14.09.2008

Şöför PuCCa abla

Siğille ilişkimizde artık kendimi erkek gibi hissediyorum...
siğilin de arabası var ama heryere benim osuruktan arabamla gidiyoruz.. o kendini yeterli hissetmiyomuş sürücülük konusunda..bide araba babasınınmış bişey olursa ağzına sıçarmış..."PuCCa bizim aletleri alsancağa götürcez arabanla gelsene, çift arabayla çıkmayalım sen geçerken beni al, beni garajdan alsana, sen nasılsa içmiyosun çıktığımızda senin arabayla döneriz"
gittiğimiz heryerde herşeyin parasını o ödüyo ama bu araba muhabbetinde kullanılıyorum gibi hissetmeye başladım.. tasarruf etmek için ayın 15 günü belediye otobüslerine binen ben, siğil buraya geldiğinden beri her tarafa arabayla gidiyoruz.. paşa çocuğu bi de evden onu hep ben alıyorum.. onu evine ben bırakıyorum... pezevenk anasının karnından arabayla doğmuş sanki..
geçen gece dışarı çıktık, gece bittikten sonra arkadaşlarını eve bırakma görevi benim tabi doğal olarak... hepsini bırakıyorum ama sinirden köpürüyorum arkaya 4 kişi oturdu, bi tanesi kız olmak üzre, hatunda içerde başkasıyla öpüşüyodu, arabada ama başkasının kucağında oturuyor... iğrenç bir muhabbetin ortası yani.. siğil olmasa zaten o tipleri bırak arabama almayı, sümüğümü atmam.. biri göztepede diğeri bornovada bi diğer ikisi de karşıyakada oturuyor.. biri de ablacım bizi bırakıyosun benzin paranı verelim demiyor..
bir büfenin önünde durdurdular sigara alacaklarmış.. çocuk bir döndü eli kolu bira dolu.. en nefret ettiğim şey arabada içmek.. tam anlamıyla kıro işi.. siğil içmiyordu zaten, kafasını cama dayadı uyuyakaldı.. bunlarda bana "bizi bilmem nereye götür orda içelim hahaha" falan diyolar..
bir iki ya sabır çekiyorum, kızla biri yiyişiyor, diğeri moron gibi bakıyor.. bi yandan içiyolar, sigara da içiyolar.. içmeyin şunu diye bağrıyorum.. bide benle dalga geçiyolar piç kuruları.. şöför nebahat abla diye... müzik beğenmiyolar, sigaralarını her tarafa atıyolar, sürekli önünde araba, sinyal ver sağdan git diye herşeye karışıyolar.. en son sigarasının külünü saçıma dökünce arkamdaki embesil dayanamadım, durdurdum arabayı, indirdim siğili aşağıya..
- ben bunları bırakmam evlerine falan, söyle gitsinler taksiye binsinler..
- biliyorum bitanem kızdın ama buraya kadar gelmişiz lütfen
- lütfeni falan yok, sen gidip söyleyecek misin? yoksa ben mi yaka paça atayım
- hadi bu kez alttan al.. ben yarın konuşacağım hepsiyle..
- madem öyle ben yapacağımı biliyorum...
bindim arabaya.. dedim 2. biralarınızı açmayın bi yere gidiyoruz orda içersiniz.. götürdüm bunları buca şahintepesine.. siğille bişey konuşcam siz biraz dışarda bekleyin dedim.. siğille kaldık arabada...
- bundan sonra sana şöförlük yapan PuCCa'yı siksinler, o yavşak arkadaşlarına tahammül edemiyorum.
- biliyorum, hepsi alkollü diye öyle
- hadi onlar alkollü ne gevşek adamsın ya horul horul uyuyosun yanımda..
- biliyosun ama çok yorgundum bugün
bunlar iyice dışarda azdılar kahkahalar atıyolar.. siğilin mal hali sinirimi daha da bozdu..bastım gaza bıraktım onları orda.. siğil yanımda basbasbağırıyor bana.. "naptın sen, kendini ne sanıyosun" falan diye.. hiç ses çıkarmadım.. bu baya bağırmaya devam etti.. gitti taksi aradı bunlara oraya gönderdi.. ama bana feci kızgın yolun yarısında boğazı yırtılana kadar bağırdı, diğer yarısında ise döndü götünü kız gibi küstü.. ağzımı açıp tek kelime bişey söylemedim.. sonra gönlünü amak için yavşak yavşak davranmaya başladım..
- bebeğim ben o çocukları hiç sevmedim ama... eğer onları atmasaydım öldürcektim.. o daha mı iyiydi sanki.. asma o suratını.. ya hadii..
- bu kadar şımarık olmana tahammül edemiyorum artık PuCCa, bana saygı duymuyosun biliyorum ama en azından arkadaşlarıma duymuş gibi yapabilirdin..
- sesi duydun muu
- ne sesi, duymadım
- kalbimin sesini bebişim az önce kırdın
- iğrençsin ya, hiç uğraşma bu kez sana çok kızgınım.. evet sana hak veriyorum ama onları dağın ortasında bırakman gerekmiyordu.. haklıyken haksız durumuna düştün..
- ya of siğil yaa, valla artık dayanamadım.. senle çıkıyorum diye arkadaşlarına dolmuşçuluk yapmak zorundamıyım ki... hem ders olur onlara.. kızı da sevmedim zaten bi senle yiyişmedi... bakışlarını bile sevmedim sana karşı.. onlara da ders olsun öyle bi daha azmazlar...
- tamam PuCCa, sen zaten herşeyin doğrusunu bildiğin için ne desem boş olacak
- beni affetmek istermisin, hadi öpmene izin vercem eğer affedersen
- öpmek falan istemiyorum seni
- istediğini biliyorum, şu endamıma şu şahaneliğime bak, bu kızı kim öpmek istemez off bak ben bile istedim...
- ben istemiyorum ama!!!
- naz yapma, nassılsa barışcaksın benimle yani, öp lan beni sıçarım bacana!!!
- hayır kızgınlığım geçene kadar öpmem seni...
- bak kirazlı şeyden sürcem ama... hadi yaa barış benlee lütfeeennn, nolursunnn, bileklerimi kescem ama.. ağlim mi bunu mu istiyosun haa bunu mu...
- tamam tamam hadi uzatma, ama bir daha böyle birşey yapma...
böylece barıştı benle.. aslında sonuna kadar haklıydım gönlünü falan da almazdım ama tam aramız iyi olmuşken şimdi uğraşamazdım onun afra tafralarıyla... pezevenklerede taksi falan göndermeseydi sabaha kadar kalsalardı puştlar orda!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ben olsam da aynısı yapardım, helal olsun kız sana!

Adsız dedi ki...

çok iyi yapmışsın :D

hatta siğili de bırakaydın orda :D