25.04.2009

Sevgili bacım..

Zoydaklıyla çocukluğumuzdan itibaren salakça bir eğlenme anlayışımız vardı. Her çocuk gibi bizde balkondan aşağıya mandal atardık. Sonra mandallar bitti, bir kilo zeytini yiyip çekirdeklerini atmaya başladık. Zeytinler bitti, dolaptaki sebzeleri atmaya başladık. Onlar da bitince, bir tencere kuru fasulyeyi aşağıya boşaltmıştık. Aşağımızdaki bütün camlar kurufasulye olmuştu. Bir gün büyüdük, gene balkondayız bu anılarımızı anlatıyoduk, nesine eğleniyorduk diye merak ettik. Gene mandal attık. Sonra o mandallar bitti, "su dökelim mi lan" dedik. Gittik bardak bardak suyu dökmeye başladık. O sırada ama inanılmaz eğleniyoruz, Balkonun kenarına pısmışız biri geçiyor hoop suyu döküyoruz. Babam da evde. Aşağıda insanlar nasıl küfrediyor bize. Sonra bardakla suyu getirip götürmek zorumuza geldi, banyo musluğuna hortumu taktık, milleti sulamaya başladık. Köpekli bir çocuk var, köpeğine suyu attıkça deliriyor köpek oraya buraya saldırıyor, bende suyu tam köpeğe getirtmeye çalışıyorum. Geldiler kapıya babama şikayet etmeye, Adam doğal olarak diyor ki, "Yanlışınız olmalı, bizim evde küçük çocuk yok" Sonra arkada hortumla bizi bi gördü. "Pardon tamamen unuttum, özürlü çocuklarım var, beyin özürlü olduklarından naaptıklarını bilmiyorlar. Kusura bakmayın" dedi. 2 hafta harçlıklarımızı kesti. Çocukken babam yaşadığımız şehre geldiyse, haftasonları babamın evine giderdik. Babam bi sefer 2 ay gelmemişti oraya. Bi gün aradım babamı, gene gelmemiş. Ama artık dayanacak gücüm kalmamıştı, şu evden gideyim de dedim. Babamla telefonda sanki buluşacakmışız gibi konuştum. Sonra aldım zoydaklıyı yanıma, gittik oraya. Babamın evine giden yol benim için cennete giden yol gibiydi valla. Bir seçkin kırtasiye vardı. Her ordan geçişimizde 1 saat dikilip ordaki oyuncakları izlerdik zoydaklıyla. Ama nasıl, ne hayaller kurardık, hiç birbirimizi dürtmeden. Transa geçiyorduk resmen. Neyse geldik biz babamın evine. Adam yok evde tabi. El kadar bebeyiz anahtar falanda yok bizde. Balkondan girdik eve. Bakkala bir ton borç yaptık, evi aburcuburla doldurduk. Babamın kütüphanesi vardı. Masonlukla ilgili bir bölümü var, kitaplığın orda işte bir kitaptan korkuyoruz. "Şeytanın dini masonluk" yazıyor. kuru kafa var kitabın üzerinde. Mahallenin çocuklarını topladık, kaydırağın üzerinde o kitapla şeytan çağırdık. Kan dökmek lazımmış diyoruz herkes yarasını kanatıp kitabın sayfalarına sürüyor. İçimize şeytan kaçmış gibi davranıyoruz falan. Sonra tabiii, biz unuttuk gece evde yalnız kalacaz zoydaklıyla, bizi bir tırsma aldı. yusuf yusuf atıyoruz resmen. bu korkudan nasıl kurtulabiliriz dedik, Rüya ersavcıyı, Bisikletçi babayı, Sindy bebek evini hediye eden bütün 0900 lü numaraları aradık. Sabaha kadar ama hepsiyle konuştuk Bisikletçi babanın bütün sorularını bildim, sonra dedi "bisikletimiz kalmadı bi daha arayın" dümbük! Sindy bebek evinde de, son soruyu bilememiştim. Rüya ersavcının bütün şarkılarını dinledik ama telefondan. Sonrasını anlatmim, babamın bu olayı duyduğunda kalp krizi geçirmek üzre olduğunu söylememin gereği yok yani...
...
Birbirimizi korkutmaktan inanılmaz zevk alıyoruz zoydaklıyla. Yok böyle bir haz. Hala bunun için uğraşıyoruz. Bir gün, Zoydaklının odasındaki dolabın içine saklandım. bekliyorum yok, ekmek arası bişeyler yapıp gene girdim dolaba. Bekle bekle gelmyor kız. Ama en az 1 saat beklemişimdir. Sonra sıkıldım, çıktım, benim odaya girdim, bi baktım zoydaklıda benim dolabın üstünden iniyor. Oda beni korkutmak için oraya çıkmış 1 saattir bekliyormuş. Eve yeni geleni de korkuturuz. Antalyadan misafirimiz gelmişti bi gün. Kıza bir hikaye anlattık, "senin yattığın yatakta kardeşimiz öldü, Foçaya gitmiştik, bir aylığına. Bir döndük ölmüş meğersem. Tam 1 ay cesedi bu yatakta kalmış" Bide nasıl ayakçıyız, nasıl ağlıyoruz, çarşafları bile bunlardı diyoruz. Zoydaklı sarılıp sarılıp ağlıyor yastığa, buna kafasını koymuştuu diloo diloo diye.. Kıymetini iyi bil seni orda yatıyoruz diyoruz bide. Kızcaaz yatamamıştı o gece. "şaka lan şaka" diyoruz. Yok gidip babama söylemişti pis kaltak! Gene harçlıklarımız kesilmişti. eve gelen misafire hayvansal hareketler yaptığımız için.
Mesela zoydaklının bi arkadaşı bize gelir, ki zaten bizim ev ege üniversitesi kız öğrenci yurdu gibi. Bütün hepsi bizim evde yaşıyor. Gitmeleri için elimden ne geliyosa yapmıştım. Biri geliyo mesela "Aaaa zoydaklı bu senin bahsettiğin kaşar arkadaşın değil mi? hani bakireliğini 14 yaşında 7 kişiyle bozmuş olan kişi" "Aaa ben seni tanıyor gibiyim, zoydaklı hep bahsediyo senden, saf olan kızsın sen, seni paso kandırıyolarmış paranı harcıyorlarmış" Bunlarla bir arpa boy gidemedim, çünkü zoydaklı kıyametleri koparıp babama ispitliyodu beni. Bende kızlara temizlik yaptırtmaya başladım. Yemek, bulaşık, banyo tuvalet temizliği. Sabah kalktığımda kahvaltıyı hazırlattırıyordum. Birde yapmazlarsa bağrıyordum. Sürekli aşağılıyordum onları. "Benden çok sen bu evde yaşadığın için yapacaksın temizliği, bok gibi yapıyosun yemeği zaten. anan baban sana bişey öğretmemiş" diyerek. Buna zoydaklı ses çıkarmıyordu. Çünkü bu sayede bulaşıktan kurtuluyordu. Hemde daha az öz dayanıklı arkadaşları gelip kalmaya başladı bizde. Ama kimisi olayın bokunu çıkarıyordu, karı 5 ay bizden çıkmadı. Bende gitsin diye ayakkabılarına el koydum. Gitmezsen bu ayakkabılar benim olacak dedim. Valla bak.. Aldım ayakkabılarını hatta İstanbula getirdim.
...
Zoydaklıyla ikimizde eşşek kadarız ama, hala garip oyunlar oynayarak mutlu oluyoruz. Hayvancılık oynuyoruz mesela. Hayvan seslerini kim daha iyi çıkartacak diye. O aslan sesini iyi çıkartıyor ben köpek. Birde nımnımcılık, gerçi bu oyunun sonunda saç saça başbaşa giriyoruz hep. Şarkıları nımnımnım diye söylüyoruz, hangi şarkı olduğunu bulmaya çalışıyor karşıdaki de. Ama hep hayır o şarkı öyle mi bak nımnımnımnııımnım böyleee diye birbirimize girişiyoruz. Gerçi ben şanslıyım burda. Mesela onu döverken hep gülüyorum böyle, oda sanıyor ki şakacıktan vuruyorum. Karşılık veremiyor bana, karşılık verirse sana şaka yapmıştım diyip daha sert vurabilirim çünkü. street fightercılık oynuyoruz mesela, bildiğin dövüşüyoruz birbirimizle, hala yapıyoruz bunu. Saç çekmek, gıdıklamak, cırmalamak yok kalan herşey serbest.
Her iki kız kardeş gibi bizimde kıyafet sorunumuz oluyor, ama zoydaklının öyle bir kötü huyu var ki, ne zaman facebooka baksam, arkadaşları benim kıyafetlerimi giymiş oluyor. En çok bu yüzden kavga ediyoruz. Lisedeyim bir gün, formanın üzerine hergün giydiğim kazağı bulamıyorum. Evi talan ettim yok, Zoydaklı da benle arıyor bide. Sonra kapıya arkadaşı geldi okula gidecekler diye. Kıza benim kazağımı vermiş. Ben bir fıttırdım, dolaptaki bütün kıyafetleri balkondan aşşağıya attım. Bildiğin cinnet geçirdim.
Bizim eve biri gelsin mesela, biz zoydaklıyla koltukta yanyana oturur, kıkır kıkır gülüp o kişi hakkında 50 bin tane şaka yaparız. Yada beraber televizyon izliyorsak en mükemmel filmi bile 3 dakikada harcayıp sıçar atarız. Biz birlikteyken kimse bizim dilimizi anlamıyor zaten. Hık dedim mi ne demek istediğimi anlıyor patlatıyor kahkahayı yanen şöyle dur.. Alakasız hiç kimsenin anlamayacağı şeyler birde..
- Sizin oğlan odun çalmış mıydı..
- muhahahahahhaha
- Teyzeeeee
- ahahahaha
- Bis bis bismillllllllllllll hhoop hadi gençler...
yazdıkça yazıyorum anacım yeter bu kadar.. Yani yazının özü, zoydaklı seni özledim yanıma gelsene 2 günlüğüne :'(

31 yorum:

Zodyakta Bokuyla Oynayan Kız dedi ki...

Ramazan ayı geyikleri
-Bu filmde başrolde kim oynuyor
-Hz musa
-muhakokokahjajsıukk

bende seni özledim kokomançi. Ama yinede ingilteredeki evime gelmeyeceksin:D beni bunlarla kandıramazsın:D yemem anam babam yemem:D

PuCCa dedi ki...

pirzola yemek istiyorum pirzola ahahahaha :pP

Zodyakta Bokuyla Oynayan Kız dedi ki...

fikrimden geceler yatabilmirem bu fikri başımdan atabilmirem kehuheueheueheuehdjjkdkdkfdlf. bide dondurmacıda "hayıııırrrrr" diye haykırdığın canlandı gözümde:D:d

PuCCa dedi ki...

yaa bi kere hatırlıyo musun otobüse seni almamışlardı ben binmiştim, sonra inmiştim senin yüzünde. köpek yavrusu gibi bakıyodun

Missipipi dedi ki...

ne güzel anlaşıonuz lan biz peşpeşe 3 kızız hiç böle olmadık
küçükken balkondan taş toprak atmaca oynuoduk sizin gibi ama şimdi hiç muhabbetimiz yok özendim valla
bide soldaki kız zodyaklıya benziyi

Zodyakta Bokuyla Oynayan Kız dedi ki...

hatırlıyorum sana bu replik tanıdık geldi mi?

-Radyoyu kim bozdu
-Ablam bozmadı ben bozdum

Snra 10 sene fm radyoooooooo:D:D

Kadir kahpe kadir mucukss mucuksss

PuCCa dedi ki...

hadi zoydaklı fransızca konuşalım fox mani ahaha.. yooo biz fransızız, törkiş noo yok fox mani igi bugi ahahah.... yaa havuzu da yazsaydım keşke de.. ahaha ilk home partini hatırlıyo musun asıl ahaha :pP

Zodyakta Bokuyla Oynayan Kız dedi ki...

hatırlamak istemiyorum :@ misspisisipi aman ne karmaşık ismi var bu kızın. missipipi o kız çirkin bi kerem ben güzelim:Ppp

havuzu iiki yazmamışsın beee

gulnihal kalfa dedi ki...

Benimde kardşeimle şu aşağı sürekli birşeyler atma durmu vardı. Hatta İZmire bir kere çok kar yağmıştı. Abartım kart toplarını millete atmıştık ama bu toğların içinde koca koca taşlar vardı. Bİrde tükürme durumu var. Ama menü yapıp onu tükürüyorduk, evde hangi sulu yemek varsa artık.
Bu arada kardaşler hep böylemi? ben kıyafetlerimi ondan başkasıyla hayatta paylaşmam. Paylaştıklarımı da gider arkadaşlarına verirdi. Dayaklık bunlar.

PuCCa dedi ki...

"alo baloncuymuşunuz" ahahahah :pp

Zodyakta Bokuyla Oynayan Kız dedi ki...

asıl bomba "gitmeden şunu kalbime yaz çiçağam çiçağam" sakın anlatma bunu ha kadın okur mokur sen salaksın onun evinde girersin açık unutursun falan.

PuCCa dedi ki...

oo yooo bu konu da su dökemem eline hanfendi.. "yooo abla bunu sen söylemedin ki" hala aklıma geldikçe parta küte girişesim var sana :\

Fashioncholic Girl dedi ki...

bunu ben de yapardım kuzenlerimle // ama ben de üşenirdim bişey almaya // suyu şişeyle atardım (off ne acıtır :D) // bi de laf atardık yoldakilere // bunu da dedemlerde yapardık // büzüm evin balkonu bahçeye bakıo // dedem yakalamıştı // off ne kızdı ama :D

beju dedi ki...

çok kıskandım :'(
keşke benimde kız kardeşim olsaydı..
ne diyeyim maşallah size..hep böyle olun..kakaranız kikiriniz bitmesin..:)

ne ben olabildim ne de başkası dedi ki...

en büyük yardım ve yatakçı kardeşlerdir derim ben de her zaman:))

ben zodyaklıyı daha çok seviyorum diyip fitne mi soksam aranıza:PpP

Adsız dedi ki...

pucca ciddi sorunların var gibi duruyor burdan bakınca. bi kaç yazı önce için ve dışın arasındaki farklar, bunları herkese genelleyip rahatlaman, psikopat çocukluğun...

KaraKuzgun dedi ki...

Bu nımnımınmm olayını biz de abimle çok fazla yapardık.Yılan hikayesini süpermanın müziklerini felan yapar kendimizce eğlenirdik.Hele elektirikler kesilince..Mum ışığında gölge oynar dururduk bıkmadan.Sonunda hep kavgaya dönerdi iş ama kavga ederken bile gülmekten kırıldım.Abimle eğlenmeyi o kadar çok özledim ki..Keşke o da çıkıp gelse İzmir'den=/

Adsız dedi ki...

twitter'ını kapattın mı?

PuCCa dedi ki...

yooo açık

bi dost dedi ki...

"Saç çekmek, gıdıklamak, cırmalamak yok kalan herşey serbest."

aynı kurallar ablamla benim kavgamda da geçerli :D ben de gülerek onu pataklıyorum ahaha:D ama köpek canı yanınca cırmalıyo. ellerim it eline döndü yine pfff...

delininbiri dedi ki...

biz 3 kızkardeşiz..ablamla kavga ederdik çok..ama evlenip gittikten sonra ne kadar iyi anlaştığımızı farkettim..kızkardeşimle o kadar iyi değiliz..o biraz 'farklı' :) kardeşlerin böyle iyi anlaşabilmesi güzel..bir de kıyafet sorunu tüm kızkardeşler arasında oluyor demek ki.. :D

Adsız dedi ki...

:(



tombiş.

Zodyakta Bokuyla Oynayan Kız dedi ki...

cırmık konusunda kuralı ihlal eden hep puccadır. Snra sokaktaki kız suratıma bakıyor diye kızın birini dövmüştüm. nedense seni özleyemedim şimdi be pucca. dayak, şiddet v.s.

Adsız dedi ki...

pucca evli erkekler neden yüzük takmaz konusunu işlemeni istiyorum. ısrarla rica ediyorum. bekliyorum. stop. seni çok öpüyorum. muck. muck. muck.

sera

Anastasia dedi ki...

Biz de mahalleye yeni taşındığımızda baya bi yapmıştık bu tip muzurluklar. mahallenin kendini begenmiş tipleri bizm evin önünde voleybol oyarlardı hepisnin adını öğrenmiştik balkonda saklanıp bağırırdık "Güven topu tut,tut Guven tut muyahhaa" Yaa nihan yaa atsana kızım vs vs. BU salaklarda bakınırlardı etraflarına bi turlü anlayamazlardı. :))) Çocuk olmak gibisi yok ya :(

bahtsız bedevi dedi ki...

Dayak atma stratejin fenaymış. Farkettirmeden de dayak atılabiliyomuş yani. Ama artık açık ettin, bi daha yemez kardeşin.

Adsız dedi ki...

baban senin icin az bile demis.

sinderellaaa dedi ki...

keşke benimde kızkardeşim olsaydı!benim çevremdeki kız kardeşler genelde pek iyi anlaşamıyorlar,ne hikmetse aynı erkeğe tutulasıları geliyor. Her seferinde birbirlerine giriyorlar!Bu olayları gördükçe kızkardeşimin olmasını istemiyordum!Ama sizin bu patalı küteli dövüşmeleriniz ,ikinize ait bir diliniz olması ,içimde kız kardeş isteği uyandırdı!:)))Allah bozmasın!:....:=)))Annemle babama çok kızıyorum şimdi!:((

Adsız dedi ki...

Kız kardeş gibisi var mı yaw..
Nihal*Neşe

giz* dedi ki...

14 yaşında 7 kişiyle mi bozdun bekaretini?:D
cidden psikolojik sorunların farklı boyutlarda olmalı

zarpandit dedi ki...

ulaaa zeytin çekirdekleri herkesin hayatında yer etmiş pucca ya :D ne manyagız ya illa birinin kafasına atmadan rahat edemeyceğiz:D son dönemde lazer tutar oldum balkondan milletin önüne gözüne gtüne :D bak buda guzel oluyor.. :)

ps: 14 yasında 7 kişiyle bekaret bozma olayı nedir bacı ? yazılarda yakalamadım gözden kaçtı sanırsam :)