30.04.2008

Aşk büyüsü

Büyü ve fal konusunda mantığım "olmaz öyle şey lan" diyor duygularım ise "ya gerçekse" türü şeyler söylüyor... Çevremde olan şeyleri gördükçe de -ya gerçekse- dürtüm beni zorluyor.
Üniversiteden bir arkadaşım bulunduğu şehrin belediyesinin basın halkla ilişkilerinde çalışıyordu ve kaymakamına sırılsıklam aşıktı... Adam evli, 2 tane de çocuğu var, gitti bu hanım kızım internetten bir medyum buldu, 300 ytl bastırıp kaymakamı kendine aşık etme büyüsü yaptırdı(!) Medyum amca 7 gün içinde adamın buna aşık olacağına garanti vermiş, cidden de öyle oldu, 7 gün sonra aşkını itiraf etti ve 3 ay içinde de karısından boşandı.. Laf söz çıkmasın diye de evliliklerini ertelediler. Ama bu hanım kızım nasılsa bu adam bana körkütük aşık diye bu kaymakamın kardeşiyle yatıp kalkmaya başladı, herşey çok güzel gidiyordu kız için; bi yanda kaymakam, bi yanda kardeşi, adam buna körkütük aşık falan fıstık derken; herif bunu bi basıyo kendi kardeşiyle, kardeşini döve döve hastanelik ediyor bizim kıza dokunmuyor bile!
Kıza hala aşık olduğunu söylüyormuş şimdi; ama senle evlenemem diyormuş, böyle birşeyi ben sindirsem de insanları karşıma alamam diyormuş, ama aşkından da hergün ağlaya sızlaya bana bunu neden yaptın diye içip içip duruyormuş...
Kızda tabi kaykamakamla evlenmek istiyor, gitti o büyüyü yapan medyum amcayı yine aramış olayı anlatmış. Amca bey de demiş ki " Sen çok kötü bir kızsın hem yuvayı bozdun hem aileyi dağıttın, bu büyüyü yaparım sana ama 5 milyarını alırım" demiş. Kız da bankadan kredi çekip vermiş adama... 7 gün içinde kaymakam "benle evlenirmisin" diye kızın kapasında belirivermiş...
İnansam mı inanmasam mı bilemedim, belki herşey tesadüftü ne bileyim ama ben böyle bişey yaptıracak olsam sevdiğim adama yaptırmazdım. Kendimi biliyorum 4 gün sonra trip atardım "xxx de sana büyü yapmış olsaydı onun koynunda olurdun şimdi" diye çocuğa da kendime de hayatı zindan ederdim. O ne öyle hem fahişe alır gibi, sevdiceğin sana yar olsun diye para ödemek, hiç bana göre değil bu işler.. Salağım malağım ama o kadarda değil....
Yaptıracak olsam ama çook zengin birinin bana aşık olması için yaptırırdım(bizim kanalın sahibi gibi) herifle evlendikten 4 gün sonra boşanıp donuna kadar soyardım.. Sonra 5 milyar mı verirdim gene o medyuma "ayarla lan bana Losttaki Sawyer'e" derdim.. Alışveriş merkezlerinde, sokakta ona çantamı taşıtıp egomu yükseltirdim. Evde de rakı sofrası kurdurup masanın üstünde deri kiloduyla dans ettirirdim, günümü gün ederdim.. Ondan sıkıldıktan sonra gene giderdim medyuma bastırırdım parayı istediğim ünlü adamı deri donla karşımda striptiz yaptırırdım.. Hatta işi abartıp 2 milyar daha fazla verip Bush'u kendime yapardım, binerdim dünyanın tepesine, Bu işin kaymağından yararlanırdım :)
Gönderen PuCCa zaman: 22:14:00

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Herşey yenilendi sanırım.

Hayırlı olsun Pucca

[ Sfenks ]

Kültür Mantarı dedi ki...

noldu buralarda böyle ?

gwen dedi ki...

Büyücü değil fakat falcılarla çok ilginç anılarımız var. Ailemden bir insanın falcılardan medet umacak hale gelmesi sonucu 3 kişi bir falcıya gittiydik. Ailemden olan kişiye falcı olacak adamımsı kişi döndü ve dedi ki: "Ay şekerim bak sana tarih veriyorum. Bıdı bıdı tarihli gün senin için çok önemli. Olaylar yaşandıktan sonra tekrar bana geleceksin." Heyecan ve huşu içerisinde verdiği tarihi bekledi. Söz konusu gün gelip çattığında bize eşlik eden ve fal baktırmayan 3. kişinin annesinin vefat ettiğini öğrendik. Onun dışında da başka bi nane olmadı o gün. "O kadının falı bunun finanında ne arıyor" diye hesap sorup pataklamak için tekrar gidileilirdi. Gitmedi sanırım.

Adsız dedi ki...

ahahahah:) çok hoştu yaa:)
ı love puCCa :)))

Adsız dedi ki...

hahaha:) deri kilotlu sawyer rakı masasında:)))

Rubi dedi ki...

Sawyer konusunda sana katiliyorum =)))

Adsız dedi ki...

kara büyü diye birşey olduğu gerçekten iddia ediliyor; hatta bu kadınların adet kanını, adamların çayına şarabına damlatıp; kör kütük aşık oldukları doğru deniyor, ama bir arkımın eşinin eski sevgilisi böyle bişi yapmıştı inanılmaz derecede geri tepiyor bir süre sonra çocuk kızın kafasını mazgallara vurmuştu çünkü iddialara göre kara büyünün en kötü yanı diğer tarafın kör kütük aşık olup, bir süre kıskançlıkları ile büyü yapanın hayatının ağzına ediyor yane anlayacağın pucca sana göre bişey değil :) bana da david boreanazı al iki sıradağ göğsü arasında yumak istiyorum :)

Eylül :) dedi ki...

Helal olsnn diorm imrensek mi napsak :D