29.04.2008

Sevgili günlük (01.02.2007)

merak etme öyle başlamam sana:)) ben bana ait olan nesnelere ad koyup kişiselleştiririm genelde.. mesela bilgisayarımın adı hayrettin.. sana isim bulamıyorum :( sanırım önce sana alışmam gerek:)çok küçük yaşlardan beri günlük tutumuşumdur, babamın telekom ajandaları benim 1 senelik hatıralarım olmuştur:) şimdi elime eski yazdıklarım geldi okudumda ilkokulda hep aşık bi kızmışım hallaa hallaa...'' bugün boraya aşık oldum, ama selimi daha çok seviyorum rüstem örtmenimlede evlencem,yinede borayı seviyorum''habire kalp çizip 50 parçaya bölmüşüm parçık punçuk okulumuzun yakışıklı küçük beylerini koymuşuz mahallemizin top oynayan benden sadece su istyen beni döven varsa ahaa bu bana aşık dediğim küçük adamları koymuşum:)bütün günlüklerime gözüm gibi bakarım genelde ama yinede hüsrana uğrayanlar olmuştur, bir çoğu verilmeyen yarım çikolata uğruna kardşim tarafından babama okutulmuştur mesela... ama allahtan ben bilmeyeyim de diyen bi babam olduğu için facia yaşanmamaıştır kardeşimin kolunu bacağını ısırmam dışında..Ama daha kötüsü koskoca üni. mezunu iş güç sahibi ev ark. ben evden ayrılırken saklayıp günlüklerimi sonrasında ki tehditleri!!! Seda ve Özlem canlarım okudunuz dalgada geçtiniz ama tehdit edilecek bişi yok onlarda zırnık çıkmaz benden size!!!! o sebeb dolayısıyla yollayında 2003 ve 2005 boş kalmasın!!!!evett sana daha iler ki günlerde uzun uzun saçmalıycam ama şimdi gitmeliyim, uzun bir yol beni bekler........

7 yorum:

Kriptograf dedi ki...

Seda ve Özlem sizi kınıyorum...

Adsız dedi ki...

KENDİ KENDİNE YORUM MU YAZDIN?:)

ŞİMDİ SANA YORUM YAZMAK GÜZELDİ,AMA BEN BU YORUM DEFTERİNİ KAPATIYORUM.BİLİYO MUSUN KAPATMAK İÇİN HEP BAŞA DÖNMEK GEREKİYOMUŞ,İLK AYRILIĞIMDA ANLAMAMIŞTIM ÇÜNKÜ BANA "AYRILALIM,BAŞA DÖNELİM" DEMİŞTİ AYNI ANDA GİBİ GELDİ BANA ÇÜNKÜ ARAYA CÜMLE GİRDİYSE DE BEN DUYMADIM, İNSANIN SEVGİLİSİ OLUNCA NE GÜZEL Dİ Mİ, HELE DE İYİ ANLAŞINCA,EVET DÜNYANIN VE GERİ KALANIN CANI CEHENNEME, SONRA O GİDİNCE, CEHENNEMİNE GERİ DÖNÜYO İNSAN, BİYERDE DANK DİYE DUVAR,SONRA DAHA BİR OLGUN HİSSETMEYE BAŞLADIM KENDİMİ,AMA BEN DE SENİN VE HERKES GİBİ HEP NEDEN NEDEN NEDEN NEDEN NEDEN NEDENENNDNENENENDDDEENDEN DEN DEN DEN DEN DEN DENDEN DEDİĞİMDEN

BİARA TOPARLAYAMIYO GİBİ OLDUM
YAŞLI FALAN HİSSEDİYODUM KENDİMİ
HALBUKİ 18 YAŞINDAYDIM SONRA DA 19,VE..GELDİK Bİ SONRAKİNE, ANLIYORUM BENDEN BÜYÜKLER BANA ÇOCUK VEYA KEK GÖZÜYLE BAKIYOR HEPSİOLMASA DA PEK ÇOĞU İÇTEN İÇE,
SEN İYİYKEN ONLARA
VE SEN BİARA YOKKEN ORTADA
PEK AZINI GÖRÜP HİSSEDEBİLİYORSUN GERÇEKTEN

BURDAN SONRAKİLERİ TAMAMEN SANA YAZIYORUM,SENİNLE TANIŞMAM
ŞÖYLE OLDU,ÇOK ENTERESAN Bİ ŞEKİLDE BAŞKA Bİ ARKADAŞ YÜZÜNDEN TANIŞTIĞIM BAMBAŞKA Bİ ARKADAŞ BANA Bİ ŞARKI DİNLETTİ YOUTUBE TAN,SANA EN SON YORUMLARDAN BİRİNE GÖNDERDİM, "ROY VEDAS-FRAGMENTS OF LIFE" SONRA ORDA PUCCA DİYE Bİ KULLANICININ GÖNDERDİĞİ Bİ VİDEO OLDUĞUNU GÖRDÜM VE ORJİNAL KLİP DEĞİL DE BU AMATÖR ÇEKİM FAKAT İYİ Bİ RUHU OLAN KLİBİ NEDEN YOLLADI DİYE Bİ ÜST ARAMAYA GİRİŞTİM,GOOGLE PUCA YAZDIM BU GÜNLÜK ÇIKTI KARŞIMA, İLŞK OKUMAYA BAŞLADIĞIMDA BEN 2.5 YAŞINDAKİ KUZENİNME DADILIK YAPIYODUM,VELET ÇOK ZOR YEMEK YİYODU ARILAR GELİYO BİZİ ISIRMASIN DİYE KORKUTARAK YEDİRİYODUM ONA,THAFTI SEN DE O ZAMANLAR SİĞİL HASTA ONA ÇORBA YAPTIM FALAN YAZIYODUN,TUHAFTI

ŞEKER BAYRAMINDAN ÖNCE TAÇ FİRMASININ AJANDASINA YAZDIĞIM YAZILARIMI BAŞLADIM YIRTMAYA Bİ GECEDE23 HAZİRANA KADAR GELMİŞİM,YIRTTIM ÖNCE DEFTERDEN KOPARDIM SONRA SAYFAYI 4 E 8 E DÜZZENLİ VEYA KARIŞIK YIRTTIM,KOPARTTIM YANİ,VE GERİ DÖNÜŞÜM ÇÖPÜNE ATTIM KOPUK KOPUK AJANDA YAPRAKLARI, BİR ARAYA GETİRMEYE UĞRAŞMAYACAKLAR BİLE, ÇÜNKÜ GETİRSELER DE Bİ İŞE YARAMAYACAK ÇÜNKÜ PARÇALANMIŞ KİŞİLİĞİM BENİM HAYATTAN EN ÇOK KAPTIĞIM,ZATEN23 HAZİRAN A YAZMIŞIM Kİ

RÜYALARIMDAN KANITLAR AŞIRIYORUM
UNUTMAMAMK İÇİN ONLARI

ASLINDA ŞİMDİ DÜŞÜNDÜM ŞÖYLE DAHA GÜZEL OLUR

RÜYALARIMDAN KANITLAR UÇURUYORUM
UNUTMAMAK İÇİN ONLARI VEYA

RÜYALARIMDA KANATLAR UÇURUYORUM
UYUTMAMAK İÇİN SONLARI
SONLAR UYUMAZSA GÜZEL
ÇÜNKÜ HERŞEYİN SONU BAŞI DEMEKTİR
HER ŞEYİN BAŞI SONU

---SONA

SONRAKİ GÜN 24 HAZİRAN CUMA
VE YAZMADAN BIRAKMIŞIM,

25 HAZİRANDA 3 ÇÜMLE VAR BİRİSİ SORU, SORDUĞUM SORU ŞUYMUŞ

SEN BENİ EN ÇOK BEKLEYEN OL OLUR MU?

BENCE ÇOOK OLDU BU KADAR,ARAMIZDA Bİ DUYGUSAL BAĞ OLUŞMADI,AMA SEN İYİ OL OLUR MU?

PuCCa dedi ki...

ama ben sana alışmıştım sona... gitmeyeceksin değil mi?

Adsız dedi ki...

gitmedim,hatta yanımda başkalarını da getirdim,,BANA BÖYLE YAPMADILAR GENELDE VEYA BEN HİSSEDEMEDİM.
SONRAKİ YORUMLARIMDA VEYA DÜŞÜNCELERİMDE SEN VE SENİN GİBİ BLOG YAZARLARINI KÜÇÜMSEDİM,
HİÇBİR FARKI YOK KAMPÜSÜMÜN İÇİNDEKİ KİTAPÇIDA DA ŞİİR KİTAPLARI VAR İNGİLİZCE,BEN TÜRKÇEYE ÇEVİREYİM , BEN BU PİÇİ NASIL SEVDİM GİBİ BİR ŞEY DİYOR, BENZERLERİNİ VEYA FARKLILARINI OTUZ KÜSÜR LİRA VERMEDEN OKUYORUM.BIRAKIR MIYIM. ŞİMDİLİK DÜŞÜNMÜYORUM, ZATEN YORUM FORUMUNU PEK ÇOK ŞEYE ALET ETTİM KENDİ ÇAPIMDA,HAKKINI HELAL ET, BUNDAN SONRA NORA ANGELOVA OLARAK YORUMLARIMI OKUYABİLİRSİN, BANA ŞİZOFREN DEDİKLERİ İÇİN, YAZDIĞIM ŞEYLERİ DİKKATE ALMAYABİLİRSİN, ÇÜNKÜ KENDİNİ YETİŞTİRMEYE ÇALIŞAN BİR KIZ OLARAK HEMCİNSLERİME FAHİŞE GÖZÜYLE BAKABİLİYORUM, VEYA ŞILLIK, ŞIRFINTI..BAZEN BEN KENDİME DİYORUM ŞEYTAN DİYE,,
BAŞKALARI DA DİYOR
İNSANI İNSAN OLARAK GÖREMEYEN HASTA BİR DÜNYADA, BU MİKROBU KAPTIĞIMA İNANIYORUM
BANA ALIŞMAN GERÇEKSE VEYA RÜYAYSA BİR KELİMEYSE,SIKI BİR ELSIKIŞMA
YANİ ANLAŞMA
ANLAŞMADIR.
BEN Ş İŞE BAŞLAYAN HİÇBİR ŞEY DEĞİLİM, NE ŞILLIK,NE ŞİZOFREN NE DE ŞEYTAN.

NORA ANGELOVA

Flû Gibi dedi ki...

PuCCa bu yazıyı yazarken tüm bu olanlar hiç aklına gelmemişti değil mi:)
( kitap çıkarmak vs.)
bütün blogunu geriden okudum.
muckkksss..

zzer dedi ki...

belki bir hollywood yıldızı olamadın ama çok güzel bir bloq yıldızı olup yazın hayatında yıldız oldun çok ama çok seviyorum seni ama bilmem nie.sevgininde bilmem nesi şeyi olmaz heralde :). ben 8 yaşımdan beri günlük tutuyorum.16 yaşımdan sora aksatmaya başladım.seni ağustosta keşfettim ama mutluyum geç olsun güç olmasın.benden senin gibi ruhlu bir kız çıkmaz sanırım.yerimede söv..başarılar.

Unknown dedi ki...

Bir dürtüyle okumaya başlıyorum yazılarını :) umarım uğurlu gelirsin bana
HADİ İNŞALLAH :)