11.02.2010

İlk senin girdiğinden emin misin?

Üniden bir arkadaşım vardı. Kız şimdi kanalın birinde çalışıyor. gayet işi gücü olan starbucksunda kahvesini içip, akşam arkadaşlarıyla iki tek atmaya giden bir hatun. Bundan önceki manitası da baya taşaklı bir televizyoncu. Ama bu hatunu kalkmış ailesi biriyle tanıştırmış(!) 1 hafta içinde de evleniriz birbirimize göreyiz kararını vermişler. evlenecekler ama bir sorun var ortada "kızlık zarı" Onlar bu kararı verdikten sonra kızla; kalıcı yapılır mı, adam nasıl kandırılır, parası ne kadardır, yapanların yorumları gibi şeyleri araştırmaya başladık.
Şimdi arkadaşlarımın beni sevmelerinde ki tek neden, hiç bişeyi yadırgamıyor oluşum. Yani böle kalk gel bana, adam öldürdüm de "hayatın sikildi hapishanelerde çürüyeceksin" demek yerine "ahaha oha nasıl yaptın olum, ay dur kaçmanın yolunu bulalım çok heycanlı lan" diyenlerdenim. Yani bi yerde derdi umrumda değil, benim umrumda olan, ondan nasıl eğlence çıkartırız. Zaten bulunduğu konumun sikko bişi olduğunun farkında da, ben de parmağımı sallayıp nasihat versem hiç bi işe yaramayacak.
Ondan kalktım bu kızla beraber araştırmaya başladım. Bir çok siteden öğrendiğim şey, deli gibi yaptırıyorlar. öyle böyle değil. Bi yer yazmış 5000 kişiye yapmışlar. Yani 5000 tane kadın kocasını kandırmış.. Fiyatlar 1500-3000 arası. kalıcıları da varmış, ama kızın biri yaptırmış, düğünden önce doktora muayeneye gittiğinde, dikişlerin attığını farketmiş. Sonra bunu defalarca yaptıran kadınlar da var. Her manitaya bir dikim yani. Ilık suda patlıyormuş falan filanmış.
kızlık zarı dikim sitelerinin en önemli özelliği kenarda bir kadın doktor fotoğrafı. Böyle gülümsüyor, güven veriyor "mincon bize emanet yalancı sürtük" gibi bakıyor.
Neyse bir tane bulduk biz bakırköyde, altında "allah sizden razı olsun namusumu kurtardınız" tarzı yorumların çok olduğu bi yer. Kalktık gittik, site öyle bi yapılmıştı ki, koskoca hastane zannedersin. Özel şişli eftal kızlık dikimevi hastanesi gibi bişey kafada canlandı tabi bizim. Ama bir girdik minnacık bir jinekolog. Doktor tabi sitede o kenarda bize gülümseyen kadın değil. Sadece sorcaz, odaya girdik falan böyle oturuyoruz. kadın bir sürü bilinmeyen kelimelerle anlattı neler yapacağını. Kısaca"bak bacım orayı iki türlü dikiyoruz, biri kalıcı, biri 3 günlük. Eğer çok giriş çıkış olup gergedan götü gibi açıldıysa orası, az zorlanıyoruz ama elimizden her türlü dikiş gelir, merak etme. Kukun ilk günkü gibi dar sıkı ve yapışık olacak. Öyle ki adam gelip 'ben bozamıyorum bunu' yapacak. artı promosyon olarak size bakirelik yüz hatları da veriyoruz" dedi.
Bizim kız da sanki yıllarca kendisine tecavüz edinmiş, zorla birlikte olmuş, gamze özçelik gibi uyurken kaymışlar buna edasıyla gözler dolu dolu salak salak bişiler anlatıyor. Bir ay önce "prezervatif sevmiyoruz doğum kontrole başlıcam ama kilo alıyorum yaeeee" diyen kız gitmiş, yerine "bana bunu yapanın allah belasını versin" diyen biri gelmiş.
Kadınlarda bu otomatik var olan "seviştiğini hatırlamama" hafıza sorunu valla beni bile bazen şaşırtıyor. Genelimizde var sanırım bu, adamla birlikteyken, altalta üstüste oluruz. Ayrılınca "sen beni kullandınn böhüüüüü" diye bağrış çağrış adamı seviştiğine pişman ederiz.
Sanırım toplumsal normlardan dolayı, hala sevişmenin iki kişilik olduğunu kavrayamadık. O yüzden olay bitince "benden alacağını aldı" olarak bakıyoruz. Çatır çatır orgazm olup böle diyorlar ya, onlara ben artı sinirleniyorum. ben napam o zaman, kafamı nerelere vurayım diyerek..
....
Neyse doktor olayına geri dönecek olursak, bi kere sitede koydukları ismi bile farklı kadının. Hani ne bileyim belki o yorumları da bu yazmıştır. Sonra bu yasal mı? bi de çok yerde okuduğumuz kalıcının fasa fiso olduğu. o kadar para verip göt olmak da var.. "kalk gidelim başka bi yer buluruz" dedim kıza. Tam gidiyoruz bizden 120 tl muayene ücreti istenince. Kız "120 tl yi veriyorum bari diktireyim" dedi, giydi önlüğü, geçti içeri. 2000 tl ye anlaştılar. hem o kadar ucuz hem o kadar pahalı yani...
Ben içerde bekliyorum onu, ordaki ailem dergilerine falan göz gezdiriyorum.
Sonra bana bir hal geldi. Kendimi şey gibi hissettim. Hani şeytanın avukatında son sahnelere doğru keanu kilisede o paçalarını kurtardıklarının gerçek yüzlerini görüyordu ya. Hani öğretmen bebelerle takılıyordu falan. Hah o sahnede gibi hissettim. Durumdan midem bulandı. Böyle bir şeyin eğlencesi bile, ciddiye binince olay iğrençti. hani ona yardım ettim diye kendimden tiksindim.
Kimsenin aile yapısını oturup eleştirecek halim yok.. Maalesef hala "namus cinayeti" diye bacak arasına penis giren kadınların öldürüldüğü bir ülkedeyiz. Onları bu duruma sokan adamlara bu kandırmaca müstehaktır bile diyorum. Bi defa o noktada kadının canı tehlikede oluyor. Ona yemin ederim ağzımı açamam sanırım, çünkü nasıl bir yaşam olduğunu hiç bilmiyorum..
Ama abi sırf koca bulamam korkusuyla, arada aşk bile yok ama işi gücü iyi diyerek, elin adamını kandırmak bana en büyük orospuluk gibi geliyor.. hayır bi de demek ki, o adamın gerçekten istediği şey bu, penis görmemiş kadın arıyor. Madem böyle bir herif senin standartında değil, onla olmazsın olur biter.
Yani hep "adamlar da sevişiyo ama temiz kız arıyor" diye kızın yaptığına kılıf buluyordum ama bu kandırmaca. Adam en azından kandırmıyor. ben yüzsüz, densiz hayvanın tekiyim ama istediğim bu diye direk söylüyor.
Bi de evlencen sen o adamla, hayatını paylaşacaksın. Ya yok gerçekten mide bulandırıcı bir durum.
...
20 dk sonra olay bitti, kalktı geldi. böyle hafif bir sızısı var gibi duruyor. Kalktık gittik taksiye bindik. Be ağzımı açmıyorum, o bir şey söylemiyor. Yani ne dicem ki oraya kadar getirmişim kızı sonra "ama senin yaptıın yanlış bla bla bla" demek salakça biraz. Bişeyler yiyelim dedik, oturduk bi yerde. Muhabbet etmeye başladık ki, gerçekten kız, zarı tamir edince otomatik olarak kendini temiz hissetmeye başlamış.
Öyle bir konuşuyor ki, "temizlendim, arındım, o kadar rahatladım ki" kelimelerini her cümlenin sonuna ekliyor. Artık en son öyle bir laf dedi ki kendimi tutamadım.
- Bizi sınıftaki Ayşe de evlenmiş o son seneki çocuk vardı ya onla. Ayy PuCCa onunla bile evlenmişler düşünsene öğretmenlerle bile yatıp kalkıyordu. Çocuk bile bile nikahı basmış midesiz herif ayy çok kötü.
- Sen Ayşe'den daha orospusun biliyorsun değil mi?
dedim. Sonra bir daha konuşmadık evlere dağıldık. Ay bu kızın yaptığı "ben sizin bildiğiniz kızlardan değilim" hatunlarından daha kötü. Bi ton bok yiyip, insanlar arasında "ay ben namusluyum, ay ben çük görmedim, ay siz pis sürtükler" gözümde aynı yerdeler.
Girdiği delik sayısını abartarak anlatan adamların statu elde etme yarışları ne kadar gerizekalıcaysa. Bana bir şey girmedi, ben en mükemmelim diyen kadınlar o kadar salak gözümde.

97 yorum:

kadının_biri dedi ki...

eğer bekarsanız ama bakire değilseniz, vajinit tedavisi için gittiğiniz kadın doğum doktorundan bile orospu muamelesi gördüğünüz bir ülkede yaşıyorsanız, böyle zihniyete sahip bir kadın olmanız şaşılacak bir şey değildir.
ayrıca, bakire iken vajinit tedavisi için gittiğiniz bir doktorda da kızlık zarınıza nadide bir çiçek muamelesi yapılıyor ve zarınızı görmek için asistanlar başınıza toplanıyorsa, devamında yine böyle dengesiz ve saçma davranışlar göstermeniz normaldir.

' Alessé ' dedi ki...

Çok güzel kaleme almışsın be Pucca helal sana ..

NARNİA dedi ki...

bakirelik zihniyetinin hala revaşta olduğu bir ülkede,böyle her adamla yatıp sonrada ben kız oğlan kızım lan diye diktirip ortalıkta dolaşılması çokta abes olmasa gerek..nolcak sonra ben kız değilim dendiğindede vay sürtük yolluk lan bu off nasıl sikerim bunu çatır çatır replikleriyle dolu bir erkek zihniyetiyle baş baaşa kalma durumu..kız olsan suç olmasan dahada suç..ben çıkamadım işin içinden..

C3Mo dedi ki...

yap yap sonra diktir oh ne ala dimi

Leah dedi ki...

Ekonomik özgürlüğünü eline kadınların böyle salakça şeyler yapabilmiş olmasına inanamıyorum. Muhtaç mısın ki sen o adama ya işin gücün elinde, kaldı ki 1 hafta sonra evlenme kararı alıyosun, öeh diyorum. Hem nerden biliyosun abi o adamla teninizin uymucağını? Bi ömür geçer mi öyle? Nerden biliyosun anlaşcağınızı? Öff saçma saçma şeyler. Zar konusu da apayrı bi saçmalık. Sen kendini siktir siktir ondan sonra diktir zarını aaa ben tertemizim, folloş olmuşsun daha ne yani diktirsen ne salak. Aile baskısı da bi yere kadar yani. Sadece sağlık için var olmuş bi zarın böylesine namus belirtisi olarak algılanmasında zaten sorun. İnşallah mutlu olurlar ne diyim. :)

VodviL dedi ki...

Puccacan ya sen anlatırken onları bu kılığa bürüyorsun ya da senin arkadaşlarından bir sik olmaz.

Adsız dedi ki...

Etrafımızdakiler, ya da siz çok dürüstüz gibi gelip bu yazıya eleştiri yapmak bana asıl ikiyüzlülük gibi geliyor. Erkekler sizle evlensin diye türlü numara çeviren yine sizlersiniz, ama kızlık zarını diktirdi diye kötü olan o kız olmuş. Biraz oturun kendinize bakın. Sonra eleştirin.

Adsız dedi ki...

Seni çok seviyorum :)

figmac dedi ki...

"Maalesef hala "namus cinayeti" diye bacak arasına penis giren kadınların öldürüldüğü bir ülkedeyiz."

ne olmasını bekliyordun ki?

Kasux dedi ki...

ohooo pucca yine büyükmüş sikiş için bizimki lisede daha yaptıklarını ne bilem bi sasha grey, tory lane bilen yapmamıştır hem bizimkine kullanılan iplerden bi kazak bile örersin bee

Adsız dedi ki...

ben adamı yadırgamıyorum.ben kadın olmama rağmen daha önce kimseyle birlikte olmamış biriyle evlenmeyi isterim,bunu istediğim içinde kendimde başkalarıyla birlikte olmam...bunun yüzünden cinayet işlenmesine felan karşıyım ama adamın başkasıyla yatmamış kız istemesi anormal değil...

Adsız dedi ki...

Ya yaparsin bu isi ve ardinda durursun, kiz diilim dersin evlencegin kisiye yada libidonu kontrol altinda tutarsin.. Ne bu iki yüzlülük ya.. Ya yapma yada aslanlar gibi yaptim de arkasinda dur yaptiklarinin!!!! Sanirim su yukardaki 'önce kendinize bakin' diyende bu diktirenlerden hahaa abi yaptiklarinizin ardinda durmayi siz ögrenmedikce o 'namus cinayetleri' devam eder.. Koskoca yetiskin kadinlarin acizligine üzülmemek elde diil..
Päääh..

*Hazan*

Adsız dedi ki...

Benim arkadaşım da yaptırmıştı. Bence gayet normal. Asıl anormal olan bu devirde bakire kız diye dolanan lavuklar. Onlara az bile. Eğer benim de karşıma çıkarsa öyle bir salak, ben de yaptıracağım. Bu en doğal hakkımız. Sizde burda gelip ikiyüzlülük diye zırvalamayın. Adam bunu hakediyorsa hakkettiğini veriyoruz.

Gamlıkeder dedi ki...

Lütfen oranın numarasını adresini verir misin çok acil lütfen. Siz de bilip bilmeden konuşmayın.

Merope dedi ki...

diktiren diktirilmiş kukuyu hakeden biri ile evlendigine göre sorun yok

MeL' jones dedi ki...

Ben hatuna şaşırdım,madem o kadar relax yaşıyo ne siklio kızlık zarını fılam.
Ya bu kızın aılesı maldan oluşuo,ya da karşısındakı adam mal!
okadar rahat her hatun,erkek arkadasıyla beraber olur.
Liseliler bile elele tutuşup aşk yaşamıo lan artık
te hey...

Adsız dedi ki...

PuCCa, birkaç gündür kadın programları yüzünden, cinnet geçirme safhasına girdim. Birde senin yazını okuyunca uufff!!!



Öyle geniş kapsamlı ki ama benim yapım, sakinleşince aklımdan geçen doğru kelimeleri unutuyorum.

Bu halimle, karışıp yazdıklarımı da toparlıyamıyorum. Aslında çok ama çok yazasım var.





Her zamanki gibi, konu bireye indirgenmişsin...


Maalesef konu bireysel-lik değil. Türk erkeklerin kafaları, beyinleri çürümüş, leşlerin irinlerini akatan kevgire dönmüş çöp kutusu):(



"Konu o kadar derin ki, branş okulu okumakla, branşında mevkii sahibi olmakla, mevkii adamı olunuyor da, insan olunmuyor. Parantez içindeki yazım her iki cinsiyet için"


Tensel dürtüyü, her ikisi cinsellikle hissederek, yapıyor. O kadar basit "hafif" veya o kadar adi "ağır"
Sadece yapıldığı o anda, ne kadar tatmin olunuyorsa kendisini ilah görüyor!?
İnlemeleri, karşıya söylenen bütün sözleri, duvara çarpıp eko yapınca. Duyduğu sesin, tanrıdan ortaklık teklifi olarak algılıyor!


Önemli olan öncesi yaşananlar değil! Önemli olan, beraber yaşamaya karar verenlerin, ruhları bakir mi?
Ve bekaretlerini birbirine teslim edip bütünlenecekler mi?


Kaç tane kadın, erkeğe tensel bakir değilsin olum deyip boşanıyor!?



Söz konusu İnsansa, Allah (c.c) tarafından cinsiyete ayrıldığını duymadım. İnsan insandır.


Ama gel gelelim, adam cinsiyete ayrıştırılca. İş değişiyor! Kaba kuvvetini yansıdatabildiği tarafa daniskasını yaşatarak uygulayanlara herşey hak mübah.

Zayıf taraf hep mudafada ve hasır altı sinsi işler peşine girmelerine yönlendirildikleri için, akla hayale gelmeyecek sinsiliklerle önce kendilerine çirkinlikler yapıyorlar, yaşamı boyunca o çirkinlikle

" burda demek istediğim mevzuu, sadece cinsellik değil. bir dafa da olsa, yaşamı boyunca yapmış olduğu çirkinliğin kirini ruhu temizliyemiyor"

yaşıyorlar...



İslamda bluğ çağı, dokuz onbir yaş, diye ayrıştırılıyordu "KENDİNİ BİLMEZ AHLAKSIZLAR TARAFINDAN, İSLAM ADI ALTINDA"

Hepimizin geçtiği o cinsel uzuvları tanıma adına cinselliği merakta.



Erkeğe cinsellik konusunda yaptığı her şeye her çirkinliğe göz yumanlar, kızlarla yatıp bekareti kızın zarına takanlara, erkeklerle yatan kadınlarında, "o tür erkekle evlenecek karakterdeyse" hayda hayda yapayını yapar, yaşamı boyunca "ruh-sal evliliği yaşamadan" evlenmeden o erkeğin olmayan beynini sikerek tatmin olur!.



AlienfaMey

bezgin bekir dedi ki...

önceliklen ağzın bal yisin çok güsel demişsin.Sonralıklan herkesin istediği gibi yaşama hakkı war, wücudunun bi kısmını diktirmek de dahil tabi karşısındakine kazık atmamak koşuluyla. Gelgelelim benim aklıma şöyle bişi takılıo. Bu kadar cinsel geçmişi olan bi kişi nası eşine karşı daha önce eline erkek eli(yada başka bişiyi) değmemiş gibi dawrancak ki? Anlaşılır bence lan? Anlaşılmaz mıki? hoş 2000 tl vermiş hatun acık da bakire rolü yapar sanırım.

Adsız dedi ki...

Ben yine geldim.



Almanya ya giden. üç çocuklu bir ailenin en küçükleri kız, yaşadıkları yer küçük kasaba.

Kız 17- 18 yaşlarında, kızın flörtleri oluyor ama cinsel ilişkiye girmiyor. "Bakire."



Bire bir anlattıklarını aktarıyorum.



Aile ileri görüşlü aydın mutlu mürefeh, kendi yaşam bakışlarına uygun yaşamda yaşıyor.
Büyük abisi almanla evleniyor. Küçüğü de alman kızla flört ediyor, cinsel ilişki yaşıyor arada onun yanında kalıyor.



Yılbaşına yakın, onların dinsel tatillerinde eğlence etkinlikleri yapıyorlar.
Yengeler alman,oda erikin olunca abilerle beraber eğlencelere, ilk defa katılıyor.


Biri gelip, dansa kaldırıyor. Bir süre dans ediyorlar müzik mola verince müzisyen, konukları bara davet ediyor.

O anda pistte dans ettiği, almanla ayakta olduğu için. Delikanlı kızımızı bara davet ediyor. Kızımız daveti kabul ediyor. İçkilerini alıyorlar, genelde birbirini tanıyan insanlar olduklarından sohbet koyulaşıyor. Laf lalafı açıyor, cinsellik, ve sırada partneri kızımıza kur yapmaya başlıyor o yetmiyor, içlerinde yaşı 30 ila 40 arası olan biri kızımıza sulanan kelimeler sarf ederken, ağabeyleri eş ve flörtüyle "ortama katılıyorlar" yanlarına geliyor.

Adam istifini bozmadan konuşmasına devam ediyor. ağabeyler söze karışmadan, kardeşin ağazına bakıyorlar ne diyecek diye "medeniler ya"

Kızımız gülümseyerek ama söylediklerini, hissetiği gibi cevap verebilecek yetiyle cevap veriyor. "adamı beyenmediği için kırmadan, incitmeden red ediyor"
Laflarıda gediğine koyuyor.

Ordakilerin hepsi hafif alkollu oldukları için, adamı makaraya sarıyor.
Adam birden yoklara karışıyor.

Yengesi Kızımıza gülümseyerek merhaba dediği ilerde 50 yaşlarında bir adamı göstererek, ben 14 dümde işte onunla ilk cinselliğimi böyle bir eğelenceden çıktıktan sonra alkolluydüm ve arabasında yaşamıştım ve ileve ediyor, sen burdamı yaşadın, yoksa Türkiyedemi diye soruyor.

Kızımız cinselliği hiçkimseyle öyle ulu orta konuşmadığı için, bu gece ağabeylerinin yanında yaşadıkları ve özellikle yengesinin sözleri şaşırıyor.


Kızımız cinselliği kutsul görüyor ve ilk cinselliği evleneciği kişiyle yaşamak istediğini hala bekire olduğunu ve bakire kalacağını söylüyor.

Orda bulununlar ve yengesi dahil, onun söylediği bakireyim'e şaşırıyorlar. Şaşkınlıkları kızımız tuhaf bakmalarına neden oluyor...


Müzik başlıyor, herkes geldiği partneriyle içeri geçerken.

Almanla evli ağabeyi kardeşine, kendi eşinin ve partnerinin yanında, Türkçe konuşmaya başlıyor.


Bak biz Türküz! Sen o yaşlının ağazının payını verdiğini duydum. Senle gurur duydum.

Ben, senin bu partnerine de öyle davranmanı istiyorum. Namusumuzu, Yüzümüzü kızartma haa ona göre! O Alman sen Türksün unutma!?


Kızımız şoka giriyor! Ayıla bayıla aldığı alman kadının, bekareti önemli değil! Herkesin içinde eşinin yanında bekaretini verdiği kişiyle karşılaştığında merhabalaştığı yetmiyor, bilinmesinde sakınca görmeden anlatıyor!


Ağağbey almanla evlenerek, s.kne kral tacı ile onurlandığını sanıyor!


Alman olunca Bakirelik akla gelmiyor! Bakire olmayan kadınla evlendiği zaman, kendi Türklüğü, namus, yüz hatırlamıyor, umursamıyor. Alman kadından aranmıyor!!!
O Kadınla çocuk yapıyor!!!

Ama Türk kızı olunca "Gözündeki Türklük, önce kızkardeşin, apış arasındaki zar ve sonra Türk kızıyla evlenecekse onun apış arasında ki zar ama o erkek yabancı kadınla yaparsa sayılamıyor! yok s.kini onure ediyor!!!"


Kızımız orda ağabeylerine bakıyor, küçük ağabeyi ağabeyini onaylar duruşta sessizliğini bozmuyor...



İşte kafalarını çöp konteynırına çeviren, çöple dolduran beyinlerinin çürümesine izin verip, asitli irinin delikler açtığı kokuşmuş irinlerini akıtmalarından TÜRKİYE Yİ LEŞ KOKSUNA BÜRÜNDÜRENLERDEN TEK TANE ÖRNEKTEN! bir örnek!



Sevgiler

alienfaMey

Adsız dedi ki...

Bence de al 5000 tlsini kızın hak etmiş valla :)

Mesut Şen dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

şimdi kimse halen namus cinayetleri cart curt diye yorum yapmasın. yok namus kafada, yok bacak arası önemli değil filan. eğer öyle bir yaşam tarzın varsa o yaşam tarzını benimseyin biriyle evleneceksin arkadaş. halen bu devirde bakire arayan lavuklar varmış diye bir cümle kurmuş bir arkadaş. madem beğenmiyorsun o lavukları onunla evliliğe kadar gitmessin.

evet bacak arası namusundan daha önemli olan şey dürüstlük. böyle bir olaydan sonra yüzüne bakıp sevgi cümleleri söylesen ne işe yararki.

aikon dedi ki...

Zarı dikilince sıfır km moduna giriyorsa hatun kişi , bir zahmet sen onu nöroloğa filan götür belki beyinde koyarlar kafasına , akıllı olur ..

Adsız dedi ki...

Ben güzel yemek yaparım diyerek yemek yapmayı bilmeyen kadınla. Ben karieyim diyip diktiren kadın gözümde aynıdır. Yalansa ikisi de yalan. Ama siz tutup bu yalanı gözünüzde büyütüyorsanız bence sizin kafanız bacak arasından çıkmıyordur ;)

brc dedi ki...

ilk girmenin ne önemi var ki?

sen sonuncu olabiliyo musun ona bak! mutlu et kadınını, kadının da seni mutlu etsin... yoksa ilk olmuşsun neye yarar?

gp maksimov dedi ki...

kadinli erkekli bir grup olarak biz su cumlenizi dovme biciminde vucudlarimiza kazitma karari aldik:

sırf koca bulamam korkusuyla, arada aşk bile yok ama işi gücü iyi diyerek, elin adamını kandırmak bana en büyük orospuluk gibi geliyor.

cicu dedi ki...

bir de bunların en sevdiğim versiyonu herrşeyi yapıp bi tek deliğini koruyanları var. ve kendilerini nasıl namusumu korudum diye kandırabiliyolar onu anlamıyorum. yani nasıl bir dürüstlük bu ki? nasıl hayatını paylaşacağın adama bu kadar büyük bir yalan söyleyebilirsinki?
helal olsun vallaa....

rahat yazar dedi ki...

haha pucca bu sosyal meseleyi bile komik ve dalgacı anlatmışsın:)

ZIBBIDI dedi ki...

Öncelikle çok merak ediyorum bu kızlık zarı bozulunca,bu zar orda kalıyor sonra yırtılan yeri dikiyolar mı ki öyleyse süper..:D

Benim bildiğim (ki nerden biliyorsam) gerdekten bir gün önce vajinanın iç kısmı bir güzel tahriş ediliyor haliyle birleşme gerçekleştiğinde de kanama oluyor..Yanlış mı biliyorum.?Bence doğru we de mantıklı..



Bir de bakire isteme mewzusu war.Adama sorarlar ki sormalılarda sen temizmisin ki temiz istiyorsun diye..Ne ekersen onu biçersin derler umarım herkes ektiğini biçer..


Kandırılmakta hoş olmasa gerek bee..

Volkan dedi ki...

2000 tl'yi doktora değil adama verseydi, adam paraları sayarken "aman canım, aramızda bi zarın lafımı olur 1400, 1500..." diye laflar işlerine bakarlardı. yakışırdı da öyle kadına walla. bi de bunlar aile olur. hayırlı evlat yetiştirir, komşu kızlarına hep ırıspı derler. alayınızın mına koyim demiş cem yılmaz, doru demiş :)))

yabancı dedi ki...

Sonra bunu defalarca yaptıran kadınlar da var. Her manitaya bir dikim yani. Ilık suda patlıyormuş falan filanmış.

BU YALAN EN FAZLA KEZ YAPTIRABİLİRSİN

Bir ay önce "prezervatif sevmiyoruz doğum kontrole başlıcam ama kilo alıyorum yaeeee" diyen kız gitmiş, yerine "bana bunu yapanın allah belasını versin" diyen biri gelmiş.

ERKEKLER KADINLARI İŞTE BUNUN İÇİN GÜVENMİYORLAR İKİ YÜZLÜLER YA GÖRÜNDÜĞÜNGİBİ OLA YADA OLDUĞUN GİBİ GÖRÜN

Ama abi sırf koca bulamam korkusuyla, arada aşk bile yok ama işi gücü iyi diyerek, elin adamını kandırmak bana en büyük orospuluk gibi geliyor.. hayır bi de demek ki, o adamın gerçekten istediği şey bu, penis görmemiş kadın arıyor. Madem böyle bir herif senin standartında değil, onla olmazsın olur biter.

PARAY TAPANLAR MUTLU AİLE OLAMAZLAR DİKTİREN KADIN YARINPARAYLA MUTLU OLUNMUYORMUŞ DİYE BUYNUZDA TAKTIRIR........

Muhabbet etmeye başladık ki, gerçekten kız, zarı tamir edince otomatik olarak kendini temiz hissetmeye başlamış.
Öyle bir konuşuyor ki, "temizlendim, arındım, o kadar rahatladım ki" kelimelerini her cümlenin sonuna ekliyor. Artık en son öyle bir laf dedi ki kendimi tutamadım.


KİLİSİDE KENDİNİ ALLAH YERİNDE GÖRÜP GÜNAH CIKARAN PAPAZLARIN İLHAMINA KAPILMIŞ ..........

Sen Ayşe'den daha orospusun biliyorsun değil mi?
dedim. Sonra bir daha konuşmadık evlere dağıldık. Ay bu kızın yaptığı "ben sizin bildiğiniz kızlardan değilim" hatunlarından daha kötü. Bi ton bok yiyip, insanlar arasında "ay ben namusluyum, ay ben çük görmedim, ay siz pis sürtükler" gözümde aynı yerdeler.

GENELEVDE CALIŞANKADIN MAHALLEYE YENİ TAŞINAN KADINIDA GENEL EVDE GÖRÜR EVE GİDER ANLATIR TÜM AİLENİN İÇİNDE BEN KARŞIMIZA YENİ TAŞINAN KADIN VARYA ONU GENEL EVDEKİ 2 ODADA GÖRDÜM DER

MAHALLEDE OYUN OYNAYAN ÇOCUKLAR TARTIŞIR BU OLAYI ANLATAN KİŞİNİN ÇOCUĞU YENİ GELEN KOMUŞUN COCUĞUNA DERKİ BENİM ANEM SENİN ANNENİ GENL EVDE GÖRMUŞ SENİN ANNEN ORUSPU DER

DİĞER ÇOCUK HEMEN CEVEP VERİR

BENİM ANNEM GENEL EVDE ORUSPULUK YAPIYORSA

SENİN ANNENİN GENEL EVDE NE İŞİ VAR DEMEK SENİN ANNENDE ORUSPUKİ ORUS ODA GENEL EVDE CALIŞIYOR DER

ÇOCUĞUN HEMEN ŞETONU KÜTTTT DİYE DÜŞER HEYA

BENİM ANNEMDE ORUSPU OLMASA GENEL EVDE NEİŞİ VAR DER

SEN YAP VEYA YAPMA
KİŞİLERİ YARKILAMA HAKKI SANA VERİLMEMİŞ

SEN KENDİN ÜRÜS OL YETERRR

PUCCA DÜRÜS OLDUĞUN İÇİN SENİ TEBRİK EDİYORUM

YAZINI OKUDUM CÜMLE HATALARIM OLABİLİRİM AÇELE CEVAP YAZDIM SİTEDEN AYRILDIM

yabancı dedi ki...

Erkek milleti herzaman öyledir

Evleneceğim kadın bakıre olmalı yanı zarlı olmalı

evlenirler bir yıl olmaz tartışma başlar neden çünkü ten uyuşmazlıgı varzaman gecer boşanırlar erkek budafa evlenmek ister buldugu kadın mahallenin en oruspusu neden mahallenin en iyi oruspusu evli oldugu zamanlar sex o kadınla gizli gizli yapıyordu onun sex yapmasını eşiyle kıyaslıyor o bakireden kadından ayrılıyor mahallede soruspuluk yapan kadınla evleniyor

Namus degerlendirmesi yapmayalım namuslu veya namussuz alaçaksa neden sonradan mahallenin oruspusuyla evleniyorsunnnn

yabancı dedi ki...

Erkekler neden bakire kızla evlenmek isterler bilen kişiye yemek ismarlayacagım ....


Pucca istersen cevabı ben yazıyım sen yayınlama bilen kişi oldugunda yayınla veya

PAZARTESİ yayına koy cevabını bekli yorum

talihsizlikler prensesi dedi ki...

hangi sosyal çevreye ait olursa olsun erkeklerin çokta değişmeyen bakire eş sevdası devam ettikçe bu tarz şeyler duymaya da devam edicez.daha geçenlerde iki erkek arkadaşım kendi maceralrını anlattıktan sonra ama karıma ilk ben sahip olmalıyım gibi sacma cümleler söylediler.çifte standartlı böyle bir ülkede yasıyoruz.
kıza orospusun diyişine bayıldım süpersin:)

Adsız dedi ki...

Pucca yavrum o kadar yaptığın manipülasyonları anlatıyorsun, şöyle kandırdım böyle meseleyi lehime çevirdim filan gibi. Daha bir yazı önce arkadaşınla sevgilinin arkadaşı ile ilgili ayaküstü söylediğin yalanları anlatıyorsun sonra buna ikiyüzlülük diyorsun. Herhangi bir başka yalandan farklı görüyorsan bunu, senin de kafa öyle çalışıyor demektir.
Valla öyle ..öte böyle ..arak. Müstehaktır, yapsın kız, arkasındayım.

Alev dedi ki...

Sikişmekten kaşarlandığı halde ahlak ve namus masallarıyla kadınları kontrol altında tutmaya çalışan ve onlara mal muamelesi yapan erkek görünümlü yavşaklara az bile.Sonuçta herkes kendisi gibisine layıktır.Asıl haksızlık gerçek bakir veya bakirelerin karşılarındaki ilişki çakalları tarafından kandırılması bence.Taraflar baştan dürüst olabilse zaten toplumdaki ahlaki ikiyüzlülük de yok olur.Kadınlar da erkeklere "Ben de bakir adam istiyorum,bekaret belgeni göster lan!" demedikçe, para için her türlü rezilliğe razı oldukça bu işler bitmez.

mgntwmn dedi ki...

arkadaşın gibi yaşayıp kendini inkar eden insanların sonunun geldiğini düşünüyordum. bazen insan etrafında görmedikçe gerçekliği algılayamıyor. arkadaşın evlenemeyecek, evlense de ayrılacak biliyorsun di mi?ayrılma olayı gerçekleşince haber ver de yüreklerimize su serpilsin:)

fatosh dedi ki...

puccaa .. ben seni is yerinden okuyodum ama yasaklamıslar Porno kategorisine giriyo diye bi uyarı cıkıyo ekranda kocaman, acmıyo blogunu :( ..! cok sinir oldum is yerimden ayrılmak istiyorum :P

Adsız dedi ki...

Evlenene kadar bakire kalıp, evlendikten sonra içinde kalan bütün eski sevgilileriyle olan iki kadın tanıyorum. Kadın erkek farketmez yeter ki onurlu olsun aşk...

(tabi önce aşk olsun:P)

Adsız dedi ki...

sanki ondan kalır tarafın var senin ha hergün nasıl lanet biri oldugnu yazıp duruyrsn ama gidipte birilerini ayıplayablyrsn bravo valla

Adsız dedi ki...

pucca resimdeki sensin galiba:)

Zlatan Muratanovic dedi ki...

Asil bu sevgililer gunu oncesindeki hafta deli para kazaniyormus bu isi yapan doktorlar. Millet siraya giriyormus, o derece yani..

Neyse, herkese mutlu Sevgililer gunu dilerim :D

SidikLi Kontes dedi ki...

şimdi o kız kendini çok temiz mi hissediyo merak ettim gerçekten Giren çıkan belli olmasın sen evleneceğin adama gel de ben bakireyim daha bi adım atmadan yalan söylüyorsun o evlilikten ne beklenir ki zaten meçhul

Zıvanasız dedi ki...

vajinada zarla barbut oyna, diktir...iyiymiş...

betoncivisi dedi ki...

Nedendir bilmiyorum ama bakire kızlar midemi bulandırıyor.. Umarım evleneceğim hatun bakire olmaz. Bakire olmasını istemiyorum ama yol geçen hanı olmasını da istemem.. Sadece önüne gelenle yatmamıs olsun, sağlıklı olsun yeter

alpan dedi ki...

muthiş yazmışsın yürekten kutlarım... Evet ben de bir kaç kıza git diktir madem o salak bakire arıyor o da bunu hakkediyor diye öğüt vermiş bir kişiyim ama senin örneğinde durum farklı biraz... Bu zavallı bir ev kızı değil ki. Gitsin bakire aramayanını bulsun. Kandırarak başladığı ilişkisi hep aldatmacalarla sürecek. İğrendim bak şimdi. Ama emin ol bazı kızlar için destekliyorum da hani. Ben ilişkim olan hiç bir kızda bakirelik arama hakkını da kendimde görmedim ayrıca not olarak ekleyeyim...

wimparella dedi ki...

Ne kadar namusluyum diye geçiniyorsa etrafında birileri o kadar namuzsuzdur..

mermaid dedi ki...

Pucca ünlü olmuşsun:)
En alta bak:)

http://cadde.milliyet.com.tr/2009/11/16/YazarDetay/1198974/Radyo_Televizyon__Ust_Komigi

Prof dedi ki...

Mevzuya bak hizaya gel..Bu kadar yazı yazılmış inanın Avrupa birliğine girdikte alayınızı avrupai fikirliler düzdü sandım.
Bunu yapanda onaylayanda insanlıktan nasibi almamış bir şahsiyettir.Yetiştirdiğindende bu vatana millete hayır gelmez.

Adsız dedi ki...

O arkadaşla aynı durumda kalsan, aynı doktora gidip;

-Şu dikişin aynısından bi de ben istiyorum!

der misin demez misin? Benim tanıdığım Pucca der. ;)

(Hatta ona bi dikiş attıysan bana iki at, sağlam olsun bile der.)

O yüzden arkadaşına, ve olayın şokuyla "bakire kız" havalarına girmiş olmasına bu kadar kızma. (Şu an Pucca'sın ama bi adım sonra o arkadaşınsın.)

"Aynı bokun laciverti" meselesi, hani ;)

Not:

Kimsenin kandırılmasından yana değilim.

Amma ve lakin 'kandırılmak isteyen, illa beni kandır, yoksa öküzümdür ben anlamam, bakire olmayanı da sevemem' diyenleri de 'kandıran'da değil suç. Öyle değil mi?

Napsın kız evde mi kalsın? :) Öküz olmasına ragmen seçmiş begenmiş işte adamı. ("O mentalitede olmayanını bulsun!" bilmem ne demek kolay. -o mentalitede olmayan erkekler de sanki kol geziyordu caanım Türkiyemde! adım başılar dimi-)

Ayrıca, bence sen kızın evleniyor olmasını biraz kıskandın.

Ondan; 'yadırgamayan suçlamayan' arkadaş birden, 'arkasından yadırgayan arkadaşa' dönüştü.

Not 2: Eleştiriyorsam da sevdiğim için

simplelife dedi ki...

Evleneceğiniz insanın geçmişi tabi ki önemlidir ama esas önemli olan size karşı dürüst olup olmamasıdır.eğer yalan varsa işin içinde bakire olsa kaç yazar.insan yeter ki dürüst olsun.gerçek namus bacak arsında değil dürüstlüktedir bence...

Nastenka dedi ki...

kızlık zarını kafaya takan bir erkekle evlenmek...
ıyyy, mide bulandırıcı...
öyle bir herifin koynuna girilir mi be

fitr dedi ki...

ya simdi yazının hepsini okumadım.ama yazının iceriginden eminim ya.zar diktirmek falan bunlar iyi guzel hep ama o kız demiyor mu hic abi 'ulan bu adam beni seviyorsa neden dert etsin ki? dert ettigine gore sevmiyor demekki..' ne kadar pis bir toplummus su turk toplumu..baksanıza,gencecik kız su soruyu sormuyor kendine(belki soruyordur o kadar bilemem tabiki) ama onun yerine gidip kızlık zarını diktiriyor..lanet olsun insanları bu hale getiren erkeklere,ailelere artık kim getiriyorsa insanları bu hale..

(benzer yorum yazılmıstır heralde okumadım yorumların hepsini,yazıldıysa silersiniz iste.)

Kellimeler Benim dedi ki...

Ulan "bacak arasına penis girmek" dediğin şey kendini siktirmek işte. Zarını diktiren de orospu değil, orospunun önde gideni, bayrak taşıyanıdır. Hayatınızı sikeyim. Kızdırdınız beni.

Zıvanasız dedi ki...

Erkek olarak, daha önce başından evlilik geçmiş herhangi bir kadını sevip evlenebiliriz. Yani resmi yollarla penisle halvet olmuş kadınla problemimiz yok. Soru bile sormayız. Ama resmi olmayan yollarla penisle muhatap olmuş kadın sevmişsek, kendimizden öncekini öğrenmek isteriz. En azından bilmek...

Yani şimdi evlendin, gerdek gecesinde bi sokuyon cart diye girdi...çok az erkek, "heee demek ki benden önce ilişkileri olmuş, olacak tabii cillop gibi hatun" der...demek ki burada kriter bilmekle ilgili. hatta bilmesen, durumu gerdek gecesi anlasan bile bu durum bence sorun değil. çünkü bilmen, senden önce ilişkisi olduğu gerçeğini değiştirmeyecek.

amma ve lakin, bir insanın kendisine eş olarak seçip, aile olmayı düşlediği insan tarafından daha yolun en başında "ambalajım açılmadı" diye kandırılması, salak yerine konması berbat bişey. kabul edilebilir bir durum değil.

daha da önemlisi, zar gitti diye senle evlenmeyecek adam da sana uygun değil, hiç bi anlamda uygun değil.

evleneceği insana bu yalanı söyleyen arkadaşına napmaz...

salla gitsin diyesim var.

İcee dedi ki...

Başlık çok isabetli olmuş cuk diye oturmuş:D

Akıcı bir yazı PuCCa Türkiye'nin sesi,insanların düşünüpte söyleyemedikleri her şeyi yazıyorsun.

Devam..

harmoniac dedi ki...

bu tamamen sosyolojik bir travmadır. eskiden 12-13 dedi mi evlendirilir ve inanmasının güç gelmesine şaşmam, 'evlenir, evlenmek isterdi 'kızlar' '. gelenekçi bir toplum modelini canımızdan çok benimserken avrupai-yenilikçi-modern ilişkiler karşısında bir nesil 'aman sakın ha biz dededen öyle görmedik' cidir, sonraki nesil ' ya ne dedesi kardeşim devir değişti, çatır çatır zkşiyo millet ohooo ayakta uyuyosun' cudur.
ya sıkarsın sıkarsın elinde patlar sıktığınla kalırsın hassiktir kahbe felek dersin, ya sıkarsın sıkarsın sıktığına değer anaa varmış lan böyle bişey helal olsun bana da eşime de dersin.
ya da bi kez koyverdi mi aman sabahlar olmasın vur patlasın çal oynasın, amann sabahlar olmasın hassiktir sabaha nikah var lan bu karıya ben nasıl karım dicem acaba şurasını burasını ellemişler midir? ( ne ellemesi ne ellemesiiii..!! aloo? çattır çattırr.. ) şeklinde kendine yönelen sorularla boğuşma faslı.
e be embesil, sen zkerken iiydi ya? şeklinde karşı sorular ve uzayan, sivrilen boynuzlar, genişleyen mide vs. midir? e biraz öyle ordan bakında ama durduğun yerin doğru yer olduğunu nerden biliyorsun ki?..
vs..

kelimenin tam manasıyla kahpe arkadaşın yukarıdaki mevzuu bahisden dolayı bile isteye güle oynaya hayatının içine etmiş.

tanrım ne ibret verici bir durum!

şaban dedi ki...

Tavla zarı, soğan zarı, kulak zarı, beyin zarı, kızlık zarı... Bunlar birbirinden farklı şeylerdir.
Kimisi yumurtanın zarını soymadan yemez, ben mesela tavlayı kemik zar ile oynarım. Tercih meselesi, tercihlere saygı duymak lazım.
Yukarıda bi yerlerde bekar ve bakire olmayan yani anasının kızı olanlara doktorların dahi orospu gözü ile baktığından dem vurulmuş. Normal değil mi? Daha kötüsü ne biliyonuz mu, doktorun da şeyi var. Herkese verdiyse bana verir diye geçirebilir içinden, hipokratı falan unutaraktan.
En iyisi mi uçkurunuza sahap çıkın.

Adsız dedi ki...

eğer arkadaşının evlendiği kişi zekiyse durumu çok rahat bir biçimde anlar.

salaksa zaten o kızın maşası olur.

anlamanın en kolay yolu zarı elinle tutup koparmak hem daha az acı verir hem de eğer yapay sa suya atınca dibi boylar.

kendini çok zeki zanneden hanım kızlarımıza da kapak olsun.

ali dedi ki...

bir başkasının içtiği bardaktan bile içerken içimiz bulanır değil mi? veya birisinin oturduğu sofraya oturmak kötü bir duygudur. işte onun gibi bu bekaret mevzuu

cnr__ dedi ki...

Pucca, o kadar muhteşem yazmışsın ki, ekleyecek hiç bir şey bulamadım.

Adsız dedi ki...

"bedeninin bakire olması önemli değil ruhun fahişe olmasın"

Domain dedi ki...

mükemmel anlatım bazı arkadaşlar bahsedilen kişilerin mal değil kadın olduğunu unutmamalı. Zor konu ama basit bakmak gerek sonuçta insandan bahsediyoruz..Önemli olan kendine güvenmek kadın ve erkek içinde... seni seviyorum Pucca

Adsız dedi ki...

sen nasıl birisin ya ne demek onların derdinden eğlence çıkartırım!!!!

Adsız dedi ki...

daha dün bugün benle buluşup yatmak için yer ayarlayan ''sevgilim'' adı altındaki şerefsiz,dün akşam internetten başka kızla görüştüğünü öğrendiğimde ,neden diye sorduğumda bana konuşmak istedik konuştuk vs gibi şeyler saçmaladı,bunun üzerine bende yarın her önüme gelene telefon numaramı vericeğim dediğimde ki yapıcağımdan değil empati kursun diye,ben orospu oldum.bana nasıl bu kadar iğrenç bi insan olabiliyosun uyuma sabaha kadar bunu düşün dedi ve dahası siktir git defol vs tarzı şeylerde...herneyse olay bu değil,olay bizim birlikte olmamız,daha öncesinde erkek arkadaşımla tam birlikte olmasakta bişeyler yaşamıştık ve dürüstlük adına ! bu hayvan sorduğunda söylemiştim.ve bugün bana bu insan ,ben hiçbişey yapmamış olmama rağmen,hem o başka kızla telde görüşüyo vs hem bana siktiri çekiyo,hemde bana senden iğreniyorum diyebiliyo,o yatakta yatan bi tek benmişim gibi,beni şeytan kılıklı olarak nitelendirdi,sorarım şimdi ,böyle şerefsizler kendileri kullanıp kullanıp atıp bide üstüne sütten çıkma ak kaşık gibi sen şeytan kılıklısın diyipte kendine temize çekiyosa,bize ne yapmak düşüyo ki,bu herif kendine akça pakça birini bulup evlenicekte,ben sırf o benle yattı artık bakire değilim diye kimseyle evlenemicem,bu nasıl adelet,hem boynuzu ye,hem kullansın atsın,hemde hakaret etsin,hemde bütün mutluluklar ona olsun,var mı böyle yağma?

haluks dedi ki...

erike ayar yazısı mı bu da.bak istesem sana kızım diye yutturabilirdim,kızım diye gezenler daha orospu vs.vs.diyerek bakalım sonu nereye varacak yiy işçilik yapıyorsun.

Adsız dedi ki...

en büyük orospuluk''
demişsin ya kesinlikle doğru.
para için yapıyorum,evet bu benim mesleğim deyip kabul,arkadaşının yaptığıyla karşılaştırılmıyacak kadar onurlu.

Mr. T dedi ki...

İyi de erkekler de numara yapar bence, bir kaç adam tanıyorum bakire olmadığını b ilmektense diktirmişine göz yummayı tercih eder...Benimse ne hoşuma giderdi biliyor musunuz en kaşar kız arkadaşımın senin için diktirdim aşkım, bunu ilk kez yapıyormuş gibi yapalım demesi hoşuma giderdi..hatta masum gelirdi..

Adsız dedi ki...

Puccacım, seni ve yazdklarını çok seviyorum ama ilk defa birşeyini çok içimden gelerek eleştireceğim. Yazında biryerde "Gamze Özçelik gibi uyurken kaymışlar buna" diyorsun. Sen de cinsel şiddet mağduru bir hanım olarak, bir başka hemcinsinin başına gelen çok ama çok korkunç br olaydan bu şekilde bahsetmeni çok yadırgadım. Ne olur aslında öyle demek istememiş ol. Seni çok seviyorum.

prettycaptain dedi ki...

pucca yorumları bazılarına inanamıyorum. ali arkadasın yorumu mesela bardak canaga benzetmiş bakire kızı vajinayı yuh artık üstündeki adsız kopar at suya diyor. akıl ve mantıklarından şüphe etim

Neyin Pesindesin dedi ki...

Vay amınıkoyayım.

RE-L124c41+ dedi ki...

helal olsun pucca!seni ilk defa bugün okuma fırsatı buldum ama ülkemiz insanının gizli kapaklıda olsa dewam ettiği ama konuşamadığı,cinsellikle ilgili konuların çoğu zaman tabu kabul edildiğini,bunun nasılda ticarete döküldüğünü ne güzel anlatmışsın.erkeklerdeki bakirelik takıntısınında gelince bence her erkek evlendiği kadında illaki bir bekaret arıyor.eğer bakire kız arıyorsa kendisinin de dikkatli olması gerektiğini düşünmüyor''ben işimi yaparım,o dikkatli olsaymış'' ya da ''adam sende!herkes benim yaptığımı yapıyor'' diye düşünüyor.sonra bu ''kullanıldım atıldım,kandırıldım'' olayına dönüp dolaşıp geliyor ve kadında haliyle zırlıyor.halbuki iki tarafta haddini bilse ya da karşısındakini kandırmaktan vazgeçse belki de bize konuşacak konu düşmeyecek..diğer türlü namustu bilmem neydi diye işlenen cinayetlerkonusunda bende birşey diyemem çünkü o zorluğu hiç yaşamadım

nibiha dedi ki...

o erkeklerin hepsi kendilerine güveni olmayan annelerinin toplumun dediğini bi gün olsun sorgulamaya cesaret edememiş lan hadi daha önce yattıkları bnden iyiydiysede bu hatun bni beğenmezse diye düşünen bunlarda olmadı kadını maldan öte görmeyen ruhla mı bedenle mi evleniyor ayırt edemeyen saçma zihniyetli insanoğullarıki bnce bi ömür böyle adamla geçirilmez iki gün sonra mini etek giyme ona bakma ya kadar gider bu olay mazaallah insana hayatı zindan eder böyle herif

Ayıpsız dedi ki...

sonra utanacaksan saklayacaksan yemeyeceksin o bokları değil mi ? ha madem yaptın bir şeyler arkasında duracaksın. Ben şu haltı yedim ama pişmanım, ya da pişman değilim yine olsa yine yaparım beni böyle kabul et ya da s*ktir git arkadaşım. diyebilmeli kadın milleti. ama yaparken ohh ballandıra ballandıra anlat sonra da yok ben diktirdim değiştim edasıyla dolaş ortalarda. ha bi de senin gibi olanları ( yapıp yapıp anlatanları) ayıpla utanmadan. PARDON AMA ŞAPKANI ÖNÜNE KOY BİLADER. !

Adsız dedi ki...

bi gün üniversitede sevgilimle daha ilk öpüştüğümüzde bana ben ilk miyim diye sormuştu yalan söyleyemedim tabi ilk değilsin dedim daha önceden fazla abartılcak şeyler olmasada yaşadıklarımı anlatmıştım. ben içimin rahat olması taraftarıydım ve güya evlenmeyi düşündüğüm bi insanla aramızda hiç yalan olmucaktı gel zaman bigün ayrıldım ve bana dedi ki ne kadar şey yaşamaış olursan ol evlenmeyi düşündüğün bi insana en küçük şeyi bile anlatma .. şok olmuştum beyefendi diyo ki bizler yalanı hakediyoruz o yüzden arkadaşlar ne yaparsanız yapın ne yaşarsanız yaşayın karşınızdaki insan değilse bi anlamı olmuyo anlatılanların boşa kürek çekmekten başka bişey değil bu ve ben şunu gördüm karşı taraf ne hakediyorsa aynen onu yaşıyor ya biz yaşatıyoruz ya da bi şekilde bi başkası ..

Adsız dedi ki...

Ya Pucca okadar yaziyosun. Tamam kizlardada suc var ama benim asil sinirime giden ney biliyonmu? Erkekler yapinca o erkek bi kiz yapinca hemen orospu!!!! Kizinki namus meseleside erkeginki ne bok? Lan sinir oluyorum bu millete varya. Kizlarada su yönden sinir oluyorum bazilari yapip yapip diktirip namuslu ayaklarindan yürüyor gercek masum olan kizlarin cani yaniyor! Bok gibi dünya anasini satiyim. Kizmisin derdin var abii

İpek dedi ki...

Kızlık zarı tabusu tamamen erkeklerin bencilliğinden başka birşey değil (:
Daha önce hayatında erkek organı görmeyen bir hatun,ondan daha iyisi olabileceğini ya da ten uyumu ne bilmez.
Kadının bu cahilliği de erkeğin işine geliyor tabi.

Özge dedi ki...

peki arkadaşının sonu noldu merak ettim?? bana bu operasyonlar sallama gibi geliyo kızın sevindiğine değdi mi bari bi de senn anlatımında çelişkiler var inandırıcı gelmedi mesela evlenmelerine bir hafta varsa neden geçici yöntemi tercih etmedi de gitti kalıcı yaptırdı?

Adsız dedi ki...

ne kadar ahlaksız terbiyesiz kadınlar var kızlık zarlarını diktiriyorlar ters iliskiye giriyorlar bakireyim ayagına yatıyorlar midem bulandı.. kadın dedigin narin olur temiz olur saf olur ( tamam biraz abarttım gülmeye başlamayınız .. ) bakirelik kavramı önemli hele ki evlenecegin kadınsa.. egitimli bir insan olarak ( yazılım mühendisiyim ) bu konuya cok onem veriyorum hayat eşinizi seçerken bu tür konularda dikkatli olmanızda yarar var.. bunları gectim beni kızdıran hadise yalan söylemeleridir . en azından dürüst olmaya calısabilir bu kadar yalan dolana gerek yok .. erkek arkadası istemesse o durumda gider yeni bir yol çizer sonuçta her malın bir alıcısı vardı degil mi ? ...

Adsız dedi ki...

Blogunu yeni keşif ettim ve çoook beğeniyorum. Bu yazın da süper! Tamam dinimize ve geleneklerimize göre bekaretimizi korumamız gerek. AMa sevgili erkjekler bu sadece kıızlar için değil sizin için de geçerli. Eğer erkek rahat rahat yaparsa, önüne gelen her kız ile yatma hayalını kurarsa evlşendiği zaman da eline erkek eli değmemiş kız beklemesin lütfen!!
Bir de böyle bir şey var, mesela benim bir sevgilim vardı neden benle yatmiyorsun, ben seni asla bırakmam, demek ki beni sevmiyorsun, bana güvenmiyorsun...benim olmak istemiyorsun diyordu. hatta kabul etmediğim için benden ayrıldı.
Lan bu kadar yavşaklık da olmaz arkadaş... sen kim güven kim. Bu kızlık zarı denilen saçma sapan şeyden o kadar sıkıldım ki bazen şeytan diyor kendin boz onu sonra bak seni bu şekilde bakubl edecek kadar çok seven biri çıkar mı....

Adsız dedi ki...

ya konum bundan alakasız ama insanlara nasıl bu kadar tamamen dürüst olailiyosun yani onların altında ezilmiyosun ya da ne biliyim işte öyle çat diye söyleyebiliyosun senin için ne düşünüceğini düşünmeden ya da arkandan dedikodu yayacağını falan yani insanlar benim için yaşasın ben niye onlar için yaşıyayım anlayışı mı var sende varsa bunu nasıl başarıyosun ben bana insanların bana yaptığı küçücük bi harekete bile üzülebiliyorum belki şizofrence ama böyle kurtulamıyorum da ne biliyim nasıl yağtığını merak ettim

Adsız dedi ki...

yazik herkes sucu erkeklere atmis erkekler yuzunden boyle oluyor demis ama bu kizlarin yaptigini dogrumu kilar?

Adsız dedi ki...

merhaba Pucca..yazılarını okuyorum inan çok eğlenceli.ayrıca çok akıcı yazıyorsun keyifte alıyorum..
Dürüstlük konusuna gelince kimbilir o arkadaşının evleneceği adam nasıl o kimlere yalan söyledi ne haltlar yedi sonrada temiz kız diye tutturdu.al sana temiz kız işte:))Hayatta dürüstlük ve aptallık arasında çok ince bir çizgi var.Bir tiyatro ve başrolde sensin..hayatını istediğin gibi yönlendirebilirsin ..Ama herşeyde dürüst olmak maalesef olmuyor..Birileri bize kızlık zarını dayattıysa ozaman 2. el VE TAZE dikilmiş olanını hakediyorlar bu iş böyle.

zibutnik dedi ki...

nerdeyse tüm yazılarını okumuş olmama rağmen hiç birine yorum yapamadım. üstüne söylenecek birşey bırakmıyorsun çünkü..=)

Adsız dedi ki...

Sevgili Pucca ya da ismin her neyse.

Hani küçükken çocuklara sorarlar ya büyüyünce ne olacaksın diye.. O zamanlarda seni tanıyor olsam herhalde kesin ben PUCCA olucam derdim :)) Çünkü senin için bir anlam ifade ediyor mu bilmiyorum ama resmen bir ideoloji gibisin olmak isteyebileceğim nadir karakterlerdensin:) Bu nadide kişiliğinin evrimleşememiş insanlar tarafından değişmesine veya değiştirilmesine asla izin verme.. Ve aynı şekilde o evrimleşememiş insanların, toplumun ve ideolojilerin de canını sıkmasına izin verme.. Sen tam gaz bildiğin gibi devam et doğru olan budur;)

Sonsuz sevgiler ve saygılar=)

Adsız dedi ki...

bakire kız arayan erkeklere de sormak lazım bugüne kadar kaç bakirenin zarını patlattın diye

safiran dedi ki...

Ben 6-7 tane kızı bozdum.

evleneceğim insanın da bakire olmasını isterim herşeyin ilki unutulmaz aranızda ilk aşkını ilk bakireliğini verdiğini (kadın-erkek) unutabilen varmı yok ben bile ilk bakireliğimi unutamıyorum :)

arabanın bile sıfırını alıyorsam kadınında sıfırını isteme lüxüm var ha diktirsede belli oluyor az işten anlıyorsanız uyanıyorsunuz bunuda sölim
gerçi kaç tane türk erkeği anlar oda muamma

Adsız dedi ki...

Çok Delikanlı Bir yazı olmuş Tebrik ediyorum ... Mükemmelsiniz

Lorien dedi ki...

Toplumumuzda erkek çocukluktan itibaren "paşa oğlan, göster pipini amcalara, benim oğlum büyüyüp kızları mikicek, alıyım mı olum bu kızı sana vs. vs. " gibi cümlelerle o kadar özgüvenli yetiştiriliyor ki... Kız çocuklarına ise "eteğini ört ayıp, ağzını kapa ayıp, onu deme ayıp, ayıp ayıp ayıp günah günah vs. vs..." diye muamele ediyoruz. Kız çocuğu az sıcak kanlıysa hemen bir komşu teyze " bu evde kalmaz, 16ya gelince kocaya da kaçar bu" gibi yorumlarda bulunur.
Erkek üstündür, cinsellik hakkıdır, kasıkları filan ağrır ne bileyim annesinin yorganını çarşafını kirletmesin de gitsin kimle ne halt yiyorsa yesin yeterki fazla göz önünde yapmasın.
Haliyle gördükleri her müsait deliğe sokmak konusunda hiç de seçici olmayan Türk erkeğinin bu adaletsiz duruma şu yorumu yapar " nan ya evleneceğim kadına da benim gibi biri, beşi, onu... soktuysa"
Dürüst davranırsın özürlüymüşcesine yüzüne vurur bu özgüvenliymiş gibi gözüken şovanistler,en eğitimlisi en medenisi dediğiniz bile bunu sorun eder, en etmem diyeni bile sevgilisi bakire ise havalara uçar :)Puccacan seni seviyorum arkadaşın hakkındaki bir çok yoruma katılıyorum ama diktirmesi biraz tooplumsal bir olay, ne olursa olsun bir kadın bulunduğu çevrede hedef olmak konusunda çok savunmasız, bakire değil derler, orospu derler, hatta dul derler dulluk bile bir yerde yarı orospuluktur bu toplumda ne de olsa potansiyel kocamızı araklacak kadın ya da arada karıdan kaçıp oynaşılabilecek kadın diye tanımlanıyor büyük bir çoğunluk tarafından. Nihayetinde bu ülkede yaşıyoruz ve bakirelikten kadınlığa geçtiğimiz günü ( evlilik öncesi ise) normal bir olay gibi paylaşamayız yahuu daha regl durumunun söylenmesi bile acayip ayıp sayılıyor kaldıki bakirelik huh!.

Bu konuda en büyük abukluk diktirmekten ziyade arkadaşının sosyal durumuna rağmen; bildigin görücü usülü biriyle tanışıp 1 haftada evlenmeye niyet etmesi hatta hazırlıklara başlaması. Yani ona bir koca lazımmış adamı tanıması anlaşması vs. pek mühim değilmiş hatta arkadaşının kararları kişiliği bile kendi gözünde mühim değilmiş ki adamın istediği gibi biri olmak için te elden kolları sıvamış aman kız muradına ermiştir inş. 1 yıl geçmiş aradan yoksa niceymiş hali kocasızlıktan, aman bir defteri olmadan ek bir soyadı olmadan sevişmek onun ruhunu pek orgazm edemiyormuş :) hadi istediği oldu.

Adsız dedi ki...

O kadar kız bozmuşsun bide temiz kız arıyosun.Senin bozduğun kızlarla da birileri evlenecek ve sen de birilerinin bozduğu kızlarla evleniceksin.

Adsız dedi ki...

ilk defa bir bloga yorum yazıyorum:) deneme1

Adsız dedi ki...

her zaman hatun tarafı o..pu oluyorda neden erkekler o..cocugu olmuyor? hep bunu merak etmisimdir..sonucta o erkek dogup adam olamayanlar sınıfındakileride doguran yetistiren bir kadın değilmi? beyinlerdeki travma cesitlerine göre herkes kendince haklı..cünkü herkes kendine bir yol bulmak zorunda..ama su da var ilk olmak,korumak birseyleri emek ister,önemli! ama madalyonun asıl öteki kötü yüzü; bu haltları yiyenler yüzünden yemeyenlere hep süpheyle yaklasılıyor..kaç kisinin hakkıda yeniyor..herkes herseyi yasamak zorunda deil ama maalesef o kendini cin sanan kahpeler yüzünden bazen açıksın diye(kapalı deilsen garanti her haltı yemissindir bu zmndayız artık) zan altında bile kalabiliyosun yaa,iste o zmn dil o..pusu olup küfür etmenin dibine vuruluyor..sonuc güven/inan/olmuyorsa zorlama gercekler her zaman iyidir...

Seyma Uzlu dedi ki...

Helal olsun pucca.

Adsız dedi ki...

sıktır sıktır sonra evlen ne orospusunuz sız ya

Adsız dedi ki...

Siktirip diktirmekmi hakkin senin serefin hasiyetin onurun yok tambir kahpe surtukdun yani o heralde insan yaptigindan pisman olabilir anlarim peki karsindaki insan seningibi seref ozurlu biri degilse bir omur utanmicakmisin evlenince daharahat senin icin ozaman mahalleden gecene caktirirsin

Adsız dedi ki...

Vermeyin veripte inlemeyin verirken ne ala dahasonra peki erkekler kotude sen hem cinsinemi verdin sizi yapanlar iyiydide evlenecegin adammi kotu ne alaka kandirmak niye madem sen durussun herkese verdim ben hangisi hosuma giderse ona verdim senide salak buldum evlenicem de hani durussunuzya yazmissinda yazmissin sekil yapiyon burda

Adsız dedi ki...

Arkadaslar kiz erkek farketmez fakat sunu anlamiyorum yapsin helal kiza arkandayiz diyorsunuz super aldatiyorsun kandiriyorsun birde beklenti icindesin beni almazsa evlenmezse diye o ne alaka orospulugundanmi yoksa serefsizligindenmi yaptinsa yaptim de peki maksadinne madem adam gezekse isin beklentinne ondanki diktiriyorsun siktiret gitsin burdan su cikiyor iste orospuluk biryana serefsizlik bundankaynaklaniyor ozaman boynuzlandigindada eline beline kuvvet demen gerekir adamda tek hatunla olmaz gelin alayiniza cakiyim der sende evet evet yap dersin sence mesebin bukadar genismi gerci sizde bakilirsa geniskemeyen yer kalmamis