22.10.2009

Bir kızım olana kadar benden güzel ıyy tamam tamam sustum :Pp

Şimdi ben çocukları çok seviyorum eyvallah, tek istediğim bir çocuk doğurmak orası allahın emri.
Ama bu durum çocukların birer gerizekalı olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Şu hayatta ki korkularımdan biri denizde boğulmak, sanırım diğeri de 8-12 yaş arası erkek çocukları. O çocuklardan nasıl korkuyorum anlatamam. Köpek gibiler korktuğunu belli ettiğin an saldırıyolar.
Bizim mahallede üç dört tane piç oğlu piç var. Bu boru gibi bişeyin içinden üflenen patlayıcı bi zıkkım var atom mu ne onu keşfetmiş şerefsizler günlerdir anamı ağlatıyolar benim. Akşam gidiyorum mesela bakıyorum bunlar orda sıralanmış, ben geçerken dan dan dan onu atıveriyolar. Allam nasıl korkunç bişi o. Bide nasıl eğleniyor embesiller. Sabah gidiyorum mesela, ulan karga bokunu yememiş balkondan bana onu atıyo, bide barıyo "ablaaaaa ehiehieih" diye.
Mahallenin bütün kedi köpeklerininin canlarına okudular, çoğunun kuyruğunda tenekeler bağlı dambıl dambıl yürüyo garip köpecikler, ne zaman baksam kedi kovalıyolar zaten...
Bugün işte duraktayım böyle bekliyorum, bunlar da durağın arkasında top oynuyolar işte, dannn diye durağın camına topu atıp duruyolar. Sonra sıkıldılar bundan, Yan tarafa geçip bana doğru topu atmaya başladılar. Nasıl eğleniyolar ama anlatamam. Deli gibiler aynı. Gerçekten korkuyorum ama ben öyle böyle değil. Ben ses etmedikçe itler o topu ayağıma ayağıma atıyolar. Baktım dolmuş geliyor, aldım topu bindim dolmuşa. Bu salaklar arkadan nasıl koşturuyo ama, allahın gerizekalı kulları. Toplarını da indiğim gibi gidip attım çöpe. Şimdi aradılar beni, analarına şikayet etmiş piçler onar da gelip kaldığım evdekilere söylemişler. "Sizin kız çocuğumuzun topunu almış" diyerekten. Şimdi azcık savaş açmış gibi oldum, eve gitmeye korkuyorum şu anda.. Yüreğim güp güp atıyor kalbim sıkışıyor.
Bu veletlerden sonra özellikle çocuk konusunda acabalarım olmaya başladı. Yani bir çocuk yapacaksam, muhakkak babasız yapacam onu, onda yapacak bişey yok. Böcekleri mıknatıs gibi çekip öldüren ilaçlar varya na öyleyim işte. Hooop çekiyorum herifleri, sonra bi daha araki bulasın.. Ama babalı ya da babasız, anam çocuk çok büyük sorun.. Dünyanın en güzel olayı değil belki de ne bileyim ben abartıyorum, kendime hedef koymakta başarısız olduğum için en luzumsuz şeyi belirlemiş olabilirim.. Bi kere çocuklar herşeye ayak bağı oluyor. İşe girdin diyelim, evlendin falan bi dangozla zaten işten soğudun hop bi de üstüne çocuk. Bi de kız çocuğu olsun bu salak.. İşi bıraksam mı bırakmasam mı derdi başlıyor. Bıraksan işi kendini çocuğuna adasan 14 yaşına gelip sivilceleri çıkınca "beni neden doğurdunuz haa nedennn" diye sana carlıyor. İşte orda al ağzına çarp o ergen müsfettesinin. Sonra bir telaşa düşüyorsun sıksam mı, bıraksam mı diye, napsan yaranamıyorsun o yarım akıllıya. Adamın canı çıkıyor kızın altına diesel pantolonu almak için, kızın umrunda değil o hala "İnsanlar neden var, ben niye böyleyim, regl ne kadar garip, veyseli seviyorum, hamite versem mi, büşra sevişmiş, ben de sevişmeliyim sevişmek çok marjinal" diye düşünüyor.
Zaten erkek arkadaş mevzusu iğrenç bir konu, kızının bütün sevgilileriyle tanışan anlayışlı anne olsan, konu komşu ufuuuuu demediğini bırakmaz. Sıksan kız gidip büşraların evinde sevişcek. Böle bi napcam lan ben diye telaşa kapılırsın. Annemin bana yaptıklarını yapmamalıyım dedikçe, kızı sıkarsın, sıktıkça kendi kendini suçlarsın sen aptallaşırsın oysa kız hala bunalımda senin farkında bile değildir. "Kimsee beni anlamıyooo hayatın yükü omuzlarımda ooff" diye ağlar durur odasında, sen apışıp kalırsın o ağladıkça, ulan nerde hata yaptım diye kendini suçlarsın..
O salak kızına vakit ayıracaksın diye, ne saçını boyamışsındır, ne kendine bakmışsındır. O eski halinden eser kalmamıştır. Herifin tabi sikinde değil, o akşam gelir yemeğini yer "kızım bugün uslu durdu mu" der, televizyonunu açar orda sızar. Azcık konuşsan "zaten bütün gün beynim sikildi, evde huzur ver" diyerek seni susturur.. Kızın ayrı bir telden kocan ayrı bir telden sen evde bambaşka bir köşede pişmanlıklarınla kalırsın..
...
İşi bırakmasan daha kötü. Haa benim gibi çocuğun olur işte düşün artık gerisini. İlgi görmeyince o ilgiyi abuk subuk yerlerde aramaya başlar. Okulda sürekli başı belaya girer, nerde pislik nerde bela insan var onlarla arkadaşlık eder. Okulun en piçiyle çıkmayı marifet sanır. Evde görmediği ilgi odağı olma mevzusunu sokakta yapmaya başlar. Bunu başarıyla falan yapmaz maalesef. eğlence benim göbek adım o yee beybi tarzında, dünya sikime minare kıvamında dolanırlar. Başları hep beladadır. Odada gizli gizli sigara içmeler, esrar çekmeler, kimlik bunalımı. Bir gün metalci olur, ertesi gün türkücü, daha ertesi gün tikky olur, başka bir gün bi bakarsın öyle durup dururken evdeki novaljinlerle intahar etmiş. Ulan 13 yaşındaydık hatırlıyorum, bizim sınıfta kızın biri oral nası yapılır diye anlatıyodu arka sırada bizlere. Kuzeniyle mi ne bi boklar yemişler onu söylerdi. Şimdi düşünüyorum da o kız benim kızım olsaydı ayy napacağımı da bilmezdim sanırım..
Mesela şu yaşımdayım ama ailesi sorunlu insanları hemen tanıyorum. Gizli bir örgüt gibi zaten bu insanlar, hep bi şekilde birbirlerini bulup anlaşırlar. 30 kişinin arasından, kimin anası yok, kimin babası ölmüş, kim çocukken tarvma yaşamış, kim okuldan atılmış anlayabiliyorum. Hislerle alakalı bilmiyorum ama şak diye anlıyorum, eminim bu kişilerde anlıyordur. Çünkü hemen kendilerini belli ediyorlar. 30 sene geçse de ilgi üstümde olmalı kafası gitmiyor bu insanlardan..
En acısı da ama sen besle büyüt bilmem ne yap, sonra kız bulur kendine salak bi herif evlenip seni bırakıp gider. Yani herşeyin sonu yalnızlık, senden çıkan parça bile seni terkediyor bi yerde. Sen yaşayamadıklarınla kalıyorsun. Haa bi süre sonra o da mühim olmuyor, hayat herşeyi sana alıştırıyor çünkü. Sonra senin yaşadığını o kızın yaşıyor, aslında ne acı hayat hep aynı kısır döngü içerisinde devam ediyor.
Bir çocuk doğurmazsan da mükemmel olaylar zinciri yaşamıyorsun elbet, hatta yaşlılıkta daha bile koyar adama..
Bu aralar istediğim şeyleri gerçekten istiyor muyum diye düşünme evresine girdim de bu da arada çıkmış oldu..

41 yorum:

efsa dedi ki...

Tek diyeceğim en kötüsünü düşünmüşsün. Benimde anlayamadığım tek nokta bu. İnsanlar neler kaçırdıklarını hiç bilmiyorlar!

Adsız dedi ki...

Baen öyle bir yazıyorsun ki boşuna yaşıyormuşum gibi hissettiriyorsun bana kendimi. Lan kız haklı diyorum, evlenecem annem gibi olacam bi yerde ne kadar istemesem de. Hep aynı şeyi yaşayaıp duracağım. Böyle bir salaklaştırıyorsun beni.
Bazen öyle bir yazıyorsun ki, kalkıp sokağa çıkmalıyım herşey çok eğlenceli ben burda zamanını harcıyorum yok oluyorum. telaşa kapılıyorum.
Bazen öyle bir yazıyorsun ki, içim acıyor, yuh diyorum böyle insanlar da var halime şükrediyorum.
Bazen sen gibi olmak istiyorum, bazen iyi ki değilim.
Yani nasıl anlatılır bu bilmiyorum ama duygularımı her yazın allak bullak ediyor.

Çağlar Kaynak dedi ki...

efsa ne kaçırıyorlar bir anlatsana çok merak ettim.

genç ölmek en güzeli.ay vay doyamadı bir şey yaşayamadan gitti zaar derler arkandan ama yaşasan ne olcak ki her türlü sonuç aynı..dedi depresif ruhum

Adsız dedi ki...

aslında katılıyorum sana çok zor iş hele ki kız (bence) ama nolursa olsun mutlaka çocuğum olmalı

PuCCa dedi ki...

yayınlama diyen bir yoruma cevap yazıyorum.. burayla alakası yok :Pp

puccaysamgunahimne@hotmail.com

mailim bu, ama bi halt olmuş "hey sevgili ister misin" diye günde 150 tane mail geliyor onların temizlerken çoğu mailde kaçıyor çünkü bu pezevenkliğimi yapan maillerin hepsi bildiğin insan isimleri oluyor..

gençbiranne dedi ki...

yaşıyormuydun kızım sen???

Adsız dedi ki...

benim mailimdemi silindi ama sana cvp yazmıştım ben yieee hemde uzundu yane..bidamı gönderim..sfkjdgjdfkj

Onur dedi ki...

Bahsettiğin tarife uyan 15 yaşında üvey kız kardeşim var. İki üç gün önce hap içerek intihar girişiminde bulundu. Sanırım bu bahsettiğiniz ilgi odağı olma saplantısı artık kişiliğinin bir parçası onu bundan kurtarmanın bir yolu yok.

Leah dedi ki...

Eee iyi insan evlatları nerden çıkıyorlar Pucca? Benim annem de çalışıyordu, bana sevgisini bile vermedi ama o biraz da kendisiyle alakalı insanın. Ergenliği sivilceyi bilmem neyi herkes yaşıyor ve bi şekilde hepsi aşılıyor. Haa o esnada yüzüne bakılmıcak bebeler de vardı ortaokulda ama sonra hepiciği çirkin ördek yavrusundan güzel güzel kuğu ördek vsye dönüştüler.
Ana baba olmak zor ve eminim çok da güzel bi şey. Ama bu olay yapsam mı yapmasam mı olayına dönüşmemeli. Yap gitsin. En az da 3 tane auehaueh :D

Zombi dedi ki...

Ups!Bende 13 yasındayım ama yazdkLrndan herhangibirini denemeye kalkısmadım PuCCa abLa saLak mıyım ben :P :D

rahat yazar dedi ki...

Güzel yazı.Her türlü olasılığı düşünmüşsün. Hepsi de hayırsız olmaz biraz da iyi düşün:)

Süt dedi ki...

Önce okumamak için direndim blogunu çok da şimdi dadandım =)
Ben de kız çocuk istiyor-dum ama yazdıklarını okuyunca bir "acaba" bende de oluştu. Ne bileyim.
Zaten hormonlarım dengesiz çıkıyor tahlillerde, belki onunla alakası vardır aşırı çocuk isteğimin =D
Hmm. . . Kız da zor erkek de.
Neyse =)

Adsız dedi ki...

slm. ben oslo, norvec'te yasiyorum ve blogunu her gun okuyorum!

CharLiZe dedi ki...

canım benim özlemiştik seni..bu arada erikten ne haber ayrılık fln yok dimi??

misanthrope dedi ki...

**sonunda da sefil bi evde yalnız başına geberip giderken, yerini senin yerine geçmek için seni kandıran bencil ibnelere bırakmayı seç.
**çürüyüp gitmeyi ve yetiştirdiğin gerzek veletlere rezil olacak biçimde kendi altına etmeyi seç.

bknz.trainspotting.

Adsız dedi ki...

Ahahah! Bende neden hep ilgi merkezine kendimi koyduğum olayları yaşamak istiyorum, öyle yollardan geçiyorum diye düşünüyorum. Yok kendini beğendirme, ilgisizsin demeler. Kişiliksiz miyim acaba diye düşünürken buymuş demek. Babamı güzelce bir falakaya çekmek istiyorum şu an. Adam aramıyor, sormuyor bir de hastalık gibi huy edindirdi. Adamlar elimde kalmıyor bu yüzden.
Bu arada, bu kendi gibi arkadaşlar bulan tipler bence bunu yapmasınlar. Azıcık daha yırtık tipler bulsunlar. Yoksa daha da boka batılıyor. Gerçi elde de değil pek, karşılaşıyorsun anam şöyle babam böyle hıhı aynen gidiyor muhabbet.

Rools for the Fools dedi ki...

Geri dönmen güzel, bookmarkları kontrol ede ede bir hal olmuştum... Mahalle piçlerine güzel ceza vermişsin; kız çocuk şikayetlerinde kısmen haklı olsan da bugün evlensem yine kız çocuk isterim...

Volkan dedi ki...

hayattan soğudum yemin ediyorum 3 dakikalığına :)))

Adsız dedi ki...

pucca evlılık hıçte yansıttıgın gbı boktan bşi degıl,sen hep kötü insanlarla karşılaşa karşılaşa kötüleşmişsin,ve hep kötü şeyler beklıyorsun hayattan..ilk baş iyi olmayı dene,sonra emın ol iyi birilerı cıkar karsına.ben kesınlıkle polyanna ol demıyorum,sadece kendıne bır kişilik edın,sonra herşey yoluna gırer.kaç yaşındasın bılmıyorum ama,yaklaşık bir senedır okuduğum yzılarından senın hala ergenlık çağında takılıp kaldıgını düşünmeden edemıyorum.evlılık boktan degıl,yada beraber yaşamak..hayat çok basit,gerçekten.sadece ne ıstedıgını bıl,evet uzun süre bırıyle bırlıkte olmak,yada evı paylasmak kabus gbı gelıyor kulağa ama..yaş 30a yaklaşınca hayatın ne kadar boktan ve kısa oldugunu anlamaya baslıyosun,ve bırıne ıhtıyac duyuyorsun.işte evlılık budur tam olarak,kısa boktan hayatımıza bı arkadaş..uzattım,sana nasıhat vermek dııl amacım ama çok kötümsersın..hayat böyle bşi dııl..başka gözlük dene!!sevgıler...

Adsız dedi ki...

Sevgili Pucca,
25 yillik evli ve 15 yasinda cocugu olan bir kadin olarak soylediklerine aynen katiliyorum..kizi yada erkegi pek farketmiyor..Erkek cocugun da amacsiz gayesiz bir kes yada alkolik bir serseri olma riski var, anne olarak fazla bir yaptirim gucunde olmuyor ustunde, ondan sora dogru durust bir kadin karsisina ciksin da sunu toplasin panigi yasiyosun oglumu kurtarayim derken onun yarattigi sictir boktan ailede herkesin darmadagin olusunu goruyorsun.

Adsız dedi ki...

Evet evlilik cok boktan ama onun alternatifide en az onun kadar boktan..

Galiba insan olarak payimiza bundan daha fazlasi dusmuyor..

Adsız dedi ki...

Boşverin bunları, kız çocuk daha iyi. Kızın olabileceği en kötü şey o.ospu, o da mühim değil ilerde hanımefendi olur. Erkek çocuk daha zor i.nenin ilerisi yok.
Sevgiler

ferdagokturkince dedi ki...

aralarında 1 yaş olan iki tane kız çocuk en iyisi. kızkardeşimle aramızda tam 1 yaş var. babam ismi olup kendi olmayan babalardan.hiçbir şeyimize karışmaz, hesap sormaz, sonsuz bir özgürlük tanımıştır bize hep. annem bencil bi kadın. kızkardeşim çok eğlenceli, cıvıl cıvıl, hayat dolu bi tiptir. herkesin aradığı, yanında görmek istediği bi tiplemedir çünkü insanları güldürmeyi sever. hayatta bi tek aşk acısı ağlatabilir onu ki aşk acısı çekerken bile bi başkasına aşık olabilecek potansiyel vardır. ben evin yaprak dökümü fikretin heavy metal karekteriyim. kızkardeşimle çocukken saç başa kavgalar eder, birbirimizden nefret ederdik. ortaokulda filan arkadaşlarımla gezerken yanımıza gelirse uyuz olurdum. ama sonra işler değişti. biz beraber olunca karışmadığımız, bulaşmadığımız insan kalmadı. beraber olunca yapmadığımız delilik, yemediğimiz halt yoktur. sabahlara kadar karın kaslarımız ağrıyana kadar güleriz. onun anlatacak o kadar çok hikayesi vardır ki.. mutlaka kerizlediği, aklını bulandırdığı, laf sokuşturup göt ettiği birileri vardır. başımızı belaya sokar, girdiğimiz ciddi ortamlardan kovulur, annemi rezil eder, sonrasında yapmamız gereken sorumlulukları herkesi şaşırtacak kadar mükemmel bir şekilde yaparız ki.. kızamaz annem babam. annem kuaför. kız kardeşimin saçını boyarken senin günlüğü okumuşluğum vardır sesli sesli. boya, ağda filan derken o uzun zaman senin günlüğün yarattığı kahkalarımızla çabucak geçmiştir annem seni evlat diye bağrına basıp günlüğünü sık kullanılanlara atmıştır. anlatmak istediğim şey çok kaydı be. otobiyografimi yaptım resmen. sözün kısası iki kız kardeş olursa biri diğerini dengeliyor. intihar etmeyi biz de denemiştik, bulaşık deterjanı içmiştik. ama sonra birbirimizi gaza getirip o deterjanı içtiğimiz gibi gidip kusmayı da bilmiştik. ünv. aynı şehirde okuduk, ev arkadaşı olduk. gidip çömez gibi gezmedik hiç. arkadaş bulcam diye ota boka atlamadık birbirimize yettik, millet bizim götümüzde arkadaşımız olmak için gezdi. hayat boyu hep böyle oldu. umarım senin de arasında 1 ya da 2 yaş olan iki güzel kızın olur. :)

Buzcevheri dedi ki...

Pucca ile evlenecek birisi çıksa artık. Çıksın artık. Çıksın laa..

Kry dedi ki...

Peki,
bu boklama tavrının ardında,
kaybettiklerini düşünüp yaptığın muhasebe
ve sonucunda noluyoruz ulan zaman geçiyor
şeklinde bir tavrın olabilir mi sence...
merak ettim ne derece samimi olduğunu.
yok yok korkma samimiyetsiz demeye getirmiyorum lafımı.
ama ilk cümlemdeki opsiyonu da düşünmeden edemedim...

Adsız dedi ki...

'pencereden bakmak, arkalarından el sallamak, dayanamayıp camı açıp seslenmek "hayatım kızların atkılarını sıkıca bağlar mısın?"
.. belkide her şey bu kısa anı yaşamaya değer. aşık olduğum adam ve kızlarım.. belki bir gün, belki çok çok uzaklarda, ama belki birgün...

Davudi dedi ki...

Mahallenin çocuklarına çok güldüm ya, keretalar nasıl eğleneceklerini biliyorlar, işte tam da bu yüzden hep çocukluğumuza özlem duyarız. Neyse konuyu dağıtmayalım, evet çocuk büyütmek zor iş ama sen çok uç noktaları düşünüyorsun bence. Biz 5 kardeşiz 3erkek,2 kız ve hiçbirimizde öyle bir durum olmadı(çok şükür). Bence sen bunları bu kadar çok düşündüğüne göre senden iyi bir anne olacaktır. Yalnız bence o çocuk veya çocuklar babasız büyümesinler, sonra çok pişman olursun :))

Zeynep Feza dedi ki...

katilmiyorum.. mahallenin cocuklari haric (:

Adsız dedi ki...

puccacım;
1.kaza yaparak öleceksen boğulmaktan korkma:)(tabi kader)
2.aliden zalim,zalimden alim doğar sıkıntıya gerek yok.
3. arayı bu kadar açma öldünmü kaldınmı sıkıntı ediyoruz sonra...

NEFİSE dedi ki...

Valla sabah sabah beni güldürdün Allah 'da seni güldürsün. Bak dua aldın belki artık şansın yaver gider he.. Niye mi güldüm şu oğlanların topunu almana ve ergen kızlarla ilgili (ki benim de 17 ye giren bir kızım var)yorumlarına.. Allasen çocuğun olmadan nasıl böyle gözlem yapmışsın pes valla... güldüm güldüm ..çok hoşuma gitti.. aynen yaaa.. ne yapacağını şaşırıorsun .Annem de bizden böyle çekmişmiydi acaba Helallik almak lazım.. ha ha ha ...

SmG dedi ki...

her cümlene teker teker katıldım gerçekten. ilk okumaya başladığımda şu "... 8-12 yaş arası erkek çocukları. O çocuklardan nasıl korkuyorum anlatamam. Köpek gibiler korktuğunu belli ettiğin an saldırıyolar..." cümlene olduğu gibi katıldım, sonrasındaki bütün tespitlerine de. çocuğun olunca işi bıraksan bir türlü, bırakmasan bir türlü, aynen katılıyorum, resmen aklımı okudun şu yazıda. Teşekkürler :)

larry dedi ki...

Ya sen Ayşe Arman'sın aslında, ya hergün onu okuyorsun ya da bugün yayınladığı erkek okuyucu rumuzlu kişi sensin .Veyahut o erkek okuyucu rumuzlu kişinin tespitindeki, senin gibi 30'unu geçip 40'ına merdiven dayayan kadınlar harbiden öyle...

sinderellaaa dedi ki...

yazdıklarına bakınca sanki senin bir kızın varmış ta bizim haberimiz yokmuş gibi geliyor bana!:)o kadar gerçekçi anlatımın var ki,bir insan anne olmadan bu duyguları nasıl bu kadar güzel anlatır diye düşünüyorum!mükemmel bir gözlemcisin,daha ne denebilir ki!....inş benimde birgün bir çocuğum olur ,kız yada erkek fark etmez,,,,benim için dua et yeter!ben senin anne olman için dua ediyorum,insanın kendi için ettiği değil başkası için ettiği dua daha çok tutar buna artık kesin inanıyorum!....ben başkaları için ne dilediysem hepsi oldu ,birtek kendimle ilgili olanlar tutmadı!...hep böyle içten hep böyle yaz,ara sıra ağlat beni!,,,,

Venüs dedi ki...

yani pes:Dhani yazının devamını okuyamadım,zira bugün işimden istifa ettim,etmemin sebeplerinden birisi de iş yerindeki veysel denen dangalak,istifamı verdiğim bölge sorumlumun adı da hamit :D:Dbu kadar denk gelir:D

Adsız dedi ki...

nerden buluyorsun böyle konuları hiç bilemiyorum.
zevkle okunacak bir yazı olmuş.
her kadının kız çocuklarına zafı vardır zaten =)

MeL jones' dedi ki...

mayyak karı :)
seni seviyorum harbi iyi yazıyosun eğleniyorum :)
valla ergenlere harbi daha kılım kucuk erkek veletlerıne gore.
-cunku 2 tane o yaslarda yegenım var erkek onlara asıgım :)
katılıyorum,yazılarının devamını beklıyorum pucca gız :)

Cem dedi ki...

salla pucca çocuk mocuk yapma ya, ergenliğini otunu bokunu geçtim, dünya günaşırı boka gidiyo zaten. daha çocuk yapıp da napcaksın?
demişsin ya gün geliyor senin parçan bile seni terk ediyor diye, geçenlerde annemle konuşurken bana "ben sadece seni dünyaya getirmekteki bi aracıyım, sen doğanın çocuğusun, kendine aitsin" demişti. bu iş böyle ama, doğacak olan çocuğunun dnasındaki sadece son 4 kod onun senin çocuğun olduğunu gösteriyo olcak, o kadar.
yeni bir hayatı dünyaya getirip, her gün boka giden bi dünyada üzülmesini izlemek o üzüldükçe sen de üzülmek filan...
kendi hayatını kimseye bağlanmadan doya doya yaşa derim.
ben de babam gibi olmuycam eğer baba olursam derim ama, ya kadınla boşanır avuturalyaya kaçarım, ya da süper kahraman olurum çocuğum beni tanrı sanar diye diyorum yani

ZIBBIDI dedi ki...

Foto çok hoşuma gitti..

Hayatı sorgulama sadece yaşa..Zira sorgualyınca sıkıcı oluyorsun..

Adsız dedi ki...

"bu aralar istediğim şeyleri gerçekten istiyor muyum diye düşünme evresine girdim de.." puccacım hayırdır canım yine seninki kuyruğuna bastı galiba :D
yeni bir çevre edin sen kendine ;)

Adsız dedi ki...

Açık sözlüsün, akıcı yazıyorsun.:)
Eğlendirdiğini söyleyebilirim. Ama erkeklerin etli kadınlardan hoşandığını unutmamanı öneririm.
Az etli çok etli erkeğin etçil yada otçul olduğuna bağlı. Azcıkta erkekleri eğitmeye çalışsan:P
Bari burda okuyucularına ve gelecek nesiller yardımcı olursun:):):)

cicos dedi ki...

pucca,sevgilime dedim ki ''madem sadakat sadakat diyorsun malafatına CİCOSUN MALI yazdır'' (kendisi dövme konusunda hayli cesurdur) ''yaptırıcam ulan, aşığım ulan '' dedi...PUCCA TIRSTIM BEN YAAA, YA O DA BENDEN İSTERSE