29.04.2008

Ayna

Bir son bahar sabahıydı
İçi acıyan, canı yanan yaşlı kadın aynanın karşısına geçti
Sihirli bir ayna
Sihirsiz bir kadın..
Saçma bir konuşma"Ayna ayna söyle bana var mı benden güzel başka"
Ayna akıllı ve kurnaz
Ayna çirkin bir alaycı hokkabaz
"Olmaz mı efendim, sizden herkes güzel bunu bilin"
Yaşlı kadın yıkıldı
Aynayı kırsa çirkinliği bitecek
Aynayı kırsa kimsesiz ölecek
Bir daha yüceltti aynayı
Bir daha ve bir daha
Git gide yaşlanıyordu cadı
Umurunda değildi pamuk prensesi yedi kazma cücesi
Çirkindi, yaşlıydı hiç bir prensin eline eli değmemişti
Yataklara düştü
Ve yıllar yıllar geçti
Artık aynanın sihrine inanmaz olmuştu çirkin cadı
Aynayla konuşmaz oldu
Ayna yanaştı sokuldu yaramaz bir çocuk gibi fısıltıyla sordu
"Eyy kraliçem yoktu güzeli sizden, ama bunu bilseydiniz bakmazdınız bana kibrinizden"...

17 yorum:

Erymnys dedi ki...

içim bir garip oldu... tuhaf şu insanoğlu...

Unknown dedi ki...

harika bir hikaye..

Kilimcigirl dedi ki...

Çok iyiydi pucca =/

Adsız dedi ki...

bu ne lan

Beter Böcek dedi ki...

Bunu pucca düşüncede okumuştum ve çok beğenmiştim.
Çok doğru tespitlerle dolu bir yazı..

holly golightly dedi ki...

işte hayatın özeti :)

PuCCa dedi ki...

ahaha sabah yanlışlıkla koymuşum bunu.. eskiydi bu baya

holly golightly dedi ki...

"Eyy kraliçem yoktu güzeli sizden, ama bunu bilseydiniz bakmazdınız bana kibrinizden"

harika bir tespit :)

Adsız dedi ki...

eski bir yazın biliyorum bunu. Harika ama. Hatta çok harika.

Adsız dedi ki...

donla yatma çocuğun olmaz hani çocuğun olmasını çok istiyorsun ya söyleyim dedim ...facebookta fotoğrafını görmüştüm bir kız gözüyle diyorum ki güzel kızsın bence diş konusunu takmana gerenk yok adriana lima mı olacaksın başımıza...Allah Allah ne zamandır okuyorum ilk defa yorum yazdım:)

Adsız dedi ki...

bayaa eski bi yazın ama yorum yazasım geldi bunu senmi yazdın gercekten pucca??

Aslı

Adsız dedi ki...

BEN Ş İŞE BAŞLAYAN HİÇBİR ŞEY DEĞİLİM, NE ŞILLIK,NE ŞİZOFREN NE DE ŞEYTAN.

Farklı Frekans dedi ki...

Resimdeki sensin diye dusuyor aklima Pucca?

Farklı Frekans dedi ki...

sormam bile gereksiz 'ivet ivet benim!' dicek halin yok, sorumu geri aliyorum Puccacik:)

Zeynep Şeker dedi ki...

sımdı bu kadar ınsan neden takıp edıyor senı anladım :)

Unknown dedi ki...

çok tuhaf ve güzeldi

Unknown dedi ki...

ben kitaplarının hepsini okudum şimdi sıra burada ki yazılarında :))