30.04.2008

Yüzleşme

Sonunda anladım, itiraf ettim kendime; ben çok salak bi kızım bildiğin salak ama böyle beynini et parçası olarak kullananlardanım hemde.. Hangi insan evladı birine defalarca inanabilir, yada kabak gibi herşey meydanda iken "ama yok öle bişi" diyip salak saçma davranabilir..Öylesine oyuncak olmuş kalbim ruhum ıvırım zıvırım itin birinin elinde, herifçioğlu canı sıkıldıkça bozup bozup yapacağı eski radyo olmuşum...Kendimden sıkıldım artık, Her aynaya baktığımda suratıma bulanmış siyah pudraların aktığını görüyorum...İmkanım olsaydı; Beynimi kalbimi ve işe yaramayan ruhumu Pisuvara fılatıp üstüne bir sifonu çekerdim... Bana saçma sapan yaralar açmaktan başka bişeye yaramıyolar nasılsa..Kendimi biri bana anlatsa, "gerizekalı bu kız" diyerek tonlarca akıl verirdim.. Neden insan aynı aklı kendine vermez ki, sanırım kendimi kendimden zeki gömediğim için.. Kendi iç hesaplaşmalarımı özel işlerimi bulaştırdığım için.. Başkasının aklınada daha hiç ihtiyacım olmadı öyle bir ego var ki bende; herkes salak herkes aptal bi PuCCa zeki, herşeyin en iyisini bilir.. öyle bir havada ki burnum biri bana yardım edecek olsun hele bi denesin kalkışsın! hemen sen kendine bak edalarıyla arkamı dönerim... O kadar mükemmelim ki el attığım her işi bozma becerisine sahibim, aşık olduğum adamı hayattan soğutma kabiliyetine, herşeyi yüzüme gözüme bulaştırıp sıyrılma özelliğine..Konular önce yazmıştım yaa birini bulma arifesine girince eskiler hortluyo diye; "E" geldi, "S" de aynı şekilde sıra "T" de.. Allahım bana akıl ver; şu tipleri dövmek parçalamak için de güç kuvvet ver, gözlerini yerlerinden çıkarıp kolye yapmam içinde beceri ihsan et.....

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ne kadar çok bana benziyosun sen ya:) bu arada son 2 3 gündür oturdum her gece senin bloğunu okuyorum. Bugün dedim en bşaından başlayım, başladım 2008 den:) bu yaz bitiririm sanırım..