30.04.2008

Kendimden yoruldum

Her kırıldığımda her yenildiğimde
Suçu başkasına atıp
Sizin yüzünüzden yaşlanıyorum diyebilmek acizlere yakışır
En aciz halimi yaşamaktan yoruldum...
Kimsenin yüzünden değil üzüntüm derdim,
Kendi pisliğimde boğulurken,
Kendi çarpık hayallerimi yaşarken,
Ha bide bunu yaptığımı bal gibide biliyorken;
Yine de bencil kör duygularım suçu hiç suçu olmayanlara atıp,
Dertlenipte içiyor;
Her sarhoş olduğunda gerçekle karşılaşınca,
Masumların günahını aldım diyince,
Kendine yinede toz konduramayıp
Tanrıda suçu buluyor;
Tanrı bana yaşa dedi, dedi de demesine
Nasıl istersen öyle yaşa dedi
Nefesini ben sana üfledim sen kimi istersen sev dedi
Tanrıyı da masumları da inançları da alıp
Hurda arabaları demire döndüren makinelere yerleştiresim var
Sonra arkama bakmadan giderimKendimden tiksiniyorken
Beni benden alanlar geri bana iade edipİçimi dışımı benle doldururken
Kimi- neyi nadasa bırakıp çekip gidiyormuşum ?

1 yorum:

iyigecelerdebana dedi ki...

garip,,,
düşündüm bir an...
hepımız hayat yaşıyoruz 60 yıl falan.herkesın kendısıne ait olan yılları.gelıp senın hayatını eleştirip okudum.okudum okudum okudukca herkes gıbı evet bazıları gibi degıl herkes gıbı hatta sen bıle dahılsın bu gruba senı kotuledım.ben bır abaza bır gencım kı bundan grur duyan tek insanda benım galıba.neyse anlatamam hıslerımı sadece denıyecegım.vazgectım anlatamıyacagım öyle anlasılacak şeyler de degıl.ben vay karıya bak deyıp okumaya devam edıyım ki cidden karı diyorum seni düşünürken vay be hanfendiye bak diye düşünüp kendimle gurur duymak isterdim ama böyle düşünüyorum işte.sende kafandan gecen düşünce neyse ona göre yaz.duygularımın en temelınde sana karşı hayranlık var.ama temelın altındakı zemın cok şeyler yaşamış yorulmuş.temel istediği kadar sağlam olsun yınede zarar verıyorum sana düşüncelerimde.var git yoluna diyorum kendime belki adam olurum.bu yazının altindaki gerçek çirkin amacımı umarım anlamamışsındır.zeminin suçu diyelim buna.