25.12.2013

Ebru Gündeş'e üzülmemek için 13 neden


  • Kocası ülkenin gelmiş geçmiş en büyük yolsuzluk operasyonunun kilit ismi olması
  • 29 yaşında birinin, bunca mala mülke nasıl sahip olduğu, hiç mi aklına gelmedi?
  • Kahkahalar ata ata, 'kocam bana Mars'ı satın alacak' diyerek dalga geçmesi
  • Aynı günün gecesi, soğuk yüzünden ölen Ayaz bebek...
  • Zamanında Popstar'da eşcinsel diye topluma kötü örnek teşkil edeceğinden, yarışmacıyı elemesi
  • Magazinde çıkan haberlere göre, her ilişkisini aldatarak bitirmiş olması 
  • Ahmet Kaya için gözlerini belerte belerte, 'duygularının samimiyetinden şüphe ediyorum' diye açıklamaları
  • 10 tane şehit varken..
  • Bahsi geçen paralarla resmen yeni bir ülke kurulurmuş
  • Asgari ücret...
  • Bize uçak alan bir kocanın olmayışının kıskançlığı
  • Biz oturalım da kendi halimize üzülelim durumu
  • Bu olaylar içinde en son akla gelen Ebru Gündeş olması gerekliliği

Üzülmek için neden
- Çocuğu var.

43 yorum:

lazanya dedi ki...

budur ya!

13 maddede, özet!

Unknown dedi ki...

Asgari ücret en geçerli sebep bence. Ellerin dert görmesin Pucca

Unknown dedi ki...

Üzülsün de sesini kaybetmesin yeter yoksa mnakoyum onun. :)

Adsız dedi ki...

Dün sırf acaba gözleri şişmiş mi diye oturup canlı yayını izledim söylediklerinin hemen hemen benzerlerini program bitene kadar saydırdım. Ve sonuna eklediğim tek şey yine ama çocuğu var oldu...

eftelya dedi ki...

İte pucca yorumu!amaaan çok da dertti Ebru Gündeş...Sadece çocuğa yazık.

Adsız dedi ki...

Bi tanesin Pucca :)
Olaya bu açından bakınca harbiden üzüldüğüme üzüldüm :D

BlahBlah dedi ki...

ııııh beter olsun. bana ne.

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Çocuğuna da bir şey olmaz onların..
Çocuğu da bizden kat be kat lüks yerlerde okur, yaşar ve kendine muhteşem bir yaşam kurar..
Çocuğu olsa da üzülmüyorum, kaç çocuklu annenin, kaç yetimin günahına giriyorlar.. Bile isteye hemde..
Ben ülkemin fakir ve onurlu insanlarına üzülüyorum gayrısı boş..

☣ Kirazlı Dondurma ☣ dedi ki...

Ellerine sağlık PuCCa'cım ne güzel özetlemişsin, hepimizin duygularına tercüman olmuşsun...

Lily Aldrin dedi ki...

ebru gündeşe kızamıyorum çünkü o benim çocukluktan beri dinledigim biri. son yıllarda her ne kadar az dinlesem de. kızamıyorum valla napim.

Adsız dedi ki...

ahmet kayaya çatal fırlatması.O çatal fisliyle götüne girer ebru hanım

Adsız dedi ki...

Çocuğu varsa n olmuş? Babası mapusa düşünce karnı aç, sırtı açık, insanlar ona karşı ilgisiz mi olacak.? Hayır çocuklara gerçekten kiyamiyorsanız böyle milyon çocuk var hem de anneleri ayda yuzbinler kazanamıyor

Adsız dedi ki...

Sanki kocasının neler yaptığını bilmiyomuşta sonradan öğrenip yıkılmış numaraları koca onun umrunda mı be çocuğuda reza zengin diye yaptı

Unknown dedi ki...

çocuğa üzülelim de o kadar para içinde babasızlık pek etkilemez ona çekerse. Fakir babasızlara, şehit çocuklarına üzülelim

Adsız dedi ki...

14 - evlene evlene o adamımı mı buldun, ülkemizde onca yakışıklı varken :D :D

Fikir Ticareti dedi ki...

Evet belki de bunca mal'in mülk'ün saltanat'in nereden geldiğini sorgulamasi gerekirdi...

Adsız dedi ki...

Amaaan yarın iş var pucca sebin kitapnda bitti canım sıkıldı bak yine

ismimzg dedi ki...

Herhangi birimizin esi cocugu annesi babasi bi cinayet islese yada yolsuzluk yapsa.. yolsuzun karisi, annesi,cocugu diye anilmamiz hosumuza gitmez diye dusunuyorum.. esi ceksin yaptigini sonuna kadar.. ama cocukla kadinin bir sucu yokki..

ismimzg dedi ki...

Herhangi birimizin esi colugu cocugu annesi babasi, cinayet islese yada dolandiricik yapsa.. kendimize soyguncunun esi babasi yada cocugu diye hitap edilmesini istemeyiz.. hak yiyen odesin cezasini. Cocugunun esinin sucu yok bence..

Unknown dedi ki...

Hiç bir zaman uçak,yalı,son model araba ve yazlık vs. alabilecek bir kocam olmayacağı için Ebru Gündeş için üzülemiyorum.Onun hissettiklerini hissedemem ve hissedemeyeceğim :D evet tek kötü olan yanı çocuğuna yazık,belki bizim gibi o da devlet ilkokullarına,devlet liselerine gitmek zorunda kalır hı?

Unknown dedi ki...

işte kısaca bu..ama işte bir çocuğu var ...

Adsız dedi ki...

Bu ülkede bi tarafin sefalet icinde bi tarafinda bok gibi para icinde yasamasini zaten anlamis degildm. Hic uzulmyrm lanet olsn hepsine ac gözleri ciksn. Paran varsa insan yerine koyuyolar bozuk düzen

Özka dedi ki...

Eline diline sağlık :))

Unknown dedi ki...

ne diyim pucca haklısın bu kadar yükseklerdeyken şımarmıştı iyi oldu :s

Kadıoğlu tüp ticareti dedi ki...

teşekkürler pucca bu konuya değinmen çok hoş olmuş

cecil dedi ki...

görmüştüm evet ,
-reza yakında bana marsı alcak..
dediğini..
ayrıca sesinide beğenmem ..ama o kocadan sonra çarpık iskeletinin düzeldiği gerçeğini bende gördüm..
çocuğu çok küçük değil mi ya hu? ben mi yanlış biliyorum ?okula gitmiyordur haber bakamıyordur ki? aklı erip duyduğundada ,sorgulayan bi kişilik olacaksa annesininde sağlam pabuç olmadığını fark edecektir..
güçlü olur o vakit.. parayla güçlü karakter sağlam insan olunamadığını görmeside bonusu olsun ..bla bla bla..

Adsız dedi ki...

daha neptün'ü alacağdıkk.. hüloğğğ!!

Unknown dedi ki...

bu çok iyiydi,bir şişe viski ve 4 bira üstüne baya iyi gitti. ruhuna sağlık ;)

Unknown dedi ki...

ellerin dert görmesin bence kocasıyla onuda içeri alsınlar..

Unknown dedi ki...

eline sağlık bence eşinin yanına onu da alsınlar, Ahmet kaya yerine keşke oyla serdar ölseydi..

Berrin dedi ki...

onun çocuğuna hiç bi bok olmaz üzülme..

GÜLEV DAMGALI dedi ki...

Artık bu ülkede maalsef masumlar boyun büküyor. Diğerleri yüzsüz :) Bende bloguma beklerim. Üzerinde çalışıyorum hala :)
http://icimdenngeldi.blogspot.com/ :) :) beklerim.
MUTLU YILLAR :)

GÜLEV DAMGALI dedi ki...

Artık bu ülkede maalsef masumlar boyun büküyor. Diğerleri yüzsüz :) Bende bloguma beklerim. Üzerinde çalışıyorum hala :)
http://icimdenngeldi.blogspot.com/ :) :) beklerim.
MUTLU YILLAR :)

Unknown dedi ki...

Kötüysem kötüyüm ama ben üzülemedim kendisi için.

Elif's Bowl dedi ki...

:):):)

Ceciliaelis dedi ki...

Annemin dediği gibi ne buluyorlar bu tip insanlardan, keyifleri eglenceleri yerinde. Ben üzülürüm üzülürüm ama kendi ülkemdeki aç açıkta yaşayanlara anasiz babasiz çocuklara üzülürüm. Ayrıca guntas çiftliğinde 4 milyona satıyor, nesine aciycam uzulcem...

Nazo dedi ki...

Sen harikasın.....

Adsız dedi ki...

işte bu helal olsun puCCa

gizemli kız dedi ki...

İçler acısı gerçekten ama o diş ağrısı cekmiyo

Adsız dedi ki...

Pucca sen ne zaman evleneceksin :DD

eni dedi ki...

ellerine saglik

Adsız dedi ki...

ya her nolursa olsun sonuçta ortada mağdur olmuş bir bayan va r , evet kötü biri olabilir ama ona bu şekilde yazman hoş değil. cidden seni okuyupp beğenen biriyim . ayrıca bunu geç gördüm . bu kadar katı olmamlısın bence

D!mple Rock dedi ki...

Pucca, hisli kadınsın vesselam ^^ bravo