30.04.2008

Aşk denemeleri -3-

Bugün büyük gündü çocukluk aşkım olan Bora buraya beni görmeye geldi... İlk kez bir çocuk için 1 hafta boyunca lahana yiyip zayıfladım umarım değer diyerek bütün sabah ne giyeceğim diye kafayı yedim...
Bingoo giyecek tek birşey bulamadım!!! eşofmanlarımla gittim babamın arabasını çalmak zorunda(?) olduğum için erken saatlerde attım kendimi sokağa, sonra hayatımda ilk kez birini bekledim, bi insanı beklemek kadar iğrenç birşey yokmuş onu anladım...
Sonra buluştuk, hemen tanıdım, hiç değişmemeiş sadece sanki biraz boyu uzamış, neyse hoş beş muhabbet derken aslında çocuğun çok değiştiğini farketttim.. Haddinden fazla kibardı, sakızlı sakızlı kelimeleri yaya yaya konuşuyodu ve bu çok sinir ediyodu, espiriden anlamıyodu, espiri yapamıyodu, tikky bir tipi vardı...
Forum Bornovaya gittik, üç beş tur attık ben artık sıkıntıdan patlamak üzereydim ki babam aradı bağra çağra arabayı istedi benden upss!!! arabayı ona bırakmak için Çiğliye gittik... ilk kez hayatımda yanımda bir erkeği koruma güdüsü geldi, Çiğli, Bora için çok tehlikeli bi yerdi çocuk yumurta gibi pasparlak köşede sıkıştırırlar diye korka korka gittim, her allahın günü gecenin bi yarısı bile tek başıma korkmadığım mahalleye.. Kız gibi sesler çıkartmaya başladı duyan da zanneder ki, yüzüklerin efendisindeki dağlarda tepelerde dolaştırıyorum çocuğu.... Sonra dolmuşa bindik tekrar bornovaya gitmek için beyfendi yıllardır dolmuşa binmemiş çok şaşırmış bilmem neymiş... Sinir etti beni bıdbıdbıd dolmuşu aşağılayınca bende madem öyle inip yürüyelim dedim smyra nın ordan küçükparka kadar çocuğu gıcıklığına yürüttüm... Sonra bi cafede oturduk artık zaten pilim bitmiş vaziyetteydi, orda biraz daha iyiydi eskilerden bahsettik dikkat ettim gülümsemesi hala aynı,
ne kadar ilginç çocukken beni hep koruyan kollayan çocuk şimdi nasıl olmuş.. keşke dedim hep çocuk kalsaymış.. oda benim hiç değişmediğimden hala aynı olduğmdan bahsetti.. Oysa değişmiştim bi kere artık göğüslerim vardı ve makyaj yapıyodum.. Huyun suyun herşeyin aynı dedi.. Ah be kuzum seninde huyun suyu aynı olsaymış ya kız gibi yumurta kıvamında çocuk olmuşsun, höt desem korkup kaçacak gibi...
Sonra eski sevgililerden konu açıldı, çocuğun en uzun ilişkisi 1 sene sürmüş oda uyuşturucu kullanıyomuş, benim 4 seneliği duyunca gözü korktu aptal saptal tepkiler verdi... çok korkmasın diyede 4 sene ama lafta 4 sene toplasan 2 ay görüştük görüşmedik garipti bizimki dedim, hem ne diye onlarıı anıp kendimizi yoruyoruz ki diyince çocuğa bi anda cesaret geldi elimi falan tutmaya çalıştı!!! anam ne fırsatçıymış bu dolmuştan korkuyo ama hemen el tutmasını biliyo dangoz.. Sonra onu kaldığı yere bırakıp eve döndüm... Yarında arkadaşlarla tanıştırcaz bide onlar onay verecekler bowlinge gitcez bakalım insanlar arasında nasıl bişiye benziyo...
Kısssadan hisse bi nane olmaz gibi gözüküyo, ama yarından sonra tam kararımı vereceğim.. Çünkü ben gözümde çok büyütmüştüm, yani 11 yaşıma göre haddimden fazla aşık olduğum çocuğun kaderim olduğunu düşünüp onu hayalimde istediğim erkek kılıfında gibi resmetmiştim... Öyle çıkmayıncada tabii doğal olarak afalladım, yarın daha mantıklı bir karar vereceğim umarım..
Allahım sen bana yardım et hayırlısı neyse artık bana onu göster önüme abidik gubidik herifler yollucağına hıhhh!!!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

tam on sene bekledim....evet tam on sene...bana gelsin diye kocaman on sene!!
geldi; on sene sonra geldi ama ben ona artık nokta koymuş yeniden aşık olmaya çalışırken her şeyi mahvetmek için geldi...ona boyun eğmedim...içim kan ağlasa da arkamı döndüm..