3.04.2009

İletimle değil sanatımla biryerlere gelmek istiyorum

Belli yaşa gelmiş ilişkisi olan insanların facebookta, msnde vıcık vıcık olmalarından tiksiniyorum.
Sevgilileriyle ön sevişmeye ramak kala olan pozlarını profil resmi yapanları hiç sevmiyorum, haaa bide bunun altına yorum yazanları.. "böbüşümm çok tatlısınız yaa","ayy enişteme bak maşallah", "siz bana aşkın varolduğunu gösterdiniz" tarzı aptal saptal yorumlar.. Bir tanesi gerçeği yazmaz mı? ben bi kere yazdım, kız beni listesinden sildi, selam vermiyor şimdi.. "Resmin ana fikri sevişiyoruz sanırım, gerdeğinizi facevideoda izlemek dileğiyle" demiştim. Gayet usturupluydu yani, ama sevişen o, terbiyesiz ben oldum.. Bu çiftlerin msn olaylarına da sinir oluyorum. Hayır yani zaten yazışıyorsunuz ordan, kişisel iletiyle fingirdeşmek ne diye? "aşkımmmm yaaa küsme yerim ben seni", "bebeğim ben tv izliyorum sen gelince çaldır", "tontişi aşkısını çok özledi :(" bide damar takılanlar var, "aşkı buldum seninle, gitmem biryere, böğrümü delmesene", "insanlar geldiklerinde bikbik yapanları değil, gittiklerinde vikvik yapanları, mikmik yaparlarmış" tarzı özlü sözlü vıcık vıcık şeyler. Lan madem msni ikinize özel kullanıyorsunuz, silin beni listenizden halla hallaa!! Avatarları ikisinin resmi olur, şifreleri ortak olur.. Kıza yazarsın bir gün, "varyaa tam 6 ay geçti, erkek yüzü görmedim, offf offf" gelen cevap, "Ben muallanın erkek arkadaşıyım, bi işi vardı, ondan açtım msni gelince yazdığınızı ileteyim"
Ama bunların ayrılıklarını izlemek eğlenceli oluyor, Hemen resimler siliniyor facebooktan.. hoop single oluyorlar.. Kızın ileti durumu, en ağır hasso aşk şarkıları.. "Ben sana küsüm aslında haberin yok", "Bit dersin bitmez ki aşk laftan anlamazki" tarzı şeyler.. Biraz aradan geçince, gelmezsen gelme lan tarzı "hayatımın en güzel günlerini yaşıyorum", "çoook mutluyum" Gidene bay bay gelen hay hay" hatta abartıp adamı kıskandırmaya yönelik, bir garibanla sürekli uluorta yazışmaya kadar sürer bu iş.. Erkeğin ise, "@evde" "@çalışıyor", "@yorgun" kızla alakası olmayan şeyler. Zaten insanların sürekli nerde olduklarını iletilerine yazmasını hiç anlamam.. geçen gün blogculardan biri bu, kız yazmış iletisine "evdeyim, yalnızımm" diye.. Eee napak gelip s.kelim mi diyecektim, kız halimle ayıp kaçar diye bişey demedim.. koca koca insanlar böyle sanaldan bunları yapmaları tiksindiriyo valla bak.. Ama en çok tiksindiren şey, "asdfghj" diye gülme olayı.. Lan hanginiz gülerken asdfgh diye ses çıkartıyor! mecli memeişli insanlarsınız, nenelerinizin sizin yaşındayken ortaokula giden kızları vardı! ayıp yani!
....
Yıllarca yukarda yazdığım şeyleri insanlara söyledim, kızdım, götümle güldüm.. Ama işin aslı ben onları köpekler gibi kıskandım! Daha hiç avatarıma sevgilimle resmimi koymadım ben, facebook açıldı açılalı hep single durumdayım. (mahmut tuncerle yaptım bi kere, mahkemeye veriyodu herif) Sevgililerime, "gelirken orkid alsana, normal yazandan al, diğeri kocaman oluyo kıçımın arasında kaşındırıyor" demeye utanmadım da, "bebeğim artık releloşinşlip olalım mıı" demeye utandım.. Ben heveslisi gözükmeyeyim dedim, cool tavrımdan vazgeçmeyeyim dedim. zaten pekmezin facebooku yoktu, siğil ise son dönemlere doğru söyledi, yapalım diye.. İstanbulda daha iyisini bulurum nasılsa, kısmetlerim kapanmasın diye ertelemiştim..
Tabi birde benim çevremde 'böbüşümmmm tayfasından' insanlar olmadığı için.. ilişkide gözüktüğüm an gelecek yorumları biliyorum, "kim lan bu ezik senle çıkıyo ahaha", "yazık la bebeye" tarzı seviyesiz şeyler yazacaklardır kaba insanlar!. Foto altı yorumlarımdan belli, götüm gibi karılara yazıyorlar, nazar dualarını, ay güzelsin şöylesin böylesin.. benim foto altı yorumlarıma bak bide: "şuursuzluğun bi albümünü yapsalar senden bi kaç foto alırlardı kesin zuahhaha", "kovboy gibi çıkmışın lan.rodeo yapıo sanki", "ortada ki kızın nosunu versene çok tatlıymış"
...
Şu zamana kadar belirli nedenlerle öyle sanaldan kamuoyuna ilanı olmadı aşklarımın.. Yaa daha iyisi çıkar siktiret bunla anılma boşuna dedim, ya karşımdaki benim için bunu düşündü, ya böyle başta entellik yapıp sonra, içimde salak biri var diyemedim, yada çıktığımız dönemlerde internete hiç girmedik..
O yüzden hayatımda ilk defa seviyeli bir ilişkiye benzeyen şeyim olmuşken kaçırmamam lazım dedim.. Bildiğin seviyeli ilişkimiz, bende şaşırıyorum ama öyle valla.. saat 10 dedin mi evdeyim ben. Ne alkol, ne gece hayatı, ne bela, ne bişey hiçbirşey yok! Üstelik paramda var ama hiiç alemlere takılıp, masalarda sızmıyorum.. İçimden de gelmiyor valla..
Kanalda mıçmıçmıç sürekli.. Her fırsatta yanyana gelip, dokunmadan birbirimize kurlaşıyoruz.. tenhalarda menhalarda tabi behlül ve bihter gibi öptüm öpmedim oyunu yapıyoruz... Çıkışta yemek yiyioruz, bi yerde oturup kahve içiyoruz sonra beni eve bırakıyor. Sonra uyuyana kadar telefonda yada msnde.. Öyle alışmışım ki belaya falan, oturup dizilerdeki karakterlere üzülüyorum.
Ağzımdan küfürlü kelime bile çıkmıyor, bir gör yanında beni, nasıl hanım hanım, nasıl kibarım.. en başta buna demiştim ben, kimse duymasın diye, geçen gün, "Artık kasmayalım hiç, ben öyle gizli saklı işlere gelemiyorum" dedi, kasmadık saldık kendimizi. Herkes biliyor artık çevremizdeki.. Yani bu ilişkiyi facede resmileştirmek farz oldu..
Yalnızzz bir sorunum var, buda böyle her entel dantel gibi facebook kullanmıyor.. "20 sene önce tanıdığım herifi görsem ne olacak bırak ya" diyor. İnsanların kendilerini sergileme yeri bi nevi pazaralama alanı diyor. Msne resim koymayı sevmiyor, hergün suratını gören adamlar msninde, zaten seni tanıyorlar ne diye resmini koyuyorsun diye bana kızıyor. Facebooka koysam da o içimde alev alev yanan tutkuyu dindiremiyecek.. Tek taraflı yani, bari onun bana yavşamış gibi olan fotolarından koyim, nasılsa görmeyecek.. ilişkide durumunun karşılığında isim yazmasını istemiştim oysa oda olmayacak.. Birtek avatara resim koyma olayında içim soğur..
Yani hal böyle olunca ağız tadıyla yapamıcam ben bu içimdeki uhdeyi.. oysaki ne çok istemiştim kişisel iletilerle sevişmeyi :(

PS: Yazdığım o şiirimsi şeyleri sosyomatta, forumlarda, bloglarda görmeye çok alıştım.. Hatta kimisine facebookta grup bile açılmış.. Neticede 4-5 satır diye alıntı yazmadan konuluyor anladım. Ama milliyet blogda bir karı var, biri mail atmış söyledi sağolsun.. yazdığım şeylerden kendine manita yapıyor.. Bana bak sürtük sil onları! o kadar yazdım, ben bitane bulamadım, zilli aynı yazıyla bulmuş!
Peki ya şu günlükte yazılanları baştan aşağıya kopyalamak nasıl bir gerizekalılık örneği olabilir ki? Yazıları geçtim mal insan benim profilimi bile almış.. Sonra sıkılmış benden, gidip teyyareden çırpmış.. Yavaş yavaş dağılmadan sizinkini yürütmeden bir uyarı yapmak gerek dedim ben..
http://gizemsels.blogcu.com..

97 yorum:

La Santa Roja dedi ki...

Benim sevgili de kapattı facebook hesabını, ben profil albümüne koymuştum resimleri :p
Kekoca ama ben de kıskanıyorum için için :p

cecil dedi ki...

dingin hayatına devam et bence..
uhden de hiç o kadar mühim bişey değil bence.
tanrı bugünleri aratmasın diye dua et
he yazdığın şeylerede katılıyorum .. ve hep o tarz yazan insanların olmadık kişiler tarafından fak edilmek için yaptıklarına emin olmuşumdur.
FARKETTİRMEDEN FARKEDİLEBİLMEK ilkesini salakça uygulayan bir kitle..
her zaman olduğu gibi süpersin ..

Unknown dedi ki...

yok yaşama ya kişisel iletide filan ne o öyle mıç mıç ...
iyi böyle seninki...

rahat yazar dedi ki...

benim düşüncelerim bu yazıyla aynı:) facebooktaki vıcık vıcık yorumlara sinir oluyorum...
geçende listemdeki bir kız arkadaş, bir diğer kız arkadaşına yorum yapmış
"..ayy bebişim çok tatlı çıkmışsın."
halbuki yorum yapılan fotodaki kız bence en kötü pozunu vermiş.foto berbat!

Tugba dedi ki...

pucca
terkos suyum benim
öpüyorum seni
arz ederim teşekkür ederim

Missipipi dedi ki...

ahah dedim sana şu gizem 1 nisan şakasından beni sen sanıyo ondan çırpmış benden :D
hepimiz puccayız :P

Adsız dedi ki...

sonuna kadar hak veriyorum sana :))

dAfnE* dedi ki...

gizemselmidr nedir :) tamamen kopyalamş ilişki hallerini:)
mıçmıç fln senin lafındı bi keree :) hiçdeğilse ben birtek sende görmştm :)

Adsız dedi ki...

Pucaaaaa twittera kendi resmini koymuşsun!

PuCCa dedi ki...

yaa evet kendi resmimi koydum tühhh nasıl yakaladın beni.. biraz eskimiş ama 50li yıllar gibi duruyor dimi..

Adsız dedi ki...

Haha. Bu gizem self servis zımbırtısı aynen kopyalamış resmen ya. Bir de kullandığı ad pucca, resimler öyle. Bari aşırıyorsun azıcık kendinden bir şeyler kat. Ama asla özgünü gibi olamaz =) Sen çok içten ve güzel yazıyorsun.

Facebook işini ben de kıskanıyorum. Ama o zaman ilişki o kadar ortalık malı oluyor ki, tiksinir hale geliyorum. Aaa nil nerelere gitmişsiniz öyle, aa içine düşücek çocuk şimdi diye bir saf saf muhabbet dönüyor. İnsanlar ilişkine karışma hakkını buluyor kendinde. Resim yorumları ayrı bir salak. Olm yaklaşsana lan kıza hahaha, ay sen de az cilveli değilsin hehehe. Yuh diyorsun, kaldırıyorsun sonunda. Sanane lan sevgilime yaptığım cilveden? diyeceğim de, uğraşmıyorum. Bir de şey var ya. Böyle sevgilisiyle ofiste falan çektiriyor işte kız, koyuyor feyse. Sonra altına erkek kısmının arkadaşından biri evlilik ne zaman diyor, o da olacak krdeşim diye yorum atıyor asıl oğlan. Kız da daha üni 1 falan. Dediğin gibi mıçmıç. Ben ilişkilerin hep özelliğinin öznelliğinde olduğunu düşünüyorum o yüzden. Ortada güven varsa, kimse bilmese de olur benim için. Abartılmadığı sürece tabii.

Son olarak. Beni koydurmaktan bezdirdikleri için. Facebook'taki çiftler sizden nefret ediyorum lan.

Noni dedi ki...

Yuh diyorum artık! Blogunda kopyası mı olurmuş ya bu nasıl bir zihniyettir?

Pucca'cım sarmayı yazmışsın ya böyle facebook falan sevmiyor diye, seni takip edenler listesinde 550'ye yakın kişi var, valla sen yazarken ben diyorum bir gün sarma ya da bir arkadaşı tesadüfen bulup okur mu burayı? anında anlar heralde senin olduğunu, sarmanın yazıklarına tepkisi ne olurdu merak ediyorum :)

Adsız dedi ki...

ayy hic gulucegim yoktu gece gece pucca cakman yapılmııss :D:D
su yılısık ciftlere gelince cidden aktılıyorum sana.. katılmamak elde degil cunku ask dnilen olayın bi asaleti varsa eger onunda icine ediolar... bi arkadasım essek kadar 1.95lik sevgilisine her gun pompüküüümmm bla bla bla yazmak suretiyle 40 kere news feedime dusuyor ve her sefernde pompükten ayrıca nefret ediorum :D:D

agzına saglık puccacım

daphne

Adsız dedi ki...

en başından beri kötü bir orospu ve de çürümüş olanın bir gün tüm iğrenç geçmişi dürülür ve de önüne ardına dökülür eninde gelmişi geçmişi yada geleceği sonunda bir gün. normal ve de en masum aşk isteklerin de ki sıradan insanları kullanıp,baştan çıkarıp, hiç birşeyler olmamış gibi adice safça ve masumca davranarak onların ya da senin gibi adi şerefsiz orospuların adice tuzaklarına düşürmeyi beklediği herhangi birilerinin herşeylerinden yararlanıp, amannn nasılsa bir salağı yakalarız bir nasılolsa mantığında normal yada anormal geçmiş yaşının da getirdiği korkulardan,komplekslerden ötürü; günleri,haftaları,ayları hatta utanmadan yılları da katmak anlamında sırf kafese koyup evleniriz, tüm pislik iğrenç geçmişimiz unutulur dileklerinden ötürü umrarım sen vede sen,n gibilerin hep başına uğrar ve de sürekli siktiredilip dibe varırlar ; sadece de orospu değil sürekli orospuçocuğu olduğundan ötürü sadece zevk değil mahrumiyetten ötürü hep kendini satarsın umarım.Ps: ben senin ne eski tanıdığın,sevgilin, ne de sen ya da senin gibi insanlarla birarada yaşamak istemeyen bir düşman olarak et beni istersen; ne yazık ki sen ve de senin gibi aşşağılık aile görgüsü terbiyesi alamayan özenti özgürce yaşadığını zanneden hem kendini hemde tüm hayatı kaybeden zavallılardan nefret ediyorum ve hepsini değilsede çoğunu yeterince tanıyıp, yaşayıp gördüğümce(en yozlaşmışı ve de adisi izmir vede yöresi).sen vede senin gibi pisliklerin tüm çözümü intihardır belki bazı normal iyi şeylerin dönüşümü adına: bazı diyerek tümünün gidebilceğine asla inananamadan sen yada diğer çoğul kötülükler gittiğinde bir umut ışığı olarak saflık misali efsane niteliğinde .....

PuCCa dedi ki...

Benimde çok umrumdaydı kimle ne bok yiyip yemiyeceğin. İçime dert olmuştu, kirli geçmişimle(?) yarım akıllı bir salağın, burda ağlayacağı..
Mal mısın nesin? banane yani yazdıkların.. Madem hısmım değilsin, akrabam değilsin sanane benden.. Sana mı düştü benim geçmişimin telaşı..
Zaten izmir yöresi sana hastaydı geberiyodu, iki kelimeyi yanyana getiremeyen şebek diye bileklerini kesiyolardı.. İzmirde yas ilan edildi, kızlarımızı beğenmedin diye.
Allahın kekomançisi, sana şu aklınla, bırak izmirliyi, çorumluyu, orduluyu tavuk bile bakmaz..

cecil dedi ki...

ahkam kesen adını yazmayan ödlek müsvette:
ne kadar doluymuşssun be. hangi kitaplardan yada hangi bloglardan topladın bu kelimeleri.çok iğreti durmuş adsız sıfatın altında . bir çelişkidir yani.ama puccacım şunu çıkartabiliriz adam sıkı takipçinmiş yani.. geçmiş filan diyor baksana :) yazıktır debelensin dursun :)hadsiz

cecil dedi ki...

ay demeden geçemicem:
yeterince yaşamış görmüşya çözüm öneriside intihar ya. kendinde uygulasa bu çözümüde rahata erse vatandaş
ha ha ha ha oksijenimizi azaltmasa bariiiii

mistral dedi ki...

vay be adam ne kaynamış.yıllardır içinde biriktirdiği kini dökmüş.tüy gibi olmuştur heralde:)pucca işin zor valla kafası bozulan sana patlıyo.bazen bende kaynıyorum sana canım sıkkınken,sende bana keko, abazan filan diyosun rahatlıyorum.çok iyi geliyor:)ama hiç bu seviyeye çıkamadım tabiki ayıp etmiş bu arkadaş.
binaenaleyh lafın özü şey dicektim.bitane yazın varmış, orda kendi resmini kullanmışın yani öyle bi söylenti var. o yazının ismini çaktırmadan bana versene merak ettim resmini kii vermezsen yukarıdaki arkdaştan daha feci kaynarım.onunki iltifat kalır.sadece izmir yöresini baz almam türkiye çapında kaynarım:)hadi kırma beni..

Sycorox dedi ki...

ben profillerini birleştirip evli yapanları gördüm valla millet manyamış ya:)
bu arada bu blog yazılarını araklama işine yuh,işi gücüde yok heralde:)

bi dost dedi ki...

ben de feysbukta saçmalamak istiyorum yaa.. ama abim görür, akrabalar neyim laf çıkar diye korkuyorum böhüüüü

mistral dedi ki...

versene arkadaşım o yazının ismini kılpaçinoluk yapmayıp versen nolcak.esra ceyhan zihniyetli

PuCCa dedi ki...

ahaaha boynuzlanan hıncını gelip burdan alıyo valla:pP
hayır analamadığım şey acaba lan genelevde çalıştım falan mı yazdım ben.. geçmişinde geömişin yazıp duruyolar ahah :pP

resim yukarda bak twiter var orda benim çok eski resmim ama, nasıl tanıdı ama çok şaşırdım adsız arkadaş.. Vallaa cin gibi insanlar var şu dünyada :Pp

Travis and Tyler Durden dedi ki...

DEMET AKALIN!!!

mistral dedi ki...

yok artık daha neler.senmisin şimdi o? bide o eski resminse yenisi nasıl ki bunun.hayallerimdeki puccayı katlettin.öldürdün onu pucca nasıl kıyabildin puccaya.gerçi ben senin yazılarını 4 günden beri filan okuyorum.ama bu süre içersinde ben seni esmer, daha az boyalı, tıknaz, daha dişlek, uzun saçlı, şişko gibi ama tam olarak şişko değil bi kadın olarak düşünmüştüm.ama o resim kokoş gibi.acımadan yıktın küçücük dünyamı be kadın:D neyse bunada şükür.genel olarak sevdim,beğendim,benimsedim...

PuCCa dedi ki...

ahaha saf mısınız nesiniz o marilyn mondroe..

mistral dedi ki...

hay a.q bende diyorum neden inceden tanıdık tanıdık geliyo bu abla bana:)alla alla ne bileyim marilyn monroe'yu beyazlar içinde etekleri uçuşurken görmeyince nerden tanıyayım ben.sanki sabah akşam marlyn monroe seyrediyorum.uyuzluk yapıcağına söylesene yokmu senin biyerlerde resmin bakabiliceğim dert oldu çok feci bana...

rahat yazar dedi ki...

PuCCa sana attığım maili okudun mu? (bunuekleyen.. adlı adresine)

rahat yazar dedi ki...

PuCCa sana attığım maili okudun mu? (bunuekleyen.. adlı adresine)

paramecium dedi ki...

http://gizemsel.blogspot.com/2009/04/blog-post_2551.html

aynı bolg yazarı olabılır mı bu gızemsel acaba?

Unknown dedi ki...

yok yok, güzel oluyo insanların 4 bi yanda böyle göze soka soka yaşaması da, sonrasında toparlaması çok zor...
insanlar hala benden yas tutmamı bekliyolar, durum o kadar vahimleşebiliyor yani...
ben o sırada sevgilimle gün içinde görüşmüş yada msnde konuşuyo oluyorum...
ne biliym, böyle 4 yana açılarak yaşamaktan biraz tedirginim ben artık.. yada yorgun. insanlara herhangi bişeyi anlatıp kabullendirmek çok zor.. valla...

mistral dedi ki...

yok heralde öyle bi resmin.marilyn monroemuş o da bende tanıyamamışım.saf olduk hemen.hem sen benim film zevkimi bilmeden neden saf ilan ediyosun.koy bakalım bi rambo 1.2.3.4.5ten bi resim yada karate kit olur mesela miyagi ustayı ensesinden tanırım.yada tango ve cashten bi kare.siplinter usta veya fredi krugerıda anında tanırım alayını.gerçi son ikisi uçuk oldu.onları sende tanırsın:) tabi erkek bunlar.erkekleri tanımak kolay kadınların hepsi birbirine benziyor.kadınlarda show tw gece yarısı kuşağından emanuel olabilir yada sarışın olsun diyosan justin aynı kuşaktan:)bunları tanıyamazsam haklısın saf olabilirim çünkü çocukluğumuz bunlarla geçti.ama siz kızlar ne anlarsınızki.marilyn moroe ben doğmadan önce hakkın rahmetine kavuşmuştu be:)istemiyorum resmini şevk bırakmadın...

PuCCa dedi ki...

tüüh bende tam resmimi koyacaktım.. napalım..

paramecium sanırım sadece ismini yürütmüş onun..

Adsız dedi ki...

Pınar ÖZENÇ misiniz acaba?
değilseniz kusura bakmayın fena keklendim demektir.

mistral dedi ki...

herkese açık koyasan bakmamki.bana özel özel koyucaksınki değeri olsun.yoksa herkesin gördüğü resmi ben ne yapayım.neyse sen düşün bi bunu.bana özel resim koymanın yolunuda düşün.yani öyle bişey olsuki resim orda olsun ama bi ben görebileyim.hadi sen bunu başarabilirsin puccacık.bize ayrılan sürenin sonunada geldik bu arada bidahaki sefere görürüm insallah.çünkü görenler varmış benim neyim eksik dimi..

PuCCa dedi ki...

Hayır adsız keklemişler starda çalışmıyorum :)

(( ¢αиıѕı )) dedi ki...

valla şu msn mıçmıçlarıhakıkaten de bayıcı sen en iyisini yapıyosun canım..saLLa..şu saçma sapan yorum yapan bazı arkadasların baska işi yookmu acaba sevgilerimle canım

mistral dedi ki...

yürü be olm ne yazmışın. bak koskoca paragraf yazmış ama sadece iki yerde nokta kullanmış. adamın sadece bir cümlesi dokuz satır.okudum arkasından veleddualin amin diyesim geldi:D arka arkaya dua gibi yazmış adam. ama harbiden dokuz satır yazmış bi cümleyi sallamıyorum isteyen saysın:)bravo gidin üstüne puccanın,propaganda var burda.pucca saf türk kızlarının ahlakını bozuyor.orta çağda olsak yakarlardı bu puccayı yemin ediyorum.gidin üstüne milli bir görevdir bu.Hatta puccayı lanetleme köşesi diye bi blog acsam ben bizzat tutar bu olay.ver gazı gir müziği toplanır böyle arkadaşlar.hep beraber basarız küfürü:D

PuCCa dedi ki...

ohaa mistral alt komşum olduğundan şüpheleniyorum senin..
aynı anda her seferinde bu kadar tesadüf olmaz yani..
sildim yorumunu adamın.. çok ırkçı takılmıştı dedim ötsün dursun kendi halinde lise 1 siyasetiyle..

ESTHER dedi ki...

benim sevgililerim de entel danteldi. onun için bi bok yapamadım face'te.. şimdi süha die bi arkadaşımla evli takılıyoruz namımız yürüsün die... öyle yani gayet bahtsız bir insanım şurda da kendi hayatımı okuyorum sık sık...

mistral dedi ki...

kalplerimiz bir be pucca ben uyumuşunsundur diye tahmin ediyodum.saat 5 olmuş yine.yatmadan sayfana bi bakayım dedim.çok kaynıyolar diye üzüldünde ondanmı uyku tutmadı yoksa:)

PuCCa dedi ki...

Hayır uykusuzluktan gebermek üzereyim, işe gidecem birde.. sadece temanın içine sıçtım.. onu düzeltemiyorum :(

sabah bu yorumumu okuyan yardımsever iyi kalpli arkadaşlar temamı kaybettim, kızıl saçlı kızımı, marilynimi.. görürseniz haber verin...

mistral dedi ki...

pucca bide bak saat 5 olmuş boştur senin site koysana resmini 2 dk göreyim bi seni dünya gözüyle.hadi kim olurki zaten saatin 5 inde başka..

mistral dedi ki...

pucca hadi koy resmini.bu arada temanın hakkaten içine sıçtın.çok iç karartıcı oldu siten.hadi koy resmini koymıcaksan koymıycam de.yarın benimde bi dünya işim var.hadi yav

PuCCa dedi ki...

ahah manyağa bak ne koycam resmimi... Sağdan semra özala soldan şenay düdeğe benziyorum..
Hiçbir farkım yok valla, arada sırada esra ceyhanda çıkıyorum, "kıyamet alameti dendi, taşlandı ama 24 yaşına kadar yaşadı..."
Şimdi tek istediği koca diye :((

mistral dedi ki...

soldan şenay düdek mi o kimdiki:)gerçi kim olursa olsun heralde semra özaldan hallicedir.ozaman pucca sağımdan gelki solunu göreyim.çok yoruldum hadi ii geceler.hadi yat sende uykusuz kalma aklım sende kalmasın kıyamam hiç:P

Adsız dedi ki...

valla fox on daki haberleri sunan hatun cikmada kim cikarsan cik.

bu arada eski tema daha bi guzeldi sanki, fotografta lazimsa http://www.fotokritik.com/49093

PuCCa dedi ki...

yok temaları tek tek deniyorum şimdi.. madem sıçtım bari oynayayım..
ah anacım haberleri sunsam, ah bana bir sundursalar daha ne isterim allahtan (daha çok şöhret, daha çok para, ve gani gani zengin koca)

cecil dedi ki...

:)) günaydın :)
yanlız artık yorumlar yazıların önüne geçmeye başlıyor gibi:) okumadan geçemiyorum :)
mistral e çok gülüyorum :)
veleddaaalinn amin he :))
adam yazdığına yazacağına pişman oldu eminim :) ee bi de şimdi bizlere cevap vermek için daha bi gazla yazıyodur :) ama yayınlanmıyor :))) tırnakları yiyip bitirdiğine eminim :))
kolay gelsin tüm çalışanlara

Adsız dedi ki...

O kızın sen olduğunu biliyorum, yeme kimseyi şimdi burda.

Adsız dedi ki...

madem o haberleri sunan hatun degilsin, hadi biraz ipucu ver bakalim hangi kanaldasin :( valla cok merak ettim kiz

http dedi ki...

şimdi bazı kıskanç blog yazarı hatun kendini yiyordur eminim, "neden pucca nın yazıları çalınıyor da benimkisi çalınmıyor" diye... :))

abartmıyorum)

PuCCa dedi ki...

Hangi kızın?

Nakhar dedi ki...

msn ve facebook kullanmayan sözümona cool bir insan olarak yazayım bari..

msn ve facebook hakkında yazdklarını birebir bir kız arkadaşımda gördüm hemde anı anına yaşadım yani.. :))

önceleri aşkımla çok mutluyum diye yazdı, profillerin resimleri değişti, şifreler verildi karşılıklı 3 ay sonra ayrıldılar çocuk dediğin gibi evdeyim, işteyim, yeni bir kızın peşindeyim vari şeyler yazarken kız "doludizgin mutluluğa koşanlara çelme takmak istiyorum" yazdı... arkasından milyon tane şey...

çok güldüm yerinde tespitlerine :))

cecil dedi ki...

amanınnnn sorunmu var sayfanda pucca ... bu ne darmaduman herşey .. kessik kesik bütün yazıların .. renkler değişmiş... neler olmakta .. yoksa benim bağlantının azizliğimizidr?help?

Adsız dedi ki...

Pukaaa twiterındaki resimden bahsediyorum. Hemen kaldırmışsın twiterini ;) o resim senin resmin, ben önceden görmüştüm resmini.

PuCCa dedi ki...

cecil senden yana değil, benden yana sorun var... Gece bozdum temayı, şimdi de işyerindeyim öyle kaldı malak gibi..
Valla adsız seni iyi yemişler. Höst yani derler adama marilyn o.. Hiç mi genel kültürü olmaz insanın..

Adsız dedi ki...

tema güzel ama çok resmi, bu bloğun samimiyetine hiçç uygun diil.

PuCCa dedi ki...

temaa bu değil! eve gidene kadar idare etsin diye koydum..

Adsız dedi ki...

pucca artık bloguna reklam almaya başlamışsın bakıyorum :D

PuCCa dedi ki...

ahaha almadım ya, bunu eve gidene kadar geçici koydum, netten indirdiğim ilk temaydı, böyle çııktı..
eve gidene kadar milyarlar dolar mı acaba cebim :pp

Adsız dedi ki...

tamam monroe, geçici olduğunu yorumlardan anladım zaten de..iyiki kalıcı değilmiş..yani..

Adsız dedi ki...

Aaaaaa bu tema!! sen cidden O'sun .. :) herkes cidden seni çok merak ediyormu acaba? "evet" heralde.. ben de.. ama niye ki? merak edicek bişey yok ki, ortamın havası beni de etkilemiş sanırım..bu tema çok tatlı, sıradaki gelsin bakam..

Adsız dedi ki...

http://www.blogskins.com/info/3318/ - bir marilyn monroe teması. sana tema bakmıyorum :) öyle gezinirken karşıma çıktı .

Adsız dedi ki...

yahu bu kızın resmiyle cismiyle niye uğraşıp duruyonuz.(çekilin ulan puccanın abisi geldi).bırakın hayallerimizdeki gibi kalsın.ama temanı hemen değiştirmen dileğim.çok soğuk geldi.

cecil dedi ki...

meğsi..puCCa
bilgilendirme için..
ama eski düzen gayet iyiydi.

PuCCa dedi ki...

ahah içimde kalmıştı puccalı bi tema..
bugün öyle herşeye bakıyorum sııkıldıça yaa, eve bi gitsem kuratsam bloumu şu hallerinden :)))
renovaito onu ben gece yaptım.. denedim.. kapkara oldu hertaraf..

Adsız dedi ki...

Adı olmayan arkadaşım , hayal dünyasında yaşamıyorum, sen de yaşamıyorsun, kendisini yaşıyor zannedenler de yaşamıyor..sen de fazlasıyla merak edyorsun bence, herkes.., ama içinde kalıcağı için kimse açıkça dile getirmek istemiyo. "ahan da işte pucca benim" diye atlamıycak ki marilyn. Asıl merak etmeyenler merak etsinler bence! merak etmek güzeldir yaw, bak ciddi diyorum. (bu kadar yazdım, ya yayınlanmasa. :) )

Kunegond dedi ki...

sitenin eski dizaynı geri gelemez mi acaba? çok beğeniyordum. yazı çok güzel olmuş. face'deki mesajlara ve resim yorumlarına ben de kıl oluyorum. gizem'i de şiddetle kınıyorum.

PuCCa dedi ki...

inşallaah yapcam o halini akşam olsun diye bekliyorum evde rahat rahat yaparım. şimdi öylesine temaları dayıyorum..
kaldırmış gizem blogunu..

sanırı dün gelip, izmirlilere küfür eden gizemdi :pp

cecil dedi ki...

yesss böle daha iyi olmuş.. yok biz alıştık değişiklik olunca yabancı bir yerde gibi oldum kendi adıma..ayrıca baştaki resim süper.. sanki bana benzemiş hafiften :)
böle bir resmim var idi..

pudra dedi ki...

bu şablonda kal bence de

pudra dedi ki...

bu arada silmiş hemen
okuyamadım böh

pudra dedi ki...

yorum eklemeye doyamadım ama bir şey çok dikkatimi çekti
zodyak'ın hakkında kısmındaki her şeye rağmen mutluyum kısmını nerden baksan 5 profilde gördüm
diyordum acaba şarkı sözü mü nedir
meğersem böyle bir mevzuymuş
yazacak olayı olmayan yazmasın ya da kopyalamasın der gerizekalı karı sürüsünden nefret ettiğimi belirtir reputation derim.

Adsız dedi ki...

mistral denen boş geri zekalı, senin hiç mi kişiliğin karakterin yok yada işin gücün yokmudur ki; sabahlara kadar göt yalamak adına feyz alıp yalakalık yapıyorsun bilinçsizce olan olamayan zararlı pisliklere fan club üyesi oluyorsun, kayıp kişi dikkat et de kendine bari sahip çık zavallı!!. pucca denen sefil orospu sana gelince madem çok lise bir seviyesinde tüm yazdığım eleştirilerimi içine atıp korkarak silip insanların önüne seremiyorsun asıl sen götün yiyiorsa benim dün gece yazdıklarımı yayınla, bende tüm profilimi vede bloglarımı herkeze ve de sana açık edeyim de herşey açık seçik olsun, ne dersin modern toplum kerhane gönüllüsü?....

Adsız dedi ki...

kızıl saçlı kız çok yakışıyordu oraya ama

ukala dümbeleği dedi ki...

ya kızım sende amma yaptın he neden kendine bu kadar hakaret ediyosun mavi gözlü azcık dişlek harbi hoş hatunusun
yok şenay düdek yok esra ceyhan daha neler
kendine haksızlık etmeeee

larry dedi ki...

İlginçtir ki Pucca, popülaritenden kaynaklı olsa gerek, kıl olduğun şeylere link verdiğin zaman bile onlara kıyak yapmış oluyorsun, ilkin onu söyliyeyim. Sonra iki laf edeyim : ..............sildim hepsini...diyeceğim o ki; maalesef genel de var bir popüler kültür kurbanı çoğunluk ama bu umutsuzluk yerine bilakis fırsat yaratır kendini bir parça geliştirmeye gayret gösterene...Uzun uzun yazıp kafa ütülediğimi düşünüp sildiğimin özeti budur. Bu defa yorumları okumaya vakit bulamadım ama münazara etmek isteyen varsa , beni de yazın listeye...

HoRoZz dedi ki...

Böylesi uzun yazıları okumak benim için büyük sabır demektir. Genelde okuduktan sonra "bu ne selek yazıydı lan böyle" modu olurum hep.. Hepte kendime kızarım.. Hani "ulan başka işin gücün yok geliosun böyle işe yaramaz şeyleri okuyorsun. Git wikipediaya takıl. Bişiler örende okuma alışkanlığın bişiye yarasın" havasında olurum hep..

Yazıyı büyük keyifle okudum ve bazı yerlerde güldüm..

Eferim eferim.. Aynen böyle devam.. Favorilerime ekledim gitti bu blogu..

mistral dedi ki...

pucca bu tema ne böyle ya dötün gibi olmuş.eskiden böyle diğer yazılarına geçiş yapapılıyodu.onlar nerde?daha önce hiç geçiş yapmadım ama yinede orda dursaydı onlar.bide yeni yazı yazsana artık. okuyayım,eleştireyim,olmamış diyim,hiç beğenmeyim. hadi bi zahmet çok canım sıkılıyor bu saatlerde..

PuCCa dedi ki...

şimdi adsız malı, yorumunu sildim, yok izmirliler batılı günahkar, ülke elden gidiyor.. yok kürtler yok ırklar.. kendini kanıtlaman için ne diye kastıysan.. ama senin anlayacağın dilden yazıyorum bu kez..

burası benim keranemse zırt pırt gelme, erkek orospuya ihtiyacım yok çünkü!
ama devamlı olarak gelip annene bakıyorsan, valla anneni bile almadım.. O kadar vahimdi ki durumu, belli standartlarım var benim.. Bende ananı izmire yolladım, ordakiler ve etrafıdaki köy, kasabalar üzerinden geçiyor şimdi...
Eğer acele edersen seni de yaparlar, koş koş koş.. vakit kaybetme hiç.. bi daha bulamazsın bu fırsatı.. hadiii...
...
haa bide mistrale demişsin ya döt yalamak için geliyo diye.. kusura bakma ama senin durumun daha kötü, sen resmen dötünü siktirmek için geliyorsun.. bana laf söylesede rahatlasam, içimin yağları erise diyerek heveslenip haldır huldur yazıyorsun..
....
Artık yayınlamıcam bunlar gibileri bu sondu.. yazası olanlar boşuna yazmasınlar.. cevabım yıkardaki gibi olacak.. okuyup okuyup tatmin olsunlar..

cecil dedi ki...

ha ha ha ha .. pucca harikasın yine :) canımsın canım :))
zorla kendiyle ilgilendirmek istiyor garipp :)
kıskananlar çatlasınnnn:)))
mutlu pazarlar pucca cım ...

mistral dedi ki...

alla alla ben mi döt yalamak için geliyomuşum.doğru bir tespit yapmış arkadaş keşke silmeseydin merak ettim ne yazmış.hem yalayan memnun yalatan memnunsa ona neymişki.bide şimdi aklıma geldide ben puccaya hiç iltifat etmedimki.hatta çoğunlukla eleştirdim.puccağğ seni seviyorum demedim ben hiç. pucca yeni teman dötün gibi olmuş,hiç beğenmedim yazdım.bu cümle ordan bakılınca puccca dötünü yalamak istiyorum diyemi görülüyor acaba=)adam cecile yalaka dememiş bana yalaka demiş bunca yorumcu arasından en yalaka benmiyimki bana patlıyosun. neden beni seçtin?neden ben neden? ama iltifat etmediğim etmicem anlamına gelmez ileride edebilirim.belki ileri görüşlü bi arkadaştır=) zaten burası bana çokuğursuz geldi.puccanın yazılarını okumaya başladığım günden bu yana başıma eşşek şeyleri yağıyor.bir gün girdim facebooka baktım kız arkadaşınız birine hayran olmuş diye bir msj.dedim benim kız arkadaşım benden başka kime hayran olabilirki.girdim baktım pucca günlük.burayla tanışmama o vesile oldu yani. okudum sinir oldum, basitçe dedim;küfür ederek abazaları topluyor,benim kız arkadaşım salakmıki gitmiş buraya hayran olmuş dedim. bi yorum yaptım pucca bana abaza dedi.ikinci yorumunda başka bi kız "bizden akıllı değilsin, tek farkın 10 cmlik şeyin" dedi.lafa bak:) hadi bitane daha yazısını okuyayım dedim.sonra hadi bitane daha..baktımki okuyorum ben bu yazıları:)ama neden okuyorum bilmiyorum.puccanın hayatının benimkiyle yakından uzaktan alakası yok.ama diğer blogları okuyamıyorum sıkıcı geliyor. sonra nasıl bi gudubet yerse 3 gün geçmedi sevgilimden ayrıldım.zaten benim işlerim nedeniyle şehirlerimiz ayrılmıştı.yani tek ortak noktamız burası kaldı. belki o yüzden anlam veremediğim bir iç güdüyle buraya girip duruyorum.bunalımdayım belki gelmeyin benim üstüme kardeşim:)zaten sabahlara kadar uyuyamıyorum, oyalanıyorum işte burda.kime ne zararım varki? pucca be sen bari beni seviyosun dimi?

PuCCa dedi ki...

ahaha mistral seslenseydin kız arkadaşına bari beni bırakma diye, ben senin için istek parçada koyarım.. bi sonraki post ikinizin resimlerini koyup üzerine kalpler falan oynatırım :pp
ne ciddiye alıyosunuz yaa, adam izmirlilerin topu ve yöresi intihar edin diyor.. Böyle sallayıp hakkında birşeyler yazınca siz, onun götü kalkıyor.. benim hakkımda yazdılar diye seviniyor garibim..
Götü biraz yeseydi, kendi blog ismiyle yazardı. Adsızla yazıp mastır yapan bir götleği ne ciddieye alıyorsunuz.. Ona onun anlayacağı dilde cevabı verdim.
Siki olan yaratıkların hayatı sadece organları üzerinden yorumlamaları çok acınası..

Adsız dedi ki...

Avucumda
Hepinizin zarfı
Ne kadar çok
Sağol dediniz


Hepiniz

mistral dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

çok güzel bir site tavsiye ediyom size, okuyun kültürlenin pucca sakinleri.
kadın dediğin böyle olur işte. pucca sende nasiplen kızım biraz.
www.vzgelirtrsgider.blogspot.com

cecil dedi ki...

aaaa bu nedir ya .. git kardeşim sen oku ne tavsiye ediyorsan.. madem beğenmiyorsun ne yorumlarda dahil takip ediyorsun!heyy allam ya
bak canım bişeyi beğenmezsen ona yan bile bakmazsın ilgilenmezsin yazmazsın çizmezsin vaktini vermezsin .. bunu sana hiç kimse öğretmedimi? aslında öğretmeye çalışmıştırda sen anlamışsındır .. hani bir nato mermer nato kafalık söz konusu..ne karın varsa git ilaç al.. burdan sana fayda yok...hadii yolverrr yolverrrrrrrr
ve git bi köşede bayıl..

cecil dedi ki...

hımmmm pc başındasın hemen onay verdiğine göre .. aklımdayken şunu söyliyim .. ben sana diyet konusunda bir tavsiyede bulunmuştum elma sirkeli su?
sakın es geçme vakit kaybetmeden başla süper bişey... valla ben diyet konusunda ihtisas yaptım
denemeni şiddetle tavsiye ediyorum...

PuCCa dedi ki...

6 gün dayanabildim ona..
çok kötü kusuyorum onu içince ben yaa.

mistral, valla kız arkadaşın öyle birşeyi ben duymuş olamaz. Hayatta yapmayacağım şeylerin başında o test etmek..

cecil dedi ki...

alla alla.. ya bu diyet için tavsiye edilen şeylerin en içilesi olanı sirkeli su yafs... çokmu kattın acaba büyükçe bir bardağa 1 tatlı kaşığı kafi..
bal katma .. ballı sirkeli tavsiye ediliyor ama .. ıykkkk balla iğrenç ötesi!
biz oldukça kalabalık bir grupla bunu deniyoruz ve süper sonuç aldık.. azcık katlancan yani..

Alexis dedi ki...

PuCCa derim başka bişey demem manukyan falan vız gelir tırıs gider :P..hııııhhh...

PuCCa dedi ki...

Manukyanı seviyorum ben ya, hattaaa hepcinizden önce gördüm onun güzelim bacaklarını:))
kıyaslama yapılacak bişey yok ki bloglar arasında. Herkesin kendi eğlence alanı, kişisel bloglar..
haa derseniz en iyi olana bok gibi para verecez.. Hile yaparım, hurda çalarım diğer blogcuların yemeğine zehir atar o parayı alırım..

Alexis dedi ki...

yaparsın xD.. birsürü blog var zaten hangi birini okuyalım. ama bi bloga girip yorum olarak diğer blogun linkini vermek garip değil mi yani(!)

MANUKYAN dedi ki...

ah be adsız kardesım ne dıyım ben sana neyse pucca cevabı vermış gerek yok boyle kıyaslamalara..

Curly dedi ki...

Allahtan benimkininde feysbok hesabı yok...İyikide yok bilmesin kimse nazara geliyor insan sonra valla bak...

Zodyakta Bokuyla Oynayan Kız dedi ki...

PS: Yazdığım o şiirimsi şeyleri sosyomatta, forumlarda, bloglarda görmeye çok alıştım.. Hatta kimisine facebookta grup bile açılmış.. Neticede 4-5 satır diye alıntı yazmadan konuluyor anladım. Ama milliyet blogda bir karı var, biri mail atmış söyledi sağolsun.. yazdığım şeylerden kendine manita yapıyor.. Bana bak sürtük sil onları! o kadar yazdım, ben bitane bulamadım, zilli aynı yazıyla bulmuş!
Peki ya şu günlükte yazılanları baştan aşağıya kopyalamak nasıl bir gerizekalılık örneği olabilir ki? Yazıları geçtim mal insan benim profilimi bile almış.. Sonra sıkılmış benden, gidip teyyareden çırpmış.. Yavaş yavaş dağılmadan sizinkini yürütmeden bir uyarı yapmak gerek dedim ben..

öZELLİKLE BAK SÜRTÜK ÇOK GÜLDÜRDÜ BENİ. NEDENSEEE?

BENDE FACEBOOKTA ÇÜKÜM DÜŞMESİN DİĞERLERİNDEN GERİ KALMİM DİYE KENDİMİ RİLİŞINŞİPTE GÖSTERDİM. SONRA ADAM SANDLERLA BİR KARE RESMİMİ FOTOŞOPLADIM. KİMSE ÇAKMADI. DALYAN GİBİ SEVGİLİM VAR SANIYORLAR. NE MUTLU BANA!

diclece hayata bakış dedi ki...

offf bütün yaralarmı deşmek zorundamısın sen benim.Benim de en içime dokunan şeydir.falanca ile ilişkisi var evli bilmemne. bi kere sadece ciddiye alıp jest olsun diye "ilişkisi var" yazdığım durumuma bakıp aslında çok hızlı gidiyoruz diyen tiplere çok üzülüdğümü bilen sevgilim "eğer kabul edersen facebookta bi davet gönderdim" demişti bi baktım benimle ilişkisi olduğunu yazmış. deli olmuştum mal gibi sanki evlenme teklif etti.sonra aramız birazcık bozulsa hemen facedeki durumuna baktım değişmişmi diye paranoyakça. Gözünü sevdiğimin kozmik dengesi secretın da yardımıyla 4. ayımızı kutladığımızı 1 hafta geçe benim durumumu falanca ile değil sadece ilişkisi vara çevirmiş. nasıl terkedilmiş hissettim bilemezsiniz. inanamadım. sormadım da. akşamına seni bir yükten kurtarayım diye onun zeminini hazırladığı ayrılmalıyız temalı konuşmayı yaptım.ah facebook herşeyin bookunu çıkardın yani.olsa dert olmasa dert:S