29.04.2014

Küçük Aptal

Küçük Aptal'ı bir nedenden dolayı okumaya başladım.. Yazdıklarımı asla okumuyordum, yaşarken zaten zordu, yazarken rahatlatıcıydı, tekrar okumaya cesaretim hiç olmamıştı… Şimdi okudukça kendimle yüzleşmek çok yordu beni.. Yıl 2008 güya gazetede editörüm ama -de -da hak getire, imla desen ağzına sıçmışım ortalığın. Misafirhanede kalıyorum kar kış kıyamet. ısıtıcı yok, eldivenle yazıyorum. Okuyorum da gülüyorum kendime, kızıyorum, acıyorum, üzülüyorum… 6 sene boru mu o sırada bi çocuğum olsaydı şimdi okula gidecekti. Büyümüşüm 
Büyümüşüm de hala beyinsizim, bütün kışı 6 yıl önce olduğu gibi evde donarak, susuz ve elektriksiz geçirdim. faturaları otomatik ödemeye vermek demenin, banka onu bulur öder nasılsa olmadığını daha yeni kavradım.




43 yorum:

yedifil dedi ki...

en iyisi siğildi kusmuklu bile öpüyodu bee

Adsız dedi ki...

Tum saskolozluguna ragmen coookk Seviyoruz senii ☺☺☺ bu zamana kadar bana bi haftada 3 kitabini okutan tek yazarsın sen fark etmezende mukemnelsin

Tuba Fıdıllıoğlu dedi ki...

Yakınlarda olsaydın sana Murphy'siz hayatı nasıl yaşayabileceğini öğretirdim. Sen dramayı hep kendine çekiyorsun. Bela aramıyorsun aslında, sen belanın ta kendisisin. Neyseki kendini sevdirmeyi bilen bir bela..

Anne Günlüğü dedi ki...

Ben tesadüf eseri bulduğum blogunu okumaya başlayınca kelimenin tam anlamıyla bağımlılık yaptı. 30 yaşına girmek üzereyim ve senin yazdıkların lk defa bir şeyleri okurken kahkahalarla gülmeme sebep oldu (eminim yaşarken komik değildir). Gittim kitaplarını aldım,onlarda da aynı durum. Toplam 4 kitabı bir haftada okudum.Ben de ilk kitabını zaman zaman dönüp baştan okuyorum yada bazı yerlerini. Demem o ki; senin yazılarını okuyunca ben HAYIR demeyi öğreniyorum, üzülsem de gerektiğinde dönüp gitmeyi ve risk almayı ve belki de (kızma ama) braz da yırtık(!) olmayı öğreniyorum. Bunlar yalnız yaşayan bir kadın için gerekli ve teşekkürler.

Unknown dedi ki...

Buna da bir göz at bence o zaman. http://siani-jonna.blogspot.com/

rahat yazar dedi ki...

yaşadıklarını yazmanın en güzel tarafı yıllar sonra sana hissettirdikleri. büyüdüğünü daha iyi anlıyorsun şahsen ben öyle:)

İlişki Gurusu dedi ki...

Yazılarını ilgiyle takip ediyorum :)

Unknown dedi ki...

hayat beni neden yoruyosun madem çok günah oyunu sen bozuyosun... Küçük aptal için en uygun şarkı bu olurdu her halde. Sürekli bir pişmanlık sürekli yorgunluk

Adsız dedi ki...

Merhaba.
Ben hayatim çok kitap okuyan biriyim. Ama sizin kitabınız geçenlerde geçti elime. Heyecanla arka kapagini okudum. Sizinle tanismamiz biraz geç oldu. Ama ben bu tanismadan çok memnunum. Tanismak derken kitabinizi okunmaya basladigimda mutlaka sizinle az da olsa tanismis olacagim. Ben sakarya da yasiyorum. Umarim yolunuz bi gün buraya da düşer.

Sulemcafe dedi ki...

Bir günde puCCa serisinin ilk kitabini okudum.Kütüphane de görünce aldim,ismin yabanci gelmedi,aksam bir kac sayfa okudum.Ertesi günde bitene kadar devam,gözlerim okumaktan,karnim gülmekten agridi.(yasadiklarin senin icin hicte komik degil tabii biliyoruz)
Blogumda okudum diye resimleyecegimde ilerleyen günlerde ,millet ne der onu bilemiyecegim :))



Cook sürükleyiciydi,sirada diger kitaplar var.

uçan at dedi ki...

Yeni kitap ne zaman meraktayız;)hayatımın sonuna kadar böyle kitapları alıp hayatınızı mı merak edeceğiz;)evlenin bırakacağım;)saka tabı

uçan at dedi ki...

Yeni kitap ne zaman meraktayız;)hayatımın sonuna kadar böyle kitapları alıp hayatınızı mı merak edeceğiz;)evlenin bırakacağım;)saka tabı

Unknown dedi ki...

valla bence hepimiz bir parça salağız hala. bende başkalarına akıl verirken gayet iyi mantıklı kendime gelince sıçış! yeter ki birinden hoşlanmayagöreyim direk salağa bağlıyorum

aa dedi ki...

Yazdiklarin herkesin gecmisinde biryerlerle dokunuyor. Eskiden acitan seylere simdi gulebilmek her babayigitin harci degil.
Ilgiyle takip ediyorum yazdiklarini!

Unknown dedi ki...

katılıyorum :)

Furkan Dede dedi ki...

:D başarılı...

Leydi'nin Günlüğü dedi ki...

Benim sayfama da beklerim..evli kadinin halleri htpp://grilady.blogspot.com.tr/

ilaç dedi ki...

faydalı bir bilgi. emeğinize sağlık. teşekkürler.

DODOCUYUZ dedi ki...

http://dodocuyuz.blogspot.com.tr/

mercan dedi ki...

http://gunlerdebirgun.blogspot.com.tr/?m=1 yeniyimmmm

Unknown dedi ki...

carpediemofme@blogspot.com canım seni seviyorum (love) bunu adı aşk mucx:)

Adsız dedi ki...

merhaba ben bir şey sormak istiyorum PuCCa twitter hesabı açtığı için mi artık blog yazmıyor? Çünkü ben onun bloğunu okumayı çok seviyorum ve devam etmesini çooook istiyorum lütfen biri bilgilendirsin çünkü çok merak ediyorum.

Adsız dedi ki...

bu arada bloğun yeni hali çok rezil olmuş hiç beğenmedim

Modernize edilmiş günümüz Bergen'i dedi ki...

Seni okudukça aynaya bakmış gibi oluyorum be kızım! 😀

mynet hava durumu dedi ki...

güzel post. teşekkürler.

Unknown dedi ki...

http://tutunamayanlarla.blogspot.com.tr/2014/09/kucuk-hesaplarla-geciyor-yasam.html

Adsız dedi ki...

Ya bak kızım twitter açtığından beri yazmıyosun buraya bi bokunu. sonrada bana küfretmeyin böhüüüü diye ağlıyosun. Yaz bişeyler merak ediyoruz seni. Valla kendi kendime tribe giresim geliyo blogda yeni yazı göremeyince. Hani mesajıma cevap vermesen bu kadar koyar

Enkısayol dedi ki...

Severek Takip Ediyoruz

Unknown dedi ki...

Benim sayfama da beklerim, eleştirilerini yazdığım filmleri izleyebilirsiniz.. http://sinemadelisisisisi.blogspot.com.tr/

vera dedi ki...

http://defterinsonu.blogspot.com.tr/

vera dedi ki...

http://defterinsonu.blogspot.com.tr/

afife dedi ki...

her şeye rağmen büyümek yine de çok güzel. Zaman ilerlemeden geçmişe bakamayız ki ;))

evlilik günlüğü dedi ki...

pucca can sıkıntısından öleceğim bi zamanda kitabını arkadaş vermişti bunu oku bişeyin kalmaz diye ağrı kesici gibisin tavsiye ediliyosun :D seni çatlak harikasın :D

Sevda'M dedi ki...

http://kvrcksvd.blogspot.com.tr/

RecelKavanozu dedi ki...

sihirlidaktilo.blogspot.com

WebNet7 TamiR dedi ki...

meraba sizi blog kardeşligine davet ediyorum
web adresim: webnet7.blogspot.com
facebook grubum: blog kardeşligi 7
.
zincirleme bir blog kardeşligine sizde katılın

Blogger Bolat dedi ki...

Yeni postlar yazmayalı çok olmuş Pucca :)

Unknown dedi ki...

http://ebrudiyette.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

http://ebrudiyette.blogspot.com.tr/

Adsız dedi ki...

kafama göre bişeyler yazıyorum bende
http://plakcizirtisi.blogspot.com/

Romeo dedi ki...

Pucca bacım benim siteyede beklerim :) www.enkisayol.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Daha onceden bildigim halde kitaplarini yeni okumus biriyim. Pucca'yi okuyup 'cok guldum, gulmekten catladim, gulerken gozum cikti' diyen bircok insan var bloglarda. Ben de okudum ve gulemedim. Huzunlendim daha cok. O manyak ilkokul ogretmenini oldurmeyip surundurdum, turlu iskencelere maruz biraktim. O uvey babasinin cukunu kesip, kizartip yedirdim ve evet oldurmedim surundurdum hayallerimde. Her 'duvara yapistirdiginda' o Ankarali'nin ve ailesini yakip yakip iyilestirdim; sonra tekrar yakabilmek icin. Pukiyle ilk tanismalarinda inanilmaz bir sevgi doldu icime Pucca icin, kendisinin umrunda olmasa da gercekten seviyorum onu bu kadar vicdanli olabildigi icin. Anladigim Pucca'nin komik olmadigi, kendisi farkinda mi bilmiyorum ama, inanilmaz guclu bir kadin oldugu. Onun kimseye ihtiyaci yok aslinda Orhun Kitabesi gibi kadin.

Adsız dedi ki...

BİRDEN BİRE DAHA YENİ OKUMAYA BAŞLADIM. PuCCa gerçekten içimizden biri. yaşadığım bir çok şey o kadar ortakki. Okurken, sanki kitabın içinde kendimi buluyorum. Sanki yaşananları PuCCa değilde ben yaşamış gibi oluyorum. Kitabı o kadar çok benimsedimki hiç yanımdan ayırmıyorum. Boş saatim olsada hepsini bitirsem derdindeyim. Molalarımda aralarımda okumaya özen göstermeye çalışıyorum. özellikle biz kızlar kesinlikle okumamız gereken bir seri... Çok güzel ifadelerle yazmışsın. Herkesin harcı değildir özel hayatını milyonlarla paylaşmak. Sen gerçekten çok cesaretli ve çok iyi bir yazarsın.. Teşekkür ederim bu kadar güzel satırlarını bizden esirgemediğin için ... Rumuz : jeliboohn :)