7.04.2009

Dışarısı hain dolu, bana lazım içi dışı masum.. çok masum..


Eğer aşıksam karşımdaki adam dünyanın en mükemmel erkeği oluyor gözümde. Bknz: pekmez, siğil.. Bittikten sonra ise ıyy sümüğümü sürmemem gereken tiplermiş diyorum. Hele siğil öörrkk, trilyonlarlar verseler dönüp bakmam. yalan söyledim dönüp bakarım. trilyon bu borumu! haa işte neyse şimdi sanırım bu sebepten sarma benim için dünyanın en mükemmel herifi.. Öyle ki, özcan denizle murat boz gelse, hadi bebeyim aşk yuvamıza gidelim dese, sittirin lan idneler derim! Gene yalan söyledim demem! Murat boz lan, babamı satarım onun için.. Böyle başlarda sadece yalnız kalmamak için, sarıp durmuştum çocuğa ama şimdi böyle garip oldum. Ne bileyim, habere gidiyo mesela 2 saat ortada göremiyorum ya, nasıl yüzüm düşüyor, nasıl kötü hissediyorum kendimi.. Hayatta en nefret ettiğim insan tipi, kendini farklı göstermeye çalışanlardan.. Mastır yaparak alacağı zevki, vajinadan almak için karakterini eğip büken heriflerden tiksiniyorum.. Sarmada bu olay yok, olduğu gibi kendini farklı göstermeye çalışmıyor. Fikirleri neyse şap diye söylüyor.. Sonra benden çok şey bilen erkekler herzaman ilgimi çekmiştir.. Bana çok seksi gelir bu olay.. bana bişeyler anlatırken, böyle gözlerini gözlerimden ayırmadan, konuşmaya başladığında.. Sanki herif deri tangasıyla bana kucak dansı yapıyormuş gibi hissediyorum.. İşini seven erkeklerde çok çekici gelir bana.. kadınların bu yüzden iş alanında başarılı olmadığını düşünüyorum. Sevemiyolar kadınlar hiçbirşeyi.. Herşeyde mükemmellik arıyorlar. Mesela bir erkeğe deki, 1 saat daha çalışman lazım. Hiç ses çıkartmaz adam. Ama kadına de aynı şeyi. Anam anam, hemen msn iletisine yazar, "off gene burdayım :(" önüne gelene ağlar, "yaa 1 saat bekletiyolar boşuna, hep bana geliyor bu, mualla daha hiç beklemedi" haftasonu izinler iptal densin mesela.. Sadece kadınlardan ses çıkar "yaaaaaaa" hemen hepsi 50 tane tilkiyle haftasonu iznini almanın yolunu ararlar. Daha ben hiçbir erkeğin 1 saat fazla çalıştırdılar diye ağladığını duymadım. Ama kadınlar, değil 1 saat servis 5 dakika geç kalksa başlıyorlar vırvırvır.. O yüzden kadınlarla, özellikle evli kadınlarla çalışmayı hiç sevmiyorum.. PuCCa ekibini kur, istediğin programı yapacaz deseler mesela. Ekibe alacağım insanların tek tek msn ileti geçmişlerine bakarım, "off gene iş :(", "hala işyerinde:(", "çok çalışıyo yaa" tarzı yazan kişileri kesinlikle almam.. yani diyeceğim o ki, Sarmanın o işine tutkusu hoşuma gidiyor o yüzden..
Birde çok düşünceli, detaycı.. Geçen gün yemek yiyoruz beraber, kuzenim aradı. Bi baktım giderken kuzenime de paket yaptırmış.. belki açtır diyerekten. Bazen beni şaşırtıyor, biraz dik düşünceleri var insanlar için mesela. Kuzenimin nişanlısı, pek onun tarzı değil.. Adam cluplerde loca kiralayıp absolitleri açtıran bi tip. Tek muhabbeti, arabalar ve kendisi.. Tanıştırdık biz bunları, ama ben hiç muhattap olacağını düşünmemiştim sarmanın. O kadar sıcak kanlı davrandı ki, nerdeyse hergün telefonda görüşüyorlar. Kuzenimin nişanlısı bayıldı sarmaya.
Bazı şeyleri benim için düşünmesi çok hoşuma gidiyor. yıllık iznimi kullanamayacağımı öğrendim. İzmire nasıl gidecem falan diye üzülüyordum. Bu pekmezin arkadaşıyla konuşmuş, bizim orda biri daha var onlada konuşmuş napılır diye. haftalık izinleri değiştirip 3 hafta kullanmasam, 3 günlüğüne gidebileceğim formülünü bulmuşlar.. Ben akrabalarımdan birini öldürüp gitmeyi düşünüyordum ama neyse.. Ne bileyim işte bunları yapması hoşuma gidiyor..
...
Haa kötü yanları yok mu var tabi, Mesela bazen beni çok salak gibi görüyor. Bildiğin hiçbirşeyden anlamayan, beyninin içi bomboş biri gibi.. Bu beni deli ediyor ama ses çıkartmıyorum. Sonra kendi dediğinin dışında hiçbir fikri kabul etmiyor. İnsanları çok küçük görüyor, herşeyin en mükemmeli kendinde olduğunu düşünüyor. Siyasi görüşü benim düşüncemle tam aksi yönde, o düşüncenin dışındaki bütün fikirler yobazdır, cahildir, gericidir diye kestirip atıyor. Muhabirlere doğuştan verilen bir özellik varya, "memlekette neler oluyor sizz uyuyun" tavrı sinirimi bozuyor. Herşeyin özünü onlar biliyormuş gibi yapıp, biz kimlerin masasında oturduk sen bilmiyorsun tavırları deli ediyor beni..
Sonra fotoğraflar yüzünden çok tartışıyoruz. Fotoğraf çektirip oraya buraya koymanın teşircilik olduğunu, insanlar görsünde "aa kıza bak taş gibi" desinler diye yaptığımızı. kendilerini ifade etmekten yoksun, salak insanların sadece fotoğraflarıyla egolarını şişirdiğini, ha çırılçıplak fotonu koymuşsun facebooka, ha vesikalığını. İkisinden de alınan hazzın aynı olduğunu, insanlar beni görüyor diye heycanlanıldığı için yapıldığını söylüyor.
Sonra pembe, mor, sarı gibi renkler giyenlerin sadece "ben burdayım" demek için giydiğini, dikkat çekmeye hevesli, aciz insan hareketleri olduğunu, eğer bir kadın kırmızı ruj sürüyorsa, dudağıma bakın ben seksiyim demek istediğini. Yani beynini kullanamayan kadınların, götünü başını dikkat çekici hale getirerek ilgi istediklerini savunuyor.. Ulan diyorum madem her bok teşirciliğe giriyor. Hiç sokağa çıkmamız lazım. Ha ordan burdan yarım yamalak öğrendiğin şeylerle ilgi çekmeye çalışmışsın, ha kırmızı rujunla.. Neticede ikiside ilgi değil mi.. İkiside aynı haz değil mi diyorum. İşte o sikik bakışlarını dikiyor, "sen daha çok safsın, hiçbirşey bilmiyorsun hayata dair öğreneceksin yavrum" diyerek gidiyor.. Sonra arabada sevmiyor, ben biraz sıkıldım otobüslerden artık. Bide yürümekten canım çıktı.. Gece hayatı zaten yok. Lisede bile bu kadar cafe muhabbetim olmamıştı. Biraz sıkmaya başladı bunlar.. Ablasının olayına alıştı artık allahtan, o durumu atlattık..
.....
Ben ama anladım bu tip insanların neden böyle olduğunu.. çocukken bunlara veriyolar gazı, "aslansın kaplansın.. bak oğlumuz konuşuyor amanda aman agucuk gugucuk.." evdeki bütün dertleri tasaları saklıyorlar oğlanın derslerini etkilemesin diye. Sütünü içirip, "benim paşam çok zeki, anadolu lisesi birincisi miniminin" edip, salıyolar memlekete.. Sonra böyle bir gudubet geldimi başlarına dünya yıkılıyor sanki.. Adamın dert diye gördüğü tek şey çünkü okuldan geldiğinde, annesinin anahtarı komşuya bırakması.. Öyle bir pohpohlamışlar ki, zannediyor herşeyin en doğrusunu bunlar biliyor.. Herkes mal, salak bi bu zeki.. Onun dünyası dışında başka yaşam alanını kabul etmiyor.. 50 yaşına da gelse, değişmiyor bu tipler.. O yüzden oğlum olursa ağzına sıçacam onun.. böyle pohpohlayarak hayatta yetiştirmem.. Zaten kızım olursa allah yardımcısı olsun.. Gözünün kıpırdamasından yediği boku anlayacağım için. Çok zor günler bekleyecek yavrularımı..

41 yorum:

bi dost dedi ki...

yavrularına acıdım lan..

Ateş Böceği dedi ki...

Valla Buna Denilecek tek şey var Allah sarmayada Ondan olacak çocuklarınada yardım etsin..:)

La Santa Roja dedi ki...

kötü taraflarını da görebildiğine göre gözü kara saf salak aşık olmamışın be Pucca. İyi iyi, ben mantığı kaybedenlerdenim sen aklına mukayet ol :p

Adsız dedi ki...

:) karakter analizlerine bayılıyorum pucca
bu arada bu çocğun burcu yengeç mi?

Adsız dedi ki...

burcu ne başak mı :)

Tugba dedi ki...

norma jean 'im
ben de her yere geç kalan insanı asla almam işe
bir de ben bekarken evliler yok çocuğu var yok günü var diye işten kolay kaytarıyorlardı sinir oluyordum ben henüz bu durumu kullanmadım ama ilk fırsatta deneyeceğim :P

PuCCa dedi ki...

Yok burcu ikizler.. aynı burçtanız birde..

BlahBlah dedi ki...

buldu, bunuyo dedirtme kendine. sus.

Adsız dedi ki...

pucca be kafama bişi takıldı..ikizlerden hep korkarım ben seni okudum daha da korkmaya başladım..şimdi düşünüyorum da sen bu çocuğa kendini iyi gösteriyon ya hani..gelip burda gerçek yüzünü belli ediyon..ya bu çocuk da sana rol yapıyorsa?bi de bloğu varsa iş te bi kızla takılıyom beni öle sanıyo falan diye bık bık bık ediyosa?

Adsız dedi ki...

puccitooo sev onuuu:)

Adsız dedi ki...

" Hayatta en nefret ettiğim insan tipi, kendini farklı göstermeye çalışanlardan.. "

hehe. yazdıklarına göre sen de pek farklı değilsin bu insanlardan =)

PuCCa dedi ki...

zoitsa valla neden böyle cıcık cıcık incelediğimi sanıyorsun..
blog yazmıyor ama, yazan adamlar 50 metre uzaktan belli oluyor, üstelik kabak gibi..

hehe bide batum gibi kefalleri sevmem du bidakine onu da yazayım..

emelo dedi ki...

Erkek cocuklarinin yetistirilmesi konusunda dusuncelerimizi kesinlikle ayni! Boyle analari pohpohlayi sisirip saliyor, sonra biz ugrasmak zorundayiz. Ben de hic oyle erkek cocugu diye havalara girmesine izin vermicem valla. Sonra ceken kadinlar oluyor!

Adsız dedi ki...

ben yazılarındaki bu karakter analizlerini seviyorum. tuvalet önü kızları, bu çalışan kadınlar, blog erkekleri, msnde ilişki yaşayanlar. Her yazında bir grup insanı analiz ediyorsun. O kadar başarılısın ki bu konuda. Aslında ben sosyologum insanları incelemek için burayı açtım dersen şaşırmam. Kalemin çok iyi, diğer şiirlerinde de öyle. Sen çok güzel yerlerde olursun tabii sosyolog değilsen :)

Adsız dedi ki...

PuCCa ikizler ve ikizler yurumez. Resimdeki bayan sana benziyor.

eşşek sıpası dedi ki...

teşhircilik mi?...kırmızı ruj mu?vesikalık fotoğraf mı?ne bu lan etekte giymeyelim o zaman..traşsız bacaklarla kalçaya oturmayan bol pantolanlarla gezelim..bu mu yani

pucca koy takkeyi önüne düşün bir kere..ince detay düşünüyor olabilir ama bu sarma at gözlüğü takmış çipli bir insan,belli..hayatı boyunca dümdüz bakmış bu herif..
ben kadınların teşhirciliğini bu kadar abartmasının altında neden olarak kadınlar hakkında bir bok bilmemesine yoruyorum..bu kafaylada sittin sene öğrenemez bu sarma..sen bu adamla geleceği düşünmeye erken başlama derim,çünkü bu konu senin gibi özgür ruhlu bir hatunu gaz odasında ölüme mahkum etmek gibi..göze alabiliyormusun onun için bunları bir düşün..

ama önce bence sevişin..giy viktoria secretları..bakalım yine şikayet edicek mi teşhircilikten..ederse koşarak uzaklaşırsın..ama arkana bir anda dön ki kalçana bakıyormuydu anlayasın :)

eşşek sıpası dedi ki...

teşhircilik mi?...kırmızı ruj mu?vesikalık fotoğraf mı?ne bu lan etekte giymeyelim o zaman..traşsız bacaklarla kalçaya oturmayan bol pantolanlarla gezelim..bu mu yani

pucca koy takkeyi önüne düşün bir kere..ince detay düşünüyor olabilir ama bu sarma at gözlüğü takmış çipli bir insan,belli..hayatı boyunca dümdüz bakmış bu herif..
ben kadınların teşhirciliğini bu kadar abartmasının altında neden olarak kadınlar hakkında bir bok bilmemesine yoruyorum..bu kafaylada sittin sene öğrenemez bu sarma..sen bu adamla geleceği düşünmeye erken başlama derim,çünkü bu konu senin gibi özgür ruhlu bir hatunu gaz odasında ölüme mahkum etmek gibi..göze alabiliyormusun onun için bunları bir düşün..

ama önce bence sevişin..giy viktoria secretları..bakalım yine şikayet edicek mi teşhircilikten..ederse koşarak uzaklaşırsın..ama arkana bir anda dön ki kalçana bakıyormuydu anlayasın :)

cecil dedi ki...

sabit fikirli insan zordur.. şimdilik katlanıyorsun bence.. yani tüm bu saydıkların bi gün sana poofffffffff yeter dedirtebilir..he sahiplenen yönünü yabana atmadan söylüyorum bunları...
tespitlerin yine harika..her zamanki gibi bu yazınıda çok beğendim ...kesinlikle doğru tespitler...... :)))

dAfnE* dedi ki...

birisi demiş ya resimdeki bayan sana benziyor:) artık bnm gözümde PuCCa deyince o canlanır:D

Adsız dedi ki...

puccito, sen onu sevdikçe o değişecek senin elinde işlenecek. korkma ve korkutma yeter. olmaz diyenler bi sussun yaaaa

mistral dedi ki...

cecil sen beğenmeseydin zaten dişimi kırardım. benim için bikere beğenmedim yazsana. pucca, senin bu sarmayla olmaz işin. yani bütün iyi niyetimle olsun isterim tabiki de olursa yine dişimi kırarım.
arkadaşlar sizin için yaptığım yoğun incelemer sonucu puccanın kimliğini tespit ettmiş bulunmaktayım. ntv de çalışıyor.aslında çok tanıdık bir yüz. yakında açıklıcam. utangaç mizacından dolayı inkar edebilir inanmayın=)

Aykut dedi ki...

@puCCa kizlarin kendinden bilgili birilerini sevme ve dinleme huylarina bizzat tanik oldum. Konusursun konusursun bir bakarsin gozunun icine bakiyor ya da seni kesiyor dinlemiyor. Ayrica bu yeni fotodaki pembeli/turuncu marilyn'e her baktigimda koltuk altini kokladigini zannediyorum :D

@mistral zannetmiyorum ntv oldugunu. ya kanal d ya dogan grubundan bir kanal. kim oldugu cok da problem degil. bence asil kimligi aciga cikarsa o zaman olmaz. gizlilik yaziya ayri bir tat katiyor. Isterse bakkalin kizi olsun ya da tayyipin kizi olsun hic farketmez :D

Adsız dedi ki...

http://img165.imageshack.us/img165/6711/fa44rm5.jpg

Bu kadının gençliğine daha çok benziyorsun. Senin burnun daha güzel ama. yaşlılığım benzemez buna dilerim :D

ESTHER dedi ki...

tmm bu çocuk sabit fikirli... ama anlayabiliyorum tahammül edemediği konular var ve onlara ılımlı davranmayı reddediyo... ha bu konuları onaylamıyorum ama onu anlayabiliyorum. benim de sabit fikirli olduğum konular var çünkü.. iyi bişi olmayabilir ama değişemiyosun.. o da değişmeyecek buna eminim...

şimdi sizin sorunlarınız bunlardan çıkar.. sen uzun süredir abazaydın, şimdilik ses etmiyosun ama ilerde sende çemkirirsin ona.. Bana sorarsan bebişim'in taktiğini uygula ve ses çıkarmayan kuzu kız rolünü üstlen. tabii bu çocuk son artık evlenicem ben bunla falan diyosan. ha yok ben bunla bi süre takılırım sonra basarım tekmeyi diyosan sal gitsin :)

cecil dedi ki...

dişini kıracağına inansamm bunu yapardım .. lütfenn öndişin olsun .. sana gülüpp keyiflenmelerine sebep olmak isterim çevrendekilerinin..

Adsız dedi ki...

puccayı henüz görememiş olanlar neden bulmaları çok kolayda sırf büyüsü bozulcak diye bulmuyoruz gibi davranıyor anlam veremiyorum

wowzio dedi ki...

aslan burcu mu sarma

pisai dedi ki...

bu dekolteye ruja takan adamlar kadınların zekalarına huyuna suyuna aşık olduklarını da iddia ederler ya gülmekten ölücem bi gün. biz oramızı buramızı boyamasak minileri çekmesek bir allahın kulu da acaba "anam ne zekiymiş bu hatun" diye dönüp bakar mıydı?

butterfly dedi ki...

yok yok olmaz bebeyim bu iş...sabit fikir..cıx cıx cıx bnde kırarım dişimi -ki olmaz bu iş...
olur ınsallah tabı de yanı anladın dımı ne demek ıstedıgımi?

mistral dedi ki...

puccanın kimliğini açıklıyorum.
kötü haber pucca kadın değil.iyi haber sevimli hemstır kıvamında bi adam hazır olun. geçen pazar gecesi bir bira açtım. oturdum ntv'de yüzde yüz futbolu seyrediyorum. bir yandan da burda puccaın yazılarını okuyorum. biliyorum çok değişik bir kombinasyon ama bunu yapıyorum nedense işte.neyse burdan da okuduğum yazılara yorum yapıyorum.işte o gece dikkatimi çekti tvde gültekin onay ne zaman laptopuna eğilip bişeyler yazsa puccadan yoruma cevap geliyor. mesela bi espiri yapıyorum bir bakıyorum gülekin onay gülüyor yan gözle laptopuna bakıp gülüyor. uzun lafın kısası yüzde doksan gerçekte pucca, yüzde yüz futbol programına sunucusu olan gültekin onay.cecil de rıdvan dilmen olabilir.ama o kesin değil. inanmayan bidahaki pazara denesin. diğer bir ihtimalde trt 1 de çalışan bi kız var.ama o çok düşük bir olasılık=)

cecil dedi ki...

pucca mistral çözmüşşş işi ya .. napcaz şimdi..?
la la la la laaa ooo cimbommm bommmmm

Adsız dedi ki...

Bu zat-i muhteremin kimligini ve yazdiklarinin gerceklegini sorgulayan tipleri de ben hic anlayamiyorum. Televole izler gibi takip ediyor blogu herhalde. Kurgu ya da gercek, kitap okurken takiyo musun bu kadar okudugun gercek mi acaba, bu karakter kimden esinlenilmis diye. Bu da oyle bir sey bence..

Adsız dedi ki...

Mistral bence puccaya yazıyor. Oda sonunda adsız şovalye gibi inthar eder:D Ama şansı daha fazla bu komik enazından, bahsi mistralle açıyorum. Sarmadan ayrılırsan mistralle ol pucca :D

Nurgül dedi ki...

değişkenim, zekiyim ben de bir ikizlerim :)

bence sarmayla çok mutlu olacaksınız. adam seni büyülemiş çevrende seni bu kadar büyüleyen kimse var mı başka? özcan ve murat boz haricinde... yoktur... çocuğun kıymetini bil, biraz havalı olsun zarar gelmez. sevgiler....

Adsız dedi ki...

puccaaaaaaa ünlü oldun sonunda gazeteye çıkmışsın :D

edii dedi ki...

mistral bütün büyüyü bozdun.büyük sırrı ortaya çıkardın.bravo sana.başın göğe ermiştir şimdi.::DD

Noni dedi ki...

Sarma evet kesinlikle sabit fikirli ve nedense bana biraz kompleksli gibi geldi ve de belli ki çulsuz insan neden otobüse biner arabayı sevmez ki? param yok diyemiyor işte...

şu mistral'de ne alem biri ya işi gücü yok heralde!

0 noktası dedi ki...

ikizler miii....aman tanrım...
elimde aynı bundan bir tane var.
ben indirmeye çalışıyorum. o kalkıyor. çok da kırılıyor. pek de seviyorum. napcam acaba..

tam paralanası sevgili.. gönder gitsin.

Adsız dedi ki...

Resimlerini nerden buluyorsun Pucca?

cherryberry dedi ki...

hayatı öğreniyorum yemin ederim..çok değerli yazdıkların edebi medebi eserler tırı vırı halt yemiş yanında yarın nöbete gitcem halen okuyrum

Adsız dedi ki...

Ηeya i’m foг the fіrst timе here. I came across this board
and ӏ find It really useful & it hеlped me οut
muсh. I hopе to give something back anԁ help
οthеrs lіke you helped mе.


Fеel freе to visit my ωeblog: organic reviews