30.04.2008

İntikam

Eski sevgiliden alınacak intikam modelleri hakkında bir kaç fikir vermek istedim ;öncelikle siz aşkınızdan ölüp geberiyorken; onun hayatına güle oynaya devam etmesi hele bir de bir sevgili bulması durumunu hazmedemiyorsanız sizi rahatlatacak yöntemleri sıralamak istiyorum....
1-) Yonjadan, facebooktan onun adına güzel bir üyelik alınır, kabak gibi resimleri konulup; profili "gay" yapılır, sonra okulu çevresi onu görebilecek her yere üye edilir...
2-) eşcinsel dergilere üye olup evine postalanır; ailesinden birinin görmesi umudu ile yaşanılır
3-) birlikteyken mutlaka nolur nolmaz diye nufus cüzdan fotokobisi ele geçirilir, ayrıldıktan sonra onun adına hat alınıp Almanya'daki yengemgillerden başlanıp bütün sülale eş dost aranır, nasılsa faturada haciz de onun adına gidecektir.. (bunun sonu biraz tehlikeli)
4-) yok ben bunları yapamam diyosanız, arabasını boydan boya çizin karalayın
5-) çalıştığı yerin bütün birimlerini arayarak "ben bilmemne bayii den arıyorum xxx kişinin bize bilmem kaç YTL borcu var adam ödemiyor bir türlü, haciz getirecez artık diyerek telefonu ilk açana derdinizi anlatın, bunu gün aşırı yapın
6-) kapısına kanlı bıçak batırın
7-) tuvaletinizi yaparken özel numaradan arayıp; sesi ona dinletin
8-) Bütün tanıdıklarınıza sizin paranızı yediği dedikodusunu uydurun
9-) Arkadaşlarıyla arasını bozun, bunun için canla başla çalışın
10-) Anasından emdiği sütü burnundan getirin

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Fikirler fevkaladenin fevkin de :) ama bence hiç yapmaya değmez , hesaplaşmayı ALLAHA bırakmalı ve ALLAHA havale etmeyi tercih etmek en doğru karar bence...

mademoiselle d.a dedi ki...

peki ya söz konusu şahıs eski sevgili falan değil de embesilliği,kıroluğu ve hiçbi boka yaramayan bi şahıs olması sebebiyle tekmeyi bastığınız eski kankaysa napıcaz?
hele ki bu bok beyinli turkcellin cello karakterine benzeyen evli barklı, çocuk sahibi adamlarla yatıp kalkan ve hayatında dış hatları bile görmediği halde tatilde yunanistanda yaşayan rum annanesini görmeye gittiğini söyleyen ve yabancı damat isimli diziyi kendi hayatına uyarlayan, okuldaki kimseyle konuşmayıp herkesi uzaklaştıran embesil kız senden tekmeyi yiyip hırs yapıp bi anda dalga geçtiği insanlarla kanka moduna girip ben herkesle çok ii arkım pozlarında seni delirtiyorsa? eski sevgiline bile yavşamaya başlıyorsa? o zaman bu şahsa neler yapmak lazım?

PuCCa dedi ki...

sevgiline kızın mincosunda sınırsız şelikde siğil bulunduğunu.. ne kadar doktor gitse bile bunun geçmediğini, onunla aynı tuvalete ile gitmek istemediğini söyle.. bundan tiksin.. en azından kızla yatmamalarını engellemiş olursun...

happy dedi ki...

süper bi günlükmüş yaa:)) ALL dergisinde okudum şimdi bi kaç defa bloglarda denk gelmiştide bakmamıştım keşşşşşke baksaymışım... herşeyi konuşabilmek çok güzel.. pucca kitabınıda alıcam walla süpersin

Adsız dedi ki...

güzelde ya uzaktaysa o öküz? sinirlenmicem diye yazdiklarini okuyorum bi saat oldu, ama hala sinirliyim! bak birde yengec burcuyum ben, ama bildigin agresifim, sanirsin boga burcu!