30.04.2008

Susam sokağı

hayatım keşke susam sokağında geçse;
kurabiye canavarı arkadaşım olsa,
sürekli ona ülker hanımeller alsam
edi'yle büdü yan komşum olsa,
edi'ye aşık olsam ama kıt akıllı diye aşkımı saklasam
minikkuşla çarşı pazar dolaşsam yeni şeyler öğrensem
aaaa biliyomusun pucca bugün çok heycanlıyım çünkü 1 den 15 e kadar soluksuz sayabiliyorum...
Biz bu büyük zaferi suzi teyzenin yaptığı soğuk limonatayla kutlasak
kurbağa kermitle şarkılar söylesem"sana bir sürü pasta yapmak isterdiiiiiimmm ama ben pastacı değilimmmmmm"
gün güneşli, insanlar neşeli,
sen de gel oyna,
susam sokağına.
dostluk ve sevgisarıyor
her yerisen de gel yine(?)el, ele..
sev dünyayı, açılır her kapı
işte susam sokağı,ğığığıı..

2 yorum:

mademoiselle d.a dedi ki...

yine ağlattın pucca
ayı yogi çetesinde de ağlatmıştın ne yalan söyliim..

mademoiselle d.a dedi ki...

ve edi'ye aşıktım ben de
kurabiye canavarını sevmezdim
minik kuşa o zamanlar bile çok üzülürdüm ve ahmet ismini çok yakıştırırdım
sayı hastası eflatun vampiri özdemir erdoğana benzetirdim
büdüyü dövmek isterdim
kırmızı elmoyu ise hiç hatırlamıyorum..
açıkgözün pembe burnunun sakız gibi koktuğuna ise hala eminim.