2.05.2008

İtiraf -?-


Okul yeni bitmiş, hayatımın iş olarak bana gelen en ballı fırsatını osuruktan bir söz yüzüğü* için bırakıp başka şehre gitmişim...
Depresyonun bokunu çıkarıyorum resmen, bir tane bile arkadaşım konuştuğum insan yok, işe başlayalı çok olmamış bi türlü adepte olamıyorum, sevgilim beni aramıyo sormuyo s.k gibi kalmışım ortada, bir evim var eşya az uz, evin içinde sadece ağlıyorum... Telefonum bi kere bile çalmıyor , fonda da Özlem Tekin'den: belki yakarım bu evi, Kurtulurum ikimizden, Belki yıkarım gider,Ne kaldı hikayemizden..?
Sen kalk elin herifi seni dizinin dibinde istiyo diye herşeyi es geç gel adam seni aramasın sana köpek çeksin! değer mi be Pucca dedim!
Bi gaza gelmişim ben, sıçarım demişim sözüne de, yüzüğüne de, beni s.klemeyen herife de, işine de , yakarım lan dedim bu evi! bırakıp giderim kendi evime...
Attım çantama iki kot bi bot, perdenin altından yaktım çakmağı kapıyı çektim gittim...
Aklımca işte anıları yakıp gidiyorum, bir iz kalmasın bu aşktan gibisinden böyle arabesk haldeyim asansörden indim, "ulan müstakil evdemi yaşıyosun,14 katlı bi apartman! çatır çatır yakacam bok yoluna insanları diye" paldır küldür çıktım yukarı... Perde ve yanındaki koltuk alev almış söndürdüm hemen... Yoruldum tabii, dedim azıcık uyuyayım sabah terkederim bu kenti..
Gece bir uyandım her taraf kıpkırmızı kalkamıyorum yerimden öyle bir baskı var ki! bütün ev yanıyor! McGyver gibi geçtim alevlerin içinden attım kendimi evden.. Bütün apartman ayaklanmış, itfaiye gelmiş, herkes yangını söndürmeye çalışıyor, herşeyim gözümün önünde çatır çatır yanıyor! insanlarda beni teselli ediyor...
Meğer ben ilk perdeyi yaktığımda koltuğun süngerinde bi parça kalmış oda yavaş yavaş yana yana büyük yangın çıkartmış... Yangın söndükten sonra karakolda ifade verdim, küçük tüp yüzünden dedim.. Bütün herkes; ev sahibi, sevgilim, apartmandakiler piknik tüpümü suçladı..
Özür dilerim minik tüpüm, herşey üstüne kaldı ama napabilirdim.. Ben bi piskopatım, sevgilimi terkedecektim bari havalı terkedeyim diye evi yaktım diyemezdim ya.. Affet beni :(

osuruktan söz yüzüğü* erkeğin, "bu kız kahrımı çok çekti, evlenmek gibi bi niyetim yok ama sevinsin garibim en azından", kızın ise "off tamda ayrılacakken, seviyo lan beni bu, bari bütün ömrümü adayayım canım ya baksana söz bile taktı bana" diyerek takılan yüzük.

4 yorum:

saliha dedi ki...

cidden yaktın mı yaa...[sal]

Martı dedi ki...

ne deli hatunsun sen ya :) ne zaman canım sıkılsa, tekrar tekrar okuyup gülümsüyorum..

Psikopat Kedicik dedi ki...

yok artık, cidden yakmadın dimi :D

Adsız dedi ki...

Burası abartma burya kadar olan yerlerı okudum dogruluk payı vardır ama burası son nokta herhalde sen evı yakacan pıknık tupune suc atacan polıs ınceleme yapmadan hee suc pıknık tupunde tupu ıcerı atınmı dıyecek yapma bunu Puccaaa