30.04.2008

Yüzleşme (1)

"keşke 30 olsam" ı birmilyonyüzotuzikinci kez izledikten sonra, acaba dedim 11 yaşımda ki halim gelse bana ne sorular sorardı?
- İnanmıyorummm o poponun hali ne??? Boyun çok uzamamış ve saçların hala siyah! iğrençsin!!!
- şeyy kusura bakma depresyona ne zaman girsem uyku ve yemeğe veriyorum kendimi...
- Ama ünlü bir kızsın değil mi?
- işler biraz umduğum gibi gitmedi, film yıldızı olamadım.. ama lise sonda star gazetesinde yarım sayfa sırtım çıktı, bir kaç haber bülteninde sunumlarım...
- offf gerizekalımısın haberleri kim izler! senin dünyaca ünlü bi yıldız olman gerekirdi artık geç kalmışsın offf yaaa! beyinsiz. ama amerikadasın değil mi?
- ııı şeyy! ideallerim farklılaştı belli bi yaştan sonra...
- peki boraya, ve o babamın orda oynadığımız mandolini olan çocuğa noldu?
- Bora'yı yıllar sonra buldum, biraz yumuşamış halde dudağına lip stick süren şeker kıvamında çocuk olmuştu, Mandolin çalan çocuk yani Emrah'la ise yıllarca arkadaş olduk sonra birbirimize aşık olduk, sonra bu kalktı kanadaya gitti, evlendi bide çocuğu oldu.. Sonra geri döndü en yakın arkadaşımla 2. evliliğine 15 gün kala bütün milletin önünde sarhoş olup asıl evlenmek istediğinin ben olduğunu söyledi, tabii kızla düğünleri iptal oldu, bütün arkadaşlarım benle konuşmayı kesti.. babam benle 2 ay tek kelime etmedi!! yani sen o çocukla fingirdeşmeseydin başıma bunlar gelmeyecekti
- halla hallaa ben naptım be! sen asıl benim hayatıma yapmadığını bırakmamışsın.. saçların sarı bile değil!!!!
- yooo saçlarım bi ara sarıydı ama valla aynı seda sayana benziyodum..
- yoncamikle tanıştın mı? okayiyamaşita kombomba şarkısında dansçı kız olmak için kursa gitmiştin?
- işler biraz değişti, Yonca Evcimik artık çok ünlü sayılmaz, hem benimde öyle sanatçılara karşı bir zaafım kalmadı pek..
- ee herildd yanii!!! o popoyla dans etmen çok zor zaten!!! evlimisin?
- hayır...
- Çok iyi bu yaştan sonrada evlenmen çok zor, Sen benm hayatıma napmışsın yaa... Senin çok ünlü bir film yıldızı olup Amerikada yaşaman gerekti, saçlarının belinde sarı olması lazımdı.. Şuanda evli ve çocuk için kocan mı kariyerin mi diye düşünmen gerekti, Yoncamik'in en yakın arkadaşın olup sen Oscar ödülünü alırken senin için şarkı söylemesi lazımdı... Oysa sana bak! tek iyi yönün artık sutyen takıyosun, bunalımlı, hayalsiz, amaçsız, umarsız bi kız olmuşsun.. kocayı bırak hala 11 yaşında fingirdeştiğin adamlardan medet umuyosun!!!
- hayatı çok kolay sanıyosun heralde, denemedim mii zannediyosun hem artık ünlü bi yıldız olmak istemiyorum, hele yonca evcimikle arkadaş olmayı hiç istemiyorum!!!
- İnan bana 11 yaşında herşey daha zordu, En acımasız geçen zaman çocukluğundu senin.. Şimdi herşeyin var ama hiçbir amacın kalmamış.. Bana bi hayat borçlusun!!!

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Süper yazmışsın.
Sen ayı yogi için ne kadar saçma bir şekilde ağladıysan bir ara, benim de bu yazıyı okurken zırlayasım geldi öyle alakasız..

Adsız dedi ki...

hayatımda hiç böyle bir replik görmemiştim, küçük sen ve büyük sen, eski sen ve yeni sen. bu çok iyi bi tarz olabilir, daha yaz!

s

91 dedi ki...

hakikaten hiç düşünmediğim bir tarzda yazmışsın, şundan 20 sene önceki halim gelip bana bir sorgu yapsa o ne derdi acaba? düşünmeye iten yazılara bayılıyorum.

mademoiselle d.a dedi ki...

benim popom yok, popom olsun istiyorum bu bir.

artık sevmediğime neredeyse emin olduğum eski sevgilimin eski sevgilisinin saçları sarı ve belinde, üstelik amerika'da yaşıyor ve gözleri mavi. ama kız hala irc ye takılan bi tip. bi de herşeyi yalan dolanmış zaten bi kez bile görüşmemişler, netten sevgililik bu yani. bizim salak bey bi defasınd akızın italyanca kurs aldığı yere gitmiş kızı göreyim diye, girişten çıkışa kdr da beklemiş ama kızı görememiş. o kursta kızın isim soyad kaydı da yokmuş ama kız bizimkini görmüş, akşam söylemiş gördüğünü hatta ne giydiğini. yani resimlerdeki kız o olmayabilir ki inşallah öyledir, benden güzel ve amerikada yaşayan bir eski sevgili varlığı resmen cehennem ateşine düşürdü beni, göz rengim değişsin diye biyokineziye falan başladım. kafayı yemelerdeyim. allah yardımcım olsun.

Beter Böcek dedi ki...

Hep o amansız gri lojman duvarlarında geçen çocukluğumu ve o griliğe evdeki kavga seslerine inat düşlediğim hayallerim vardı.
Hep düşünürüm çocukken neler istedim neler elde ettim diye, bundan 10 yıl sonra hayallerimin kaçı enkaz altında kalacak merak etmekteyim...

Geçmişle bir yüzleşme diyaloğu bloga başladığım sıralar bende yazmıştım, ama sendede şimdi görünce bu acayip tesadüfe şaştım...

Bir yanının çok farklı, naif olduğunu düşünüyordum, şimdi bu tezimi doğruladım.

Adsız dedi ki...

tek zırlayan kokosh diil glb uf ne sacma gozlerım doldu benım sımdı :s

Adsız dedi ki...

ve bu iç savaş sürer gider ölene dek..