29.04.2008

Duran motor ve PuCCa

babaya bak ya :))) bunu buldum paylaşmak istedim.. A2 ehliyet alıyorumda, denge problemim varmış o yüzden bugün geçemedim.. Duran motordan düşen ilk insan evladı olma özelliğine sahibim.. sadece 3-5 duba etrafında gidilecekti oysa ben en havalı halimle motorun üzerine çıktım çıktım ama lap diye incir gibi yere kapaklandım, üstümde de koca motor:( bacağım kolum paramparça oldu, doğal olarak senin gibi salağa ehliyet mi verecez gibisinden bakışlar atarak kaldığımı açıkladılar :'(
Benim neyime motor kawasaki bilmem ne bisiklet kullanamıyorum ben :'(
babamında böyle bir yazı vermesine az kaldı bekliyorumm ve utanııyorum

3 yorum:

Unknown dedi ki...

gazete haberine bittim mesele bi babada şöyle bi ilan verebilir kızımı dövdüğüm halde kocaya kaçtı babalar çocukalrınzız dövemyn hiç bir işe yaramıyor diye mesela

Adsız dedi ki...

Üzülme PuCCa, motorla giderken düşmekten daha kolaydır dururken düşmek. Düşeceğini anladığın zaman bas sen gaza :)

Adsız dedi ki...

Excellent post. I was checking constantly this
blog and I am impressed! Extremely useful information particularly the last part :) I care for such info much.

I was looking for this certain info for a long time.

Thank you and best of luck.

Feel free to surf to my weblog; Play Batman Games