30.04.2008

İtiraf+ tovbe

Dün bir mail geldi bana hala etkisinden çıkamadım, son bi haftadır mail kutum sadece beddua dolu, hepsininde aynı anda gelmiş! sözleşmişler gibi; 2 mesaj 2de mail olarak full beddualı bi hafta geçirdim...
Sonra bi oturdum kendimi düşündüm, kendimi melek zannettiğim ve toz kondurmadığım için tabii suçlayacak üç beş zavallı buldum...
Sonra bi daha düşündüm, " ben bu çocukların hiçbiriyle çıkmadım ellerini bile tutmadım, sadece oyun oynadım... Çok ayıp ama öle yaptım... Ne zaman canım sıkılsa kendime birini seçip hiçbir zaman çıkmayacağımı bildiğim halde umut verip verip sonrada ben başkasına aşığım ayağı çektim..
Bunu neden yaptığıma dair hiçbi fikrim yok ama artık tövbe ettiğim için sırlarım bi kaç kişinin işine yarayabilir... Nasılsa artık bunları yapmıcam kimsenin günahına girip dalga geçmicem...
- Ortamda ki (okul, kurs, çalıştığım yer, arkadaşların arkadaşları vs vs,) en göze çarpan, en yakışıklısı, en zorunu seçerim... Ama ortamda ki en sakin, sessiz, diğerlerinin ezdiği kişiyle ilgilenirim... (bu ne kadar arkadaş canlısı bi kız olduğumu gösterir, yarın öbürsügün sen bana umut verdin diye carlarsa iyi ozaman onada aynı şekilde davrandım diye bir cevap verebilmek için)
- Bişey anlatırken göz bebeklerinin içine kadar gözümü kırpmadan bakarım...
- herşey hakkında -tabiaatımda olan bişey- yüzeysel bilgilerim vardır, hint felsefesinden tutunda, pilavın püf noktalarına kadar.. Ama gel görki biraz detayı hakkında hiçbir fikre ship değilimdir, pilavı bile tutturamam... Nedense erkekler değişik şeyler bilen kızlara karşı ilgi gösterirler, ama ilişkinin ilerleyen zamanlarında bu bilgilerle dalga geçerler... Örn: hangi otun ne işe yaradığını, bitki çayları hakkında rahatsızlığa bağlı olarak onu iç bunu iç diye bişeyler zırvalarsanız ilk günler heycanla sizi dinlerler sonrasında ise otunuzla bitkinizle dalga geçip hadi canım sende olurlar...
- yalnız bu konuda erkekler iki kısma ayrılıyo burda dikkat etmek lazım, babalarından takdir görmemiş, ne yapsada etsede babası tarafından beğenilmemiş erkekler kendilerinden çok şey bilen kızlardan uzak dururlar, bu tipler sürekli etrafındakilerin kendilerini hayranlıkla seyretmelerini ve durdukları ortamda en birinci ben olmalıyım diye çırpınır dururlar.. Bu tip biriyle karşılaşırsınız, Onla sidik yarıştırmayın, her anlattığını ilk kez duyuyomuş gibi yapın, sürekli onun akıl vermesine ihtiyacınız varmış gibi davranın onun böbürlenmesini izleyin, ve hep kendinizi saf savunmasız, hayat tecrübesi olmayan biri gibi gösterin... Kalanı için herşeyden az az ama can alıcı yerlerinden konuşun, baktınız muhabbet çok derine gidiyor o zaman gözünüze ukala bi bakış atın ve ben anlatsamda sen anlayamazsın mesajı verin....
- Onlara kendilerini anlatın; her insan evladının ortak noktası olan; "sen aslında çok kırılgansın çocuk gibisin, ama dışın sert ve güçlü kendine bir sınır çizmişsin ve kimseyi almak istemiyorsun, tek istediğin şey huzur, devamlı kafanda soru işaretleri var o kadar belli ki gözlerinden, çözemediğin şeyler var, hayal kırıklığına uğramışsın pişmanlıkların korkuların hepsi gözlerinde ama o kadar değerlisin ki bence herşey düzelecek emin ol buna :) (vb. şeyler) genelde bi erkek kendini belli etmeye korkar, bu durumda sizden korkacaktır ama şöyle bir durum var ki; korkulan şey hep düşünülen şeydir...
- Vur kaç yapın, durup dururken bi anda ilginizi kesin, telefonlarına cevap vermeyin, görmezlikten gelin ve yine durup duruken yeniden ilgi gösterin hiçbişey olmamış gibi davranın, o sizin dengesizliğinizi çözmek için uğraşsın..
- Sakın bi erkeğe zayıf noktanızı göstermeyin, yaptığınız her hareketi ona bağlayacaktır çünkü
- tartışırken işin içinden çıkamıyosanız, bişeyler söyleyecek gibi yapıp söylemeyin, tartışma konusu hemen sizin ne söylemek istediğinize döner.. Bi erkeği çıldırtmak istiyosanız onu şüphede bırakın, Bunu sürekli tekrarlayın hep ağzınızın ucunda bişeyler var ama çıkmıyomuş gibi olsun...
- Çok annecil davranın, hasta olduğunda 50 kere arayın ne kadar iyi yemek pişirdiğinizden bahsedin, dışarıya çıkmayı sevmediğinizden bunları anlatırken güven verici bi gülümseme takın dudağınıza
- Çok fazla kız arkadaşınız olduğunu söylemeyin, erkekler nedense; bu kızla olmazsa en azından arkadaşlarından 3-5 bişi koparırım edasıyla yaklaşırlar kızlara, ona bu fırsatı vermeyin...
- ilerleyen zamanlarda ona başkasını ayarlamaya çalışıyomuş gibi yapın, ama ayarlamayın o öyle bilsin.. Kafası karışsın "ee bu kız bana ayar veriyo gibiydi" falan diye... Sonra kıskanın, zaten herifçioğlu hemen bu numarayı yutup başkasına yazılmaya gönüllü olursa siz unutun o çocuğu... Yalnız bu maddeyi sonlara doğru uygulayın en baştan bunu yaparsanız kaybedersiniz.. bişeyler emin olunca bunu yapın...
- eski sevgililerinizden sakın bahsetmeyin o meraktan kudursun, size sorduğu sorulara hep muallak cevaplar verin
- karşınızda ki erkek ne cins olursa olsun kendinizi evlenilecek kız gibi gösterin, bana geleceksen eğer ciddi anlamda gel mesajı verin
- aşkın zamanla olacağından falan bahsedin, gelip lap diye teklif eden erkeklerle konuşmayı kestiğinizi herşeyin yavaş yavaş kendinden gelişmesi taraftarı olduğunuzu söyleyin...
ve bunların üzerine birazda cazibenizi ekleyin bingooo iş tamam... artık oyuncağınız hazır...
ıyyykk bugünkü yazım ne iğrenç oldu kendimi elelede yazan menopozlu hatunlar gibi hissettim..
kendimden çok utanıyorum şunları yaptığım için ama artık yapmayacağım söz veriyorum, aşk geldiği anda kendim olacağım, şapşal, sorumsuz, anlayışsız ve salak bi kız....

15 yorum:

Adsız dedi ki...

o maddeler işe yaramayınca da biz aşık oluyoruz biz şap gibi kalıyoruz yalnız. bence uyarı olarak bu eklenmeli. "ohaa bu çocuk çok farklıı, bambaşka" lafını eden kızın sonu iyi değildir.

ve çok şeyi az az bilmek... sadece annemleri ve arkadaşlarımı az buçuk etkilemeye yarıyor. bilmeniz gerekeni bilmeyince "her boku biliyosun bunu bilmiyosun ayıp sana!" diyolar sinir bozuyolar.

Adsız dedi ki...

pucca sana diyecek laf bulamıyorum supersin kızım sen yaa :D:D

Aslı

Adsız dedi ki...

ablacım bunları bole yazmışın da bi erkek bunları okuduktan sonra nasıl olurda bi kıza güvenebilir ilgisine şefkatine inanabilir. Veya gencecik kızlar bunları okuyup evet benimde bole oyuncağım olmalı deyip taktiklerini uygulasa cümleten sıçtık ozaman.

Adsız dedi ki...

Eski yazılarını okuyunca kompleksli ve ezik bir şişko olduğunu, son zamanlarda kendini olgunlaştırdığını, biraz da şımarık bir tavra girdiğini ve üste çıkan yapıyla,belki de, kendini böyle koruduğunu düşündüm. Ama gene de seni ezik seni moduna girmem, çünkü herkes bunları zaman zaman yapıyor. Ben belki mükemmelliyetçi ve şımarık sevmeyen biriyim, o ayrı bir kontrolü bok etme hali.
Ama böyle madde ıvırı zıvırı saçma gelmişti bana. Sonra baktım hep öyle zaten. Olayın içinden senin üstüne giderek çıkmak istemem. Hakkım da yok zaten. Ama umarım kendini hala bu aptal intikam maddeleri ve tavlama maddeleri ile harcamıyorsundur. Zira ben 18-19, sen 24. Fazla gelir bu haline. Boşa zaman.
Bir de güzel olduğunu duyuyorum hep yorumlardan. Adını soyadını vs. biliyorum. Faceten arattım o kadar çok tip çıktı ki, siktir edeyim dedim. Ama ben güzel insanların aşkta acı çekmeyeceğine inanırdım çoğunlukla. Salaklık işte. Tabii, bu çoğunluk ters tepebiliyormuş. Seni böyle bloguna canla başla yazı yazan tipler gibi sevmiyorum. Yazdıkça okuyorum işte. Ama umarım aradığını bulursun.

delibadem dedi ki...

ve bide asla aranızdaki ilişkinin ne olduğu belli değilken kendinizi fazla kaptırmayın.kolunuzdan tutup size artık sevgiliniz olduğunu söylememişse sanki öyleymişsiniz gibi düşünmeyin.sonra 1 yıl boyunca yemek yediğiniz kahve içitiğiniz arkadaşlarıyla tanıştığınız dizine uzanıp film izlediğiniz gece dışarı çıktığınız sırtındaki sivilcesini sıktığınız adam haftalardır neden aramadığını sorduğunuzda 'özel hayatımda değişiklikler oldu' derse got gibi kalırsınız! o ben miyim ne =)))

Adsız dedi ki...

oyunlar ve oyunlarda ustalaşmak, karşındakinden çok insanın kendine zarar verir RUHUNU YAKAR, sonra birgün mutlu olmak istediğinde bu oyunların sana istediklerini kazandıramıyacağını anladığında birde bakmışşın

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
fuat dedi ki...

Erkeklerin Kalesini 14 Kural ile Koruyoruz.


Fuat ÇAKIR'la tanışma vakti PuCCa ;)
http://fuattan.blogspot.com/2011/01/erkeklerin-kalesini-14-kural-ile.html

Adsız dedi ki...

Elele'de yazan menopozlu karılar gibi demişsin kendine. Büyük konuşmamak lazımmış lafın geldi aklıma. Elele'ye yazmaya mı başlamıştın ne :D

Rüzgar dedi ki...

hehe hala bunları yutan erkekler var mı yaa?

Adsız dedi ki...

ya yalan amk başı kapalı köylü kezbanın teki bu inananın beynine kuşlar yuva yapsın amk

Priapos dedi ki...

Selam Rüzgar hocam. Priapos'tan selamlar haha.
Bu yazının kopyasıyla 3 yıl uğraştım oyuncak oldum :D Sonunda işler terse döndü gerçi.

PuCCa iyi yazmış güzel yazmış. Bunları yutacak adam olmak için aşırı saf olmak gerek onu söylemeliyim :D
Daha tecrübesiz özgüvensiz bir adama önce yavaşça yaklaşıp ortak yön gösterdiğinde kabak çiçeği gibi açılıyor. Tecrübeyle sabittir :D

Adsız dedi ki...

sanki biraz da haketmişsin yaşadığın acıları zamanında.. Başkalarına acı veren kendi de acı çekebilir.. sizin gibi kızlar niye doğal ve dürüst olamıyor ki zamanında? doğallık ve içtenliğin nesi kötü, herkes ortaya koysa ya kendini olduğu gibi hep yetiştirilme şeklinden kızlar ve erkekler görünmez duvarlarla ayrılmış bizim toplulumuzda zamanında birlikte oynayamadığımız oyunları büyüünce oynuyoruz sanki.. Artık çok farklı olduğunu biliyourm herşey istediğin gibi olur ve çektiğinin zıttı kadar çok mutlu olursun hayatındaki kişyle bundan böyle dilerim..

Adsız dedi ki...

Eneeee şu an elele'de yazıyon kii! :)

Adsız dedi ki...

ee ozaaman sen menopazamı girdin de elelede yazıyon. pucca teyze :D