10.11.2013

Bir Blogger Rüyası Gerçek Oldu


Bir peri geldi, İzmir'den İstanbul'a sevgilisi için gelmiş geri zekalı bir blogger kızın hayatını aldı ve değiştirdi... Bütün dileklerini kabul etti. Ama bu kız o kadar geri zekalıydı ki dilekleri bile bir bloggerın görüş alanıyla sınırlı kaldı. Güzel bir ev, barınaktan kurtarılmış bi köpek, aylık yetecek kadar para, kardeşimden uzak kalmayayım aman, ulusal bir gazetede bi köşe, bi kadın dergisinde sayfa, evden çalışacağım bi iş, yazarak para kazanacağım bir meslek, son çıkan konsol oyunları bütün hepsine sahibim!!!!! Bu ancak dandik amerikan filmlerine konu olması gereken bir hikaye bence! 
Bir blog yazdı ve oraya yazdığı her şeye blogu sayesinde ulaştı, her dileği gerçek oldu!
Biraz şu tarafıma, biraz bu yanıma gerinip, gerinip duruyorum! Bir şey diyeceğim kız, seni aldım ben ünlü yaptım ya!!! Ayyy çok rezil! Ama bir o kadar haz verici, yalan yok!
Benim ki bir peri masalı kızlar! Gerçekten gram abartmıyorum! Sadece dilek haklarımı yanlış kullandım!!!! Bir de prenssiz bir masal sayılır. Ne dua ettiysem kabul oldu, bunu anlatmamın imkânı yok ama çocukken dilediğim her şeye şu an sahibim! Allah kahretsin beni, dünyaca ünlü bi pop yıldızı olmayı dilesene; sesin yokmuş, yapardık yaa, çaresi mi yok onun sanki!
Ya da film yıldızı ol be! Brad Pitt'le film hayalleri falan kur! Sonra ne bilim, dar omuzlu, geniş basenli Türk kızı, Angelina'yı nakavt etti! Böyle hayaller kur değil mi beyinsiz!
Heralde sordukları zaman, 'Şimdi sonsuz dilek hakkı istesem, herkes aynı geyiği yapıyo diyip dalga geçecek, en iyisi susayım…' demişimdir. Bazen kendime çok kızıyorum :/
Hayallerim, hep mülteciymiş meğerse her şeyim bana yetecek kadarmış. Ne kadar acı ki, dilek kapılarımın açık olduğu noktada hep yanlış dilekler dilemişim ya da eksik... Bunu bile başaramamışım, ne acı!
Gerçekten de ettiğin dualara dikkat edeceksin! Bütün ilkokul defterlerimin içinde 'Allah’ım ünlü biri olayım noluurrr' temalı dualarım vardı. Kadir gecelerinde bile, kocadan sonra ünlü olmayı diliyordum ben! Ama geri zekâlı, niyetini duanı açık açık yapsana! Tamam ünlü de neyin ünlüsü? İnternetin... Oyyy nasıl ezik, ooo yazık, garip ya! Hep, ‘Seni bir yerden tanıyorum!' hissi. Ne bakıyorsun be, ne bakıyorsun dik dik korkutuyorsun beni teyze!
“Senin bir ‘2 kadın 1 salak’ diye kitabın var, ay bizim kızlar bi...”
“Onu ben yazmadım, onu ben yazmadım!!!”
Gerçi sen de amaaaaannn!!! 25 yaşından sonra, neyin ünlüsü olacaksın? Sosyetik falan geçti artık, neyin sosyetiği hem, yazlığın oraya dolmuş gelmiyor diye evinde oturan bir babam var!
Erotik pozlar falan desen, Alman güllecileri gibiyim. Telefonda bile iki memeli götlü; ama bir gözüküyor, bir gözükmüyor foto çeksem, ardından başıma bir şey gelir diye fabrika ayarlarına kadar siliyorum. Ne erotik pozu!
Ben de bana yakışanı yaptım, kahraman falan dediler. Bir anda ne oluyor lan oldum, amma çok havalıydı inkâr edemem!
Geri döndümmm!!! Bir bloggerın sahip olmak istediği her şeye sahibim. Çatlayın da patlayın lan! İlk bana arkasını bloggerlar döndü, hiçç unutmadım o günleri merak etmeyin. Küçük, şımarık, sürtük Puccanız geri döndü!!! İmza günüm var bugün ya, hepimizin rüyasıydı zamanında. Off ama ayran içiyorum şu an, karnım yine şişecek!
Çok sıkıcı arkadaşlar, o niye çağrılmıyoruz diye kavga ettiğimiz bütün davetlere özel biletlerim oldu. Çoğuna gitmedim bile... Zaten çok içki içip midemi ekşitiyordum, hiç bana göre değildi! O tartışmalara yol açan blogger hediyelerinin hepsi bana geliyor. Ayyyyy ev eşantiyon mağazına döndü! Hepsi yaratıcılıktan uzak bir sıkımlık ürünler. Bir de sonuna, bunu 'instagram, tweet, vine, bloglarınıza koyar mısınız?' diye yazıyorlar! Hoşşttt! Senin 3 liralık ürününü gider satın alırım be!

Yani öyle büyük bi mevzu kaçırmadınız işin bu tarafında...

Dur bakalım, buralarda en son nerede yaşarken kalmışım, ımmmmm oooo baya geçmiş aradan yahu. O sırada bir çocuk patlatsaydım, şimdiye kaç yaşında olurdu ühühühü artık yıl hesaplamalarım buna döndü! Neyse en son, eşyalarım misafirhanede, ben manitamın evine yerleşmiştim. Bir kocaman valizim dışında bir şeyim de yoktu. Şimdi!!!!
Görgüsüz gibi İstanbul'un göbeğinde dağ evi tuttum lan kendime!!! Gerçek bir internet kahramanına yakışır şekilde her köşesini instagramlık döşedim! Babalar gibi, bir senelikte kiramı ödemişim. Bak bak, paraya bak! Depozitosuz ev arayan Pucca'dan gelinen noktaya bak Allasen! Ben şahsen mutluyum, her gün bir koltuğun tepesinde zıplıyorum!
Anadolu yakasından tiksiniyorum diye dağı taşı inlettim, oturmam da oturmam diye tutturdum! Sonuç, 'ama köprüye 5 dakikaymış canım!'
Tamam 5 dakika da bana kimse tırlardan bahsetmedi!!! Tırlar var her yerde, aralarında sinek gibi kalıyorum. Korkunçlar, beni görmüyorlar. Trafikte görünmezim adeta! Önüme önüme attırıyorlar, koca koca kafalarını! Sürekli bir çığlık atma hali, “Ayyyyy gelme, gelme gelme!!!!” Yolun başında bir başlıyorum! “Allah’ım ben öldükten sonra Puki'ye iyi bak!” Levent'e geldiğimde, 'Sonra Maya halam da çok mutlu olsun, bir de şeyi de unutmayalım, haa evet evet dayımın oğlu Asilcan, onu da mutlu et... Aa geldim!”
Bu arada artık evden yazı yazdığım bir işim var. Hep istediğin şeydi işte Pucca, al tepe tepe kullan! Birkaç misafirhanem hariç, hep merkezin de merkezinde yaşadım. Pijamayla bakkala giderken, yakışıklıları gördüğün mahallelerde yani.. Bir de şimdi bak! Bakkala gitmek için arabaya binmek zorundayım! Allah’ım, para hani yormuyordu insanı! Off!
Evdeki tek derdim, kumandalar. O lanet olasıcıları ben ayarlayamıyorum! Birinde 5'e basıyorum, diğerinde kırmızıya, bir diğeri ne işe yarıyor anlamıyorum bile. Aaaa çıldırcam az kaldı, sesin bile kumandası var. En son bir tanesini masaya vura vura kırmıştım hatta! Ayy açsam ne olacak, lanet gelsin o Digitürk'e! Tam bir şeyi izliyorum, paaat yayın gidiyor. Müşteri temsilcileriyle artık akraba oldum. Kocamaaan televizyonum var ve lanet olası yayınım yok! Allah kahretsin sizi de decoderlere verdiğim paraları da!
Komşuluk ilişkileri desen, burası ölü kokuyor ya! Her yer yaşlı dolu. Bayramda ağla ağla içim çıktı. Milletin evine bayramlaşmaya gittim. Orospu, baban İzmir'de bekliyor adama telefon açmaya üşendin, balkonda reklam filmi gibi oturan amcayı görünce koşa koşa gittin!
Bir de böyle üst düzey yöneticilerin aileleri var. Çalışmayan orta yaşlı kadınlar, sürekli eve yemek yolluyorlar. Geri bonibonla mı yollayacağım ben tabakları, yoksa benim mi oldu hala bilmiyorum!

İki tane dişi köpeğim var, biri kardeşimin gerçi. Bir sene sonra aklına geldi, köpeğini sahiplenmek kızın. Onun öncesinde gariban, kendini Puki'nin köpeği sanıyordu. Neyse işte, bir de balıklarım var benim. Bahçeye havuz yapmışlar, içine de balık atmışlar. Gerçekten neden böyle bir şey yapmışlar bilmiyorum. Kediler sürekli onları avlamaya çalışıyor, bizim köpekler balıkları koruyor, ben onların arkasından koşuyorum da koşuyorum! Bahçeli evim var yani kıssadan hisse. 

Ama çok güzel bi evim var, korkunç ama yine de güzel. Bahçesine bir laf dediler mi kıyametleri kopartıyorum, senin böyle bahçen var mı lan!!! diye saçımı başımı yoluyorum sinirden… Her şeyi kendim yaptım, ohh sefam olsun! Hayalini kurduğum evde yaşıyorum daha ne isteyeyim!

Önceki evimde ilk hayalimi gerçekleştirdim, salonu kitaplıkla döşedim! Ama kitaplar bir pahalıymış, bir pahalı! İnsanın kitaplığı kendi karakterini yansıtır derlermiş ya, benimki Migros! Allah kahretsin, vizyonsuzzz!!! Ucuz kitapları yer dolsun diye ekledim de ekledim. Keko! Şimdi akıllandım tabi, daha oturaklı kitaplar alıyorum. Onlar ilk günlerin gazıydı.

Bu arada yemek yapıyorum, ilginç ama güzel de oluyor. Bir seviyorum yapmayı anlatamam. İnsanlar yediler mi hele bir mutlu oluyorum ki sorma.. Bir de ne o, ne bu, bak milyonlarca şey denedim. Hayatımda kendi yemeğimi kendim yaptığım zamanki kadar kilo vermedim. Üstelik çok yiyorum ama yok yani farkında olmadan vermişim... Ama bulaşıkları dizmekten hala nefret ediyorum, o tezgâh her seferinde leş, her seferinde sanki yemek yapmamışım da dünya savaşlarını ortaya çıkarmışım gibi oluyor. Yatak toplamayı da hala mantıksız buluyorum, yani akşam bir daha yatacağım!

Ama hala saçlarımı kendim boyuyorum, perçemlerimi kendim kesiyorum. Bir kaç kez dışarıda yaptırdım, Seren Serengil sarısı oldu kafam, alacalı bulacalı. Kafamın üzerine çamaşır suyu dökülmüş gibi. Perçemlerim kaşlarımın 3 parmak üstünde, Almancı ergen emo kızlarına benzemiştim. Kendi bildiğimden şaşmadım o yüzden.

Çok özledim ama seni, sana anlatmayınca bir bokun tadını alamadım. Önce şu ölü toprağını üzerimizden atalım. Tema falan bir değiştirsem mi diye bakınayım, bi tazeleyim seni.
Sonunda geldim, Hoş geldim!

Bir de hiç değişmedim, hala aynıyım maalesef. Bugün 10 Kasım, Atatürk'ü Anma Günü ayrıca da imza günüm var. Ama napabilirim, Tüyap'ın da son günüymüş. Halaa hayat aynı yani, yaşarken hiç komik değil, yazınca komik….

41 yorum:

SonikPanik dedi ki...

yorumları okuyor mu acaba?

SonikPanik dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Hay Allah seni..tamam anladık ya muhteşem bi evin var :D neyse zamanında az çekmedin bu hayata kavuşmak için, o yüzden hakkındır. Ama en güzel tarafıda ne biliyo musun Pucca, sahip olduğun herşeyi SEN kazandın. Etrafındaki herşey alın terin. Çoğu, mutsuzluklarının yazıya, yazıdan da paraya dönmüş versiyonu. O yüzden de çok şanslısın. Bence iyiki şarkıcı oyuncu gibi şişirilmiş balon ünlülerden değilsin. Insanlar sahte büyüne değilde içindeki arsız muzip Pucca'ya kapıldığı için şanslısin, seni böyle seviyoruz :)

rugan ayakkabı dedi ki...

hoşgeldin cicim...

Beyza Selcuk dedi ki...

Bayildim...Hayat yasarken hic komik degil, yazarken komik...

weba dedi ki...

2008den beri blog yazan ve 2008den beri seni takip eden birisi olarak bloggera tekrar dönmene ne kadar sevindim bilemezsin.
İnşallah daimi olur burayı aksatmazsın.

Ne var kız her hafta sonu köşe yazısı yazıyor diyenler olabilir ama ben biraz geri kafalıyım sanırım :)

morfea dedi ki...

Günaydın Pucca!... Kitaplıkla döşenmiş bir salon, hımmm çok sevdim!... Benim de 3 duvarı kitaplıkla çevrili, bir duvarı tamamen cam ve dağ manzaralı bir oda hayalim var. Senin evin gibi bir evin ufak bir odası olacak muhtemelen...
Kitaplar oldukça pahallı evet, bir de çokk çokk kitabım var sanıyorsun kitaplığa koyunca zor dolduruyorlar. Öyle de bir sorun var. Kitapyurdu.com un müdavimi oldum özel müşterileri arasına girdim kitap ala ala... Biraz sabırla doluyor kitaplıklar, hatta yenisine bile ihtiyaç duyuyorsun.
Döndüğüne sevindim Pucca :)

KIZILEFE SAFİRAN dedi ki...

BURAYI UNUTMAMAN ÇOK İYİ OLMUŞ GAZETE VE DERGİLERDE SUYA SABUNA DOKUNMAYAN YAZILARIN NEDENİYLE İNSANLAR UZAKLAŞMAYA BAŞLAMIŞTI SENDEN

KIZILEFE SAFİRAN dedi ki...

ÖZÜNE DÖNDÜN YANİ SONUNDA

FARKINDA DEĞİLDİN BELKİ AMA GAZETELERDE DERGİLERDE SUYA SABUNA DOKANMAZ BİR ŞEKİLDE YAZMALARIN SENİ ERİTMEYE BAŞLAMIŞTI

Bi İnsancık dedi ki...

bide bizim de hayallerimiz gerçek olsa...

Seth Kohen dedi ki...

insan senin hikayeni okuyunca geleceğe daha umutla bakıyor. seni çok seviyorum. bütün güzellikler senin olsun. Seth

KeLeBeK dedi ki...

Hosgeldin :) okudukça gurur duydum. Çok da mutlu oldum. Helal olsun sana.

KeLeBeK dedi ki...

Hosgeldin :) okudukça gurur duydum. Çok da mutlu oldum. Helal olsun sana.

KeLeBeK dedi ki...

Hosgeldin :) okudukça gurur duydum. Çok da mutlu oldum. Helal olsun sana.

vanilya kokan ev dedi ki...

hoş geldin :)

Adsız dedi ki...

Burasi baskaydi, guzeldi, samimiydi. Donüsüne sevindim. Özge.

Nihal Gümüşay dedi ki...

en çok blogunu sevdim, hep blogunu sevdim.. niyeyse içini en iyi burada döküyomuşşun gibi geldi hep bana.

tanımam etmem ama, ne kadar arkandayım, sen hayallerinin gerçek olmasını anlatırken nasıl bi "oh, oh, canıma değsin, bakın puccama!" modundayım anlatamam. daha iyileri olur inşallah

Nihal Gümüşay dedi ki...

en çok blogunu sevdim, hep blogunu sevdim.. niyeyse içini en iyi burada döküyomuşşun gibi geldi hep bana.

tanımam etmem ama, ne kadar arkandayım, sen hayallerinin gerçek olmasını anlatırken nasıl bi "oh, oh, canıma değsin, bakın puccama!" modundayım anlatamam. daha iyileri olur inşallah

Adsız dedi ki...

Merhaba PuCCa imza günün eminim çok güzel geçmiştir:) Bir şeyi merak ediyorum neden ceri'den ayrıldıktan sonra ilişkinle ilgili bir şey söylemiyorsun yani yeni sevgilini niçin saklıyorsun?

Adsız dedi ki...

Hosgeldin o zaman!!! Evin hayirli olsun :) ozledik cidden. Ben de kucukken oyle uc hayaller kurdumki yok tum dunya beni taniyor acayip zenginim gokdelenlerim fln var tabi gerceklesirse ne ala:d heyecanla buraya yazacagin ilk sevgilini bekliyorum ceriyle bittiyse tabi artik bunun adi da tursu mu olur patlican zamanla gorucez:D

2046 dedi ki...

ilk Başlıkta ilk yorum yazma ihtiyacı hissettiğim. favorilerim (oyalanacak bloglar) arasında görmek isteyebileceğim bir blog dedim.
Blogtan bloğa atlarken şu tesbitte bulunmalıyım ki: Blogcuların çoğu kadın, kadın değilse bile gay, bu iki veri bana şunuda düşündürüyor. "-erkekleride kesin gizli eşcil olmalı."
blog yazalarının genel özelliklerinden biriside, çoğunun kitap okumayı sevmesi ve Yaşadığı yalnızlıklık hissini gidermek içinde blog açtığını düşünüyorum. (kimi gelişmiş versiyonlarının kitap yazdığında görülmüştür.)
(Konuya gelirsek)
"Bütün hayal ettiklerine sahibim beyaz atlı prense değil ama, beyaz çarşaplarda uyoyor, yastıklarımı öpüp okşuyorum." der gibisin. senin kurgulanmış yazını biraz farklı bir açıdan yaklaşarak şu fikri çıkarıyorum. herşeye sahip olmanın hiçbirşeye sahip olmamakla denktir. Yada şımarık birisinin böbürlenmesinden başka birşey değil.. Buna kanıt olarak son altı yıl içerisinde bloğuna yazdığın başlık sayısını gösterebilirim.

Dipnot:ilk izlenim..

Adsız dedi ki...

Ayıp oluyor ama!

Başkasını bilmem ama ben sana asla arkamı dönmem çünkü arkamdan ne yapacaksın bilemem:P

Kitabın çıktığında tebrik ettim, daha ne yapayım ya:)


-Eski bir blogger-

Bence dedi ki...

Sen iyi misin ?

ot insan dedi ki...

Hoş geldin. Bir çok bloggerin ilkisin sen :D Buraları unuttun diye üzülüyordum.

Adsız dedi ki...

Bu arada konuyla alakasız ama aklıma geldi, daha önce seni Carly Rae Jepsen'a benzeten oldu mu acaba?? Bence acayip benziyosunuz :p

Kibritci Kız dedi ki...

nihayet

hasretnaz dedi ki...

Bugün su saat kesfettim seni aslında bi iki kere hürriyettemiydi neydi yazını görmüştüm hostun yani amaa bu blog ve hemen yarn okuldan sonra alacagım günluklerinden haberim yoktu süpermissinn ya cok sevdimki ben seniii

hasretnaz dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Ne mutlu sana dileklerin kabul olmuş, ama şimdi elindekinin kıymetini bilmelisin..
Zira senin hayallerinin hepsi gerçekleşmiş ama milyonlarca hayali olup tek biri gerçekleşmeyen insanlarda var..
Umarım daha da mutlu olursun ama bu birazda elinde ki nimetlerin farkında olmakla olur..
Bu arada bahçeli ev ve evden iş hayallerin tam bana göre :) ALLAH bana da nasip etsin inşaALLAH :) (amin)

Adsız dedi ki...

çok tatlısın pucca hep mutlu ol

rahat yazar dedi ki...

Günümüzde herkes blog yazmaya özendi sayende:) İnternet, blog vs. basit gibi duruyor ama sonuçta emek istiyor bilen bilir. O yüzden ne yaşıyorsan hakkınla çabanla elde ettin bunun tanığıyız.

En az 5-6 yıldır blogger camiasından takipçin olarak hep birlikte nice daha mutlu ve başarılı yıllara diyorum, sevgiler:)

Adsız dedi ki...

ay keşke ben de olsaydım orda seni çok seviyoruz ve gurur duyuyoruz ablacım :)

The Reading Lady dedi ki...

Özlemiştim yazılarını, içtenliğini! Tekrar hoşgeldin ama bir daha bu kadar uzun gitme :)

neslice tarifler dedi ki...

Hastanede yatan çok yakın bir arkadaşıma hediye getirmişlerdi senin kitabını, o da bana vermişti okumam için. Sonra bütün kitaplarını aldım. Arkadaşım vefat etti ama seni her okuduğumda hüzünle beraber bi gülümseme oluyor yüzümde. Blogdaki yazılarını da okumaya başladım.

Bence dualarının geri kalanının gerçekleşmesi için dua etmeye ve istemeye devam et. Demekki önce bunların olması gerekiyormuş.

nugili hayat dedi ki...

iyi ki geldin hoşgeldin:))

SessizMesaj dedi ki...

Hoşgeldin Pucca. :)

Jennifer Law dedi ki...

Ooooh sefan olcak tabi :)
Şu hava atmalarını bile seviyorum. Normalde gıcık olmam lazım ama sende var birşeyler sempatik insansın ya :)) Seviyorum seni vallaha :D :)

İÇİMDEN GELDİGİ GİBİ~~~ dedi ki...

Kasım ayında yedi yazı. :)

Eve dönmene sevindim Sevgili Pucca.

tekrar hoşgeldin!

Hilal Orhan dedi ki...

PuCCa döndü !!

dreamer dedi ki...

bloğum yoktu yine de zaman zaman girip yazmış mısın diye bakıyordum yazmadığını görünce de bir hayal kırıklığı çöküyordu üzerime geçenlerde girdim baktım yazmışsın o kadar mutlu oldum ki. ilk yaptığım şey bir blog açıp seni takip etmek oldu pucca twitterda iyi hoştu ama ne mümkün insanın böyle içinden gelenleri yazabilmesi. 18 yaşındayım senden öğreneceğim çok şey var ayrıca SENLE EVLENMEYEN ADAM YÜZDE YÜZ BEYNİNİ KAYBETMİŞTİR SEN TAM EVLENİLECEK İNSANSIN. İNSAN SENİNLE YAŞLANMAZ VALLA. iyki yazmaya başladın, hoş geldin:)

AskiMemnu dedi ki...

Yine eski gunlerdeki gibi hosgeldin pucca :)