30.01.2012

Umarım hediyeni beğenirsin

Bir yıl boyunca bütün salaklıklarıma katlandın, şımarıklıklarıma dayandın, yemek yapamıyorum diye fast food’a alıştın. O gün eline Rusya bileti verdiğim an sevinçten çılgına döneceğini biliyorum, bence hak ettin, git, gez toz...

Yılbaşı geliyor malum, bizim evde de birbirimize ne hediye alacağımızın paniği yaşanıyor. Yılbaşının bizim için ayrı bir önemi var ki, sevgilimizle birinci senemizi doldurduk. O yüzden ona çok özel bir hediye vermem lazım. İyi, kötü, güzel, kavgalı, aşık, dargın, barışık her türlü entrikalı bir seneyi doldurduk. Bir sene boyunca benim bütün salaklıklarıma katlandı, şımarıklıklarıma dayandı, beni sırtladı, hastayken başımda bir dakika bile uyumadan bana baktı. Yemek yapamıyorum diye fast food yemeye bile alıştı adam. O yüzden ona hep hayalini kurduğu bir şeyi

hediye etmek istiyorum açıkçası. Öyle ki, hediyem çok özel bir şey olmalı, hayatı boyunca hiç unutmamalı, gördüğü zaman gözleri fal taşı gibi açılmalı, bana olan sevgisi on kat artmalı, hatta hemen ardından dizlerinin üzerine çöküp “Köpeğin olurum, benle evlen” diye hüngür hüngür ağlamalı.

Şu olayları yaptıracak tek şey var, o da adama bir hafta Rusya’da yalnız başına tatil ayarlamak. O gün, eline Rusya biletini verdiğim an sevinçten çılgına döneceğini biliyorum, Boğaz Köprüsü’nün tapusunu versem öyle sevinmez, onu da biliyorum ama bir hafta sonra da adam dönmez oradan onu da biliyorum.
Varsın dönmesin, canım benim o mutlu olsun yeter... Yani bence hak etti, gitsin gezsin tozsun o dünyaya sadece salınmak için gelen hatunların arasında kendini cennette hissetsin.
Ne var ki bunda, neticede önemli olan bizi birbirimize bağlayan sevgi değil mi? Güven olmazsa, aşk neye yarar hem. Üstelik güven dediğin nedir yani, adama da kızamam ki, beni de Biscolata erkeklerinin yağmur altında gitar çaldığı boş beleş adaya atsalar, “Ayy hayır, sevgilimi bırakmam” gibi laflar mı edeceğim, peh. Paşalar gibi o adaya yerleşip kendime orada bir gözlemeci açarım. O yüzden ona kızmam, bu isteğini yadırgamam çok saçma. Hem belki gerçekten haklıdır adam, Rusya’ya sadece mimarisi için gidiyordur, tarihi yerleri gezmek istiyordur.
Hemen kendi kendime Şokala partileri, benim adamı ortalarına alan kızlar, kremşanti sıkıp ondan meyve salatası yapmaya çalışan yellozlar gibi sapık sapık şeyler düşünüyorum. Belki de sorun bendedir, adamın gerçekten karıyla kızla alakası yoktur. Bir de sanki uçaktan iner inmez bütün Rus kızları bizimkine mi saldıracak? Hem denemekte ne var ki, sonuna kadar güveniyorum ona. Ve eminim ki buraya döndüğünde ilişkimiz daha rayına oturacak, her şey daha güzelleşecek. Onu öyle çok seviyorum ki, istediği şey benim canımı yaksa bile ona hediye edeceğim.

Rusya’da değil yalnız Kadıköy’e yollamam
Şu an bu satırları okuyor olmalısın sevgili sevgilim. Valizine yerleştirmeyi düşündüğün prezervatifleri hemen aklından çıkartıyorsun. Sana hediyem 1-2 dakika bu olayın heyecanını yaşayıp gerçek zannetmendi. Umarım beğenmişsindir hediyeni, ağzının suyunu silip otur oturduğun yerde.
Rusya’ya tatile gidecekmiş de, bilmem neymiş. Seni değil Rusya’ya, yalnız başına Kadıköy’e bile yollamam ben.

84 yorum:

dengesiz hatun dedi ki...

hahaha bi an kıza bak nolmuş lan buna dedim :)

Rubi dedi ki...

Benim salağa 14 Şubat öncesi okutacağım bunu :)))

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

ehe ehe :D son paragrafı okumasaydım seni takip etmekten vazgeçip listemden silcektim valla :D
tabi canım ne işi varmış öyle orda burda yalnız gezcekmiş, hemi de rusyaaa!!!
kır bacaklarını oturt! pehhh

Nerissaa dedi ki...

Çok romantik olmuş bu post ya :D

Lei dedi ki...

Alemsin PuCCa :D
Hem senin gibisi dururken Rusya'lara gidip karıyla kızla ne yapacak ki.. Otursun senin keyfini çıkarsın.

Gece Yürüyüşü dedi ki...

Ay ilk başı okurken ne kadar anlayışlı insanlar var ben bunu hayatta yapamam falan diyordum. Gerim gerim gerilmiştim.
Ama sonu iyi geldi :D
Nice yıllara :)

Adsız dedi ki...

hahahayyy :D bu süpermiş ya gözlerim fal taşı gibi açılmış şekilde okudum okudumm okudumm sonuna geldim suratıma pis bi gülümseme yerleşti :D işte budur dedim be PuCCa :D

EfsuN dedi ki...

PuCCa onca zaman yazılarını okudum hatta yetmedi gittim dergilerde gazetelerde hakkında ne çıkarsa okudum. Ama buraya yeni bir şeyler yazmayacaksan gözünü sevim gazetedeki köşe yazılarını buraya yapıştırma.

Eski PuCCa'yı geri istiyorum..!

pipasev dedi ki...

bi an ne kadar geniş bi sevgili acaba biz mi abartıyoruz diye geçirmiştim içimden taaa ki sonunu görene kadar :D:D müstehak bunların alayına dizlerini kırıp otursunlar yerlerinde :D

Adsız dedi ki...

Kadıköy'e yolla ki koşa koşa sana geri gelsin :)))

Arrow Cave dedi ki...

yüksek miktarda psikoromantizm içerir;DD

Rusya değil Ukranya bileti olmalıydı;DD

lulu's life dedi ki...

ayy Pucca okurken dehsete dustum.. Bu Pucca olamasssss diyeee :)))) Hhahaha cok bombasin sen yaaa ! Operim kocaman !

Mehmets dedi ki...

biscolata:)

mamba dedi ki...

pucca bebeğim sen manyaksın:DD

cecil dedi ki...

sevgililer günüde neymiş bea..
ticari şaklabanlık..
salla gitsin ..

Smiley.. dedi ki...

pucca çıldırdın sandım bir an.:))

mismet dedi ki...

ahahahah okudukça bu ne be deli mi ne dedim.Valla ben eskiden aman gitsin gezsin fırsattır böyle şeyler engel olunmaz diyodum ama yok annem yok otursun oturduğu yerde bir arkadaşım gitti geldiğinde diyoki lan oğlum çöpsü ÇAĞLA ŞIKEL tuvalet temizleyeni DEMET ŞENER.abowwww ben de bunun üzerine yollayacam.ya bu erkekler çok salak ya aman içimden geldi dedim nasılsa benimki okumayacak.ahahahha allah iyiliğini versin pucca güldürdün beni ya şu saatteee.Seninkinin ağzı kulaklarda 3 oda 1 salon olmuşken sonunda tek gözlü barakaya dönmüştür.ahahahah

Missbone dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Fundanın Günlüğü +30 dedi ki...

Ben de son satırları okuyana kadar bi gariplik var bu işte demiştim.Neyse ki herşey normalmiş.:)

mikimik dedi ki...

bu ne lan dedim sonunda anladm grçeği .d.d

Bir Korecanın Günlüğü ^^ dedi ki...

İyi bir şok olmuş bu ona valla :D

sakızlı dedi ki...

bu satırları okuduktan sonra bir gariplik hissettim!!!

Dodi dido dedi ki...

Biscolata olayına bayıldım. kim öyle bir şeyi istemez ki... Ayrıca ben hayatım boyunca ne duydum ne de gördüm kim gönderir sevgilisini tek başına tatile hele ki Rusya, yok daha neler...

Unknown dedi ki...

muhteşem bir yazı olmuş biranda noluyor dedim ama sonunu okuyunca fazlasıyla gülmeye başladım. kesinlikle bu şekilde bir hediye sadece bir yazıda kalabilir bu şekilde bir hediye =)

sİyAh-yrvc dedi ki...

hahahaha :D iyi olmuş Ruslar üstün ırk değil anlasınlar :)

alkolik tavırlar dedi ki...

ne kadar anlayışlı çiftler var derken son paragrafta acı gerçekle karşılaştım

Yağmur Bulut dedi ki...

pucca yarışmayla ilgili yazdıklarımızı nereye göndericez??? :)

Adsız dedi ki...

Pucca merhaba aslında sana bu mesajı yazmayacaktım fakat bugün olan şeylerin tesadüf olmadığını ve mesaj yazmam gerektiğini düşündüm. Ben senin bloğunu eskiden takip ediyorumdum ilk 2008 yılında keşfetmiştim yazılarını çok severek okuyorum sonra pek çok blog takip etmeye başladım ve bazı olaylar oldu vakit bulamadım şu şekilde yapıyordum her yıl bir önceki yılın arşivini okuyordum bugün sabah senin bloğundaki 2011 yazılarını okudum henüz kitaplarını okumamıştım avm de çalışıyorum d&r dan kitabı alırım diye düşündüm ve eski arşivine de bakayamı orada yazılanlara bir göz atayım sonra kitabı okurum dedim kendi kendime eski yazılarına bakarken 2008 yılında yazdığın bir yazı gözüme çarptı ve onunla ilgili yazıyorum bu maili belki sana komik gelicek. Önce hikayesini anlatayım en son sorumu sormak istiyorum. Vardiyalı çalışıyorum öğlen işe gitmeden önce eski yazılarınada bir baktım orda işte esmer ve kıllı erkeklerle ilgili bir şey yazıyordu döşü kıllı falan diye en son bunu okudum çıktım otobüste düşünüyorum acaba döşü ne demek falan akşam google dan bakarım diyorum kendi kendime taksime geldim ordan metroya girdim bir sonrakine binerim diye acele etmiyorum ama işede geç kalmıştım işte diyorum zaten koşsamda ben nasılsa kaçırıcam metroyu ama bir saniye farkla metroya bindim biner binmez gözüme çarpan ilk şey bir erkeğin senin kitabını okuduğuydu. Bugün üstüme kazak giymiştim ve yakası da biraz açıktı bir arkadaş dedi bana sen bu havada üşümüyor musun döşün bağrın açık. Bu kadar tesadüf olmaz yani dedim döş ne demek o da söyledi. Bende belki sana çok alakasız gelicek ama seninle ilgili tesadüflerden sonra bu maili atmalıyım bunu pucca ya mutlaka sormalıyım dedim. Senin ikibin sekiz senesindeki yazılarından birinde bir tanıdığının internetten bir medyum bulduğu önce 300 tl sonra 5000 tl istediği ve kaymakamı kendine aşık ettiği yazıyordu ben birine aşık oldum ve internetten üç medyuma gittim hiçbirinde işlem tutmadı ben bu medyumun kim olduğunu merak ediyorum çünkü işlem yaptırmak istiyorum yaşımın geçkin olduğunu ve halen bekar olduğumu yani evde kalmış olduğumu düşünürsek bu bilgiye çok ihtiyacım var. O kız hangi medyuma gitmişti de işlemi tuttu. Bana medyumun ismini yazabilirsen çok sevinirim. Aşağıya mail adresimi yazdım bu yorumu blogunda yayınlamazsan sevinirim. Mail adresini bulamadığım için yazılarından birinin altına yorum olarak ekliyorum. Seni okuyan çok tanıdığım var çünkü.
Bu arada adım eylül karakaya.
eylulum092011@hotmail.com

cecil dedi ki...

eneeeee :)
kıs yayınlamasaydın ya,
kıyamam yazık :)

Gerçekler güneştir dedi ki...

Amanınnn.. Bence bir kere böyle bir ödül verir gibi yapmışsınızya! gerisini de istemezse ben ne olayım!!

Adsız dedi ki...

harika

sheplayy dedi ki...

üyem olur musunuz :)

Adsız dedi ki...

pucca sorunun cevabını yazmadın halen medyum kimdi?

Adsız dedi ki...

AAA duruma bak hatuna bak saygı mı saygısızlık mı güven mi arsızlık mı derken yazının tamamını okumak içimi rahatlattı evet dünya hiçte hoş olmayan bir halde değişiyor ama bazı şeylerin değişmesi için yarı insan yarı robot neslini görmemiz lazım:)


Bende seni bloguma beklerim ;

cosmopatra.blogspot.com

www.perimasali.net dedi ki...

eylül herkes okudu yazını,geçmiş olsun,o kadar para da verme bence,hepsi boş o işerin..

pistisvejanus dedi ki...

pucca biz 14 şubat postu beklerkenn oooo

pucca parayı buldunn dötün kalktı güzelim ya artık buralara uğradığın bile yokkk

Unknown dedi ki...

birşeyi merak ediyorum. sevgilin bu yazılarını okuyor mu ? okuyorsa tepkisi ne ?: D

Unknown dedi ki...

valla pucca'cim eski ben olsaydim bende kesin yollamazdim, bole suyunu akitirdim da yolla gitsin adami nolcak ya... hem senin kiymetini anlasin, kimse sevisemeyecek senin gibi nasilolsa :)

Adsız dedi ki...

- erkekler benim için pis orospu diyor - demiştin ya bir kere. ben aksine seni ablam olarak görüyorum. çok seviyorum çünkü seni. blog da yazdıklarını ilk okuduğum günden beri ( sanırım rabia ile ilgili olan yazıydı ) sen beni hep çok güldürdün. hep millete - pucca diyor ki... - ile başlayan konuşmalar yaptım. sanırım 15 kadar kişiye kitabını aldırdım. 15 x 22 teleden ohooo çok para eder... ve kitabına verilen paraya helal olsun bence. güldürüyorsun abi boru değil... öyle...

erkan bal dedi ki...

son rus kızı ölmeden, son italyan erkeği hadım olmadan huzur yok sevgililere...;)

Unknown dedi ki...

aman aman yollama sakın.. valla gider gelmez gerçek olsa bile yollama ne rusyası ne kadıköyü yollama kalsın.

insanyavrusu.blogspot.com

cansu dedi ki...

harika paylaşım

prudence dedi ki...

Bizimki iş dedi geçen sene de gittim bişi yapmadım bebeğim bana güven dedi.. Gitti tabii yapacak birşey yok.. Ama aradan iki gün geçti adam aramaz sormaz. Face girip şuradayım buradayım yazar ama iş bana gelince tık yok.. 5 gün oldu tabii benim sinir katsayım da beş katına çıktı dayanamadım kavga çıkardım.. Teşhis: sıkıya gelemeyip kaçan erkek sülalesinde, ben ilişki yaşamak istemiyorum memelisi.. Ben tek kadınla geçiremem ömrümü falan filan.. Neyse sadede gelirsem; Sevgililerinizi rusyaya SAKIN yollamayın kızlar çünkü giden gelmez haberiniz ola!!

chat dedi ki...

paylasım için tşkler

sohbet dedi ki...

paylaşım için teşekkürler admin!

sohbet odaları dedi ki...

romantik komedi bu olsa gerek xD..

çet yap dedi ki...

süpar paylaşım:)

sohbet siteleri dedi ki...

paylaşımların için teşekkürler admin.:)

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Haha süperdi, eşime aynısını yapıp suratının şeklini görmek isterdim :))))))))))))))))))))))

Hastaportal dedi ki...

paylaşım için teşekkürler

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Çok gırgır bir kişiliksin puCCa, yalnız benim inandığım bir durum var, yüreği hüzne batmış kırılgan insanlar bu taraflarını gizlemek için mizaha vurur hayatı. ancak kendilerinden böyle kaçabilirler.. Ben gibi Sen gibi her çok sevenin geçtiği aynı yol kimi senin gibi mizaha vurur sonu, kimi benim gibi gizli bir ümitsizliğe.. Kimi ise bizden daha şanslı unutup hayatın devam edebildiği için. Hayat ne acayip değil mi.. Belki bir zamanlar sen de benim gibi sen tarafındakilere imrenerek bakıyordun ve kim bilir belki bir gün bende sen gibi ardıma bakmamak için kendime yeni bir mutluluk yaratabilirim..

Server Tanıtımı dedi ki...

Çok Güzel Site olmuş

Mehmets dedi ki...

rusyaya herkes sevişmeye gitmiyor ki ama erkeklerin günahını alma pucca:)

Unknown dedi ki...


web tasarım

yazılım

araba kiralam dedi ki...

Gerçekten çok romantik :P

Nil Yeşili dedi ki...

başta okurken 'töbebismillahdinimizamin' gibi söylemler içindeydim.Sonunda patlattın bombayı.
Rus kızlarınada buradan kucak dolusu kezzap ve atom bombaları cannlarım benimm!

Bluray İndir dedi ki...

HD Film indir

Adsız dedi ki...

Bu bir dergide köşe yazısı değil miydi? Hatta kuaförde okumuştum geçen hafta. Yanılıyor olamam, aynısıydı. Kaynak belirtmemişsiniz gerçi...
Neyse, bu yazı çok hoştu, o gün de çok gülmüştüm, bugün de baya güldüm. İyi bloglamalar. :)

gülbin dedi ki...

Pehhh bunun benzErini ben bi msg ile kisaca yapmistim yillar once ammmaa benimkisi beyaz kadin heleki uzun ve siska sevmiyiiii hahahahaha

oyun dedi ki...

bayıldım ya :)) Tebrik ederim..

eglengunce dedi ki...

hiddencronichles gibisin içine girip gizli nesneleri bulasım geldi :)

kukumanpaşa dedi ki...

bokunda çeyrek altın aramak.

Durumumyok dedi ki...

Biz de kıskanç olmamak isterdik ama durumumuz yok. http://durumumyok.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Ne desen haklısın pucca.
http://story-of-a-lover.blogspot.com/

Didem Naz dedi ki...

Tanır Medya Web sitesinizin ağ ortamında yayını yapmak istediğiniz web tasarım ve son kullanıcıları konu hakkında bilgilendirmek amacı ile kitleye en hızlı ve uygun şekilde ulaşmanızı sağlayan, güncelliği kolay olan bir medya ortamıdır.

Didem Naz dedi ki...

Yemek tarifleri, En Yeni Resimli yemek tarifleri Güncel yemek tarifi, pratik tarifler, yöresel yemek tarifleri,pratik mutfak bilgileri.

Kastamonu dedi ki...

he he he güzelmiş :)

Kastamonu dedi ki...

he he he güzelmiş :)

Adsız dedi ki...

Ben bu kadar bok olduysam erkek arkadasin ne olmustur bilemiyorum :)

Unknown dedi ki...

Ben bakkala bile yollamam. Hey gidi gunleer

atilla dedi ki...

bahsettikleri kadar güzel yazıyormuşsun.

mustafa gülden dedi ki...

böyle bir kadın bulursam, ben daha ölmem bence :)

yemek odası dedi ki...

Hakketen gayet güzel yazıyorsunda bu milletin senle alıp veremediği ne acaba :))

Unknown dedi ki...

Bu Çok İyiydi İşte Ben Bile An Düşündüm Acaba Nasıl Bir zihniyetle Göndereceksin sevgilini Diye :) Daha Sonrasındaki Kapağın Farkında Bile Olmadan Heycanla Okudum Başarılıydı :D

Çilingir

Portelya dedi ki...

yazılıarınızı takipteyim.çok güzel yazıyorsunuz..

Eğitim dedi ki...

yazılarınız muhteşem teşekkürler

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Mücahit dedi ki...

içim acıdı adama o kadar hayal kuruyon sonra uçuyo gidiyo :) :)

kızılcahamam haber dedi ki...

Thanks. very nice article...

kızılcahamam dedi ki...

Hakketen gayet güzel yazıyorsunda bu milletin senle alıp veremediği ne acaba :))

Hakan dedi ki...

hahaha güzelmiş.

ONUR HASDOGAN dedi ki...

O ney la öle

ONUR HASDOGAN dedi ki...

O ney la öle

Kadıköy Çilingir dedi ki...

Bence iyi bir hikaye :)