21.04.2009

Erik kadar aşksızım, dutlar gibi şanssızım..

Varya resmen eriğe ve çağla bademe aş eriyorum.. 250 gramı 26 TL.. Sanki insan satın alıyoruz, rus kızları bile daha ucuz bee!! bahçe falan görsem erik ağacı olan, dalacam yemin ederim, ilaçlıymış, yiyeceğim dayakmış, hiç umrumda değil.. Bi gün şimdi çocuğum böyle.. oturduğumuz yerde bir tarafta dublex evler var bi tarafta apartmanlar.. Evlerin bahçelerinde ise çağla bademler falan var.. Mahallede bi çete kurulmuş.. Çorçocuk sitedeki bütün çağla badem kaysı ne var ne yoksa talan ediyolar... Zoydaklı o dönem yanımda yok.. Mahallede çok sevilen bir çocuk da değilim.. Çok aktif değilim daha doğrusu, inanılmaz içime kapanık bir çocuktum. Bu çete olayı olunca mahallede hiç görmediğim bebeler sokağa çıkmaya başladı.. bi baktım hayatımın aşkını gördüm orda.. Hatta şurda buluşmuştuk, o mal işte.. Aşık oldum ya ben bu çocuğa, beni alsınlar diye çeteye uğraşıyorum... Çetenin lideri sitenin güvenlikçisinin oğlu Hasan.. Piçin teki böyle.. defter kağıdını sigara gibi sarıp ben sigara içiyorum derdi.. Hiç duymadığımız küfürleri falan ondan duyardık.. Abiler bitek onu yanlarına alırlardı.. onla yaşıtlarıymış gibi konuşurlardı.. bir tasoları vardı hepimizin tasosundan fazlaydı.. dönen tasosu vardı bebenin sen ne diyosun.. bide çirkiinnn, karaa, kuruu, yağlı saçlı bişeydi... Dediki bana "seni alacaz çeteye ama bize kendini kanıtla.. Şurdaki bahçeye gir çık.." Bahçeninde demir çubukları var.. girdim bahçeye çıkarken ayağım bi kaydı.. o çubuk benim gözüme battı... alt tarafından girdi kaşımın orda durdu.. nasıl kanıyorr nasıll ama anlatamam.. Erkekliğe bok sürdürmemek için gıkımı çıkartmıyorum.. Ordaki herkes çığlık atıyor ben "bişi olmadı ki.. olmadı ki" diye gülüyorum.. gözümün acısı varya off diyorum sana şimdi.. eve gittim yarabandı yapıştırdım.. Akşam eve annem geldi ben odadan çıkmadım.. tam tuvalete gidiyodum ki annemin kocası bi gördü gözümü.. Niye bize söylemiyosun diye çarptı ağzımın üstüne bitane.. Ama hakkını yemiyeyim bu konuda bütün gece hastanede bekledi.. hala izi ufacıkta olsa vardır gözümün altında.. özellikle terlediğimde ortaya çıkıyo.. Bi gözüm bantlı korsan gibi dolaştım bi süre.. Ama bu sayede çeteye de alındım.. Hatta en kral üyesi oldum çetenin. Tek gözü olmayan kız, korkusuz cesur hatun. Ben tabi çabuk gaza gelen bi tip olunca, her boka atlıyordum, "Funda ablaların evi mi, ben çalarım erik ordan siz durun" diye atlaya zıplaya, ilk aşkımı ve onun saz arkadaşlarının karınını doyuruyodum. Belli başlı kız çocukları için yapılan kurslara gidiyodum o dönem, sırf onlarla olcam diye derslere katılmıyodum.. Beni bıraksan okula bile gitmeyecem.. Hergün bahçe talan edip meyve yiyoruz.. taso oynuyoruz, istop oynuyoruz.. çete dışından kimseyle de konuşmuyoruz.. Bir bahçe var kafayı ona takmışız.. Bahçe alamutun kalesi gibi.. Sahte cennet, ne istersen var orda.. Ama köpekleri var o yüzden götümüz yemiyor orayı talan etmeye.. Ben dünyanın en mutlu kızıyım, bora yanımda benim.. tokamı çalıp kaçıyor falan.. "beni seviyoooo" diye kalbim ağzımdan atıyor.. çocuk bana "salaksın seeennn harbiiiden salaksın kızaamm" diyor, ben bana salak dedi bana aşık.. diye mutlu oluyorum.. Bir defa oyun oynarken elim ağzına girdi çocuğun.. O elimi yıkamadım.. öpüp durdum, öpüşmüş gibi olalım manasında.. Çok aşıktım ona ben, öyle böyle değil yani..
....
Boş bir ev var orda toplanıyoruz çeteyle, Hasan planı açıklıyo biz yapıyoruz.. Planımız alamut kalesi gibi olan bahçeyi talan etmek.. Köpeği yürüyüşe götürür götürmez evdekiler, biz dalacaz oraya.. Ama nolur nolmaz elimiz boş kalmasın diye grubu ikiye ayırdı.. bi grup da başka evin bahçesine dalacak.. her şekilde çağlaları yicez yani..
Bu Hasan denen haysiyetsiz veled, aşık olduğum çocuğu diğer gruba verdi.. Bi sinirlendim, o nereye ben oraya dedim ama Hasan kızdı.. "o zaman kalk gitt kızım evine.. ya bunu yapacaksın yada basıp gideceksin" dedi.. "Lan ben bu çeteye sırf Bora için katılmışım, bi gözümü feda etmişim.. Sen bizi ayırıyosun hasan dümbüğüüü" dedim, içimden ama dedim.. sustum çete lideri yaa beni atmasın diye gruptan.. Hasan ne dese yapmak zorundaydık biz, cipslerden bi ton yiyip tasolarımızı ona veriyoduk, lastik oynardık mesela kızlarla. Bu sevmiyo diye bütün lastikleri boş evde yakıyorduk, canı top mu oynamak istiyo çocuğun it gibi oynayacaksın başka çaren yok. Hayır neden yapıyorsak, sanki yapmasak çocuk bize napcak. En fazla boş evin duvarlarına gidip. "Pucca .... olmuş" yazar. Ki yazdı.. Ona karşı gelen erkekler top, kızlar oropu olarak o duvara mimleniyordu. orospu değilde "....." terbiyeli çocuktu yani.. Bide hepsi çağla badem için yani. sanki buzdolabında aynı meyvelerden yok.. çocukken ne cinsmişiz haa.. iki erik için elin piçi ağzımıza sıçıyodu.. Bildiğin sıçıyodu ama.. Ölün lan dese.. hepimiz ölürdük yani..
Neyse işte ben gözetleyen kişiyim.. gelen giden varmı diye.. evde kimse yok diye düşünüyoz biz, o yüzden dışardan gelecek olanlara bakıyorum.. Bi yandan hasana küfrediyorum.. Anaa bi baktım kapı açıldı ordan.. Bağırsam bende yakayı ele vercem, hiç bişi sölemeden ben topuk.. Apartmanlara doğru nasıl koşuyorum.. Apartmanın birine bi girdim kapısını kapattıyodum ki bi baktım hasanlar da arkadan geliyolar.. şap diye kapadım kapıyı.. bunlar nasıl yumrukluyo.. bi yandan da çığlık atıyolar.. "PuCCaaaa aççç açç diye" Hiç umrumda değil, açmıyorum kapıyı.. O sırada bi baktım, seslerin arasında Boranın da sesi.. Yaralı serçe gibi, ağlak ürkek ve telaşlı.. Kalktım hemen açtım kapıyı, herkes yukarı doğru koşmaya başladı.. Ay gibi suratı ve bir metre boyuyla Bora önümde.. Sanki o an sadece o ve ben varım.. Arkadanda ev sahibi geliyor.. Aval aval ben boraya bakarken çocuk itti beni, yukarı koşmak için.. O sırada nasıl düşündüysem, yemin ederim hiç bilmiyorum.. Boranın tuttum kolundan "sen aşağıya in" dedim.. Bodruma zorla indirdim çocuğu.. kapıyı bi elimle tuttum adamda arkalarından geliyodu.. herife "koş amca yukarıya kaçtılar" diye gösterdim.. Adam yukarı çıkınca Borayı alıp kaçtım...
...
Kendimi resmen feda etmiştim.. herif orda banada iki tane sallayabilirdi.. ki Hasanı evire çevire dövmüş.. O güvenlikçinin oğlu olduğu için diğerlerinde başı ağrıyabilir diye ona en fazla saldırmış olmalı.. Bu sayede bana "evine git kızım" lafının acısını almıştım.. Hemde Boranın gözünde bir kat daha artmıştım... Bu dayak faslından sonra zaten çete dağıldı... Yaz gelince millet yazlığına gitti, unutuldu bitti.. döndüklerinde ise kızlar artık lastik oynamaya, erkekler ise maç yapmaya başladı.. Ama hep Bora benim içimde kalmıştı.. Taki facebook denen götlek site, çocukluk aşkımın koftiden olduğunu bana gösterene dek.. Heyy gidi heyy, çok özlüyorum o günleri bazen.. Özellikle eriğin raflardaki fiyatını görünce..

35 yorum:

Mata Hari dedi ki...

ohaaaaa O_O

erik fiyatı okadar olur mu ayol. Seyyar satıcılarda 2-3 milyon en fazla O_O

Bir de farkettim ki ne iş çıkarsa ya kapıcının oğlundan ya güvenlikçinin oğlundan çıkıyor =D bizde de vardı bitane böyle. Gerçi biz büyüdükten sonra gelmişti pek tınlamıyorduk ama kendince yönetmeye çalışıyordu =D

A.Ş.K dedi ki...

valla en son eriğin paketini 6 TL ye aldım, sen yanlış yere bakıyorsun bence.. çocukluk anıları gibisi yok çok güldüm çetenize.

qrHsn dedi ki...

hiç unutmam bizim mahallede de bi "hacı amca" vardı. bahçelerinde de badem vardı tabi. okul çıkışı yol üzeri şöle 2-3 badem araklim dememle birlikte balkondan bi ses: "bre amk çocuuna bak. yawşak bademe dadanmış"(!?) :D hacılıı nerde yaptı acaba lol

E. dedi ki...

ben de en çok ağacın tepesinde yediğim eriğin tadını özlüyorum, adrenalinle karışık, mayhoş... kurudu artık ağacımız bile, bizim de götteki kıllar beyazladı... yaşlandık be.

Adsız dedi ki...

hiçbirşeyin eski tadı kalmadı artık.

Plastik Dikenli Kaktüs dedi ki...

Erik diş kamaştırır, çilek iyidir :) Ayrıca fiyat konusunda bir haller var muhakkak haha. 26 ne be.

çatı katı dedi ki...

ayyy bora sen aşağı in dedin ha :)) yüzümde gülümsemeyle okudum :) benimde vardı bi tane böyle küçükken sonra bana arkadaşını ayarlamaya kalkmıştı deli :)

Missipipi dedi ki...

ay bende yiyemedim hala çok pahalı yav :S

Adsız dedi ki...

çocukluk aşkı - deme yaw. çocukluğumu yaşayamadım onun yüzünden

Adsız dedi ki...

ben daha erik bile görmedim
http://bla-etc-vs.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

Seninle çocukken tanışmayı çok isterdim. Diğerleri ne düşünürse düşünsün sen çok duru ve safsın. Ben buna inanıyorum. Daha doğrusu inanmak istiyorum.

Noni dedi ki...

Başlığı görünce aha dedim sarma aşkı buraya kadarmış meğer konu farklıymış :)

mumutum dedi ki...

oha. yuh, bu kadar gerçekçi bir üslup, bu kadar güzel bir tarz... ehehe :)

yazının güzelliği karşısında şaşkınlığımı ifade etmek için ne yapsam,,,

seni daha önce keşfetmediğime yanıyorum şu anda...

yazmayı hiç bırakma!

Plastik Dikenli Kaktüs dedi ki...

Ah ulan..

Adsız Adam filmi çekeceğim yemin billah asdas

bi dost dedi ki...

çocukken yaptığın aptallıkları anlatıyosun ya, yanaklarını sıkmak falan istiyorum.. canım benim yaa!

ZIBBIDI dedi ki...

öpüşmüş gibi olalım manasında.. Çok aşıktım ona ben, öyle böyle değil yani..:D:D:D

Salih ve Hande dedi ki...

Çok güzel yazmışsın ellerine sağlık. Canını sakın sıkma biz seni seviyoruz. Sede bizim gibi aşkı bulacaksın bence ;)

Adsız dedi ki...

işıklı bir ağaç gibi
bakışıyor gözlerin
öyle nazlı... öyle sıcak
sevecen......

bir başka dünyasın sen
bağrında milyonlarla
öyle büyük... hoşgörülü
sevecen......

bembeyaz bir dünyada
senle yaşamak varken
böyle uzakta kalmak
gücüme gidiyor...

senin verdiklerini
senle paylaşmak varken
seni sensiz yaşamak
içime sinmiyor...

BlahBlah dedi ki...

ballısın sen. çubuk gözünü sıyırmış valla. geşmiş olmuş ama geçmiş olsun.

deli kız :)

Nurgül dedi ki...

yaa eski aşkının koftiden olmasına üzüldüm.. :(
hayal kırıklığı buuuu......

La Santa Roja dedi ki...

Ben çok çağla yemekten cırcır bile oldum ahaha hava atma konusuna bak. Bizim ordaki sosyetik manavda kilosu 5 liraydı be kızım, kıyamam gel alayım :)

Loreathan dedi ki...

Hikayenin son kısımları aksiyon filmi gibi resmen, heyecan fırtınası

Filmin adı

Last Plum

"Paramount pictures proudly presentss,
When there was no plum to steal, love was still thereee"

(Jenerik seslendirmecisi amca sesi ile okuyunuz)

Beter Böcek dedi ki...

:)) Süpermiş maceraların Pucca .
Yalnız erik nası 26 lira oha yaaa
burada 4 liraa :/

PuCCa'yı kovalayan GaRu dedi ki...

ben seni seviyorum,
gizlice......
el pençe duruyorum,
yüzüne bakıyorum,
söylemeden tek hece.

Adsız dedi ki...

burda 500 gr 4 ytl :S:S

kapitalizm kahrolsun :P

seman

Ful yaprakları dedi ki...

bu erik fiyatı nişantaşında mı:))
çok pahalı değil mi bence altın kaplama olaslığı yüksek gibi.
bu arada sarmayla heyecanını kaybettiğini dşünmeye başladım iyiden iyiye, eskiden her gün onunla ilgili bir şeyler yazarken sanırım artık yazacak pek bir şey kalmadı.biraz erken gibi hatta dimi?

PuCCa dedi ki...

Ben bi yorum yazmıştım ama heral başkasının bloguna yazdım ahaha :pP kimeyse affetsin.
ortaköyde bak toyotanın karşısındaki manav var ya na orda işte hormosuz ondan dedi puşt. bide ben bugün carrefoura gittim orda da 20 yazıyodu. 5 ytl nerde be. hayır kendimi klas adam zabbediyorum şimdi, vay be ne sosyetiğim falan diye düşünecem. cebimde ama 13 TL para var. kavram karmaşası yaratmayın bana :pP

bide bişey daha dicem, bahar gelince azdınız siz sanırım, şiirler şarkılar.

Adsız dedi ki...

Sarmayı anlat artık. Kaç konu geçti hiç bahsetmiyorsun.

Adsız dedi ki...

e5den giderken otobüsle şirinevlerde atakoy hastanesı yakınlarında 6 ytl

mistral dedi ki...

puccacım, gramı 26 ytl olsa bile alırım ben sana erik hemde can-eriği, yanınada yarım kiloluk billur tuz banıp banıp yersin.ama yeterki yazma sarmayla ilgili yazı=)

Benim neyim eksik dedi ki...

Neler geçti kimbilir başından
Sevgi umdun hep başkalarından
Ağlama gidenlerin ardından
SARMA giderse ben varım

Adsız dedi ki...

bu kızda sana benziyor.

RaMa dedi ki...

(: ben sana kargosu dahil 2 liraya gönderm (:

Adsız dedi ki...

Eriği ve çağla bademini kordon'da alsancakta yemek vaktidir şuan.Çünkü sen izmire,izmir sana çok yakışıyor..

KokoSh dedi ki...

Pucca ben de 10 gün önce manavdan 15 e aldım ama kilosunu. Erik değil ama o para mideme oturdu. Şimdi 9.90'a inmiş 1 kilo erik. Attık sepete dün sevgilimle walla missss, bize gel birlikte yiyelim. Sıkıldım zaten senin gibi bu şehirde yalnızlıktan :)