23.11.2012

Allah Beni Böyle Yaratmış


33 yorum:

kitty bianco dedi ki...

ön siparişim dün geldi hemen okumaya başladım gıdım gıdım okuyorum ki hemen bitmesin gece gece yine çok güldüm :D

Adsız dedi ki...

Gercekten mukemmel bir kitap tebrikler pucca :) twitter: @karpuzlucikolat

Adsız dedi ki...

takip eder misiniz ??

www.uydurukgunluk.blogspot.com

Barbie dedi ki...

Devamını gekliyoruz! :)

Adsız dedi ki...

muthis bi kitap tavsiye ederm

ördeek dedi ki...

SEN HERŞEYİ KENDİ TIRNAKLARINLA YÜREĞİNİ KOYARAK ELDE ETMİŞŞİN.O ACILAR HÜZÜNLER O SAKARLIKLAR BOŞUNA DEGİLMİŞ.ŞİMDİ HAYAT SENİN VE DİLEDİĞN GİBİ YAŞA ÇÜNKİ BİR YERLERDE SENİNLE AYNI ŞEYLERİ YAŞAYANLAR VAR.UMUT ETMEK YERİNE UMUT OL.TÜM KİTAPLARIN İÇİN TEŞEKKÜRLER.SEVGİYLE KAL..

Adsız dedi ki...

kitabı okuyorum çok güzel :)
benim sayfamı da takip eder misiniz ?

www.uydurukgunluk.blogspot.com

Unknown dedi ki...

çok güzel

Adsız dedi ki...

bu blogu en başından en sonuna kadar okudum. bazen kızdım, bazen güldüm, bazen düşündüm, bazende bir erkek olarak kız düşüncesi üzerine kafa patlattım. ancak kız düşüncesinin ayrıntılarını çözemedim (belki de seninkini)8 bilinmeyenli denklem gibi resmen. bu blogu keşfettiğimde senin 2. kitabın bile çıkmıştı. şimdi 3. kitabın hayırlı olsun..
benim aklıma takılan bu blogu neden pas geçtin. 2012 yılına ait bir aralar 6 yazı varken 5e düşmüş zaten sonuncu da kitap reklamı..
bu blogu es geçmeyin lütfen. hürriyetteki yazılarınızı da takip ediyorum fakat o yazılar çok sığ ve alakasız sizden uzak sadece yazma amaçlı maksat para kazanmak gibi.
karalarım iki satır yazı bu haftayı da kurtardık çok şükür. bakalım bu haftaki haftalıkla neler yapabilirim neler alabilirim kızları da çağırsam da biraz dağıtsak, aman bi ara yazarım iki paragraf, veya boş ver şu günlükten alırım hiç uğraşmam modundaki yazılar gibi geldi bana.
kusura bakmayın eleştirmen değilim sadece bir okurunuzun kalbinden geçenler bunlar.
büyük ihtimalle beni sizin tabirinizle sikinize takmayacaksınız.

blogu es geçmeyin lütfen.
bu blog geceleri yorganın altında uykusu gelmemiş insanların telefonlarında internet kotasını harcayanların dahi takip ettiği bir yazarsınız.

beni seven versin 18 lira kitap alsın diyebilirsiniz. aldılar okudular tekrar okudular ve de kaldırdılar kitabı.

her neyse iyi geceler..

ilahi dinle dedi ki...

Cok gizenli Sonunda adam niçin ölüyor aceba. merak ettim... ?

Adsız dedi ki...

Eğer kimliğin açiklaninca bolguna yazmayacigini bilseydik kimliginin aciklanmasini istemezdik puCCa. Seni seviyoruz...

Adsız dedi ki...

Anlamadığım şu kitap köşe yazıları bunların başlangıcı bu blog değil miydi ? Neden böyle oldu ki ? Yayınevi mi yoksa yazdığın gazete mi istemiyor yazmanı

Adsız dedi ki...

ama bu blog devam etmeliiii :(

Adsız dedi ki...

Adam sonunda Ölüyorsa demekki ihanet etti..

İlahi Dinle

Emel dedi ki...

harika bir blog tebrikler
Tavsiyeri

LoLGunluk dedi ki...

kitabı ilk gördüğümde yıllardır kaybettiğim kardeşimi görmüş gibi sevindim :D

Adsız dedi ki...

burda yazanlar ktap mı yani allah beni böyle yaratmış yazıyo ve altında yazılar var kitap bumu

Adsız dedi ki...

çok güzel bir siteniz var hoşuma gitti bende blog çalışmaları yapıyorum tuning ve modifiye ile ilgili bir blog araba resimleri ve videoları bulunmakta umarım ziyaret edersin teşekkürler.

mücahit coşkun dedi ki...

güzel bir kapak tasarımı var içeriğide güzel olmalı:)

http://deneyimlioyuncu.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

Merhaba minikkuş, iyi bir kitaba değinmişsiniz, bundan sonra teşekürlerimi ileterek film önerim olarak sizlere, kemal sunal filmleri izlemek konusunda tavsiye edebilirim artık gerisi size kalmış arkadaşlar sağolun.

Adsız dedi ki...

yaz artık yazzzzz vallaha bak bıktıracan okumayacağım artık

ZIBBIDI dedi ki...

puccaaaa az once buyuk risk yarimasinda soru sendin soruyu tam hatirlamiyorum ama unlu blog yazari kimdir diye bitiyodu soru we senin adina isin bir diger guzel tarafi yarismacilardan biri dusunmeden cewapladi pucca diye ;-) ben kucukken biliyodum senin meshur olacagini :-P

saç videoları dedi ki...

blog sayfanızı ilgiyle takip ediyoruz, tebrikler :)

www.sacvideolari.com

Unknown dedi ki...

canım kitabına bittim sen 10 15 tane yaz bence :D

Mars Kedisi dedi ki...

kitabının 4. ne zaman geliyor :)=

LoR_PeyNiRi dedi ki...

bayılarak okuyorum şuan elimde:) o kelimeler benzetmeler şahanee.. hem gülüyorum hem üzülüyorum, düşünüyorum gerçekten örnek oluyor bana kitappp :)

Unknown dedi ki...

2 gün oldu bitireli. çok güzeldi anlatımı, akışı... yalnız o son sayfa, son satırlar... güldüğüm tüm satırlar silindi hafızamdan, hüzün kapladı içimi...

Adsız dedi ki...

Bende okumak istiyorum yaa.Bi site önerirmisiniz sipariş edeyiiim?

Adsız dedi ki...

Blog yazılarının tadını hiç bir kitaba değişmem. İlk iki kitabını aldım fakat bu kitabını almak konusunda aceleci davranmayacağım. Çünkü iş, yazarım kitabımı, sevenlerim alır okur mantığına dönüştü biraz da. Yorumlarda ki arkadaşın dediği gibi aldık okuduk ve rafa kaldırdık ee sonra?
Bloguna dön lütfen.
Sevgiler
Hatice

iro dedi ki...

harika bi kitap

Adsız dedi ki...

tüm kitaplarını okudum kimi yerinde sana kızdım kiminde üzüldüm kiminde gülmekten catladım. emegıne saglık

ayşe can dedi ki...

paylaşım için tşk :)

UZUN SAÇLI KEL ADAM dedi ki...

Son 30 sayfasi beni benden almis, hatta bambaska yerlere goturmus, bu erkek halimle bogazimda bir yumruyla okutmus tek kitap.
Iyi ki yaziyorsun :)