30.04.2008

Facebook ve ilk aşkım

ilk aşkımı Borayı buldum, ( aslında önce serkanı buldum ama bişiye benzememiş zaten küçükken cengiz şarkıları söyleyip içlenen bi çocuğun büyüyünce düzgün olması beklenemez :P )
kalbim gümbür gümbür atıyodu resmen konuşurken; yine o anlara o mahalleye koşturduğumuz günlere döndüm..
O kadar masumca seviyodum ki o çocuğu ben, Annemin yanında yaşıyoduk üvey babam bize çok sevecen davranmıyodu ve babam bizi almak için uğraşıyodu.. Ben sırf bu Bora'yı göremicem diye babamla değil Annemin evinde o işkence dolu günleri çekmeye razı olmuştum.. O anları aklıma bile getirmek istemiyorum ama en mutlu olduğum anlar Boraya karşı duyduğum o platonik aşktı.. Bana teklif ediyodu herkes gelip söylüyodu ama çocuğuz işte utanıp günlerce yüzümü saklıyodum, sürekli tersliyodum, balkondan onu izliyodum ben onu çok seviyodum:)
BORA:dansa davet oynardık ben hep sana gelirdim ilk önce sen bana hayır derdin ben onları da unutmadım bakBORA:ben kaç kere yanına geldim hep beni bozuyodunPuCCa:sen bana teklif etmiştin hattaBORA:evetPuCCa:uygar abi vardı o söylemiştiBORA:hatırlıyorum onlarıPuCCa:utancımdan 2 gün dışarı çıkamamıştım
BORA:ama ona hayır demistin bende herkese soruyodum acaba bidaha gitsem konussam ne der bana diye falan
PuCCa:sen ama en son ece diye bi kıza aşık olduğunu söylemiştin hala aklımda e ile başlıyo e ile bitiyoBORA:inanamıyorum yaBORA:sen herseyi hatırlıosun ya ben onu sırf seni üzmek için söylemiştim o zmnlar
BORA:
ben sana çok aşıktım, hala her konuda ismin geçerdi ilk aşkımdın benim şuanda o kadar garip ki
PuCCa:
aynen çok garip sanki hala o mahalledeyiz gibi..
Hep o kadar imkansız zamanlarda kader benle oyun oynuyor ki dalga geçiyor resmen; o kadar zor bir zamanda ne bileyim işte;
eğitim gönüllülerinde öğretmenmiş makine mühendisliğindeymiş çocuklara bayılıyomuş ve bana gerçektende aşık olmuş:)))hala benim mahallede bıraktığım yedi kule oynarken aşkından öldüğüm koca kafalı Bora..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

31 ekm 2bin10 gnü bi arkdsm hedie etti kitabını bnaa. o şeklde tanıştım snle.) öncelkle kitabını btrdm w smdi d girip br blogunu kurcalayaym dedm. diicen sm neden buna orum yaptn die.. cewbm blmem olucak herhald yada okudugmd aklma ilk askımı getirttiin içn . ölee..

Adsız dedi ki...

Vay anasını nerelere gelmişim ben ya ._. -kralicenincirkinkizi (Giriş yapmaya üşenen insan örneği)