10.06.2011

PuCCa ile 24 saat

Geçen gün derginin birinde ünlü bir mankenin hafta sonunu saat saat nasıl geçirdiğini yazmışlar. Hatunun yaptıklarını okudum, tövbeler olsun anacım benim hafta sonuma bak bir de diyerek utandım kendimden.

Sabah 8:00- O, güzel bir günü kaçırmamak için erkenden uyanmayı tercih ederken; ben rüyamda İspanyol erkeklerine krem şanti sürme başkanlığına seçildiğimi görüyorum…

8:30- O, Güne zinde başlamak adına kuvvetli bir kahvaltı için bla bla mekanını tercih ederken; ben hala yastığıma salyamı bırakarak uyuyorum…

9:30- O, kahvaltıdan sonra harika bir sporun iyi gideceğini düşünüp kardio mardiyo hak getire patır patır koşturuyor. Ben ise hala uyuyorum, o sırada durumuma hareket getiren tek şey çişimin gelmesi. Uykudan uyanma ile uyanmama arasında kalıp, “Allaam eğer çişimi geçirirsen kalkınca üç kurban keseceğim, lütfen beni uykumdan uyandırma” diye mırıl mırıl duamı edip çişimi psikolojik olarak erteleyerek bunu ulvi güçlere bağlıyorum.

13.00- O, sporunu bitirmiş, bir güzel duşunu da almış, hatta evine geri dönüp, süslenmiş öğle yemeği için Nişantaşı’nda karşılığında 2 ayakkabı alabileceğim bir mekanın yolunu tutmuş. Ben ise kardeşimin açtığı televizyonun sesine uyanmışım. Bas bas bağırıyorum, gözlerim şiş ağzım burnum kaymış, saçlarım Ayşe Özgün tadında, “Burada insan yatıyor bee insan, düşüncesiz pislik! Kapa onu atarım valla camdan haa!” diye kızcağızdan bütün bastıran çişimin öfkesini alıyorum…

14.00- O, hafif salatasını yiyerek, arkadaşlarıyla birlikte pıt pıt butikleri gezmek için yol alırken, ben yatağın üzerinde popişimi kaşıya kaşıya “bugün ne yapsam yaa” diye düşünüyorum. Sonra klozetin üzerinde tavanı, yerdeki mermerlerin şekillerini inceliyorum, bir tanesini acayip bir şekilde Orhan Gencebay’a benzetiyorum. Sonra banyo yapmam gerektiğini düşünüyorum, yemek mi yesem banyo mu yapsam diye çok zor bir karar vermem gerektiğini fark ediyorum. O, kendisine alacağı ayakkabının rengine kara verirken, ben banyodan vazgeçip aynada yüzümü yıkıyorum.

16.00- O, arkadaşlarıyla alışverişten yorulup güzel bir film izlemeye karar veriyor. Ben ise kardeşime yalvararak kendime kahve yaptırıyorum. “Eğer kahveyi sen yaparsan valla billa ben de yemek yaparım, ne olursun kahve istiyorum sadece” diyerek. Yaa zaten şu kıza kahve diye yalvardığım enerjiyi kendim yapmak için kullansam daha az yorulurum. 25 dakika sadece yalvarmayla geçiriyorum, sanki portakallı hindi dolması istiyoruz, alt tarafı sıcak suyun içine atılmış bir kaşık kahve yahu.

18:00- O, filmden çıkıyor arkadaşlarıyla resim sergisine doğru yol alıyor. Yolda yemek yiyecekleri bir yer görüp acıktıklarını hissediyorlar oraya oturuyorlar. Ben ise, dikkatini çekti mi bilmiyorum hala yemek yemedim. Buna rağmen bir bacağımı kes, onun kilosu kadar var ya da yok. Bilgisayarımı açıyorum, Twitter’a bakıyorum, Facebook’ta eski sevgililerimi, onların yenilerini kurcalıyorum. Arkadaşlarımın kekomançi iletileri ile dalga geçiyorum, bir yandan da kardeşimle kavga ediyorum. Kızcağız yemek yiyelim diye ağlıyor, ben ise “yaparsan yeriz gözümm” modunda takılıyorum. Sonra dışardan yemek söylüyoruz…

21:00- O, artık yorulup evine dönüyor, sonrası güzel bir duş, hafif meyveler bla bla... Ben ise saate bakıyorum “aaa akşam olmuş yahu, bu saatten sonra ne yapılır ki? Bari dvd izleyelim napalım” diyerek üzerimden pijamalarımı bile çıkarmadan o koltuğun üzerinde sızana kadar bekliyorum…

Bir Pazar günüm de böyle yok olup gidiyor yani…

82 yorum:

herkesgibibiri dedi ki...

AMA BEN BUNNU OKUDUM KI ZATEN PUCCAA BAK VAR YAA NEYSE ÖPERIM GUUZUM

Leah dedi ki...

Ama pazar günlerinin en normal hali bu Pucca. Sen normalini yapıyorsun ballı lokmam. O sarı çiyanı boşver sen. Kesin sarıdır zaten o haspam. :D

Geronimo dedi ki...

her pazarın böyle olmasa gerek, fena:)

Hdylfbrgn dedi ki...

Aynı kaderi paylaşıyoruz maalesef :))

rahat yazar dedi ki...

Bu yazıyı okumuştum önceden de yazmıştın ama özlemişiz blogunu güncelli görmeyi :)

Sayın KARACA dedi ki...

Hafta içi ve cumartesi dahil geberene kadar çalıştığım için bir tek veli nimetim Pazarım var o günüde senin ki gibi geçirmek en büyük zevkimdir (-rüya kısmı hariç :)Eğer ki çok büyük lütuf edip cumartesinide tatil ederlerse ki itiraf ederim cumartesi manken gibi pazar senin gibi değerlendiririm günümü :)

Adsız dedi ki...

tıpkı beni anlattın pucca,ne bi eksik ne bi fazla...ceren...

reklamcıinsankişisi dedi ki...

hepimiz böyleyiz reyis. o mankenler de yalan söylüyo valla bak

EvA dedi ki...

yok olduğu doğru ama bizim halkımız alışmış bir kere..ayrıca bu tür şeyler bana çok güzel geliyor...Nedense? :D:D:D

cecil dedi ki...

başucundaki suyu kaldır bence..en azından uyanma faslını ötelemiş olursun ..
hem boşversene pijamalarla miskinlik yapmak hepsinden daha güzel..

Prozaclı Elf Hanımları dedi ki...

pucca güncel yazı görünce o kadar sevindim ki noolur yazmaya devam et

Yasemin dedi ki...

Pucca yazilarini ozledim valla.Daha cok yazsan ne guzel olur!

Pembe Maske Yorumları dedi ki...

bence senin günün daha güzel geçmiş :)) bırak onu yaa :) o da neymiş ve kimmiş öyle..

Unknown dedi ki...

Aynen devam pucca :))

athırsızı dedi ki...

nolur butun kizlar senin gibi olmasin

Adsız dedi ki...

bu yazıyı okumustuk puccaa :)

oziku dedi ki...

hayat hareket edenleri, birşeylere hazırlananları, zamanı değerlendirenleri herzaman kazandırır. pazar günü öğle yemeğini yerken telefon ettiği kızın daha yeni uyanmış olmasını duymak, arkadaş, sevgili ne biliyim işte kimseyi memnun etmez, hatta bunu duyduktan sonra ben dahil herkez nutuk çeker.

Cfusun dedi ki...

Pucca aynı şeyleri yaşıyoruz.gerçek hayat dedikleri bu olsa gerek:)

Entel Karınca dedi ki...

Ben bunu okumuştum köşe yazında tekrar okuyunca bir kez daha sevdim. Blogunu güncellediğini görmek beni sevindirdi. :)

Damlo dedi ki...

valla toplansak hepsini döveriz, bi elin 10 barnağını geçmezler geçseler de kg bazında geçemezler. her türlü döveriz :D:D

Rubi dedi ki...

Pucca yazmaya devam et lütfen, valla çok özledik, yazın bizi sensiz bırakma!

EfsuN dedi ki...

Ama PuCCa ben bunu okumuştum daha önce :(( yazmıştın sen bunu...

Biker dedi ki...

o manken bozuntusu dergi yazısı için filim yapmıştır. senin pazar günü yaptıkların (yapmadıkların) için canını vermezse nolayım.

ökaliptuslu biyoritmik davranışlar dedi ki...

bok yesin o çırpı..dondurulup satılacak sanki..

diego dedi ki...

cardiosunu kuvvetli bir kahvaltının ardından tok karna yapmasından kıllandım ben biraz, güzelbayan kolpacı olabilir:)

Adsız dedi ki...

ama bu eski pucca yapma böyle :(

Adsız dedi ki...

off yaa, artık yazmak istemiyosan yazma kardeşim. ısıtıp ısıtıp koyma şunları önümze

Adsız dedi ki...

LÜTFEN DAHA SK YAZ PUCCA YAZILARINI ÖZLÜYORUZ HER GÜN OLMASADA HAFTADA BIR KEZ YAZSAN DIYORUM...:)

Büş dedi ki...

Ohh be sonunda yeni bi yazııı Pucca seviorum seni devam et yazmaya bütün yaz nolooorrr :))

missynissa dedi ki...

yalniz degilsin pucca ayni boktan hayati yasiyorum lan

Adsız dedi ki...

sevgilinden mi ayrıldınn aaa!!!

Missbone dedi ki...

Bu yazıyı daha önce bende okumuştum! Tamam yukarıda belirtmişler ama söylemesem içime dert olurdu neyse güzel yazıosun...
bye.

losstime dedi ki...

sanki biraz fazla mı uyuşukluk yaptın ki...ne zamandır blogda bişey yok.ihmal etmesen artık

Adsız dedi ki...

bu hal nedense bana tanıdık geldi ya neyse hemen hepimiz pc başında netten ayrılamıyoruz nedeyse sabahlara kadar kalıyor sonra sabah homurdana homurdana kalkıp kendimizi aynada seçemiyoruz ben mesela aynada ki ben mi yoksa bir hortlakmı diyip ayna korkmasın diye aynaya bakmaktan vazgeçiyorum sonra bol suyla yüzümüzü şaplata şaplata yıkıyor öyle aynaya bakıyorum Allahtan su var da anca kendimi aynada seçebiliyorum

Adsız dedi ki...

ben haftanın geri kalan diğer 6 gününe haksızlık olmasın diye ayrım yapmaksızın pazar günü de çalışıyorum

PINAR dedi ki...

Pucca Cadde'deki yazını okudum. Nerde oturuyosun bilmiyorum ama Bağdat Caddesi'nde Daisy Güzellik Merkezi var Şaşkınbakkal Sütaş'ın üstünde geçen sene Haziranda 15 seanlık programa başlamıştım, o elektrikli zımbırtı, masaj artı lenf drenaj 1000tl ödemiştim 5 seans gittim ve insanlar hayran olmuştu gelişmeye kocam dahil.sonra hamile kaldım ah kalmayacaktım ki şu an mankendim yemin ederim.çok tavisye ederim. iyi şanslar.bunu yayınlama.

Dilala dedi ki...

Tanıdık geldi banada :) bkz : Pucca'nın her zamanki hali .

MuzurveMeczup dedi ki...

ooo iyimiş pucca..

nihaLLL dedi ki...

http://puccaninfotograflari.blogspot.com/
Buna bakmalısın pucca senin fotoğrafların diye koymuşlar..

bayan pollyanna dedi ki...

PuCCa kadımsıın beni anlattın :D:D

Simona dedi ki...

Ben bu mankenin her pazar gününün böyle olduğunu sanmıyorum. Reklam kokan hareketler :) Haftasonu da çalışıyor gibi bir şey olmuş.
Senin pazar günün normal bence, 10 kişinin 7si böyle bir gün geçiriyordur.:)

Adsız dedi ki...

bu yazıyı çok beğendim ve bazı yerlerden ders çıkarılmalı diye düşünüyorum. teşekkürler...

google reklam vermek
web tasarım

A D A dedi ki...

dün rüyamda seni gördüm..endişelenme, gerçek kişiliğinden bihaber olan bilinçaltım da pucca olarak kaydetmiş seni...
sen okan bayülgenin eşiymişsin, evet evet şimdi ki eşi şirin bilmem ne...ben de okanın gizli sevgilisiymişim rüya bu ya...sen öğreniyorsun bizim ilişkimizi, geri fena, pek fena...

Adsız dedi ki...

...

KokoSh dedi ki...

Pucca süpersin :) benim de içimde öyle tembel biri yatıyor görme! haftaiçi canım çıktığından haftasonu da ağzım yüzüm kaymış geçirmek harika geliyor ama arada bir utanıp sosyal bir insan kıvamına geçiyorum :)

Adsız dedi ki...

artık niye yazmıyorsun pucca? :(

Yaqmur dedi ki...

hahah :) aynı ben ..

Adsız dedi ki...

pucca sana mail attım ama cevap yok :( nasıl ulaşabilirim sana. bir şey öğrenmem lazım. daha doğrusu yardımın lazım :(

büyük iskender dedi ki...

Senin günün mankeninkinden güzel geçmiş gibi sabah sabah spora mı gidilir ya... hafta sonu erken kalkandan hayır gelmez :D...

Dokunma ağlarım dedi ki...

amaaan pazar günüde spor mu yapılırmış. o karıda dergiye çıkmasaydı kesin kıçını devirip yatardı .y

BlogDünyam dedi ki...

Davetiye: Merhabalar;
Küçük reklamdan ne çıkar demeyin! Yeni kurduğum sayfama davetli olduğunuzu En güzel şekilde ağırlanacağınızı söylemek isterim. Ücretsiz reklam vermek için lütfen sayfamı ziyaret edin!
Teşekkürler… BlogReklam.Tk
Sayfa Linki: http://www.blogreklam.tk/2011/07/reklam.html

Lütfi Mutluer dedi ki...

ya pucca bi hediye kitap göndersen nolur :))) bu arada seni izlemeye aldım sende bizi izle :)))

Adsız dedi ki...

ghgfhgfh

TheDreamer dedi ki...

:))hele birde hava kapalı ise çıkasında yoksa... off.. :) işte böyle bir pazar gününde harika blog a-post yazılır aynı zamanda..... mazo bi avuntu yok merak buyurma.. sevgi ile kal..

TheDreamer dedi ki...

:))hele birde hava kapalı ise çıkasında yoksa... off.. :) işte böyle bir pazar gününde harika blog a-post yazılır aynı zamanda..... mazo bi avuntu yok merak buyurma.. sevgi ile kal..

şimalyıldızı dedi ki...

yalan söylüyodur kızım o üzme canını sen, sabah 9:30da kuvvetli kahvaltı edip 10da kardio yapıyorsa kesin kusuyordur akabinde ondan bacağın kadar olabilir puccam. yalan yalan dünya

azgın papatya dedi ki...

cukka cukka cukka

Zerinda dedi ki...

Sanırım mankenin hafta sonundansa seninkini tercih ederim.
Benimki de aynısı, biraz daha hareketlisi sadece. Ek olarak evin küçük kızı olduğumdan iş yapıyorum, bir bu var.
Yoksa o manken aslında Pazar gününü yaşamıyor. Rol yapıyor. Sadece rol. O da öyle çok mutlu değildir bence. Yaşamak dediğin seninki, benimki, normallerinki(!) gibi olur. Her şey zaten çevrende dönüyor ve yorucu, o Pazar gününde en azından her şeyin durduğu, rutin olmamış bir rutine ihtiyaç var.
Miskinlik yapacaksın yani insan bazen bunu da istiyor. Oh ne güzel. Yaşasın doğallık.

kizlarcafesi dedi ki...

caliş caliş nereye kdar

Ümit olsun dedi ki...

Olmuş...

Ayk23 dedi ki...

Merhaba. Yazı çok keyifli ancak ben blog başlığını tam ekran nasıl yaptığınızı öğrenmek istiyorum :)) Şimdiden teşekkürler

Adsız dedi ki...

Bence sen hem French oje, hem de T.B.'sin! Helal olsun yine döktürmüşsün...

Adsız dedi ki...

Demir çelik kralı tefecilikten gözaltında

İstanbul polisinin yaptığı operasyonda ünlü demir çelik tüccarı Ekrem Gocay ve kardeşi Hasan Gocay tefecilik yapmak suçundan gözaltına alınırken, polisin Gocay Han`a düzenlediği baskında yüzlerce çek-senet ele geçirildi.


İstanbul Emniyeti Mali Suçlarla Mücadele Müdürlüğü ekipleri dün yaptığı operasyonla ünlü demir çelik tüccarı Ekrem Gocay ve kardeşi Hasan Gocay`ı tefecilik yapmak suçundan gözaltına aldı. Bir ihbar üzerine harekete geçen polis, ünlü işadamı Ekrem Gocay`ın Karaköy`deki işyerine baskın düzenledi. Yapılan baskında, MİT`in Susurluk raporunda `Mehmet Ağar`ın gayrimeşru parasını kullanarak faizle borç verir` diye bahsettiği ünlü işadamı Ekrem ve kardeşi Hasan Gocay gözaltına alındı. Ekrem Gocay`a ait Gocay Han`daki işyerinde yapılan aramalarda piyasa değeri milyonlarca lira olan yüzlerce çek ve senet bulundu. Polis bunun üzerine Ekrem Gocay`ın muhasebecisini de gözaltına aldı. İstanbul Emniyet Müdürlüğü`ne getirilen demir çelik tüccarı Ekrem Gocay, gazetecilerin `Niçin gözaltına alındınız` sorusu üzerine `Bunu ben de bilmiyorum` dedi. Zanlıların sorguları sürüyor. Polis çek ve senet sahibi müştekileri yapılan incelemeler sonucunda ifadeye çağıracak.

Sarı vosvos dedi ki...

her pazarın böyle mi geçiyo ? :O :O

Bi de kendini dergide ki hatunlarla karşılaştırma onlar alışmış.Biz popişimizi kaşımaya devam edelim. :D

BEN... dedi ki...

puccacım saat 5.18 oldu ve biz hala seni okuyoruz.okurken hiç bukadar zevk almamıştık seni çok seviyoruz hep yaz hp okuyalım :))

Adsız dedi ki...

çoğu kişinin pazarları böyle tatsız,anlaşılamayan,günün yarısı uykuyla kemirilmiş gibidir.ama pazar işte ya dedikleri pazarda budur.pazar bu yüzden pazar işte ya dır :D

Adsız dedi ki...

Abi amına koyiyim nesin sen ya
14 yaşında delikanlı yakışıklı(aohaohua ne biçimde götüm kalkık) bi ergenim tamammı ama niye seni takip ediyom anlamıyom [istanbul türkçesi :(]
tamam amına koyim bari fotonu koy böyle dışarda falan görsem gelip böyle bi yavşama falan gösteriyim çok merak ediyom :(
Şey urda bazı üyeler ballı lokmam falan diyo ağlicam :(
işte genel pek farklı olmayan bi ergenim osbirci babası biraz geri kalmış hala normal filmle çalışan 36 fotoğraf çekebilen makinelerden kullanan bi kişi.
Neyse amk tanışmak istiyom senle :(
Şimdi bunu okuyan ne siklicek be seni falan dicek biliyom genede siklemicen ama
http://www.facebook.com/Ohaaaaaaaaaa
Ehe buda benim
Ulaşaydın eydi :(

Adsız dedi ki...

bidakka amına koyiyim az önce sana yazdığım o uzun yazı gittimi -.-

Adsız dedi ki...

ha gitmemiş onaylaman lazımmış :(

Adsız dedi ki...

ulaş be bana hadi :( bak bi ergenin duygularını şey ediyon göt

Sevgilisne bağlı bir hatun kişilik der ki : dedi ki...

Lan olum senin blogtaki yazıları okumaya başladığımdan beri hergece rüyamda tanrıça gibi, ilik gibi, kaslı maslı heriflerle sevgilimi boynuzluyorum !
Ulan içimde mi vardı da attı kendini ortalarda, senden mi çok etkileniyorm anlamadım allama.
Haa , bu arada son derece dişlek ve balık gibi bir hatunum. ağzım uyurken kapatamadığım için sürekli akar, sırf bu yüzden misafirliğe çok zor gidiyorum.

yanlız değilsin PuCca.

EMC dedi ki...

Hay allah çok güldüm.Orhan gencay ha :)))

Of of bizim kızlarda iş var ya

www.webcapkini.com

Adsız dedi ki...

Pucca'nın versiyonu: Olduğum insan. Mankenin versiyonu: Olmak istediğim insan. Olacam bi gün! Yakında!

Bahar

Adsız dedi ki...

http://delifimusasilimus.blogcu.com/

oyunlar dedi ki...

pucca iyidir ya :)

Adsız dedi ki...

Güzeldi okumaya değdi :D


www.efkarvakti.tr.gg
www.seyretsende.blogspot.com

banu dedi ki...

seninle yeni tanıştım....harikasın pucca:))

player1903 dedi ki...

Hakkaten enteresan :)

Adsız dedi ki...

pijamalarla evde oturmanın keyfi paha biçilemez pucca=) en güzelini yapıyorsun benim sadece haftasonu değil hafta içide durumum bundan farksız. aile üyeleri bu durumdan baya rahatsız nedense evde eşofmanla gezip yatarken pijama giyiyorlar ne gerek var ki evdeyken üstbaş değiştirmeye?

can dedi ki...

güzel paylaşım teşekkürler
www.albumsarkilaridinle.blogspot.com

Adsız dedi ki...

guzelsin puccaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

Siee