4.05.2008

İyi insan

Şu chatbox'a keşke senin gibi arkadaşım olsa diye biri yazmış ya, Nasıl gurur duydum anlatamam bundan! Çünkü ben hiç iyi bir arkadaş değilimdir, hiç hemde!
Bi kere bencilim kıskancım, hiç beğenmediğim kıyafeti kardeşim bile giyse o an o kıyafet bende değerli olur! Dert dinlemeyi bilmem, biri bana sorununu ağlak ağlak anlatırken ben "keşke kırmızı oje sürseydim" diye düşünürüm. Hatta çoğu zaman anlattığı dertlerine inanmam bile insanların, biri kalabılta çok kolayca ağlayabiliyosa o kişi direk gözümde ilgi çekmeye çalışıyodur... Bayılanı taşıyan değilde, sırf işten yırtmak için hastaneye koşan kişi olurum... İşim düşmedikçe kimseyi aramam, bi yerden ayrıldıysam erdeki insanlarda bitmiştir benim için, severim, özlerim ama aramam.. Arkadaşlarıma çok dertlerimi anlatmam, karnımın içindekileri göstermem ben hep gülünecek zamanlarda aranan insan olurum. Aaa PuCCa da gelsin şimdi eğlendirir bizi tarzında bi nevi Fatih Ürek muamelesi görürüm.. Yılış yapış koklaş öpüş sevemem kimseyi, alacağımı alır çeker giderim.. alacağım birşey yoksa muhattap bile olmam...
Çıktığı, yattığı kalktığı adamlara bulaşmam ama hoşlanıyosa heriften ve aralarında hiç bişey yaşanmamışsa hiç affetmem beğeniyosam kendime yamarım.. Ki pekmez hariç diğerlerinde böyle oldu, arkadaşlarım seçti beğendi beni yolladılar aramızı yap diye, baktım lokum gibi çocuklar direk kendime yaptım.. Emanetlerine gözüm gibi baktım yani..
Çok kötü bir komşuyum da aslında, Aşure tabakları evde dolu. Komşularım getirmişler. Hangisi kimin bir bilsem geri vereceğim. Ama hiç bir fikrim yok. Komşularımı hiç sevmiyorum. Karşı komşumun kızı benle aynı yaşıt kız evlendi . Kıskançlığımdan kızın kına gecesinde karakolu arayıp şikayet ettim, çok gürültü var diye.. Kız boşanıp geri baba evine döndüğünde ise Allah biliyo en çok ben sevindim "ohh olmuş pis sürtük. Tüm mahalleyi milli edip evlenmek neymiş gördün diye!" Aşağımızda oturan çocuk evlendiğinde gidip geceden düğün arabasını anahtarla baştan sona çizip KSK yazmıştım.. Elimden gelse kimseye selam vermem apartmanda, bi kez asansöre işerken yakalanmıştım ama çok ufakkene daha...
İnsan ilişkilerim berbatmış lan benim bak şimdi farkettim, yaşlıları sevmem annanem başta olmak üzre, otobüste uyumuş taklidi yaparım kimseye yer vermem, insanların dedikodusunu yapıp kuyu kazarım, eski ev arkadaşımın diş fırçasıyla tuvalet temizlemiştim, içip içip sarhoş olup yanımdakileri rezil ederim sabahta neden bana bakmadınız diye trip atarım. Eğer işler istediğim gibi yürümezse kıyameti koparırım, yıkarım, dağıtırım, carlarım...
-eskiden- yanımda benden daha güzel bi kız istemezdim, o sebeble nerde eciş bücüş var onlarla dolanırdım. İnsanları aşağılardım, başkalarının yanında küçük düşürmeye bayılırdım dalga geçerdim hatta ağlatırdım bile.. Şimdi artık bunları yapmıyorum çorçocuk işi geliyor...
Ben iyi bir kız değilmişim bi de utanmadan sonra Allahım neden bana bunları yapıyosun diyorum.. Kanımda var benim şerefsizlik! Allam beni iyi bi kız yap, sonrada dualarımı kabul et nolursunnnnnnn... Eşşek kadar hatun oldum artık şu lanet hataım bi düzene girsin kazığın üstüne oturma hissim geçsin bi huzurlu uyku yaşat bana:((((((

10 yorum:

bilal dedi ki...

harbi psikopatmışsın yaaaa:DDDDDD

ZehirliÖrümcek dedi ki...

Aboo!Senin tipin anlaşıldı!Sana güzel bir kızılcık sopası lazım!Yok yok ,seni "testere" filmindeki adama vermek lazım ki seni kendine ancak o getiri!

Şİmdi burdan bir abanasım geliyo şıraaaak! diye tokadı!Ama neyse neyse !
O kutuya yazanın isteğide çok saçma he!Tanımıyon sadece blogundaki yazıları tanıyorsun!Ne işin var arkadaş olucen bunlan!Bak hayatını mahveder bu senin!
:P

KokoSh dedi ki...

Pucca'cım seni üzmek istemem ama hiç psikiyatriste gitmeyi düşündün mü? Gittiğinde bu blogunun adresini vermeyi de unutma, böylece çok çeneni yormadan seni tanımasına yardımcı olursun. İyi bir doktor seçersen eminim olmak istediğin insana dönüşmene yardımcı olacaktır. Terapi denilen şey bazen eğlenceli bile olabiliyor.
Ben senin kötü bir kız olduğunu kesinlikle düşünmüyorum çünkü yaptığın herşeyin her yönünü farkındasın..
Umarım hayatın istediğin şekilde düzene girer. Öpücükler.. (her ne kadar sevmesende..)

ANNA a.k.a. OPUS DEİ dedi ki...

hahaha:D demişki @kokoş; bir psikişyatra git:D çok önemseyip düşünen eda suner pozu hastayım öyle hatunlara:D

PrimaRima dedi ki...

:):) ne dersen de sen iyi insansın işte, bütün anormalliklerini harfi harfine yazabiliyor ,kendinle alay edebiliyor, insanları affedebiliyor, tek derdin evlenmek olabiliyorsa ,iyisin işte...

Adsız dedi ki...

Lise hayatım senin gibi ağlatırım a kadar vardırıp saçma sapan dalga geçen kızlarla ve benim ciddiyeti boka çıkarmış halimle rezil oldu. Sizin hakkınızda hiç iyi şey duyulmuyoır, dediğin gibi ecüş bücüş tipler tutuyor sizi ama benim gibi mallar hep sizi böyle popüler, böyle bir güzel kendini çirkin ördek yavrusu gibi görüyor. Kendi keyfinize bizden ne istersiniz onu da anlamam gerçi. Gözümde egoist ve kompleksli tipler bu insanlar. Umarım yenersin. Ki bu yazıların birazının kaldığını söylüyor sadece.

suzzy dedi ki...

tepki verenleri anlamıyorum ben ya da ben anormalim bilemicem. herkesin içinde var böyle duygular, psikopatlıklar kıskançlıklar falan. kaç tane kadın yanında kendisinden daha güzel fıstık gibi bi hatun dolaşsın bütün adamların gözü senin yerine ona kaysın ister ki. benden daha çirkin olsun ben dikkat çekeyim la la la (: bencil miyim bazen evet :p

3 nokta dedi ki...

Sen aslında çok iyi bir insansın,sadece iyi olduğunda inanmak istemiyormuşsun gibi geliyor.

Adsız dedi ki...

bence hep arkadaşlarınn hoşlandığı insanları kendine yaptıgın için bedduadan bol bişey almamışsın o kızcıklardan. ''hiç bi ilişkin yolunda gitmez inşallaah'' bile demiş olabilirler. dikkat et oku üfle :)

Gkh Tdi dedi ki...

bildiğimiz çirkefmişsin sen :)