30.04.2008

EX aşkım bana neler ettin

hayatıma bir şekilde girmiş; karşılıklı aldım verdim oynadığımız, bütün erkekleri bi odaya tıkıp yakmak istiyorum.. zaten topu topu ciddi şekilde biriyle çıktım 2 kişiyede aşık oldum, kalanı ile hep çıkacak gibi yapıp yolumdan döndüm...
Ama bunlar napıyolar ne ediyolar nasıl başarıyolar bilmiyorum en olmadık zamanlarda lap karşıma çıkıveriyolar..
Tam aşık olacam hoooop "E" kapımda "eee olmuyor yapamıyorum" -ulan pezevenk ben mi sana dedim kalk bırak beni, git elalemin ülkesinden sonrada gel burda bütün mahalleyle çık diye!!!
.....
Sonra bu durum atlatılıyor neyse aşık olmaya çalıştığım adamla tam fingirdeşme arifesi hoooppp "S" napıyo ne ediyo kıyısından köşesinden darmaduman ediyor, -ulan, kalktık geldik oralara bıraktık malı mülkü, kariyeri, sabahı, varı yoğu; sana harcadık, canımı çıkarttın, pestilimi attın bide üstüme sigara izmaritini ezip geçtin, olmuyoda olmuyo.. olmuyosa girme- hayatıma adam sadece; PuCCa biz başaramıyoruz güzelim demek için geliyor, sonrada topuk, taaki kendimi toparlayana kadar... neyse bu bağışıklık kazandırdığı için bundanda az hasarla çıkıyoruz bu arada yedekte duran çocuğada yazık oluyor o garibimde benim gelgit aklıma çare blmaya çalışıyor...
sonraa hooopp "T", en akıl veremediğimde bu işte! hadi diğerlerini anlıyorum bi şekilde karşılıklı can yakmacılık oynadık, buna noluyosa bu sürekli bi şekilde izimi, yolumu, buluyo aklımı çelmek için canla başla uğraşıyo, tam çelecek gibi oluyo sonra "eeee sen "S" ye aşıksın ben bunu hazmedemem" 2 senedir aynı terane soğan beyinli madem öle ne akla hizmet geliyosun...
Tabi bizim aşık olmaya çalıştığım yavrumm artık sıkılıyo ortalarda görünmüyor, sonra hoop yeni baştan başla, biriyle tanışıyorum önce "E", sonra "S" en sonda "T" sıra hiç şaşmıyor söylenen sözlerde... üçünüde birbirine vursan bi adam bile yapmazlar uyuz oluyorum zaten 3 ünüde en çokta "S" ye salak mandofol ineği koca kafalı, sonra "E" ye et beyinli doyumsuz dana, en sonda "T" ye bu gene onlara göre daha iyi; oyüzden ona sadece gerizekalı diyeyim...
Keşke birinin hayatından çıktığımızda böyle reset atsak onla ilgili olan herşeye yada direk yok olsa böyle toz parçacıkları haline dönüşse, o da onla ilgili olan anılarda eski sevgilerin yok olmasıyla ilgili bi kanun çıksın istiyorum, devlet bize yardım etsin! bütün eski sevgilileri sabun yapsın; bu sayede millet tırsar sadece bir kişiyle çıkar gezer tozar evlenir aidse de çare bulunmuş olur ( 2 kuruşluk aklımıda kaybetmeden ben burda son vereyim :P

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!

Adsız dedi ki...

keşkeeeeee