...

walla ilk iki paragrafı okurken ya bu pucca sarmadan sıkıldı ya da bu romantik prens çok çabuk maskesini düşürdü diyordum ki araya başka biri girmişyoksa çocucğun değiştiği yok. Bence senin sarmaya uyuz olduğun falan da yok o hep öyleydi ama bu yönlerini yüceltiyordun gönlün geçince tüü kaka oldu.

Adsız dedi ki...

İyi olmuş sevindim valla. İlk başladığınızda da yazmıştım zaten uzun sürmez bu ayrılırsınız diye. Hatta eleman kompleksli sana uymaz diye de yazmıştım.

Ben demiştim diyen uyuz teyzeler gibi de olmak istemiyorum ama hakkaten iyi olmuş. Uyuz olurum öyle tiplere. Yanındaki kadını ezmeye çalışarak kendi ezikliklerini örtbas etmek isterler. Ellerine ufak bir güç geçti mi kendilerini onunla ifade ederler, sürekli o gücü kullanmaya çalışırlar filan.

Evde karısını dövüp dışardaki kadının poşetini taşımasına yardım eden erkeklere dönüşürler evlenince.

Arkadaşlarının yanında "azıcık ciddi ol, seninle ciddi bir şey konuşulmayacak mı?" buhranları da kendi karakterini ortaya koymandan rahatsız olmasının sonucuydu zaten bence.

Üstelik hiç kendini suçlu da hissetme, hande yener şarkıları modunda da takılma bence, o da "bak, üzülmüyorum" mesajı vermeye çalışıyor gibi görünmene sebep olur.

Görmüş geçirmiş bir üslupla yazdım gibi oldu ama kastım bu değildi. Kastımın dışına çıkmış gibi göründümse affola.

Adsız dedi ki...

Ah be Puccam!Bütün bir medya sektörünün mü götü kalkık olur?!Birkaç sene önce benim de önce radyocu sonra televizyoncu olan bir düdükle ilişkim olmuştu.Aynı seninkinin tavırlarına benzer öküzlüklerle beni erkek cinsinden nefret ettirmişti.Sonunda dayanamayıp şutladım.Kısa bir depresyonla paçayı sıyırdım derken herifin evlilik haberini aldım bir süre önce.Benim yüzünü görünce kanal değiştirdiğim yaratık kendine mazoşist bir enayi bulmuş herhalde...Ya o birşey değil de ben asıl senl benim gibilerin sonunu düşünüyorum.Oydu buydu derken en sonunda kendimizi Darülaceze'de buruşuk kocakarılar olarak bulucaz galiba ne dersin Puccam?

Adsız dedi ki...

armutun sapı üzümün çöpü.ondan sonra ben mutlu olamıyorum niye talih yüzüme gülmüyor nedenn diye sakın ağlama çünkü sende tatminsizlik var.yapma, sarma seni kollamaya korumaya çalışıyor. bunu senin hoşlanmadığın bi şekilde yapıyorsa bunu ona tatlılıkla anlatmayı denedin mi ki.belki de denedin ama anlamadı. o zaman onu olduğu gibi kabul etmen gerekir.hayatta mükemmel insan yok pucca sen bence mükemmeli arıyorsun ama böyle gidersen sonun sürekli fotolarını koyup sanırsam kendini özdeşleştirdiğin marilyne benzeyecek hazin son, korkum bu.

hevesli bardak dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
hevesli bardak dedi ki...

Baştan herifin götünü o kadar kaldırdın, irkeğim dedin kuvvatlım dedin, şimdi de sabrın taştı. Kalkık götü indirmeden ayrılma PuCCa, sana yakışmaz.

Adsız dedi ki...

neden diye sorduğunda yeterince iyi diilsin deseydin ve ker bokta iyi olduğunu sanan herif sağlam bir göt olsaydı keşke :)

Adsız dedi ki...

Insan evladi (kadin olsun erkek olsun farketmez), birlikte olmayi sectigi kisiyi hor goruyorsa, kucumsuyorsa, 8.Dan'dan aikido ustasi ayagina yatip yol yordam gostermelere, hayat/meslek dersleri vermelere davraniyorsa major arizalari vardir. Birlikte oldugu kisiyle birsey paylasma derdi yoktur, egoist sekilde yalniz kendi imgesini yansitmak ve o imgenin gucunu gormek istiyordur sevgilisi uzerinde. Iliskinin ortak yasami, bir sure sonra 'onun' kararlariyla belirlenmeye baslar- onun arkadaslari, onun gittigi yerler, onun sevdigi filmler, onun onayladigi espriler. Karsi taraf da uyanmadikca sevgili hocasina/ hoca sevgilisine eskortluk yapmaya devam eder (eslik etmek anlaminda).

Kendine prens ariyan her kadin kicikirik bir oymak beyinin tahakkumuyle ezilmeye mahkumdur.

Adsız dedi ki...

Yeni hoşlandığın çocuk için çok üzülüyorum. Üzüldüğüm kadar merak ediyorum eğer aynı işyerindeyseniz biz okuyanlar çok eğleneceğiz ama seni bilemem ;)

Adsız dedi ki...

pucca hn.. sevgiliniz doğru kişimi değilmi anlamak için bir formülüm vardı benim hep: onunla yalnızken olduğumdan(ki ben her koşulda mutlu bir single'dım)daha mutlu oluyormuyum.?.. bu kadar BASİT.mazohist olmayan herkeste aslında bunu istemeli...

35 yaşıma tüm iyi niyetimle ilişkilere girdim,arıza gördüğüm o saniye bitirdim.kendime kötülük yapmamak adına,huzurlu heyecandolu bekarlığıma dönmek için...

armudun sapı üzümün çöpü iyi bir olaydır pucca hn... amacınız mutlu olmaksa tabii.. ben böyle yaptım ve 35 yaşımda beni heyecanlandıran,mutlu eden anlayan ve en önemlisi saygı duyduğum insanla karşılaştım..

aslında özet:ne istemediğini bilen insan mutlu olur (çünkü mutsuz eden herşeyi hayatından hemen çıkarır.)
mutlu kalın... meral

Adsız dedi ki...

Seni çekici kılan ne buldum sonunda. Zor mu kolay mı olduğun belli değil. Kolay tavlanılır ama zor elde tutulur. Birde bence sen nabza göre şerbeti iyi beceriyorsun, Sarma sana bunları yaparken hiç sesini çıkarmadın o sırada başkasını bulmuştun çünkü. İnsanlara istediklerini vermesen bile sunmayı iyi beceriyorsun. Tebrik etmek gereken bir durumun var ama yaş geçiyor artık Puccam artık soluk al birinde.

sinderellaaa dedi ki...

eğer gerçek hayatta bu anlattığın karakterde biri değilsen(ki normalde çok masum gibi davranırım hep iyi kızı oynerım diyorsun)o halde bu erkek muhabbetlerinde söylenen mecazı mürselleri nasıl biliyorsun?ya gerçek hayatta da bunu yansıtıyorsun ya da ....:))))

PuCCa dedi ki...

ya dası ne sindi? erkek mi diyeceksin keranede çalıştığımı mı söyleyeceksin. her yorumunda beni benzetmediğin bi bok kalmadı. hayır yani anlamadığım sen eğer yukardaki sindirellaaaysan aylardır her yorumunda paranoyak gibi yok sen o sun yok sen böyle yok şöyle yok bilmem ne.. vajinamın resmini koysam bu kez gene bir kulp bulacaksın.
başkası yazmış olsa amenna tamam, haklıdır ama aylar oldu abi, hala sürekli ahanda bak bişi yakaladım ehiehi erkek misin modu sende. böyle yorumları okuyunca keşke ulan diyorum bi penisim olsaydı belki mutlu olurdun.

ESTHER dedi ki...

neeee ayrıldın mı yani bi sn bi sn bişi anlamadım ben! oha pucca çok kötüsün... iyiydi yani sarma :(( üzüldüm valla şey de edemedin çocuğu... bari biraz üzül yas tut ya... depresyona falan gir 2-3 hafta 3 gün üzülürüm diyo ya demet akalın mode on... ne umursamaz şeysin hala espri yapıyosun... bari deseydin böyle böyle hissettiriyosun die! belki çözerdiniz

Adsız dedi ki...

Adamı yatarız diye heveslendir, orda burda öp gaza getir sonra ayrıl. Ben olsam seni döverdim. İzmirin kızı değil mi hepsi böyle, hangisiyle takıldıysam. Veriyordu gazı, geldiğinde yatarız, otele gideriz, senin için tanga aldım. Ben kaç km yolu tepip gittim, aynı yatakta yatıyoruz, kızın bana dediği şey, eğer elini sürersen bana güvenliği çağırırım. Sonuç elizabet yine en vefalı dostum. Seni taksimde sallandırmalı ibret olmalısın.
Buraya yorum yazan kızlar siz buna özenmeyin, sevişin sevgililerinizle, onları başkaları için bırakmayın. Bırakacaksanız önce sevişin sonra bırakın.

Değiştik sanıyordum dedi ki...

Seni seviyordum ve senin haberin yoktu.
Saçlarını izliyordum uzaktan, kulağının arkasına
düşüşü ve burnun herkesten başkaydı işte.
Güldüğün zaman yukarıya bakardın. Yukarı kalkan
başın ve gülen gözlerin vardı, ne güzeldiler...
Sen bilmiyordun, ben seni seviyordum.
Sonra bir gün uzaktan gördüm seni. Saçların
bana inat, başın her şeye meydan okuyarak.
İşte yine aynı... Kalbimi acıttın. Her zamanki gibi.
Değiştik sanıyordum.

Ve sen yine bilmiyordun.

Adsız dedi ki...

Fırsattan istifade edeyim ve diyeyim ki: pek bi özledim seni, üstüne bunları okuyunca çok bi depreştim.

POSTACI dedi ki...

Pucca'nın gerçek yüzü! Da dan dan da dan...
Ama olmaz ki! Verme şiirini gazetelere, bari adını değiştir yakalanırsın dedim de dinlemedin beni. Açıklamak zorundayız. Hadi. Sol alttan ikinci puccadır. Linki de burda: http://2.bp.blogspot.com/_suce-fgDw6s/Sf71U2o2cKI/AAAAAAAAAEY/vrHh_C8Faf4/s1600-h/i%C3%A7mesigarai%C3%A7me.jpg

Not: Bari arasla aynı sayfada olmamasına dikkat etseydin de bi şekilde kıvırırdık.

PuCCa dedi ki...

ahahaha adımla yayınlamışlar.. sıçtım buldular beni.. resimde biraz flaş patlamış ondan öleyim..

Adsız dedi ki...

Postacı;
sol alttan ikinci ne , yok orda sol alttan ikinci :))

POSTACI dedi ki...

Takma, pucca diye biri de yok zaten

cecil dedi ki...

merak ettim okudum isabetli olmuş kararın..sözde bi düzeltme yapim:GİDEN DEĞİL KALANDIR TERK EDEN..GİDENDE BU YÜZDEN GİTMİŞTİR
ZATEN..