30.04.2008

Kuzey

Kuzeye gidecektim
Seni tanımasaydım
Bir kıyı kentine
Orda bir adam tanıyacaktım
Zeki müren seven dinleyen
Rakısını sek içen
Kuzeye gidecektim,
Seni tanımasaydım
Bir daha makyaj yapmayacaktım
Bir adam tanıyacaktım
Ona aşık olup sürüklenecektim
Kuzeye gidecektim, Seni tanımasaydım
Sabah ezanıyla uyanıp akşam serinliğinde uyuyacaktım
Balık ağlarından avizeler yapacaktım
Büyük bir yap boza başlayıp asla bitirmeden birini tanıyacaktım
Gözleri güneye bakan,
Sırtı batıya dönük
Yüzü doğuya hasret...
Kuzeye gidecektim,
Seni tanımasaydım
Geride bıraktıklarım görmeye geleceklerdi beni
Çamurlu ayakkabılarımı kıskanıp anlatacaklardı soranlara
Birde onu tanıyacaktım...
Yüzü sana benzeyen, hep bir sırrı gizleyen
Kuzeye gidecektim;
Seni tanımasaydım
Son paramla bir kayık alacaktım
MAvi bir boya ile Tanju Okan yazacaktım burnuna
Derinlere açıldıkca sen kaybolacaktın
Çünkü seni hiç tanımamış olacaktım...

7 yorum:

Adsız dedi ki...

güney daha güzel napcan kuzeyde hem üşürsün oralarda

Adsız dedi ki...

alalo

Adsız dedi ki...

bu şiirdeki adam pekmez olmasın hani kuzeydeki

Beter Böcek dedi ki...

Pucca, Gelecekte yapmak istediğim çoğu şeyi buldum bu şiirde.
Tanju Okan, Kayık, Zeki Müren, Kuzey.

Onu tanımama rağmen 2 yıl sonra yapacağım bunları o zamana dek biri daha mühürlemezse kalbimi.

Adsız dedi ki...

çok az şiirden etkilenmişimdir bugüne kdr..bu onlardan biri..şahane bi şiir olmuş..hakikaten tebrikler..facebookta profilime koyucam bunu:)

şşşş dedi ki...

sabahtan beri ktlenmiş senin yazılarını okuyorum.her yazında kendimi görüyorum.Tam bir izmir kızı:)

Adsız dedi ki...

sen mi yazdın bu şiiri? ne kadar güzel.