12.02.2013

Ertesi Gün...



Ertesi gün hapı daha yeni ülke sınırları içerisine girdiği zamanlardan birinde bütün gazeteler bayrak bayrak bunu yazıyordu. Devrim, kadınlar için inanılmaz buluş, artık kabuslara son bla bla bla. Kanatlı orkid'den sonra ilk kez kadınlar için bir şey yapmışlar diye tabii mutluluktan uçuyoruz. Ay hadi inşallah, darısı bir saatte 5 kilo zayıflama, tek sürüşte portakal kabuklarını soyma, geceden alınan bir hapla gündüz istenmeyen bütün tüylere acısız, zahmetsiz elveda sıra bunlara da gelecek diye göbek atma seviyesindeyiz. O dönemlerde böyle google datası şimdiki gibi değil, forum siteleri yeni yeni kıvılcımlanmaya başlamış internette bir şey aramak ölüm ötesi, kulaktan duyduğumuz ne varsa bizim için doğru olan o zamanlar o... 

Üniversitede okuyorum, bir fısıltı yayıldı okulda ertesi gün hapını yasaklayacaklarmış, daha hap gelmeden elimizden gidecek diye panikledik tabii ama bu paniğimiz kendi içimizde, dışarda daha çok şöyleyiz, “Benim zaten işim olmaz öyle şeylerle”, “Canım ben bakireyim” “3 senedir Batuyla aynı evde yaşıyoruz ama Batuşum bana hiiiç dokunmaz”, “arkadaşım üç gün gecikmiş bişi olur mu acaba? Allah aşkına cevap verin bir şey olur mu?” 
Sevgililer günü zamanı tabii ben yine lanetlenmiş gibi o günü yalnız geçiriyorum, o zamanki sevgilimle kavga etmişiz, bütün gece pencerenin önünde 'ha şimdi gelecek, ha sürpriz yapacak, hah araba geldi o sanırım' diyerek bekliyorum, adam tabii gelmedi, ben de salondaki dandik kanepede yattığımla kaldım. 

15 Şubat sabahı okula bi kız arkadaşımla gidiyoruz, yolda da bu ertesi gün hapından bahsediyoruz, okulun oradaki eczanenin önünde olan kalabalığı görünce biraz meraktan, herkes alıyo eve depolayalım kenarda dursun mantığıyla, biraz da yasaklanır falan depolamalıyız diye o kalabalığa girdik. Seda Sayan'ın programında bile o kadar kadını bir arada görmemiz imkansızdı, o derece The Walking Dead sahnesi gibi gözleri dönmüş bir şekilde eczacıyı az getirdi stoklarında yok diye boğacaklardı. Ama asıl olay bu değil, onca kızın içinde birkaç fedakar erkek vardı, sevgilileri için almaya gelen. Allahın işi ki onların arasında o kavga ettiğim sevgilimde duruyordu, kabak gibi bekliyor orada, bir de eczacıya atar yapıyor “hadi getir artık” diye. 
Kan beynime sıçradı sıçrayacak, gözüm seyiriyor, alnımdaki damarlar pıtı pıtı çıkmış kenardaki ponza taşını alıp kafasını yara yara oracıkta öldürmek istedim. Hatta eczacıların garip bir tartısı var ya eşşek mi at mı artık onları tartan şeye benzeyen, onu böyle boylu boyunca kafasına gömmek istedim.  Tam ona doğru yürüyordum ki göz göze geldik, sonrası cümbüş, eczanenin içinde bir kavga etmiştik ki camı pencereyi indirecektik, 'sen burada ne arıyorsun' diye, benimki gerçekten meraktandı o konuda sıkıntım yok ama orada kalabalığa zaten rezil olmuşuz ağrı kesici için geldiğimi söyledim, ne yapsın o da sustu. Sonra ben ve kavgayı izleyen bütün herkes adamın ağzından çıkacak kelimeye beklemeye başladık, bir tarafım 'Ne olur gece kızın birinin çekirdeğinden reçel yaptım demesin' diye içli içli yalvarıyor, diğer tarafımda 'O kızı ibreti alem olsun diye kampüsün ortasında sütyen telimle delik deşik etmezsem' diye kendini gaza getirmeye çalışıyor. Benimki de dünyanın olağan şeyini söylüyormuş gibi sakin sakin “Anneme aldım” dedi! 

Ve ben buna o zaman inanmıştım ya, yanımdaki arkadaşım bile kahkaha attı da ben “annesine almıştır, yalan söylemez yani” diye bir de savunmuştum adamı. Allahım aşk insanı sadece kör değil, direk katıksız geri zekalı da yapıyormuş demek ki... Hayır, bir de adamın kartı sorun çıkardı, aldığı ertesi gün hapının parasını da ben ödemiştim. Tohumuna para saydım lafının anlamını canlı canlı yaşadım bildiğin. Sevgililer gününe dair sanırım en garip anım bu olmuştu. 

60 yorum:

dr.yaren dedi ki...

Ne kadar özlemişim blogunda yeni yazi okumayi var ol sen
:))

Adsız dedi ki...

pucca seni her okuduğumda daha çok seviyorum seni, nasıl oluyo bu?

Sayın KARACA dedi ki...

Ve Pucca geri döner !.! Şükür kavuşturana :)) yine yeni yeniden... Tez zamanda devamı gelir inşallah

Sed. (weba) dedi ki...

Bloguna geri dönmene nasıl sevindim anlatamam.
Tamam her hafta köşende yazıyorsun ama ben seni bu blogta tanıdım. Belki geri kafalıyım ama senin blogun benim için çok özel.
(:
Aksatma burayı. Lütfen.

Adsız dedi ki...

ee ne demişler Allah kimseye yanlış kişiyi doğru aşkla sevdirmesin :D

neslice tarifler dedi ki...

Sizi arkadasım sayesinde tanıdım. Bahsettigi gün hemen takipçiniz olmuş, birkaç yazinizi okumustum ancak haniden beri yazmiyordunuz. Bu yazıda öldüm gülmekten (: ama tabi eski erkek arkadasınızın yaptıkları gülünecek türden olmasa da gercekten annesine aldıysa aynı soyun devam etmemesine katkınız olduğu için bence kendinize teşekkür edin.

Mia Wallace dedi ki...

blog listemde sağ köşede senden yeni yazı görünce çığlık attım pucca!! <3

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

sanırım 2 gün sonra ben de öyle bir gün geçireceğim :(((

omergex dedi ki...

insan salak olmasın

Süslü Günlüğüm dedi ki...

Sonunda be pucca! :) kitaplarindan sonra tamamen ayri geldi burasi.

Süslü Günlüğüm dedi ki...

Sonunda be pucca! :) kitaplarindan sonra tamamen ayri geldi burasi.

Adsız dedi ki...

:D pucca yeniden yaz yine kitap yaz hemen acele et boşver sevgiliyi eşi dostu sevgililer gününü sen yaşama hatta ama yaz :)

Adsız dedi ki...

hep bir parçamı bulduğum için aynı saftiriklikleri yapıp aynı yalanlara inandığım için seni çok seviyorum:)
Geri dönmene deli sevindim tweetler kesmiyordu beni ^_^

Adsız dedi ki...

Bu kısa olmuş yahu :) ama ısınırsın eskisi gibi uzun uzun yazarsın dimi

EbruEsra~ dedi ki...

İlham aldığım blog yazarı geri Döndü! Umarım ki bundan sonra hep yazarsın ve okurum. :)))

loststone dedi ki...

seni ilk defa okuyorum ve boş buldugum ilk fırsatta geriye dönük her yazdıgını okumalıyım blogunda

Kız Kardeş Derya dedi ki...

Bu blogu okumayı nasıl özlemişim :)

nihal dedi ki...

Köşe yazılarında hep bi resmiyet varmış gibi ama blogda sanki bizim puccamız canımız kanımız :)

Entel Karınca dedi ki...

Yazılarını okumayı özlemişim. İyi ki yazmışsın ^_^

Adsız dedi ki...

pucca'dan yeni yazıı!! evde çığlık sebebi!!! :))) hürriyette zaten okuyoruz ama burda da bi ayrı tatlı oluyo, eskilerden alışkanlık işte :)

tersimpiçtir dedi ki...

Seni aldatıyorsa ve sen o kıza almışsan o hapı çok orjinal bir durum gerçekten =))

Adsız dedi ki...

puccaaaaaaaaa her zaman icden samimi
lutfen hep yaz

☣ Kirazlı Dondurma ☣ dedi ki...

Blogunu okumayı özlemişim. İyi ki geri geldin, hoş geldin :)

iroshima dedi ki...

Eminim şimdi pişmanlığın âlâsını yaşıyordur :)

Unknown dedi ki...

Vallahi ne yalan söyleyeyim bayıldımm..:).Komiksin, komikiz, komik.:)

audrey dedi ki...

iyi niyetli düşünmene çok şaşıyorum..:-)) hayır madem atarlandın parala adamı oracıkta dimi..

α.к.α.т.я.i.є.ℓ dedi ki...

Blogger açma sebebimsin sen :D
sık sık yaz insan yazılarını özlüyo :)

eliza bennet dedi ki...

Ellerin dert görmesin, bu blogu okumayı o kadar özlemişim ki, çok iyi geldi.

Kermit Alemlerde dedi ki...

YEniden yazman bloguna şahane oldu , bekliyordum hep ne zaman diye .. İyi ki döndün keyifle okudum ^_^

Rubi dedi ki...

Hep yaz, çok çok yaz Pucca! :)
Blogun tadı çok ayrı, hiçbir köşe yazısı aynı tadı vermiyor!

kırık.ojeler dedi ki...

bence blogta daha sık yazmalısın

Adsız dedi ki...

Senin kadar içten samimi yazan biri daha yoktur 4. kitabını bekliyoruz

Adsız dedi ki...

Ve Pucca geri döner... :)

Adsız dedi ki...

of bu erkekler nasıl yedin bunu anlamıyorum+seni güngectikçe seviyorum

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

:) Deli

Adsız dedi ki...

Ne kadar karaktersiz serefsiz pislik bi adammis, ne kadar acmis! Daha kotusu onun basina gelsin!

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

:))))))
Aynen öyle aşk o an insann gözünü kör eder ve sen daha sonra aşk bitince gerçeğin farkına vardığında iş işten geçtiği ve o gün o yalanın hesabını soramamış olmaktan kendini yer bitirirsin. :)

Mars Kedisi dedi ki...

bence hergün yazmalısın çok özlemişim okumayı seni :D

Mavi Kedi dedi ki...

Pucca geri donduu!! :) Bir erkegin soyledigi seyi en az iki kez dusunmek lazim. Hele hele boyle bir olayda. Gercekten unutulmaz bir gun olmus senin icin. Yeni yazilarini merakla bekliyorum :)

şimalyıldızı dedi ki...

aşık olunca salaklaşıyor ya insan ondan inanasın gelmiştir
senin değil tabiatın suçu diyeceğim ki değil arıza mıknatısısın kader :P

Kilimcinin Kör Kızı:) dedi ki...

sanırım senin bu yazdıklarında kenidimi görüyor olmam ve yaşadığın bu traji komik olayların benzerini yaşamış olmak seni bukadar sevdirdi:)) ''sütyen teli ile delik deşik etmece'' tuttum bunu:))

mm dedi ki...

Takıldım takıldım bu adamın kim olduğuna takıldım. Ankaralı mıydı o?
:))

O değilde 3. kitabını okurken bildiğin bunalıma girdim. Hani hemen hemen her kız senden bir parça buluyor ya, ben bildiğin hayatımı okuduğumu hissettim. Kimseye anlatamadığım ne varsa o sayfaların arasında gizliydi...

Şimdi de aynı sonu yaşamaktan korkuyorum.

Adsız dedi ki...

çok güzel yazmışsın seni çok seviyorum

gloryheaven dedi ki...

oh be sonunda dönmüşsün

c-fd dedi ki...

sen yine baştacısın be pucca :) aşkın gözü kör olsun e mi!

Cfusun dedi ki...

geri dönmüşsün! hep yaz lütfen buraya.klasik olacak ama erkek milleti işte :)

İçimdekigay dedi ki...

Salaklık Adem ile Havvadan yayılan bulaşıcı bir virüs sanırım... Tekrar görmek güzel.,;)

Adsız dedi ki...

Benimde buna çok benzer bir sevgililer günü anım var aşk insanı gerizekalı yapıyor gerçekten. Ama sonra düşününce biraz daha cin göz oluyorsun. Neyse Pucca aramıza döndün ya sonunda çok şükür hep böyle içten yaz ve sürekli yaz. Çok özlüyoruz yazılarını..

http://nohuttanask.blogspot.com/

çay kaşığı dedi ki...

ah pucca benımde aynı senın gbı bır hıkayem oldu tamda sevgılıler gununde gecırdıgım en unutulmaz sevgılıler gunu oldu benım ıcın. sen ıyıkı varsın :)

placebo dedi ki...

Ya allah askina sanki hic yasamadiniz boyle seyler. Ahkam kesmek hep kolaydir ama insan biriyle birlikteyken herkesten cok inanmak istiyor birakirsa eger bosluga duseceginden korkuyor. Aklinda soru isaretleri olsa da hep inanmayi seciyor. Itiraf edin bunu hepimiz yasadik ben sana hak veriyorum pucca,guzel bir blog olmus:)

Kart Prenses dedi ki...

Süpersin Pucca :)

Unknown dedi ki...

Hahaha harikasın ya aşk bazen kötü birşey gerçekten insanı mantıksız yapması korkutucu :(

UZUN SAÇLI KEL ADAM dedi ki...

vay be PuCCa cansın!

Gizem dedi ki...

cok komik :)

http://gizemslookbook.blogspot.de/

TL Yükleme Merkezi dedi ki...

bloglar arasında en başarılı buldğum adres yani admin arkadaşımıza başarılar dilerim

Adsız dedi ki...

PuCCa yeni yazılarını bekliyorum .... <3 <3

birsen dedi ki...

ayrılık fena koymuştu ki PUCCA yine yetişti. ilaç niyetine ilaç

UZUN SAÇLI KEL ADAM dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
atomsistem dedi ki...

Merhaba çok güzel içerik çok faydalı ve güzel. Makalenizi beğendim. Sitenizin insanlara faydalı olduğunu düşünüyorum. Web sitenizin beklenen ilgiyi göreceği kanısındayım.

İyi çalışmalar.

web tasarım firma sitesi site satın al web tasarım online destek


ercan1314 dedi ki...

Paylaşım için teşekkürler elinize sağlık
boyaci dis cephe