5.04.2009

İçim daraldı yeter bağrıma bağrıma vuranlardan!


Benim için arkadaşlık, dostluk gibi kavramlar çok tırıvırıdır.. Cıvık cıvık, mıçmıçlı böyle içli dışlı, heran sevişilecek türden arkadaşlıklara hayatta katlanamam.. Yani arkadaşlık dediğin benim için, "hobaa gençler bu akşam napıyoruz", "ahaha cemileyi gördün mü, ne giymiş", "hadi gel şunu makaraya saralım" türü muhabbetlerin geçtiği olaydır.. Öyle olmasına rağmen, nerde piskopatça davranan, nerde hasta karı var onlarla arkadaş oluyorum.. Şimdi sarmayla çıkmaya başlayınca doğal olarak Esra Ceyhan yitti bitti benim için. Gözüm görmüyo bile diyebilirim.. fazla damarına basmamak için, pekmezin arkadaşıyla bile çok konuşmuyordum.. yanına almış 2 kızı, onlarla böyle salak saçma laf sokup duruyordu.. Valla cevap verme tenezzülünde bile bulunmamıştım.. Ortaokul mu burası yapar yapar susar nasıl olsa dedim. .
Ama anladım ki yanılmışım.. kız tam anlamıyla deli gibi davranmaya başladı. Hayır bazen diyorum, seviştik haberim mi yok. Ulan ne böyle abartıyosun, işyerinde takıldığın insanım yani.. Geçen gün toplantıda öyle bir laf etti ki, boynunu kırıp atabilirdim.. "kriz PuCCayıda etkiledi. kız muhabirlere kadar düştü. Artık yeni sponsorları alsak, kız kurtulsa bari..Eskiden arabalar bırakırdı onu, akbil bile kullanmaya başladı yazık.." 8 kişi var masada, yönetmende duruyor.. İçimden dedim, madem ortaokula çevirdin burayı, sen biilirsin.. Lafı bittikten sonra, eğdim kafamı önüme, birşey söylecek gibi yaptım, kafamı kaldırdım, sonra elimi sanki gözyaşımı tutuyor gibi yapıp, ağlayarak çıktım dışarı.. tuvalete gidip bekledim..
Şu hayatta öğrendiğim şeylerden biri, ne bok yersen ye, hep mağduru oyna..Siyasette, aşkta, komşulukta, otobüste, vapurda heryerde. Mağduru oynayacaksın, ama olmayacaksın.. Koskoca bir kavram var yahudiler diye.. O adamlar dünyayı sikse, "gaz odalarına kapatılıp, sabun yapılmışlar ayy anlatma fena oluyorum" sözlerini söyleyeceğiz.. şimdi eğer orda bende ona laf söyleseydim, oda bana laf söylecekti.. öyle biri bizi susturana kadar devam edecekti... Ve onun için "ohaa karı iyi koydu lafı" diyeceklerdi. Çünkü birimimdeki herkes, pekmezi aldattığımı sanıyor, erkekleri araba markalarıyla özdeştirdiğimi biliyor.. Zamanında dalga geçmek için Esra Ceyhana bir laf söylemiştim.. Bizim kanalda çocuğun bir yavşayıp duruyordu bana, çok iyi çocuk niye onla çıkmıyosun diyorlardı.. bende dedim, şimdi iki piyango bileti var.. Birini almak zorundasın. Biri kartal araba veriyor. Diğeri ise porsche... İki bilette aynı fiyat hangisini seçersin.. Ben hakkımı kartaldan yana kullanmam demiştim.. İşte bu lafı her önüne gelene anlatmıştı. Ağzımla kuş tutsam, genede zengin erkek avcısı olarak adımı temize çıkartamazdım..
....
Çıktıktan sonra odadan arkamdan koştu bitane kız, tuvaletten konuşmak istemiyorum dedim, ağlamaya devam ettim sesli sesli.. Sonra işte 'tuvalette ağlayan kızlara teselli ekibi' iyice toplandı oraya.. Bunlarla sadece orda samimi olursunuz, hiç selam vermediğiniz kişiler ordadır... bazen bunların özel bir clupleri falan olduğunu düşünüyorum. Çağrı cihazları falan var, "bipip biri ağlıyor, hemen tuvalete" Anında nasıl toplanıyorlar oraya.. Sen kapıdan bir çıkıyorsun, kafaları yana eğik "bitanem noolduuu" diye aynı anda başlıyorlar.. Bitanesi bu büyük ihtimal, başkanları. Senin koluna girip lavabonun musluğunu açıyor. Ağlayan insana neden baygın muamelesi yapıyorlar orası ayrı mevzu.. "Hadi bi elini yüzünü yıka sakinleş" diyip, seni izliyorlar.. Eğer senden ses çıkmazsa, hemen başkanları göz kırpıp. "Tamam, hadi toplaşmayalım zaten kötü bunalmasın" diyerek bütün ekibi dışarı çıkartıyor.. Sonra o anaç, o duygu yüklü sesiyle "istersen anlatabilirsin rahatlarsın" diyip, senden çıkan her cümlenin sonuna, "cıkcıkcık, aaaa bak ya yaptığına, yaa yaaa, offf" gibi kelimeleri ekliyor..
Neyse işte, bu kızla biraz konuşup çıktım dışarı. geçtim masama oturdum.. 'Ağlayan kızlara masada moral ekibi' toplandı bu kez.. "Yaa biz seni biliyoruz, onu da biliyoruz, değer mi, "yaa sen takma onu, hiç değmez", "Bak yaa adiye orda ona bir geçirecektim, hiç canını sıkma sen" türünden cümlelerle, biz yanındayız mesajlarını veriyorlardı bana.. Bende bunların karşılığında, onlara sadece.. "öyle demeyin, aslında biliyorum o çok iyi biri, çok seviyorum aslında o kızı, ama bu hareketlerine anlam veremiyorum.. Yaa öyle deme eminim onu bana söylerken düşüncesizce söylemiştir." gibi şeylerle cevap veriyordum.. Buda şey desinler diye, "ayy ne saf kız, nasıl temiz yürekli" falan gibi düşünsünler... Çünkü bende hakkında kötü konuşsam, insanlar kendilerini taraf olmak zorunda hissedecekler. Ama bu durumda bir ezen, bir ezilen var gibi durdu.. Onun yanında dolanan 2 kızdan biride saçımı düzeltip beni teselli ediyordu düşün artık..
.....
Pekmezin arkadaşı geldi yanıma, "kalk gel bi dışarı çıkalım senle" dedi. Yok istemiyorum falan yaptım. "hadi kalk hadii dedi" kolumdan tutup kaldırdı beni. Şimdi bu aslında kötü oldu, çünkü pekmezin arkadaşı onun belaltı noktası. Esra Ceyhan, kıskandığı zaman kendini yok edecek kadar zarar verir, tanıyorum onu yani.. Ki ilk zamanlarda devamlı laf sokuyordu bu bana, "senin gibi kızlar sadece reina önünde olur sanıyordum." tarzı şeyler söylüyordu. "Bir daha seni ağlarken görürsem, önce esrayı döverim. Sonrada onu ciddiye aldığın için seni" dedi.
Sarma yanımıza geldi ardından, Tuvalet önü kızlarından biri yetiştirmiş sanırım. Ne oldu falan diye sordu.. Bende anlattım yarı ağlak vaziyette.. Bu birşey demedi önce.. "Boşver olur heryerde böyle insanlar. hep benimle olduğun için bozulmuştur. Samimiyetinizin verdiği rahatlıkla söylemiştir" falan dedi. Sinirlendim, biraz da bozuldum. O kadar ağlamışım bu salak ne diyor diye. Bide benim kadar onu da aşağıladı kız, ama mal mal konuşuyor dedim. Çıktık yukarı.. Sen tut onca heriften en gavatını seç diye kendi kendime kızdım..
Saat 5 gibi falandı, geldi Esra Ceyhan yanıma.. "Önce pekmezin arkadaşı geldi, ardından sarma, az öncede yapımcı seni neden ağlattığımı sordular. neden ağladığını bilmiyorum ama sana şaka yaptım sadece. Bunda abartacağın birşeyde yoktu. Bana yolladığın insanlara söyle, senden özür dilediğimi. Gelip beni bir daha tehdit ederlerse bu kadar sakin olmam onu da belirt." dedi ve gitti..
Meğer sarma gidip demiş, "PuCCa'nın adını cümle içinde kullandığını duyarsam bir daha, o dilini kopartıp atarım" Akşam dedim böyle böyle demişsin.. onu uyardım sadece falan dedi. Yaa yapmasaydın o çok iyi aslında falan filan diye başladım gene..
- PuCCa seni tanımadan önce, bu kız beni aşar diyordum.. Ama şimdi keşke daha önce tanısaydım diyorum.. Geçen gün kanalda kızlardan biri diyordu senin için, içinin güzelliği dışına yansımış diye. çok iyi niyetlisin, herkesi kendin gibi görüyorsun.. O kadar beyazsın ki, birinin sana çamur bulaştırmasına izin veremem.. O yüzden bırak sana laf söyleyenlerle ben uğraşayım. sen sadece yanımda ol..
Şimdi ben bu adama aşık olmayayım kime olayım! Gerçi bu safsın mafsın muhabbetini bütün sevgililerim başta söylüyorlardı.. Ama yani hiçbiri beni üzen kişileri, böylesine karşılarına almamıştı.. "manyaksın olum sen, yanımda ol de sen bana ben kapının önündeki köpeğin olurummm" dedim ama içimden.. Dışımdan "ehiehhi teşekkür ederim" dedim..

77 yorum:

cecil dedi ki...

yazının sonuna gelene kadar niye haddini bildirmedin diye kızdım..en süperinden bir cümleyle o lafı etmesi bir kenara doğduğuna pişman edebilirdin..
demekki ardına "sarma"nın sahiplenmesi olacakmışki susmuşsun :) güzel olmuş yane .. sevindirik olduğuna bende sevindim ..

Adsız dedi ki...

yaaa okumaya doyamıyorumm puccitoo yaaa. yaz sen yazzz hiççç durmaaaa.

Adsız dedi ki...

senin dürüst oldugun tek yer burası galiba..:)
adlı

Adsız dedi ki...

ahaha..Pucca iyiki erkek fln olmamışsın yaaww..bu ne pijjlik yaaa..bundan sonra bende hep mağduru oynıycam..bende diyorum nerde hata yapıyorum....ahaha..koptum yemin ederim okurken..boğazıma leblebi kaçıyodu..:-P

gamzemsi dedi ki...

tuvalet önü kızlarını gerçekten süper betimlemişsin :)
Milletce ağlayanlara karşı zaafımız var zaten niyeyse :D

Dilara dedi ki...

uu sarmaya bak be :P

rahat yazar dedi ki...

"ağlayan kızlara moral ekibi" tarzı klişe olaylara yaklaşımın süper...
başlık gülşenin şarkı sözünden, fakat müziğin ben de çalmıyor ya:((

rahat yazar dedi ki...

..ok çalıyor şimdi karaböcükler:)

Adsız dedi ki...

güzelsin, zekisin, başarılısın ama hep şikayet :)
neyse taktikler iyi oldu, bundan sonra öyle "yıkılmadım ayaktayım" modundan çıkıp eziği oynayalaım bakalım

Melis dedi ki...

Kiz siz yakinda evlenirsinizde =Pp

wowzio dedi ki...

ay anam pucca ne şeytansın kız sen:d korkulur valla.ama ii ediyosun ben de senin gibi yapıyorum.bi de saf bi bakış iş tamam.
bu sarma çok tatlı heralde tipini çok merak ediyorum resim yollasan keşke:O

Volkan dedi ki...

wuwww... şeytan kucağında oturuyo resmen :) korktum bi an (kadınlardan :))

ZIBBIDI dedi ki...

Geçen gün kanalda kızlardan biri diyordu senin için, içinin güzelliği dışına yansımış diye. çok iyi niyetlisin..

Bu şekilde tarfi edilmen beni bitirdi.Resmen katıla katıla güldüm..

Dış güzellik tamam da.İçi düşman başına..:D

Adsız dedi ki...

hahahaha
süper ya.esra ceyhana uyuz oluodm ztn smdi daha bi yolasm war embesili:D
iyi taktik walla sen cok iyisin sen cok safsın beybim bırak ben urasırım onlarlaa:)

mistral dedi ki...

ilk yorumda zor iş valla cecil olsa şey derdi:"ayyy pucca inanmıyorum.nasıl üzüldüm bilemezsin.pis kadın ağlattmış seni.elma sirkesini suya katıp içseydin o kadın ağlatamadı seni. bizim 10 kişilik manyak bi grubumuz var suya sktirgen şeyler katıp içiyoruz çok güzel oluyor. kıyamam canım benim canım canım".sonrada eline kedisini alıp severdi kesin:)yazına gelince içinde neden hiç küfür yok.rakipler çıkınca kitleyi elitleştirme kararımı aldın yoksa?

Adsız dedi ki...

"bipip biri ağlıyor, hemen tuvalete" süper bee! harika ! :D benim de ilgimi bunlar/tarzın çekiyor. "kızca" yorum yazamıyorum, sıkıcı olmuyorumdur umarım yorumlarımla..

Benim Hayatim dedi ki...

Niye duygulandım ki ben şimdi? Bu çocuk seviyor seni ya :) Çok hoşuma gitti yaptığı, bak Pucca bunu sakın kaybetme. Senden korkulur yanlız o ne numaralar kızım :)

larry dedi ki...

Yaşının küçük olmadığı görülüyor/okunuyor...Aşkın dönem hali isimli postanın updatelerini yaşıyorsun.

Aykut dedi ki...

Simdi Esra Ceyhan seni tanidigina gore, ona olayi anlatsak seni bize soyleyebilir. Baska bir ihtimal calistigin yerdeki bilgiislem calisani sistemi taratsa ve duzenli olarak kimlerin http://passiflora-rapunzel.blogspot.com ve blogger.com adresine girdigini izlese seni bulabilir ya da sana eposta adresi gonderip, sen epostayi acarken, o an kullandigin bilgisayarin ip adresini ogrenebilir. Aslinda senin kim oldugunu ogrensek nolacak ki okuduklarimiz, bildiklerimiz senin yazilarin degil mi sonucta. Yuzunu gorsek fikirlerini mi gorecegiz, degisen ne olacak. Sadece seni bulma ihtimalleri aklima geldi de. Ayni seyler siminya, 5posta gibi tum bloggerlar icin gecerli. Takip edilen yazar degil onun yazdiklari.

Adsız dedi ki...

Artık biri ağladığında asla yanına gitmem.

pudra dedi ki...

alakalı görselleri nasıl buluyorsun bilmiyorum.süper.
taktik de süper.ben kızın ağzına salıncak kurup sallana sallana sıçmıştım bile.

cecil dedi ki...

ne dediğim orda yazıyo işte sen niye şöle böle derdi diyonki mistral.. he bide şunu söylimmm hayvanlardan nefret ederim ..şizofren, kedileri çıkar lütfen benimle olan cümlelerden

bi dost dedi ki...

küllü nisaaun şeytan... :D

ne fena bişeysin sen yaa.. bi de nası iyi sanıyo millet, yazık lan :P

-gerçi iyisin bence hatta çok iyisin ama bu sefer diil:P-

Adsız Şövalye dedi ki...

ben artık dayanamıyorum.

mistral dedi ki...

gördük heralde ne yazdığını geçte olsa:)ne demek neden öyle yazıyosun.çünkü kılım sana,gıcık oluyorum.bir insanın her yazı hoşuna gidermi yahu.hiç mi sevmediğin yazı olmuyor senin? bunu neden yapıyorum.ileride ı shot the sheriff,but ı didnt shoot no deputy dememek için:)

Adsız dedi ki...

Adsız şovalye seni düşünmüştüm tam bugün. Nerde kaldı diye. Yapma bence vazgeçme, at puccaya bir mail. Ben enişte olarak seni görmek istiyorum. Burda seni okumak istiyorum. Vazgeçme.

mistral dedi ki...

tabi ya aslında cecil diye biri yok dimi.cecil aslında pucca.cecil de pucca gibi cümle sonunda iki nokta kullanıyor.sonra her zaman burda,hem ilk yorumuda hep o yapıyor.pucca önce yazıyor sonrada cecil ismini kullanarak kendini övüyor.vay çakal çifliği. ama iki nokta alışkanlığın seni ele verdi.itiraf et herşeyi pucca!

PuCCa dedi ki...

yaa ne demezsin, çok ihtiyacım varya, öyle yoruma izleyiciye, okunmaya falan.. yapıyorum öyle gereksiz şeyler... allam ya bazen cidden mal olduğunu düşünüyorum yani, marilyn içinde aaa sensin diye atlayan birine cevap bile vermek fazla şişmene neden oldu ama, yaptık bi hata..

Valla adsız şovalyeye ben mail attım.. Ahanda yüzü burda.. cevap bile vermedi bana! dayanamıyormuş, geçcen güzelim bu işleri, yazacak şiir bulamadım artık girmiyorum demiyosun da...

Bize koyan koymuş dedi ki...

Pucca sadece yazılarını okuyup kapatıyordum sayfanı. Ne yorum yazanları okudum, ne senin onlara yorumlarını. Aşağıda yaptığın 1 nisan şakasından sonra yorumlara baktım, ardından bir çok postunun yorumlarına baktım. Son olarak bloxoo forumunda başkalarına yazdıklarını okudum.
Sürekli kendini aşağılaman, çirkin bulman, şişmanım demenin sebebini, başkalarına cevap verme tarzından anladım.
"Abartılı mütevazilik, çok kibirdendir"
Fotoğrafını da görünce bu lafı doğruladım.

mistral dedi ki...

madem yok öyle bişey neden kızıyosun. hemen bi savunma mekanizması çalışıyor. taktın sende marilyne nerden bileyim belki ona benzeyen bi kızsın dedim. bir filmini izledim onuda çocukken izledim. hafif dalgalı saçlı her kadının saçını boya sarıya,daya koyu kırmızı ruju,vur pudrayı,birazda eskit fotoyu photoshopta olsun sana marilyn. okuduğum lisenin adının kısaltması M.A.L dı. 4 sene ortasında mal yazan bi kravat taktım. geçmiştir belki biraz ordan mallık. ama okadar kusur olur.hangimiz mal değilizki? görmezden okadarınıda:)

Onur dedi ki...

ahah süper teknik, zaman zaman işte sıkışınca bende başka versiyonları ile ezilen tarfı kullanmıştım. Hep işe yarar :D

Adsız dedi ki...

Esra Ceyhan yarın burayı okuyor olacak heh he:))))))
tanışırız kendisiyle.email attım az önce.
ama kızmaz korkma. alışık böyle şerefsizliklere. kimsenin samimi ve dost olmadığını söyler hep. sizin camia senin gibi ikiyüzlü ve hasta kızlarla dolu.

bi dost dedi ki...

umarım yukardaki adsız, kankanı gerçekten esra ceyhan sanmamıştır.. sandıysa ona, sanmadıysa kendime kıçımla gülcem de ben..

PuCCa dedi ki...

işte birde böyle beyinleri yerine 250 grm kuş başı et tıkıştırılmış adamlar var.. Birazdan adını aydın doğan yapar arkadaş..

Yok, diğer blogcular gibi bende dedim hani yorumlara karşılık vereyim, tamam yapım itibari öyle "böbüşüm o senin güzelliğin ciğerini yerim" falan yazamam ama, yani en azından birşeyler diyeyim diyorum..

olmuyo valla olmuyo!!! Çıkıyo şöyle tipler ortaya.. Hayır ahlaklı ve edepli bir kızda değilim ki, şunlara diyeyim.. "terbiyesizliğin luzumu yok böhhüüü" direk ana bacı kim varsa sövüyorum..
Yani yok affedin, yorumları cevaplama olayını valla beceremiyorum.. soru varsa ancak.
ne iyisini ne kötüsünü.. Beni aşıyor o olay.. Yapanların ellerinden öpüyorum, helal olsun valla.. ben yok yani..

mistral dedi ki...

en güzelini yaprsın valla pucca.chat kanalımı burası.yazıyo adam sen cvp verince cıvıtıyo.yüz göz olma sen hiç yaz yazını beğenen beğensin,beğenmeyen okumasın arkdaş.senin ne işine gelirki onla bunla muhattap oluyosun.böyle bu millet yüz verince kıllatıyolar işte. sanki editör adamlar bu olmuş ,bu olmamış,onun adı neymiş size ne kardeşim.yazıyo işte kız okusana işte sen al mesajını git. doğru karar pucca kutluyorum seni sen bi bana cevap ver,gerisini boş ver

Adsız dedi ki...

ya ruhsuz musunuz siz. şövalye ciddi ciddi dayanamıyorum yazmış. yorum yapılcak bir yeri de yok. email attim. cevap bekliyorum. allahım noolur şövalyeye birşey olmasın, noolur.

PuCCa dedi ki...

mistral dilerim eski kız arkadaşın anlar senin kim olduğunu.. çok merak ediyorum hakkında yazacaklarını. -ki büyük ihtimal bloguna yazıyordur-

eğer adsız şovalye intahar ederse götümle gülerim.. bilirim gülerim..
ya bırakın ne intaharı ahah, zaten çok sikko yazıyodu. yok damdaki gacılar, gelir omzumu paralar, ben sana dedim 2 pırasa, geldi eve 3 salata..
ama üzüldüm, kısmetlerim tek tek gidiyor..

bi dost dedi ki...

seni kızların okuduğunu iddia edip saçmalayan kişi mistral değil miydi? yine oysa gülüp değilse kendime gülcem de çünkü:P evet delirdim ben bugün. o değil de, yoruma cevap alınca cıvıtan da o. hayır şimdi bana noluyo da bulaşıp duruyorum herkese. ne biliyim işte.

mistral dedi ki...

bencede pucca haklısın yine adsız intahar etse dünyaya faydası olur.mesela ne demiş thomas maltus insanlar geometrik çoğalırken, besin maddeleri aritmatik çoğalıyor.o yüzden zayıflar ölmeliki diğer insanlar hayatını sürdürebilsin. savaşlar, hastalıklar ve intaharlar olmalı destekliyoruz.belki şimdi bu adam intihar ederse ileride puccanın çocuğunun yaşaması için gerekli olan besin,su ve oksijen tüketilmemiş olucak. dersini gördük biz abi bunun bırakın atlasın. zaten bu sebebten intahar edicekse gereksiz adamdır. hatta atlamazsa tutun atın aşağıya dicem ama çok acımasız olucak.yine biraz insan sevgisi var içimde. sen bakma bana şovelye tutun hayata:)
pucca neden kötülüğümü istiyosun.neden kız arkadaşımın hakkımda kötü düşünmesini umuyosun. ben ise seni seviyorum ve iyiliğini istiyorum bu zor zamanımda bi siktir git burdan demediğin kaldı yani.bazen kalbimi kırabiliyosun...yine çok uzun yazdım

PuCCa dedi ki...

ahha bi dost birazdan rahat yazarda gelir :pP

bi dost dedi ki...

o bana ayar verdi bloguma kadar teşrif edip, bilmiyosun sen tabi. tırstım ben bidaha ona laf etmiycem, tahrik etme :P

mistral dedi ki...

evet dostum burda kıllatan, yorumuna cvp alınca cıvıtan kişi olarak zaten kendimi tarif ettim o gayet açıktı zaten.tebrik ederim anlamışın. o değilde git bi aynaya bakarak gül kendine rahatla.2 oldu sebep arıyosun kendine gülmek için.senin gülesin gelmiş:) ama bak hemen kızmak yok kötü bişey demiyorum..

bi dost dedi ki...

ayy yok ben bloggerlere kızmıyorum artık, anlayışla karşılıyorum onları, hepsi sorunlu çünkü. yazık onlara, bize :P

o değil de, benkendini kastettiğini anlamamıştım :D puhahaha bak kendime güldüm şimdi, aynaya kadar yorulmama gerek kalmadı.. mutlu oldun mu? mutlu musun? hadi söyle bunu bana

mistral dedi ki...

ha evet çok mutlu oldum. bi derdim o kalmıştı. senide güldürdüm. daha ne isterimki bu hayattan. manyakmıdır nedir:)

bi dost dedi ki...

ben de seni mutlu ettiğim için çok bahtiyar hissediyorum kendimi. çünkü eminim ki yazdıklarının farkına varılınca, bi de tutup sana ithafen bişeyler yazılınca deli seviniyosun. ne güzel, bunlardan mutlu olabilmek. iyi geceler.

bi dost dedi ki...

intahar nedir ama ya?

mistral dedi ki...

neyse yatayım bari ben çok konuştum yine.yakında almıcak bu kız beni buraya sıçanzi olucam ozaman. gerçi kapısıda yokki bodyguard filan diksin ama nemelazım bulur belki bi yolunu beni sokmamanın. puccacım sakın düşünme öyle şeyler. bak o mallık kravattan geliyo valla. yoksa efendi bi insanım. yani yorum yapma dersen yapmamda, açarım world programını oraya yazarım, kaydederim hepsini ilerde torunlarım okur.sana göndermem yani.yeterki beni sev:)hadi ii geceler.bir dost sanada ii geceler yeterki pucca seni sevsin.söyle ona sevsin beni, seni dinler.sen söylersen atmaz beni buralardan:D

bi dost dedi ki...

pucca, atma onu burdan, yazık kız


(yine mutlu ettim seni, şu saatte havadan sevap geliyo iyi iş lan)

mistral dedi ki...

bişey yazardım parmaklarımın ucuna kadar geldi ama neyse bitarafına baka baka gitme yatağına. bende biraz sevap kazanayım. ee biraz sana, biraz bana hadi ii geceler..

bi dost dedi ki...

hıı evet öyledir eminim. çok pis laf koycaktın bana ama için elvermedi dimi. Allah razı olsun.

Adsız dedi ki...

o kızın ağzını burnunu dağıtırım ben, sen sakın canını sıkma pucci.


semantik

fijibaha dedi ki...

yaşasın kötülük
isteyince bilnçli olarak
kötü olabilmek en büyük erdem şu dünyada
empati yapabilmek bazen
çok kullanışlı bir silah
bazen de korkunç kötü
keşke oyuncu olsaymışsın
hala olabilrsin

Adsız dedi ki...

lan sen bi araba demogoji yapıyosun
sarmanın bi lafına eriyosun :)
oda sana demogoji yapıyo belki..

Adsız dedi ki...

@mistral
Anlattığın hikaye çok tanıdık geldi. Mesafeli ilişki, hayran sayfasından bulunan pucca günlük, bi daha o kızı okuma uyarısı.
Ama bu hikayenin içinde, ne ayrılma vardı, ne aldatma. Neden okuma dediğini şimdi anlıyorum. Al tepe tepe sen oku öğren ezberle. Anlattığın hikayenin ayrılık kısmını burdan okuduğunda şaşırma ama.
@Pucca
Kızların ellerinden sevgililerini almaya nasıl meraklı olduğunu bildiğim için, mistrali tepe tepe kullanabilirsin. Ama uyarayım, ne parası var ne pulu.

La Santa Roja dedi ki...

Bunların bir de lisede sıraya kapanıp ağlayan kız tim versiyonu vardı. Allaam yarabbim. Bu taktik iyi hakkaten, ben orda itim götüne sokup bırakmıştım sonra da "La Santa Roja cazgır, mualefet" diyorlar..

Aykut dedi ki...

Ben de bu Esra Ceyhan'i harbi Esra Ceyhan zannettim ne bilim kod adi oldugunu malum kizin Esra Ceyhan'a benzedigini http://passiflora-rapunzel.blogspot.com/2008/11/esra-ceyhan-kankam-oldu.html
Yeni okuyucu olunca anlamak zaman aliyor kod adlarini, yazilarini ;)

Unknown dedi ki...

ol ol aşık ol tabi :)

mistral dedi ki...

uppss kim len bu adsız. korkuttu beni. yok seni bırakıp, kaçıp giden adam ben değilim. sen benzettin beni:) ben de senin terkedildim. insan paranoyak oluyo bu durumlarda ama geçer. aynı kaderi paylaşıyoruz. hikayede ne hikayesi anlayamadım.
hem iftira hepsi pucca inanma sen onlara. param var tep beni:)

norwayden@hotmail.com dedi ki...

ya ben dıyorum hep erkeklerın beyınlerının sadece ust yuzeyı kadınların beyın kıvrımları bıle calısıyor ahahaaha

sinderellaaa dedi ki...

puccanın yorumunda chat yapanlar.blogspot.com
Hay Allah ım sen bu insanlara akıl fikir ver!:))
Pucca gerçekten çok sabırlısın seni bir kez daha tebrik ederim!:))

Sagır Kedi dedi ki...

Pardon bu blogun yazarı olan Pucca mısınız yoksa zuzaylı Pucca mı??Ya ne oluyor sana yaa madem içinden Esra Ceyhan'ın boynunu kırıp atmak vardı ne diye haddini bildirmedin??Aa senden hiç beklenmeyecek bir hareketti.Sarma ile çıkmak seni yumuşatmış anlaşılan:)))Agır ol biraz kıss kaptırma hemen kendiniii..

Adsız dedi ki...

Bu mistral seni sevmeyen, laf sokan değilmiydi. Şimdi fanın olmuş. Demek büyük konuşmayacaksın. Başka birşey yazacaktım, hani kız arkadaşına yasaklamış ya okumasını. Benimde sevgilim yasakladı :( o yüzden gizli saklı okumaya devam ediyorum. Senin yazdıklarını okuyup gaza geldiğime inanıyor :(

Unknown dedi ki...

savaş çıkarsa strateji uzmanı olarak puCCayı ordunun başında görmek istiyorum, ki öyle bi durum olduğunda -bence- erkek ve kadınların duygularını yönlendirerek, en kısa sürede lehimize çevirebilir durumları...
gerçekten süpersin puCCa, ama insanlar seni örnek alıyor, bir kaç gözlemimden sonra bunun farkına vardım ben... :PpPp
klasik ikizler, abim var yanıbaşımda o da ikizler, ama birazcık iyi tarafından abim :D:D

bi dost dedi ki...

sinderella, alan razı veren razı, sana noluyo ki.. Allah cümlemize akıl fikir versin, chat yapanlarla sınırlama bunu, hepimizin ihtiyacı var..

pudra dedi ki...

sevgiliye pucca okumayı yasaklamak

fahrenheit 451 gibi kitaplara konu olacak insansın pucca:)

Adsız dedi ki...

http://img13.imageshack.us/img13/5706/photoykq.jpg

bu fotoğrafın bloguna yakışacağını düşündüm :)

PuCCa dedi ki...

adsız teşekkür ederim :))

kelin merhemi olsa kendi kafasına sürer, anaa sanki blogda kötü fikirler falan var..
mistralin sevgilisi misin, yada başkasının mı karıştırdın bilmem ama bu ne lan? yok sen ayartmayı seversin al senin olsun falan.. halla halla herifini elinde tutamayan burda arıyo.. sanki adamları eve kitliyorum gibi..

Okan Bayülgen dedi ki...

Esra Ceyhana talibim..
En iyisimi sen bana onu ayarla hem sen kurtul hemde ben nasipleneyim olurmu ?

ezgi dedi ki...

adsız şovalyeye mektup yazdım. korkunç derecede endişeleniyorum. nasıl o blogu açması bir güç, belirtisiyse, böyle bir not bırakması da tam tersi olabilir... korkuyorum valla. ama en çok da senden korkuyorum... nereye gittiğini öğrenemezsem, tekrar buraya geleceğim... senin yüzünden bir şey olursa..bak pucca...

Adsız dedi ki...

yahu sen carkifelege hostes olsana , reyting rekorlari kırılır valla..

mistral dedi ki...

ulen ne adsız şövalyeymiş ezgisi ayrı merak eder, puccası ayrı üzülür. biz gene ölsek kimsenin şeyi duymıcak. sahiplenir insan biraz bizide, şurda bak kaç günlük hukukumuz var pucca. adsıza demişin al sevgilini başına çal demişin. bumudur yani aramızdaki ilişki? ya bende atlarsam gökdelenlerden asfaltlara ne olucak? hiç mi için sızlamıcak?
bu arada benden başka kimi ayarttın? sabıka kabarık gibi duruyor=)
neyse 560 civarında takipçin vardı biri beni sevgilisi sanıp kızdı sana hayatta gelmez bidaha o.birini kurtardım yani=)böyle böyle zaman içinde 100 tane kandırsam.pucca zedeler adında kendi blogumu açarım

Nurgül dedi ki...

hahahahaha harikaaasın sen yaaaa :))))

butterfly dedi ki...

sarma cok fena sarmalar yanii onu anladık...
bu arada bnde hep boole yaparım.ahahahhh sucluysan yada farketmez sucçsuzsan cok severız mılletce aglayanı.aglayana paşa karsı tarafa tu kaka..=)

salak erkek sarma dedi ki...

şeytansın kızım sen ben de gerçek sandım hep bu tavırlarını!

aldanmışım.

Adsız dedi ki...

pucca ya bu sarma niye böyle 4x4 lük erkek modelinde :)) bunun altından kötü bişey çıkmasa bari, eğer bu perfect bi adamsa ltfn sarmayı clonelayalım :)

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Özelliklede canım, kuzum, kuzuşum, aşkım la başlayan arkadaşa hitabı hiç mi hiç sevmezdim bi bakmışım bende kullanıyorum alın beni burdan!