2.02.2010

keşke kıyafet ağacı olsa bi tohumla toplasam ürünlerimi

Halam gelince buraya bari dedim etinden, sütünden faydalanayım, doğru alışveriş merkezine. Ayy lanet olsun ama cinnet geçirdim artık. Sanki akşama ürünler bitecek gibi sabahın köründe, nerdeyse ezanla "hadi gidiyoruz" diye kalktık. Bu outletlerin olduğu bi yere götürdüm bunu.
Ben şu erkeklerin alışveriş sevmeme olayını da anlamıyorum aslında. erkek olsam akşamları mekan mekan dolanıp, elimde bir enerji votkayla bütün gece karı kız keserek, tuvalette allaha dua edip "nolur allamm bugün hilminin evi boş, oraya birini atmam gerek, lütfen benim yüzümü kara çıkarma şurdan bişiler nasip et bana" diye yalvararak, sansar gibi gibi sarhoş kız avına düşeceğime; Alışveriş merkezlerine gelirim.
Bir defa kadınların en hassas oldukları, en zayıf oldukları yer burası. "sarıyı mı alayım, siyahı mı, begümün moru vardı şimdi, ayy mor da çok güzelmiş ama alamam. kahve botlarıma uygun bişi alim en iyisi, evde mundar olacaklar, ay şu da çok şıkmış ama yanlarım fırtlıyo bunda. ay ben en iyisi siyahı alayım, hem yemekte de giyerim. Ayy osman da geçen, sana kırmızı yakışıyo dedi ama, yok yok herşeyim kırmızı oldu karpuz muyum canım ben. aaaa şu kadın neden ona bakıyo, ay acaba onlar mı moda. bak bak şu yanımdakinin de ayakkabısı çok güzelmiş benim de buna benzer siyahım var, ben ona en iyisi tunik bakayım. Ayy bak kemer almaya geldim ama neyse gelecek ayda bir mont bakayım ben" gibi kendi kendimize iç konuşmamaızı yaparken gelip usulca yaklaşsanız, ne kafanıza çanta yersiniz ne bişi. Anlamayız bile asıldığınızı.. Şu sevgiliyle alışverişe çıkılmaz mottosunu da anlamıyorum. O kadın o mağazalara girince inan sen sadece "güzel olmuş tatlım" dan öte bir varlık değilsin onun için. Ohhh kadın kız kesmenin en ala yolu. valla gözü görmüyo.. İstemediğin kadar kız, minnacık bir alana toplanmış, daracık kabinlere girip soyunuyolar dökünüyolar, hepsi telaşlı, hepsi şirin, hepsi birbirinin üstündekine göz dikmiş. Erikle mesela dolanıyoruz burnundan soluya soluya, giriyoruz bi yere. 15 dakika sonra bi bakıyorum ohh erik dağıtmış götü başı. "Nasıl olmuş" diyorum "çok güzellll" diyo ama gözü ben de değil, ayakkabı deneyen kadının bacaklarında. Kafasına bi tane geçirim diye düşünüyorum, ay aman diyorum, bi şuna da bakayım da. Sonra da unutup gidiyorum. Ama yine de adam benle mağaza mağaza dolaşmaktan nefret ediyor.. Demek ki bişeyler alan kadın erkeklere çokta cazip gelmiyor, sıkıntı verici ve korkutucu oluyor sanırım. Şey olabilir bilinçaltlarında "bu benim anamı siker paramı bitirir ocağımı kurutur" gibi. o yüzden de mağazada kadınla dolaşma fikri korkunç geliyor.
Ayy çok isterdim ama şu eski türk filmlerindeki gibi bir manitam olsun. Böle gazino sahibi falan.. Alsın beni götürsün bi mağazaya, tezgahtarla önüme yığsın bütün kıyafetleri, ben de gözlüğümün kulpuna oral yaparak "ooo beni mahçup ediyosunn" diyip 5 aylık ev kirası masrafında kıyafetler alayım..
Ama nerde anacım, gidiyorum yazın kışlık, kışın yazlık alıyorum. Sonra hoopp o sezon bi geliyo benim aldıklarım out olmuş. Daha hiç giymediğim abidik gubidik kıyafetlerim var. Haa bi de dolabımda etiketi çıkarılmamış 36 beden elbiseler. Hangi akla hizmet 36 beden almışım. 2 kilo veriyorum ya zannediyorum ki benden olacak bir ebru şallı. "Ayy nassı olsa zayıflıyorum" diyerek fermuarı kapanmayan şeyleri ucuz diye dolduruyorum.
ve en nefret ettiğim şey pantolon almak.. Dünyanın en güzel pantolonunu götüme sok benim orda yok bokum gibi duruyor. Hiçbişi yakışmıyor, o aynaları nasıl yapmışlarsa.. ben evden çıkıyorum "heyhoyyy 55 oldumm" diyerek. o aynada bi bakıyorum, benim baldırları kes, yont kendine bir ilkokul çocuğu yap.. Ben daha hiç bir pantolonu cuk oturdu diye almadım. hepsini artık ağlayarak "allah belasını versin senin gibi götün, sana ceza olsun böle bok gibi şeyler giydircem" diyerek alıyorum..
...
heh şimdi halayla beraber geziniyoruz, bi mağazaya girdiriyorum. "ayy kalk çıkalım burdan daraltı geldi bana" başka bi yere sokuyorum "ayy fenalık geldi"
Artık dayanamadım bi yerde duralım iki tane parça bişi alcaz diye tüm İstanbulu dolanmanın alemi yok dedim. Dolanıyoruz, bi elbise gördüm deneyeyim bari diye kabine girdim.
Deneme kabinleri bana işkence yeri gibi geliyor, özellikle kışın üzerinde ki herşeyi çıkartıyorsun. ayakkabının üstüne mi basayım, ay yere basmayayım ay paçasını şurdan çıkarayım derken maymun oluyorsun. Bi de her kabine girdiğimde aynı paranoyaklık "ya kamerayla beni izliyorlarsa, bari düzgün durayım, donuma kadar soyunmayayım, bacaklarımı da almamışım ha. ayy şu an bi deprem olsa donumla koşmak zorunda kalırım. ayy aslında olsa şurdakileri alıp kaçarım lan ne güzel, off keşke o gömleği de alsaydımm" gibi saçma salak düşünceler içerisine giriyorum.
neyse giydim elbiseyi çıktım. elbisenin altında tabi dizime kadar çektiğim baklava dilimli siyah çoraplarım, onun altında spor ayakkabısı olduğundan pek şeyetmedi. Halam baktıı baktıı baktıı.
- maşallahhhh 2 çocuk annesi gibi duruyorsun. hiççç yakışmadı çıkar onu.
- ya güzel olmuş işte
- Arkanı görmüyosun tabi sen, hem getir bi bakayım fiyatına.... Ooo bu ne ya izmirden ben sana bunu 40a alırım çıkar çıkar üstünden şunu.
Bu zaten İzmirden gelen herkesin, herşeyin İzmirde daha iyi olduğunu düşünmelerini anlayamıyorum. hayır herşey nerdeyse 2 katı pahalı olan bi şehir orası. Ama bu nasıl şehir faşistliğiyse, orda sıçtığın bok bile farklı geliyor insanın gözüne sanırım. Sonra bi tane daha giydim, bu kez satış yapan kızla beni mukayese etmeye başladı.
- ya bak şöyle olsan sana güzel olur, bak kıza ne güzel olmuş, ay senin gözlerin kendi gözün mü aman aman ne güzel maşallah. Nerelisiniz siz?.. belli belliii bizim komşu vardı senden tatlı olmasın öyle senin gibi kızı vardı...... ya biz de işte bizim kıza çıktık bişeyler almaya. kalktım geldim izmirden buraya, aileyi çok karıştırdı bu kız. Burda artık işe girdim çıktım ettim diye bişeyler söylüyor ama aha bak bugün pazartesi ne işe gitti ne bişi. Ben anlamıyorum zaten bişey. Sesimi çıkarmıyorum ama bakalım babası çok yüz verdi bunlara çok. Çikolatalarla büyüttüler bunu, her istediğini yaptı şımarttı böyle. Okuldan da atıldı bu, ona bile adam sesini çıkaramadı. Parmağında oynatıyolar adamı...... bi de bunun küçüğü var evlerden ırak aman. İkisi yanyana geldiler mi yok olsun o orası. babalarının bütün paralarını bitirdiler emdiler kuruttular adamı, şimdi evlenemiyor.. cık cık cık çok yazık çok öyle harcanıyolar.... sen ne kadar maaş alıyosun burda, sigortası da var tabii.. PuCCaa duyuyo musun bak... duymaz böyle işine gelmeyeni duymaz o.. tabi baba parasıyla burda özgür olmak kolay geliyor ona, ah kızım ah iyi ediyosun böyle elin ekmek tutuyo.. PuCCa çık çık bakayım şöyle bir dur bakayım, cıks olmamış vallahi olmamış tencere gibi olmuş götün..
Allahım kendimi resmen ergenlik çağındayım da, annemle dışarı çıkmışım gibi hissediyorum. o satıcı kıza, ben aslında öle biri diilim bakışları atıyorum. ordan kurtulmak istiyorum. rezillik utanç garip bi duygu. Anneyle alışverişe çıkan kızları görüp gülerdim hallerine hep, böyle kız bişi giyer arkada annesi çekiştirir durur kıyafetini.. şimdi 15 katı rezilliğini yaşıyorum sanki.
hayır o satış görevlilerinden de hiç haz etmem.. istemezsin götünden ayrılmazlar, dibine kadar yaklaşıp, ensende nefesini hissedersin kadının "neye bakmıştınız" diye de soruyolar ya.. "ananın mincosuna" diyesim geliyor bazen. lan neye bakcam orda salak karı.. Ama ne zaman da ihtiyacın olur 3-5 tanesi bir köşeye geçip kakara kikiri gülüşürler. Bi de öyle o mağaza kendilerininmiş gibi davranma havaları yok mu, "babanız cem hakkoya saygılar" diyesim geliyo kimisine. Bişey soruyosun mesela, senin suratına bakmıyor, diğer tezgahtar bebeyle gülüşüyo, bi yandan, "haa onlar zaten yüzde ellisi olan fiyatı" sen hala bişi soruyosun, karı bebeyi kesmekle meşgul. o zaman suratına bi tane çakıp "çıkışta sikişinizi, sokuşunuzu yaparsınız ama bi bak bana" diyesim geliyor.. Ekmek parası anlıyorum ama sevmiyorum yapacak bişey yok.. o yüzden zaten bence zara mara gibi mağazalar çok tutuluyor. kıyafetten öte valla şu satıcı-müşteri diyalogunun en az yaşandığı yerler olmasından dolayı.
kabinde kendimi kemerle asmak bile istedim. herkese herşeyimizi anlatmaya nasıl meraklı. Sanırım bu ırsi bişi, ben de blogda yazarak mı rahatlatıyorum kendimi napıyorum. Ayy ne biçim özelliğini almışım off.
Sonra başka bişey denedim, çıktım. sonra bi daha sonra başka mağaza, bi daha bi daha..
- bunu soğuklarda giyemezsin çıkar
- ördek gibi oldun çok kötü
- ayy onun kumaşını pazardan alırım dikerim. 5 tl ye malolur
Diye diye kendime sadece bershkadan bir adet tişört alıp eve döndüm. O ise kendine 3 kışı geçirecek kadar kıyafet aldı.

40 yorum:

Leah dedi ki...

Kıskanmış seni hatun, bariz oltaya gelmişsin pucca. :D

Ayrıca da şu kompleksini bi zahmet yen artık. 55 kilo insanda ne kadar göt olabilir allasen. 120 falan olsa boyun eyvallah dicem goca göt. Ama yok yani 160 varsındır diye tahmin ediyorum. İmkansız yani abartttığın kadar olamaz götün :D Hem göt olsun ne kadar güzel işte seksi kalçalar falan, göbeğin olmasından bin kat iyidir yani!

' Alessé ' dedi ki...

Böyle halalar olmaz olsun :D

bi dost dedi ki...

kız halaya çeker derler pucca :P o değil de nerede yaptın alışveriş? baya indiim var yazmışın merak ettim. bi de bi de, yazın kışlık kışın yazlık alan bi sen değilsin kendini yalnız hissetme :P bi de, o satış görevlileriyle ilgili aynı hisler içerisindeyiz. bi dee, ben de nefret ediyorum anneyle teyzeyle alışveriş yapmaktan, çok saçma şeyleri beğeniyolar ben de alıyorum inanıp ama sonra:'(

rahat yazar dedi ki...

Küçüklükten beri alışkınım annemlerle arada sırada mağaza gezmeye. Onlar bakarken sıkılıyorum tabi.

PuCCa dedi ki...

anadolu yakasındaki bütün alışveriş merkezlerine gittik valla. ama optimumda baya ucuzdu yani sezon başına göre..

ya boyum 168 benim evet normale baktın mı zayıf olmam gerek 38 beden giyiyorum hatta o az bol gibi geliyo. ama valla o baldırlar varya aslında tam götte değil orası 16 şar kilo şeklinde mi olmuş ne olmuşsa artık.. Bi de tabi suratım yanaklı bir insan evladıyım 12 kilo bile olsam o yanaklar var olduğu sürece tombik kız çocuu ayy aman aman muamelesindeyim.

MJora dedi ki...

paladyumda optimumda sıkıldığım kadar başka bir yerde sıkılmamışımdır..giy çıkar konusundan da nefret ederim...ilk denediğim güzel olabilecek dediğim şey olsun dimi... ama olmaz...
kadınların alışveriş yapmasından sıkılmamız konusunda , para kesinlikle bence birinci konu değil onu söylim...kadın alışverişleri kararsızlık temeli üzerine oturduğu için , iki saat beğenemezler ve bu bizi çileden çıkartır genel olarak bu...gerçi ben kendimi ele alırsam , ben de çok giysi beğenemem,giymek çıkarmak zorunda kalırım ama kadınlar kadar da süre harcamadığımız bir gerçek... (:

Finduilas dedi ki...

her ailede var galiba böyle.

Adsız dedi ki...

mugelook: bayılıyorum:@ yazılarına gül gül güüül.. o derece gözümden yaş geliyor kızım yaaa

Vio * dedi ki...

şu soyunma odasında düşündüklerinin hepsini ben de düşünüyorum her girdigimde inanki.
poz moz veriyorum oraya buraya çekiosa belki ünlü olurum die.
~
halan 1-0 önde mi yani şimdi?! olmadı bu.

NesLişah dedi ki...

Annemle yaptığım alışverişlere benzemiş.. benim beğendiğim hiçbirşeyi o beğenmediği için almazken, kendine dağları alırdı.. içten içe kıskanırdım tabi.. belkide o yüzden şimdide sevgilimle alışverişe gittiğimiz de ona hiçbirşey aldırmıyorum :P

Choke dedi ki...

Halamda kalıyorum da. Bakış açım değişti lan kadına.

Adsız dedi ki...

şeyi sevmiyorum.
kilo almışsın zaten sinir stresle giriyosun kabine alman lazım ya cünki ister 302943024 kilo ol tam o anda yan kabinden ordan burdan manken görünümlüler fırlıyor.
küfür ederek kabine dönüyorsun.
daha siniri o kızların yanında sevgililerinin olması agızlarının içine bakması ve senin yanında annen olması sen küfür ederken ee'yle başlayan ve bunun senin suçun oldugunu söyleyen bilyon cümle kurması.
o zamanlar önüme kocaman kırmızı bi stop butonu cıksın ve ben uzaya ışınlanıym istiyorum.

rapunzel dedi ki...

''allah belasını versin senin gibi götün, sana ceza olsun böle bok gibi şeyler giydircem''sjfasklfkahjfkh bu arada halanı tokatlayasım geldi okurken

Adsız dedi ki...

Daha bugün zorla koton outlet e girdim. Orada da dangoz bir kıza sevgilisi kıyafet seçiyordu. ee hayatım ne buldun dedi kız, çocukta gel gel ben sana ne buldum dedi. lan nasıl seksi seksi söyledin it öyle! Bense zaten boktan tasarımlı kıyafetlerin içinde dahada boktanlaşarak çıktım mağazadan. üstelik bir halam bile yoktu be pucca.

Adsız dedi ki...

pucca ya nasıl zayıfladın bizede çıtlatt bi ?

Busra Kıymet dedi ki...

Gecenin bu saatinde twiter vesilesiyle okuyorum bloğunuzu ,yarın sabah yola cikicam ve umurumda değil :))))) bu yazıya bittiim!Kociş! yanımda yatakta uyuyor ve ben gözyaşlarımı silerek yazilarini okuyorum :)))) biraz karmaşık yazdım ama phonedan bu kadar oluyor kusura bakma yazımın tamamını göremiyorum sevgiler....

missND dedi ki...

gayet 36 bedenim. yüksek bel kalem etek aldım bugün.
şunu dicem,
şu hayatta sevmediğim şeyler arasında ilk 10'a rahatlıkla girebilecek bir şey olan 'aldıklarını anneye gösterme' zamanına gelince kıyamet koptu.
'vay zaten kalem gibisin bi de o daracık etekleri napıcan sopa gibi oluyosun, eski moda bunlar bilmemne, rengi bokuma benziyo vıdı vıdı...'
ben de diyorum ki yahu o zaman ipekyol gibi bir markanın mankenleri 0 beden, gayet de kalem etek giyiyorlar falan diyorum, yok...inkar edip duruyor. yokmuş öyle bir şey. e o zaman 70 kilo olym öyle giyeyim diyorum, abuk sabuk konuşma diyor.
amacı ne çözemedim zaten sonra da gene bana bağırdı niye laf kalabalığı yapıyorsun diye. (??!!!)

alışverişte de ayrı sıkıntı.
sadece onun beğendiklerini alabiliyorsun. kendin bişey beğenince tansiyonu fırlıyor. ne biçim bi tansiyon çözemiyorum. kendiyle gitsem hayatta benim beğendim bir şeyi aldırmaz, ondan ayrı gizlice alayım evde saklarım diyince de onu kesin arar, tarar, görür, bulur ve bana 'aldıklarını göstersene' diye diretir.

bazen gerçekten kaçış yok.
tarzını beğenmediği herkes 'gecekondulu kızlar gibi' anneme göre. kate moss'a bile kıro diyor. =)))

'sürekli eleştiri yapan ve beyin bulandıran insan' gibi hayatı anlık karartan öğeler bunlar.

allah hepimize sabır versin. =)))

Adsız dedi ki...

----o aynada bi bakıyorum, benim baldırları kes, yont kendine bir ilkokul çocuğu yap.-----

öyle ilginç cümleler kullanıyorsun ki hayran hayran bakıyorum, gülümseyerek. Kıvrak zekan ve kelimelerle oynayışın mükemmel =)

Melis dedi ki...

Kabinde kiyafet denerken ayni korkulari ben de cekiyorum! Gizli kamera olabilecegi paranoyasi bende de mevcut.
En uyuz oldugum durumsa...
Kafamda tasarladigim bir kiyafeti aramaya ciktigimda asla uygun bisi bulamiyorum... Oylesine bakinmak icin alisverise gittigimde bin turlu sey begeniyorum...

ebvata dedi ki...

"Gözlük kulpuna oral yapmak"
Türkan Sultanın assolist halleri geldi gözümün önüne.Aynı manzara!
Çok yaşa sen ya !:)))

acuuu =)) dedi ki...

ahhh ahhh o soyunma kabınlerı bızım gıbı koca popolu kızların korkulu ruyası :) sen bu pantolon oldumu sımdı dıe aynada kendıne saskın saskın bakarken yan taraftan oyle bır kız cıkıor kı dıorsunkı allam bu kız ıcın yaratılmıs bu pantolon bnım alıp gıymek ne haddime.. :(( ahhh pucca ahh.. bız toplanıp grevemı gıtsek kucuk popolu hatunlara belkı zorla mudahale edebılırz :))

j.d. dedi ki...

hastayım sana pucca:)

Syhn dedi ki...

hata sende.. halalarının huyunu dünya alem biliyor - yani blog camiası en azından :)
o halayla bırak alışverişe gitmeyi, istanbula geldiğini öğrendiğin gibi terketmeliydin bu şehri :))

İrma dedi ki...

kız halaya çeker derler ya sende onu bunaltsaydın hiç yakaışmadı tencere gibi oldun diye söylenseydin bişicik alamasaydı kendi silahıyla vursaydın bi dahakine de bunu dene

Melis dedi ki...

Ay pucca aklima ne geldi... halan oralardayken blog yazma bence hatta acma bile sayfayi... aman halan gorur morur var ya dusunemiyorum basina gelicekleri...

pasttel dedi ki...

Halam daha çok kendine alır. Ben bunu çocuğu olmamasına bağlıyorum. Ya da bi yerlere bağlamasamda olur. Şu kabin meslesi kesinlikle eskiden de benim için daraltıcı bi durumdu. Amam bıraktım artık... Şapır şapır ayaklarımla doşıyorum kir mi pis mi takmamaya çabalıyorum. Çünkü, diğer türlü sinir olup sonra tüm satış elemenalrını yoktan yere haşlıyorum. Zara iyi bi örnek başımızda durmuyorlar ama adam aradığında da bu sefer kimseyi bulamıyorsun...

corvus dedi ki...

mangoya bi kere eski kız arkadaş sokmuştu o çantalara bakerken hatunun biri yanımda tişörtü çıkarıp bişe denemişti ohe demiştim. bu kadınların harbi gözü bişe görmüyo o haldeyken, çükseniz ruhu duymaz :D

senaaaaa dedi ki...

ya moral bozmak gibi olmasın da bershkanın tişörtleri de pazarlarda satılır oldu artık

Adsız dedi ki...

pucca aplaa tencere derken düdüklütencere mi? ehuehhe..

nenvarkuzum dedi ki...

yazıyı okumadım, okuyamıcak denli kahvem ve sigaram geldi, onu yapmaya koyulucam. sonrada ayazda biraz dolanıyım diyorum.
geçen senden bahsettik pucca, seni çok merak eder bir arkadaşım var, ziyadesiyle afet olduğundan dem vurdu. yani öyle sanıyormuş.
eğer öyleysen bize bir işaret gönder..

thaLia pigeon dedi ki...

hay tanrım... öyle bi halam var kii... tanıdık bi kızı görüp el sallasam hemen başlar, sevgilin mi lan o? hadi hadi anlatabilirsin bana bişy olmaz. valla söylemem ananlara anlat bakiyim. yok hala ya diyorum. bıktırıyo yani... puuff..

Haktan dedi ki...

sen iyi bir yazarsın. iyi şair söylüyor bunu. www.haktan.net

iyi geceler.

Adsız dedi ki...

@missND

allaşkına o yüksek bel kalem eteği nerden aldın bi sölesen yaa? tam 1 senedir arıyorum arıyorum bulamıyorum ve ben de annemle bu sopa gibi olma tartışmasını yaşıyorum ne zaman kalem etek konusu açılsa:)

agdabandi dedi ki...

götüm 44'ü vurduğundan beri o azabı yaşamamak için gidip de pantolon almıyorum. herkes de "hep elbise giyen tarz sahibi şeker kız" sanıyor! nah! götüm büyük lan o kabinde olmayan o 42ler 44ler kan ter içinde!

giyerim elbisemi efil efil, ver memeye dekolteyi ver miniyi!

cecilia dedi ki...

nası bi halaysa valla evlerden ırak, nesilleri tükenir umarım da yeğenler rahat eder :)

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Yemişim sevimli anlatımlarınızı. Sikik alışveriş zamanları olm işte. Saatler sürüyor hem de yalancılar. Yazık halana bence. Adam gibi kadın. Ayrıca bence 38 bedensin işte zorlama eheheh

Koşan Kaplumbağa dedi ki...

yaa tecgahtar kızlar ve kamera konusunda hemfikiriz:D bunu okurkende karnım sıkıştı. manyaksın sen yaa:D haladada maşallah ne çene varmış, ben onu dinleyen tezgahtar kıza acıdım:D

Adsız dedi ki...

http://www.itstimetoburn.blogspot.com/

benim bloguma da bakarsanız sevinirim :))

bu arada pucca yazdığın yazıları komik buluyorum :))

Adsız dedi ki...

-

Adsız dedi ki...

PUCCA KİMSİN BİLMİYORUM AMA AŞAĞILIK SÜRTÜK MÜ DİYİM LANET PİSLİK Mİ DİYİM KARAR VEREMEDİM.AZ ÖNCE BABAMIN KARISIYLA KARDEŞİM ARADI KIZ Bİ KİTAP VAR AYNI SENİ ANLATIYO SÖYLE NE HALTLAR YEDİN SEN Mİ YAZDIN BUNU DİYE.YOK AMELE GİBİ ÇALIŞIYOM BÜTÜN GÜN NE KİTABI NE YAZMASI DERKENE AĞZIMA SIÇTILAR ARADIM BU SİTEYİ BULDUM KİTABINI FALAN OKUMADIM GENELDE KİTAP OKUMAM AMA ALIP OKUYACAM.EĞER İÇİNDE KÖTÜ BİŞİY YAZIYOSA ÖNCE CİCİANAM OLCAK PİSLİKLE KARDEŞİMİN AĞZINA KÜREKLE VURCAM SONRA SANA SAYDIRCAM BİLESİN