25.05.2008

Uyur uyanık

Pekmez içerde uyuyor ben onun mutfağında, onun laptopuyla buraya yazıyorum. bi yandan da kurcalıyorum bi bok bulamadım!
Bugün bütün gün birlikteydik, sabah indi uçaktan yorgunluktan uyuyakaldı içerde. Dışarı çıkmadık hiç. lostun 4. sezonunun 11 bölümünü izledik. oyun cdleri yoktu sadece mario yu bulduk 3 saat götümüzü kaldırmadan o kaltak prensesi kurtarmaya çalıştık. Bana "seninle bu evde 100 yıllarca gün yüzü görmeden yaşarım" dedi. Yalan söyledi.
Ama güzel bir gündü benim için. Bugün alıcı gözüyle bir kez daha baktım da.. Yok benim bu çocuktan iyisini bulmamın imkanı yok! Spor salonuna gitmeye de başlamış, göğüs kası falan yapmış kendine.. Hiç hoşuma gitmedi bu olay.. Bir erkeğin en seksi yeri bence sırtıdır. Ve en seksi duruşu üzerinde tişört varken alt taraftan elini sokarak hafif sırtı açılmış bi halde belini kaşımasıdır.. Bugün buna onayımı verdim yani. Çocukta bir sırt var, koala gibi yapışıp kalırım ben orda...
Neysee yalnız şu anda şöyle bir problemim var benim, bu çocuğun yanına kıvrılıp yatamıyorum. Çünkü ben gece yatarken ağzımla şapırt şupurt karşı apartmanın duyacağı şekilde sesler çıkartıyorum. Sonrada o kazma dişlerimi gacır gucur diyerek inim inim inletiyorum etrafı. Eski sevgilim hayatta yanımda yatmazdı. 4 senede 1 gün bile o işkenceye razı olup yatmadı şerefsiz. Sabahtan beri yemek yapan, kahvesini yapan, bulaşıkları yıkayan onu dizlerinde uyutan iyi eş pozisyonum bitecek. Gündüz insan gece hayvan olan bi kız olduğumu bilecek. Az uz şapırdatsam amenna, çin işkencesinden beter. ki düşünün o gıcırdatmadan arka dişlerim eridi. O kadar fecii... Allahtan benden önce uyuyakaldı.


31 yorum:

ZehirliÖrümcek dedi ki...

Vuuuuu!Ucuz atlattın desene!Hadi geçmiş olsun!

cüzzamlı melek dedi ki...

pucca yaaa, sen bitanesin.
bunula birlikte
en seksi erkek, keli insanlar içinde ampul gibi parlayan erkektir:ppp

seksolojik dedi ki...

Ayakların da kokuyorsa senin yanında hiç yatılmaz

La Santa Roja dedi ki...

Hahaa bence en seksi yerleri totoları. Şöyle sıkı, dar, kaslı. Erkekler kadınları metalaştırır da biz durur muyuz :D

TalismanDiyette dedi ki...

En iyi yer kollar ve adonis kası bence.. Ama illa ki kollar :)

Dengesiz Poetika dedi ki...

bence bu problemin için bir doktora acil başvurmalısın pucca.ayrıca çok sevindim ben pekmez ve seni çok yakıştırıyorum.bence siz çok iyi devam ettiriceksiniz bu ilişkiyi:)

Sfenks dedi ki...

Adonis kası bel kısmımı ? Böbreklere yakın olan yerler sanırım.

Pucca sağlık dersi gibi oldu blogun ayaklardan başımıza kadar her yerimizi ince ince öğreniyoruz :D

TalismanDiyette dedi ki...

Adonis kası belden aşağı inen kasıklara paralel kas.. Böbreklere yakın değil, arkada değil önde.. Brad Pitt te var mesela..

Adsız dedi ki...

sırt!! ya pucca pastırmanın en güzeli bile sırttan çıkıyor yağsız oluyormuş. bayanların sırtıda hiçte fena değil yani :)ancak, sırtına yapışabilmek ve sırtında kalabilmek için partnerinin bacak kaslarıda güçlü olmalı kol kaslarıda şayet ayakta sırtından yapışıp kalacaksan! yani komplelik arzeden bir durum. :) eğer gacır - gucur eden bir uyku stilin varsa seni kaldırmakta başlı başına bir meseledir derim ben. uykun çok ağır gibi. doğru söyle sabah kahvaltısını kim haırlıyor bu tip durumlarda. allah bilir erkek romantiklik yapacağım diye kahvaltını büyük bir zevkle hazırlıyordur.

hani derler ya; bayağı sıkı kız, gayet dirayetli 'dişli' kız.

:)) Pucca

fish dedi ki...

bir erkeğin en güzel yeri beynidir...

zeki adam, kafası çalışan adam, orjinalliğini ortaya koyabilen adam, çirkin de olsa aşık olacağım adamdır..

gerisi ayrıntıdır ve sadece uzuvdur...

beyni yoksa zaten geriye tek bir uzvu kalıyor kullanabiliceği oda şeyidir...ki böyle çok var etraf da malumunuz...

gregor samsa dedi ki...

fish, bu bizim ruh güzelliği yalanımıza benzedi.

-zeki, kafası çalışan adam hiç bir kadına bir ömrü vakıffeder mi?-
vakffetmeyeceğini bildiğiniz için sonunda "aradık anacım hepsi beyinsizmiş" savunma mekanizması cümleleride sizi kurtarmayacak.

ama gelen evlenme tekliflerini bir yere çentik at. ilerde sayarsın sonra lazım olabiler.

du bi smiley koyayım :)

fish dedi ki...

gregor;

zaten kafası çalışmayan ve aklı şeyinde olan erkek ruh güzelliğinden bahseder durur...kafası çalışmayan bir kadın da bu lafı yer durur...

ha dersen ki bütün hemcinslerim böyle fish, demekki bizim "ee aradık beyinlisini bulamadık anacım napalım" savunmamız da sayende ve desteğinle savunmadan çıkıp gerçekliğe dönüşür....

aldığım evlenme teklifleri de erkek olup da koca olamayacak tiplerden geldiği için çentiğe bile gerek duymuyorum....doğal olarak içlerinden biriyle evlenmeye de....

evlenip evlenmemek ve bir kadına ya da erkeğe bir ömrü vermek kafanın çalışmasıyla ne kadar alakalıdır bilemem...burada sadece kafayı değil yüreği de çalıştırmak gerekir...

senin de birgün yüreğin devreye girebilirse sen de o ana çentik at ki biz de smile içerikli yorumlarımızı yazalım sana....:))

Sfenks dedi ki...

http://video.eksenim.mynet.com/mai01mai/aman_dikkat/136734/#

Pucca haklı sanırım :P

Adsız dedi ki...

ayakların çirkin, uyurken ses çıkartıyorsun, dişleksin, sen çirkin bir kızsın anlattıklarına göre. Anlamadığım bu kadar erkeği nasıl buluyorsun? Hepsine veriyorsundur eminim.

Adsız dedi ki...

pucca çirkin bi kız diil
her insanın beğenmediği yanları wardır
pucca diğerleri gibi beğenmediği yerlerini saklamaya çalışmaktansa cesurca ortaya koyuyo hepsi bu
boncuk gözleri yeter onun :)))

blair_witch dedi ki...

bu arada ben blair_witch :D
helecandan fazlacana bastım bi önceki isimsiz gitti sanırım :D

Codeluu dedi ki...

Vahşet-ül Arz. İnsanlar neden öznel olan şeyleri tartışırlar anlamam. Herkes herşeyi beğenebilir. Bir insanın beğenisi midesidin kaldırabildiği kadardır. Tartışmaya bir mahal görmüyorum...

pudra dedi ki...

adonis kası ,omuz

diyorum.

Adsız dedi ki...

pucca,
ayağına yüzük takıyo musun?

Adsız dedi ki...

bir erkeğin en güzel yeri adonis kasıdır. bknz: kaan tangöze.
yakından inceledim ondan kesin kararımdır :P

Zoydaktaki at sineği dedi ki...

evet pucca bir doktura git arada odamda yatıyorsun çok şapırdatıyorsun:P sanki uyurken reçel yiyor ya şapır şapır pehh :Pp

Batuhan Doğu Alkaya dedi ki...

pucca dedi ki : Sende bokunla oynuyosun ama ..

ghettoconcept dedi ki...

http://zakintos.blogspot.com

yejades dedi ki...

ya yeni öğrendim silinmiş arşiviniz bir dengesiz tarafından sanırsam... geçmiş olsun... ben de nereye gitti diyorum. üstelik silinmeden önce tüm arşivinizi inceleyip yorum yazmştım hemen hemen her yazıya. Sinir olmuştum öyle görünce. Sonra duyunca üzüldüm... :) Tekrar geçmiş olsun...

kayhanOviç dedi ki...

valla ne yalan söylim hiç cekilmez diş gıcırdatan biri.Orkestra şefi ile uyuyormussun gibi bir his bıraktırır adamda ( :

Adsız dedi ki...

hahaha kim la bu manyak.'' çirkinim diyosun bu kadar erkeği nasıl buluyorsun,kesin hepsine veriyosundur pucca''diyen saf.Malmısın kardeş sen.Pucca ne kadar kopuk olsada ağırbaşlıdır.Ne desin taş gibiyim.Sarışınım çok güzelim mi desin.Kötü yanlarını söylüyor sadece.2. si dişleklik çirkinlik değildir,taş gibi dişlekler var.Sonra adam çıkarken ağzını şapırdatıyomusun diye sormaz,ilk gece yatmayacağı için de bilmez bunu.Walla ben tanımasamda gördüm pucca yı :))(haha övünülcek bişey gibi oldu la) çok süper bişey.

buzcevheri dedi ki...

"Kıçımın çatalına güveniyorum" =)

Oguz ASMA dedi ki...

çilekli beyaz peynir çıkmış...fidella mıdır nedir...denemem lazım...

protein iyidir, besler adamı...bal da iyidir balda...zihin açar, akıl fikir verir...

adonisimi de alıp gidiyorum buradan...

Adsız dedi ki...

pucca selam (: zeynep ben. yazdıkların cok hos msn adresini verirmisin.

herhangi biri dedi ki...

bu gece gicirdatmalari stresten oluyormus genelde. bir de bunlar icin ozel apareyler var disler zarar gormesin diye. ses konusunda faydasi var mi bilmiyorum tabii.

İren dedi ki...

pucca kesinlikle bi doktora git bu diş olayı için diğer sapırdatma olayınıysa salla herkes baska baska uyur..cok yasanmıslıgın var bundan degersizgörmen sallamaman kimseyi agır seyler bence ha bende senin gibi cok pislik yaptım insanlara iyi dawranmam ama basıma bu kadar cok sey gelmedi en fenası dövülmen bence kolay atlatılır sey diil..bi de bu kadar hesaplı yasamak nasıl bişi ya